Κέικ πορτοκαλιού με καρδιά σοκοπραλίνα

Καλή σας μέρα και καλή σας εβδομάδα!!! Κατά την κλασσική μου συνήθεια, αρχίζουμε την εβδομάδα γλυκά... το πόσο γλυκά ...από σας εξαρτάται, από σας και τη διάθεσή σας! 
Το σημερινό cupcake τα έχει όλα! Μπορεί να είναι ένα απλό κεκάκι με μια μικρή δόση σοκολάτας στην καρδιά του που έρχεται μέσα στον καταιγισμό του πορτοκαλιού να μας κάνει την έκπληξη ή να γίνει κεκάκι-υπερπαραγωγή, για κέρασμα σε γενέθλια, γιορτή, πάρτυ αν του προσθέσουμε έναν πύργο από βουτυρόκρεμα σοκοπραλίνας και μερικά θρυμματισμένα, καραμελωμένα φουντούκια από πάνω.
Αν και καλοκαίρι πια, η σοκολάτα και το πορτοκάλι δεν μπορούν να πάψουν να κάνουν αισθητή την παρουσία της στη ζωή μου (και πολλών άλλων φαντάζομαι)... Παρ' όλα αυτά, ας αποχαιρετήσουμε τη συχνή παρουσία τους στο τραπέζι μας μ' αυτό το κεκάκι που, σε όποια  μορφή κι αν μας συντροφέψει, γίνεται εθιστικό!
Οι φωτογραφίες που θα δείτε ανήκουν σε δύο διαφορετικές εκδοχές του ίδιου κέικ... η πρώτη εκδοχή ήταν η απλή...καλυμένη με άχνη ζάχαρη και η δεύτερη αυτή με τη βουτυρόκρεμα νουτέλας και τα καραμελωμένα φουντούκια που ήταν ένα από τα κεράσματα που ετοίμασα για το τριήμερο food festival της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής.
Ας περάσουμε στη συνταγή και εσείς αποφασίστε ποιά εκδοχή θα επιλέξετε...
ΥΛΙΚΑ για 12 μεγάλα cupcakes
Για το κέικ
1/2 φλ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
1/3 φλ. γάλα
2 αβγά
1 κ.γλ. ξύσμα πορτοκαλιού
2 κ.σ. χυμό πορτοκαλιού
1 φλ.τσ. ζάχαρη
2 φλ.τσ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του

Για την καρδιά σοκοπραλίνας
12 κ.γλ. νουτέλα 
Για τη βουτυρόκρεμα σοκοπραλίνας
120 γρ. βούτυρο ή μαργαρίνη σε θερμοκρασία δωματίου
4-5 κ.σ. νουτέλα
1 φλ.τσ. άχνη κοσκινισμένη
1-2 κ.σ. χυμό πορτοκαλιού
Για τα καραμελωμένα φουντούκια
80 γρ. φουντούκια
50 γρ. ζάχαρη
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Για το κέικ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Καλύπτουμε έναν δίσκο με αντικολλητικό χαρτί.
Με ένα κουταλάκι του γλυκού παίρνουμε 12 κουταλιές νουτέλα και τις βάζουμε επάνω στο δίσκο.
Μετά, βάζουμε το δίσκο στην κατάψυξη για να παγώσει η νουτέλα.
Καλύπτουμε με χαρτάκια για μικρά κεκάκια το ταψί με τις αντίστοιχες θέσεις.
Βάζουμε στο μπολ του μίξερ το βούτυρο με τη ζάχαρη και τα χτυπάμε για 1 λεπτό σε χαμηλή ταχύτητα και στη συνέχεια, στη μεσαία ταχύτητα για 3 λεπτά ή έως ότου αφρατέψουν.
Προσθέτουμε ένα ένα τα αβγά, το ξύσμα και το χυμό του πορτοκαλιού.
Ύστερα προσθέτουμε εναλλάξ το γάλα και το αλεύρι.
Το τελικό μας μίγμα πρέπει να είναι σφιχτό για να αντέχει τη νουτέλα και να την αφήσει να πέσει στον πάτο του cupcake.
Με ένα κουτάλι της σούπας, βάζουμε λίγο από το μίγμα του κέικ στα χαρτάκια.
Ύστερα, βγάζουμε από την κατάψυξη και ρίχνουμε από μια παγωμένη κουταλιά νουτέλας σε κάθε κεκάκι και μετά γεμίζουμε τα χαρτάκια κατά τα 2/3 με το μίγμα του κέικ.
Βάζουμε στο φούρνο και ψήνουμε για 20 λεπτά. 
Δοκιμάζουμε εάν είναι έτοιμο με μια οδοντογλυφίδα ή τη λάμα ενός μικρού μαχαιριού  που πρέπει να βγεί καθαρά εάν το βυθίσουμε στο κέντρο ενός μικρού κέικ.
Βγάζουμε από το φούρνο και τα αφήνουμε για 5-6 λεπτά να κρυώσουν.
Εάν θέλουμε μπορούμε να τα στολίσουμε με βουτυρόκρεμα νουτέλας και να τα πασπαλίσουμε με θρυμματισμένα καραμελωμένα φουντούκια.
Για τη βουτυρόκρεμα σοκοπραλίνας
Βάζουμε το βούτυρο και τη νουτέλα σε ένα μπολ και με το μίξερ χειρός τα χτυπάμε έως ότου αφρατέψουν. 
Προσθέτουμε σιγά σιγά την κοσκινισμένη άχνη και το χυμό πορτοκαλιού.
Αφήνουμε να σφίξει λίγο η βουτυρόκρεμα και μετά στολίζουμε τα κεκάκια μας.
Για τα καραμελωμένα φουντούκια
Βάζουμε σε βαθύ αντικολλητικό τηγάνι τη ζάχαρη και τα φουντούκια.
Αφήνουμε σε σιγανή προς μέτρια φωτιά, ανακατεύοντας με ξύλινη κουτάλα, μέχρι να καραμελώσει η ζάχαρη και να τυλιχτούν τα φουντούκια.
Αποσύρουμε από τη φωτιά και αφήνουμε να κρυώσουν πριν τα θρυμματίζουμε στο multi. 

44 σχόλια:

  1. Κική μου υπέροχο σε γεύση σίγουρα..αγαπημενος για μένα συνδιασμός.Η φίλη μου Ολίνα μου είπε οτι δοκίμασε κουλουράκια σου που τα ..έδωσες σε συμμαθήτρια της κόρης της και το έφερε στη μαμά της να το δοκιμάσει γιατί ήταν υπέροχο!τι μικρός είναι ο κόσμος τελικά!!!Η Αχτιδούλα τώρα θα κλέψει συνταγή να τη φτιάξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ ωραίο Αχτιδούλα μου!! Αααααα!!! Ναι έφτιαξα για την Κωνσταντίνα, μια μαθήτριά μου για να κεράσει για τη γιορτή της... χαίρομαι που της άρεσαν!!! Να κλέψει η Αχτιδούλα τη συνταγή γιατί όχι και να μου πει εντυπώσεις!!!

      Διαγραφή
  2. Πού πήγαν, πού ταξίδεψαν τα σοκοπραλινένια σου κεκάκια κι εδώ δεν έφτασε ούτε μισό;
    Απίστευτες, έντονες και λίαν χαρακτηριστικές οι γεύσεις τους. Συνδυασμός που σίγουρα μένει στη γευστική μας μνήμη! Μην πω για τους τυχερούς που τα απόλαυσαν...

    Εύγε Βασιλική μου!
    Z.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου ...χάθηκαν;;;;; Αααααααα!!!! Θα στείλω άλλα κι ελπίζω να φτάσουν!!!! -:))))
      Είναι πράγματι νόστιμα και πολύ μεστά σε γεύση!!!
      Φιλάκια κι ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. Βρε Κική μου, μ' αυτή την καρδιά σοκοπραλίνας μού έκανες την καρδιά περιβόλι... Πώς θα φάω εγώ τώρα το ταπεινό μούσλι ενώ μπροστά μου βλέπω τον απόλυτο πειρασμό;;; Δεν μου στέλνεις μερικά; Έτσι για ψυχική οδύνη... χιχιχι!
    Πολλά φιλάκια και πάντα τέτοιες ωραίες λιχουδιές να μας "τρατάρεις"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Αναστασία μου... έχω μια ιδέα ...τί λες για ένα μικρούλι μετά ...το μούσλι;;;;; Να σου στείλω αλλά δεν θέλω να σου προκαλέσω ψυχική οδύνη!!! χαχαχα
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  4. ουάου!!!Αγαπημένος και κλασικός συνδυασμός σοκολάτας και πορτοκαλιού!!!Σε ευχαριστούμε για την συνταγή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμα Γεωργία μου!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Πωπωπω!!! Πρωί-πρωί τί πειρασμούς μπορεί να συναντήσει κανείς σε μια blog-ο-βόλτα!!!
    ;-)
    Φαίνεται τόσο λαχταριστό!!!
    Μάκια-μάκια!!!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίο και πολύ αρωματικό Ιωάννα μου...σκέτος σοκολατοπειρασμός!!
      Φιλάκια σου πολλά!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  6. Μαλιστα... σημερα η διαιτα στο sections γλυκα μου εχει 2 πορτοκάλια χωρις το κέικ χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία... μμμμμμμ να σκεφτώ ....2 πορτοκάλια και μια κουταλίτσα νουτέλλα μήπως ή 2 πορτοκάλια και ένα μικρούλι, τόσο δα κομματάκι σοκολάτας υγείας;;;;;;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Εξαιρετικής εμφάνισης και θεϊκής γεύσης τα αρωματισμένα κεκάκια σου Κική μου!!!Με τον αρμονικό συνδυασμό πορτοκαλιού και πραλίνας, έρχονται να μας ξεσηκώσουν και να κατευνάσουν τα κενά που τυχόν αφήνει μια δύσκολη μέρα.
    Μοναδική τεχνική σου Κική μου ,είμαι σίγουρη ότι άφησες τις καλύτερες εντυπώσεις...
    Καλό ξεκίνημα στην εβδομάδα που μπήκε!Στέλνω πολλά,πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Φωτεινή μου ...είναι πράγματι πολύ αρωματικά και νόστιμα! Πράγματι άρεσαν πολύ και τώρα που τα ξαναέφτιαξα με την επικάλυψη!
      Καλή σου μέρα γλυκιά μου Φωτεινή και να δούμε πότε θα μιλήσουμε τηλεφωνικά!!

      Διαγραφή
  8. Και βλέπω την ανάρτησή σου αφού έχω μόλις φάει για κολατσιό το light γιαουρτάκι μου... Ορίστε, τώρα ξαναπείνασα! :)
    Φυσικά και το αγαπημένο κέικ (ολόκληρο ή σαν cupcakes) ποτέ δεν φεύγει από την καρδιά μας και... το τραπέζι μας! Μου αρέσει και μένα πολύ με πορτοκάλι και η σοκολάτα -νουτέλα ή σε κομματάκια- του πάει απίστευτα!
    Καλή & γλυκιά βδομάδα λοιπόν με πολλά χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Έφη κι εγώ το ίδιο έφαγα για βραδινό!!! Ευτυχώς που δεν έχει περισσέψει κανένα κι έτσι αποφεύγω τον πειρασμό γιατί είναι νοστιμότατα!!!
      Φιλια!
      Να περνάς καλά! -:))

      Διαγραφή
  9. Εννοείται ότι επιλέγω τον νουτελο-πειρασμό!
    Καλή βδομάδα Κικίτσα μου, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ, κι εγώ... αν μπορείς ...αντιστάσου Ελενάκι μου!!! -:)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Σοκολάτα και πάλι σοκολάτα! Ειδικά με το πορτοκάλι είναι ένας συνδυασμός που μου αρέσει πολύ. Ονειρεμένα έχουν βγει και στην εμφάνισή τους! Γεια στα χέρια σου Κική μου!
    Πολλά φιλιά και να έχεις μια πολύ όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοκολάτα και πορτοκάλι είναι πράγματι καταπληκτικός συνδυασμός Sel μου καλή. Έγιναν όμορφα και νόστιμα αλλά είναι και εύκολα. Κρίμα να μην είσαι κοντά να σε φιλέψω και να τα γευτείς!!!
      Αξίζουν!!!
      Φιλάκια καλημέρας!

      Διαγραφή
  11. Κική μου, εγώ εννοείται ότι θα προτιμήσω τη φουλ έξτρα εκδοχή με τη βουτυρόκρεμα και τα καραμελωμένα φουντούκια!
    Ωραίος ο συνδυασμός πορτοκαλιού με νουτέλα θα τον δοκιμάσω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι η πλήρης εκδοχή είναι η πιο νόστιμη και η πιο εθιστική Ερμιόνη μου!!! Αξίζουν τη δοκιμή τους!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Πορτοκαλοσοκολατένια έκρηξη! Να δαγκώνεις και να σκάει στη γλώσσα η νουτέλα........oh, my God..... χαααχαχαχ!!! Καλή εβδομάδα!Φιλιά Κικίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, έτσι ακριβώς Εφούλα μου!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Από αυτά που τα πιτσιρίκια (για να μην μιλήσω για τους μεγάλους) τσακίζουν 2-2, καλή μου Κική :-)))
    Καλή εβδομάδα και χαιρετισμούς πολλούς-πολλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα μεγάλα πιτσιρίκια τρώνε ένα και λένε κι ευχαριστώ γιατί δεν μπορούν να τα φάνε όλα, συμπληρώνω εγώ Πηνελόπη μου γλυκιά!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Καλή γλυκειά εβδομάδα με μια μεγάλη καρδιά σοκοπραλίνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαρθούλα μου, καλημέρα και να περνάς καλά!
      Ελπίζω να ζέστανε λίγο κι εκεί! -:))

      Διαγραφή
  15. δεν εχω πλεον καμια ελπιδα ουτε γι'αυτην την εβδομαδα!ασε, τον ιουνιο διαιτα!!!!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπισκοτάκι μου ...δοκίμασε μόνον... θα σου δώσω μόνον ένα!!!
      -:))

      Διαγραφή
  16. Εκφράζω την ίδια ερώτηση με το Κυριακάτικο Κουτάλι:
    Πώς θα φάω εγώ τώρα το ταπεινό γιαούρτι, ενώ μπροστά μου βλέπω τον απόλυτο πειρασμό;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελάτε να φάμε όλες μαζί το γιαουρτάκι μας γιατί κι εγώ εκεί είμαι ... και να απολαύσουμε μόνον μια μπουκίτσα απ' αυτό το υπέροχο μαφινάκι. Εγώ κάνω ασκήσεις εγκράτειας γιατί πρέπει να χάσω μερικά κιλά!!! -:))))

      Διαγραφή
  17. Φανταστικές και οι δύο εκδοχές από τα κεκάκια σου Kiki!!!
    Φαντάζομαι ότι θα έγιναν ανάρπαστα!!!!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμα Σιλένα μου και πράγματι έγιναν ανάρπαστα!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Παρόλο που δεν είμαι μεγάλη οπαδός του συνδυασμού πορτοκάλι - σοκολάτα, δεν θα έλεγα όχι σε κανένα από τα 3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καταπληκτικός συνδυασμός αλλά ταυτόχρονα είναι και θέμα προσωπικό... σε καταλαβαίνω απόλυτα ...υπάρχουν συνδυασμοί τέλειοι που εγώ δεν τους θέλω!!1
      Καλημέρα! -:))

      Διαγραφή
  19. Κική μου τέλειαααα!!!!και οι δυο εκδοχές φοβερές!!!Παίρνω 3-4 για το δρόμο και σε φιλώ!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε όσα θέλεις Ελένη μου... χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  20. ΣΟΚΟΛΑΤΑ-ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ..Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ!!!!ΤΕΛΕΙΑ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ, ΔΙΑΙΤΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ....ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΟΛΟ ΣΤΑ ΓΛΥΚΑ ΕΙΝΑΙ. ΒΛΕΠΩ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΙΞΕΡ ΑΠΟ ΤΟ ΝΤΟΥΛΑΠΙ!!!!!!ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ο δικός μου αγαπημένος Φένια μου!! Και μένα εκεί είναι το μυαλό μου αλλά αφήνω και μου τα τρώνε οι υπόλοιποι στο σπίτι... σνιφφφφφ!!! χαχαχα
      Αξίζει πάντως να το δοκιμάσεις!!
      Φιλάκια και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  21. Πωπωπωπω!!!! Καλά που δεν τα έχω εδώ, γιατί δεν θα μπορούσα να σταματήσω!!!! Καλέ...μου τρέχουν τα σάλια!!! χαχαχα!!!! Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κικη μου περαστικά σου.Θα ήθελα να σε ρωτησω αν μπορώ να κάνω τη συνταγή αυτή σε φόρμα θα βάλω την ίδια ποσότητα υλικών;
    Σευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά! Φυσικά και μπορείς και θα βάλεις την ίδια ποσότητα (στην μακρόστενη φόρμα του κέικ εννοείς, φαντάζομαι). Απλά, θα βάλεις τις κουταλιές της νουτέλας τη μία μετά την άλλη στη σειρά για να δημιουργήσεις μια σειρά κατά μήκος του κέικ!
      Επίσης, θα αυξήσεις και το χρόνο ψησίματος σε 40-50 λεπτά περίπου... έλεγχέ το συχνά (μετά το πρώτο 30λεπτο που δεν θα ανοίξεις το φούρνο)με μια οδοντογλυφίδα για να βρεις ακριβώς πότε θα είναι έτοιμο!-:))
      Καλή επιτυχία!!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!