Ας θυμηθούμε...προτάσεις για σνακ

Μετά από ένα πολυάσχολο Παρασκευοσαββατοκύριακο μόλις κατάφερα να καθίσω μπροστά στον υπολογιστή μου και να πιω το απογευματινό καφεδάκι θυμίζοντάς σας μερικά σνακ που μπορούν να μας συντροφέψουν κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και να ικανοποιήσουν τις ξαφνικές μας λιγούρες. Ας πάμε να δούμε...
Αλμυρά


Γλυκά
Μπάρες shortbread με βρώμη και μαρμελάδα
Καλησπέρα σας και καλή εβδομάδα να έχουμε από αύριο! Για μένα και την αδερφή μου, θα είναι μια εβδομάδα πολύ γεμάτη μιας και θα έχουμε τα γενέθλια της μικρής μας Βασιλικούλας κι αυτό συνεπάγεται μπισκότα, τούρτα, κεκάκια, προσκλήσεις, δωράκια αλλά και αλμυρές μπουκιές για τον μπουφέ του οικογενειακού πάρτυ.
Καλά να περνάτε! -:))

7 σχόλια:

  1. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα,γλυκιά μου και καλώς σε βρίσκω στο σπιτάκι σου!Αλήθεια γιορτάζεις?Όπως και να 'χει,ευχές για υγεία,ευτυχία,δημιουργικότητα και κάθε καλό στη ζωή σου!!!
    Οι συνταγές σου λιγουρευτικές!!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα με αλμυρά μα και γλυκά (σαν τη ζωή!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Κική μου!
    Όπως πάντα μας ξετρελαίνεις με τις υπέροχες προτάσεις σου!Ποτέ μου δεν μπόρεσα να αρκεστώ σε μία ή έστω δύο από αυτές!Είναι τόσο λαχταριστές όλες...
    Καλή δύναμη στις προετοιμασίες σας για τον ετήσιο εορτασμό των γενεθλίων της γλυκιάς Βασιλικούλας!Μπορώ να φανταστώ τις νόστιμες ποικιλίες που θα παρουσιάσετε!Ελπίζω να μας δώσεις την ευκαιρία να ρίξουμε μία απρόσκλητη ματιά στον μπουφέ...
    Καλη εβδομάδα γλυκιά μου φίλη!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, τι ωραία που είναι όλα! Εγώ, που είμαι πιο πολύ του αλμυρού, ξελιγώθηκα με τα τυροπιτοειδή! Μιαμ μιαμ! Και τι δεν θα 'δινα να είχα τώρα μερικά!
    Να χαίρεστε τη Βασιλικούλα και να την βλέπετε πάντα να χαμογελάει! Να είστε πάντα μια αγαπημένη και δεμένη οικογένεια!
    Φιλάκια πολλά!
    υ.γ. Περιμένουμε φωτό από τον γιορτινό μπουφέ! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ λαχταριστές οι προτάσεις σου kiki!!!!!
    Να χαίρεσαι την ανιψούλα σου, πολύχρονη!!!!
    Καλή εβδομάδα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πωπω βρε Κική τι λαχταριστά πράγματα είναι αυτά, έπαθα πρωινιάτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΙ ΩΡΑΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΦΑΓΗΤΟ! ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ ΒLOG ΣΟΥ ΚΙ'ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!