Προτάσεις για το Πασχαλινό τραπέζι

Καλή σας μέρα! Σήμερα, κλείνοντας τις πασχαλιάτικες συνταγές και αφού πρώτα σας ευχηθώ ολόψυχα ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και να περάσετε ένα υπέροχο Πάσχα με όλους όσους αγαπάτε, θα σας κάνω μερικές προτάσεις για το τραπέζι της Λαμπρής. 
ΟΡΕΚΤΙΚΑ - ΜΕΖΕΔΕΣ
Αυγά γεμιστά ντιαμπλέ

                                                 ΣΑΛΑΤΕΣ 

Αλλά και...

Και για όσους δεν θέλουν οβελία...
ΕΠΙΔΟΡΠΙΑ
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και καλά να περάσετε!!!
Την Τρίτη και πάλι μαζί με νέες συνταγές που θα νοστιμίσουν την καθημερινότητά μας!!!

9 σχόλια:

  1. Όλα αυτά θα φάμε;;; Παναγία μου προτάσεις όμορφες! Καλή Ανάσταση Κικίτσα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαρθούλα μου Καλή Ανάσταση, με υγεία και χαρά!
      Καλά να περάσεις!

      Διαγραφή
  2. Νοστιμότατες και λαχταριστές οι Πασχαλινές σου προτάσεις, Κικίτσα! Καλή Ανάσταση, να περάσετε όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Χαρά μου καλή Ανάσταση! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις. Καλά να περάσετε!!

      Διαγραφή
  3. με τέτοιες προτάσεις μόνο καλή θάναι η ανάσταση και υπέροχο το πάσχα......να σαι καλά χρόνια πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό Πάσχα Κική μου !!!
    Με υγεία, χαρά, ευτυχία !!
    Πολλά φιλάκια
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πεντανόστιμες οι προτάσεις σου Κική μου!!Μακάρι νά τά είχα όλα στό πασχαλινό τραπέζι!Θά διαλέξω κάποια από τίς σαλάτες!!Καλό Πάσχα καί Καλή Ανάσταση!!Νά περάσης πολύ όμορφα μέ τήν οικογένειά σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!!
    ΧΟΡΤΑΣΑ ΗΔΗ!!!!!!
    ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΕΧΩ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΤΖΙΓΕΡΟΣΑΡΜΑΔΕΣ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ!!!!!
    ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΧΕΤΙΚΟ ΟΒΕΛΙΑ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Wow! Those food look so tasty! I'm hungry now! : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!