Γρήγορη τυρόπιτα της Λαμπρής, με κατίκι



Καλημέρα σας ...και πάλι εδώ!! Οι πασχαλινές προετοιμασίες τελειωμό δεν έχουν αλλά έχουν και τη χάρη τους και τις χαρές τους. Πρέπει όμως να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε και τις νοστιμιές που θα στολίσουν το τραπέζι της Ανάστασης που δεν χρειάζεται να είναι πολλές ...λίγες και νόστιμες αρκούν. Τα υπόλοιπα συστατικά είναι η αγάπη, η διάθεση για παρέα και το κέφι για να περάσουμε ένα όμορφο Πάσχα.
Μια γρήγορη και νοστιμότατη τυρόπιτα είναι ένας πολύ καλός μεζές για το τραπέζι της Λαμπρής και για τις ώρες που περιμένουμε να ψηθεί ο οβελίας.
Είναι πολύ νόστιμη τόσο ζεστή όσο και κρύα και φυσικά σε θερμοκρασία περιβάλλοντος αναδεικνύεται όλη η πλούσια γεύση που έχει το κατίκι, αυτό το εξαίρετο τυρί. Είναι ένα από κείνα τα εδέσματα που χρωστούν τη νοστιμιά τους αποκλειστικά και μόνον στα υλικά τους και όχι στην πολυπλοκότητα ή την ποικιλία των αρωματικών τους. Δοκιμάστε την και θα σας γοητεύσει ο συνδυασμός του συγκεκριμένου τραγανού φύλλου με την βελούδινη υφή αλλά και την υπέροχη τυρένια γεύση της γέμισης. Απλή και γρήγορη στην παρασκευή της είναι το ιδανικό πρώτο πιάτο μέχρι να τιμήσουμε το πασχαλινό αρνί ή κατσίκι. Αλλά για να μην την αδικήσω θα πρέπει να σας διαβεβαιώσω ότι αποτελεί ένα υπέροχο κολατσιό για μικρούς και μεγάλους, σε κάθε εποχή αλλά ακόμη περισσότερο τώρα που αρχίζουν οι ζέστες και η διατροφή όλως μας γίνεται πιο ελαφριά.


ΥΛΙΚΑ για ένα στρογγυλό ταψί με διάμετρο 36 εκ.
  • 500 γρ. κατίκι
  • 500 γρ. φέτα καλά θρυμματισμένη
  • 3 αυγά
  • 100 γρ. βούτυρο λιωμένο(ή μαργαρίνη) 
  • 100 γρ. ελαιόλαδο
  • 1 πακέτο  φύλλο χωριάτικο, στρογγυλό
  • 1 κ.γλ. πάπρικα γλυκιά 


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  • Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου, στον αέρα.
  • Αναμιγνύουμε το λιωμένο βούτυρο και το ελαιόλαδο σε ένα μπολ.
  • Σε ένα μπολ, αναμιγνύουμε το κατίκι, τη θρυμματισμένη φέτα, τα αυγά και την πάπρικα.
  • Αλείφουμε το ταψί με λίγο από το μίγμα που ήδη ετοιμάσαμε και αφού χωρίσουμε τα φύλλα στη μέση (βάζουμε τα μισά επάνω και τα μισά κάτω), στρώνουμε το πρώτο φύλλο.
  • Το αλείφουμε με το μίγμα βουτύρου - ελαιολάδου και στρώνουμε το δεύτερο φύλλο, επαναλαμβάνοντας την ίδια διαδικασία έως ότου στρώσουμε τα φύλλα που χωρίσαμε για το κάτω μέρος της πίτας.
  • Ύστερα, απλώνουμε επάνω τη γέμιση και επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία με τα υπόλοιπα φύλλα.
  • Στο τέλος, περιχύνουμε με το μίγμα ελαιολάδου - βουτύρου που μας έχει απομείνει και βάζουμε στο φούρνο για 50 λεπτά ή έως ότου πάρει ένα όμορφο χρυσόξανθο χρώμα.



Tante Kiki
32 Comments

32 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Το κατίκι πρώτη φορά το άκουσα και είδα ότι είνα τυρί από το Δομοκό.... ωραία η συνταγή σου και εύκολη! Την επόμενη φορά θα κάνω αυτή και μαζί με της πεθεράς μου την φέτα θα βάλω και κατίκι!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι νοστιμότατη Κατερίνα μου και αξίζει να τη φτιάξεις. Το δε κατίκι είναι το κάτι άλλο!
      Περιμένω εντυπώσεις!
      Καλό Πάσχα!!

      Διαγραφή
  2. Πρόλαβαααα! Ένα κομματάκι και για 'μένα παρακαλώ πολύ! Ξέρεις τώρα πια ότι λατρεύω τις τυρόπιτες κι αυτή εδώ που έφτιαξες, θα την τιμήσω δεόντως! Ευτυχώς φαίνεται πανεύκολη! Για την νοστιμιά της είμα σίγουρη!
    Να είσαι καλά Κικίτσα μου! Καλή Ανάσταση, καλό Πάσχα, με υγεία, χαρά, ευτυχία και πολλές νοστιμιές για 'σένα και την οικογένειά σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσα κομματάκια θέλεις Πηνελόπη μου! Γι αυτό την έφτιαξα, επειδή ξέρω την αδυναμία σου! Είναι πανεύκολη...τρέξε στην κουζίνα!
      Καλή Ανάσταση καλή μου, με υγεία και χαρά!!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσει πάρα πολύ το κατίκι και έτσι με μεγάλη μου χαρά θα δοκιμάσω να φτιάξω την τυροπιτούλα σου! Το Πάσχα δεν θα είμαι σπίτι για να την γευτώ αλλά με την επιστροφή μας θα μπαι στο πρόγραμμα. Καλή Ανάσταση με υγεία και αγάπη σας εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοίμασέ την Αμαλία μου για μετά... αξίζει πολύ σαν γεύση!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Τέλεια φαίνεται!!! Καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Ανάσταση και Καλο Πάσχα Κική.
    Να περάσεις καλά.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μάριον, να περάσετε καλά και καλή Ανάσταση!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πότε αρνήθηκα εγώ πιτούλα, ε? όχι πες μου!!!
    Φαίνεται τόόόσο λαχταριστή!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ Ιωάννα μου... να σου στείλω κι απ' αυτή;;;;
      Είναι νοστιμότατη!!!
      Φιλάκια πολλά!
      Καλή Ανάσταση!!

      Διαγραφή
  7. Μου αρέσει που έχει και κατίκι μέσα, θα γίνεται ανάλαφρη και σίγουρα νοστιμότατη. Το φύλλο που διάλεξες μοιάζει πολύ καλό, θα κοιτάξω αν το πετύχω πουθενά και για μελλοντικές πάσης φύσεως αλμυρές πίτες!
    Είμαι σίγουρη ότι το πασχαλινό σου τραπέζι θα είναι άψογο. Μαζί με τις γεύσεις εύχομαι να υπάρχει εξίσου καλή παρέα και να περάσεις τέλεια μαζί με τους αγαπημένους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνεται καταπληκτική Έφη μου... κι όσο για το φύλλο, δες το και πες μου εντυπώσεις. Το χρησιμοποιώ όταν δε μπορώ ή δεν θέλω να κάνω φύλλο.
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές!!!
      Καλή Ανάσταση και καλά να περάσεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Ναι, αλλά όχι μόνο για την Λαμπρή! Φέτα και γλυκιά πάπρικα είναι πολύ αγαπημένα μου υλικά!
    Καλή Ανάσταση να έχεις με πολλές νοστιμιές και περισσότερες χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Αθηνά μου... Δοκίμασέ την και ...περιμένω εντυπώσεις!
      Επίσης καλή Ανάσταση και να περάσετε πανέμορφα!!!

      Διαγραφή
  9. Δείχνει απίστευτα νόστιμη η πίτα σου Κική μου!
    Να σου ευχηθώ Καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση, να περάσεις πολύ όμορφα με τους αγαπημένους σου!
    Καλή αντάμωση από Τρίτη πλέον!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι νοστιμότατη Έλενά μου!!
      Ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω ολόψυχα τις ευχές!!!
      Καλή αντάμωση!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Οι πίτες είναι απαραίτητη παρουσία στο πασχαλινό τραπέζι!
    Μου αρέσει το κατίκι, δίνει ωραία γεύση και υφή όπου και αν προστεθεί!
    Καλή συνέχεια στις ετοιμασίες σας Κική μου!
    Φιλιά πολλά και καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ερμιόνη μου οι πίτες είναι πολύ ωραίο συμπλήρωμα στο πασχαλινό τραπέζι!
      Με το κατίκι είναι υπέροχη!!
      Καλή Ανάσταση!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Εφτιαξες την απλα τελεια πιτα με κατικι.Και το φυλλο που χρησιμοποιησες μου αρεσει πολυ.Καλο Πασχα Κικη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα Χρυσαυγή μου γιατί και το φύλλο και το κατίκι είναι υπέροχα!!!
      Καλή Ανάσταση!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Είναι κάτι σαν έθιμο μία πίτα να στολίζει το πασχαλινό μας τραπέζι.Προετοιμάζει την όρεξη και υπόσχεται συνέχεια στη νοστιμιά!Και εσύ Κική μου ετοίμασες μια υπέροχη τυρόπιτα με λαχταριστή και πρωτότυπη γέμιση!Θα την τιμήσουμε και μεις με τη σειρά μας!!!Καλή δύναμη σε όλα τα υπόλοιπα!
    Καλό Πάσχα !Να περάσετε υπέροχα!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Φωτεινή μου!!! Είναι νοστιμότατη!!! Χαίρομαι που σου άρεσε!!! Επίσης καλή δύναμη!!!
      Φιλιά και καλή Ανάσταση!!!
      Να περάσετε τέλεια!!!

      Διαγραφή
  13. Επιβάλλεται μια τυρόπιτα το Πάσχα Κική μου!
    φιλιά πολλά, καλά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Έρη μου και μάλιστα μια τυρόπιτα γρήγορη και εύκολη για ορεκτικό!!!
      Φιλιά και να περάσετε υπέροχα!!!

      Διαγραφή
  14. εξαιρετική και πολύ νόστιμη να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ πόσο μου έχουν λείψει οι πίτες!!!
    Υπέροχη σου έγινε.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να την απολαύσεις το Πάσχα Ρούλα μου...κοντά είναι!!
      Φιλιά και καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No