Μια διαφορετική καροτοτυρόπιτα κι ένα βραβείο

Καλή σας μέρα! Για σήμερα μια γρήγορη πιτούλα, χωρίς φύλλο αλλά όχι με χυλό όπως η Ηπειρώτικη χορτόπιτα! Μια πατσαβουρόπιτα της αγαπημένης Ντίνας Νικολάου όσον αφορά στη "ζύμη" αλλά δικής μου έμπνευσης ο συνδυασμός της γέμισης που τελικά έγινε νοστιμότατη παρά τους ενδοιασμούς μου όταν την αρωμάτιζα με τα συγκεκριμένα μπαχαρικά.
Μοσχοβολάει κύμινο και μπαχάρι... μοσχοβολάει πιπεριά και η γλύκα του καρότου παρέα με την αλμύρα της φέτας που μετριάζεται από το ανάλατο ανθότυρο έρχεται να συμπληρώσει την απόλυτη ισορροπία της γεύσης.
Νοστιμότατη πίτα... γίνεται εύκολα και τρώγεται ακόμα πιο εύκολα! Γίνεται γρήγορα και τρώγεται ακόμα πιο γρήγορα! Από μικρούς και μεγάλους! Ζεστή ή κρύα είναι το ίδιο νόστιμη! Ιδανικά τρώγεται λίγο μετά που θα κάνει την εμφάνισή της εκτός του φούρνου ή χλιαρή. Χρειάζεται ένα γρήγορο πέρασμα από το φούρνο ή το φούρνο μικροκυμάτων μετά την είσοδό της στο ψυγείο όπου και μπορεί να παραμείνει για 4-5 μέρες, αν, βέβαια... προλάβει!!!
Το μόνο της μειονέκτημα;;; Δεν είναι νηστίσιμη αλλά σίγουρα είναι μια από 'κείνες τις πίτες που μπορούν να στολίσουν το Πασχαλιάτικο τραπέζι και να ικανοποιήσουν τον κάθε ...ουρανίσκο που θα θελήσει να την απολαύσει πριν τον οβελία!! Ελάτε μαζί μου... θα την ετοιμάσουμε σε χρόνο ρεκόρ!!! 
ΥΛΙΚΑ
½ κ. φύλλο  Βηρυτού
150 γρ. Flora με 3% βούτυρο

Για τη γέμιση
300 γρ.. φέτα σε τρίμματα 
100 γρ.  κεφαλοτύρι τριμμένο
200 γρ. ανθότυρο τριμμένο
1 μεγάλο καρότο ψιλοτριμμένο
1 πιπεριά πράσινη σε μικρά κυβάκια
1 πιπεριά κόκκινη σε μικρά κυβάκια
2 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
1/2 κ.γλ. κύμινο
1/2 κ.γλ. μπαχάρι
Φρεσκοτριμμένο τετράχρωμο πιπέρι
Για την κρέμα:
4 αβγά 
200 γρ. γιαούρτι
2 φλ. γάλα φρέσκο
Για την επικάλυψη
Σουσάμι (προαιρετικά)
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου, στον αέρα.
Παίρνουμε το ρολό με τα φύλλα κρούστας και το κόβουμε σε λεπτές λωρίδες. Ξεχωρίζουμε με τα χέρια μας τις λωρίδες ζύμης και αφήνουμε να ξεραθούν μέχρι να ετοιμάσουμε τη γέμιση.
Λιώνουμε τη μαργαρίνη με 3% βούτυρο στο φούρνο μικροκυμμάτων. 
Αλείφουμε το ταψί μας, όσο πιο μεγάλο τόσο καλύτερα, και ρίχνουμε μέσα τα μισά φύλλα κρούστας ρίχνοντας λίγη από τη μαργαρίνη που λιώσαμε. 
Ετοιμάζουμε τη γέμιση
Βάζουμε το καρότο, τις πιπεριές και τα κρεμμυδάκια σε αντικολλητικό τηγάνι χωρίς καθόλου λιπαρή ύλη και τα αφήνουμε να σοταριστούν για 3-4 λεπτά.
Βάζουμε τα τυριά, τα λαχανικά, το κύμινο, το μπαχάρι, το πιπέρι και ελάχιστο αλάτι σε ένα μπολ και τα ανακατεύουμε.
Στρώνουμε τη γέμιση επάνω στα φύλλα.
Σκεπάζουμε με τα υπόλοιπα φύλλα και περιχύνουμε με την υπόλοιπη μαργαρίνη. 
Ετοιμάζουμε την κρέμα:
Σε ένα μπολ ρίχνουμε τα αβγά, το γιαούρτι, το γάλα, λίγο αλάτι και πιπέρι και  τα χτυπάμε με τον αβγοδάρτη, μέχρι να έχουμε ένα ομογενοποιημένο μίγμα.
Περιχύνουμε με την κρέμα την πίτα μας και την αφήνουμε για 40-50 λεπτά να απορροφηθεί η κρέμα από τα φύλλα.
Πασπαλίζουμε με σουσάμι και βάζουμε στο φούρνο. 
Ψήνουμε για 45 λεπτά έως 1 ώρα ή έως ότου ροδοκοκκινήσει η πίτα πάνω-κάτω.
Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω την Κατερίνα του αγαπημένου  skepiloges.blogspot.gr για το βραβείο που μου χάρισε κι εγώ με τη σειρά μου το χαρίζω σε όλους εσάς που μου κάνετε την τιμή να με διαβάζετε και να με παρακολουθείτε αλλά και να δοκιμάζετε τις συνταγές μου. Στις ερωτήσεις δεν θα απαντήσω γιατί ήδη το έχω κάνει.
Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!!!

24 σχόλια:

  1. Πολύ μου αρέσει αυτή η πιτα, Κική μου!! Και τι δεν έχει!! Χρώματα και αρώματα!! Μοσχομύρισε ως εδώ μπαχάρι και κύμινο!!! Καλοφάγωτη (αν έχει μείνει κανένα κομματάκι, που πολύ αμφιβάλλω)!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου έσπασες την μύτη!
    Κική, το βραβείο το αξίζεις με τα όλα του!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταλυτικές οι παρεμβάσεις σου Κική μου στην ομολογουμένως νόστιμη και πολύ εύκολη πιτούλα της Ντίνας Νικολάου!Ευφυέστατη η προσθήκη του καρότου και της διχρωμίας των πιπεριών.Ομορφαίνει στην όψη χρωματικά αλλά και νοστιμίζει ιδιαίτερα!
    Την έχω κάνει μόνο με τυριά και μας άρεσε πολύ!Θα δοκιμάσω και την δική σου αρωματική εκδοχή..αν και είμαι βέβαιη για το δυνατό γευστικό της αποτέλεσμα!!!
    Καλό μεσημέρι!Φιλάκια πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στις πίτες λέμε ΝΑΙ, στις πίτες σαν κι αυτή λέμε ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙ! :)

    Καλημέρα Βασιλική μου!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφαιρώ κύμινο, παίρνω το πιατάκι μου κ' περιμένω να σερβιριστώ!!!
    ;-)
    Συγχαρητήρια για το βραβείο, κορίτσι μου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κική,
    η πίτα σου έχει πολλά από τα υλικά που αγαπάω. Πλούσια σε τυριά και γιαούρτι, τα οποία αγαπώ ιδιαίτερα και το καρότο είναι το αναπάντεχο υλικό που κάνει την διαφορά, αφού συνήθως βάζω κολοκύθι.
    Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. http://www.e-radio.gr/player/player.asp?sID=113

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κική μου, επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, εγώ ήδη εκτύπωσα τη συνταγή και θα εκτελεστεί το Πάσχα, για να δώσει χρώμα και άρωμα στο πασχαλινό τραπέζι μας! Εννοείται ότι ένα κομμάτι θα το φάω στην υγειά σου!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μμμμ! Ωραία φαίνεται η πιτούλα! Προσωπικά μου άρεσε πολύ και η κρέμα της! Δεν θυμάμαι να έχω ξαναφτιάξει πίτα με καρότο, γιατί δεν μου άρεσε πολύ. Όμως τον τελευταίο καιρό, το καταβροχθίζω έτσι ωμό! Αχ, δεν είμαι καλά! :) :)
    Μπαίνει στ' αγαπημένα! Πολλά φιλιά και καλό μεσημέρι Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα γιατι να ειναι νηστεια τωρα??? Αδικο!!! Η πιτα ομως δικαια υπεροχη!!
    Μου αρεσουν παρα πολυ τα καροτα κ η συνταγη μπηκε στα sos...απο την μεθεπομενη εβδομαδα! Να δω τι θα πρωτοφτιαξω! 3 φαγητα καθε μερα για να προφτασω! :-D
    Μπραβο κ παλι Κικη μου για την υπεροχη συνταγη σου!!
    Σε φιλω πολυ!
    Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ωραια πιτουλα!εγω που δεν νηστευω(η αμαρτωλη), θα την φτιαξω νωριτερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαι σήμερα σκεφτόμουν τι να πάω στο πασχαλινό τραπέζι εκτός το αρνί μου. Λοιπόν η καροτοτυροπιτα της κικής μου θα έχει την τιμητική της! Όσο για το βραβείο δεν σου αξίζει μόνο ένα χίλια σου αξίζουν! Είναι υπέροχο το μπλογκ σου μυρωδάτο και γευστικότατο! φιλάκια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν μπορώ με τίποτα να αντισταθώ σε οποιανδήποτε πίτα, πόσο μάλλον στην υπέροχη δική σου Κική μου!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχη πιτούλα! Η περιγραφή της με έκανε τόσο πολύ να τη λαχταρίσω! Υλικά φανταστικά και τόσο όμορφα συνδυσμένα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και γρήγορη και εμφανίσιμη και νόστιμη δείχνει η πιτούλα σου Κική. Ωραίο συνοδευτικό για το πασχαλιάτικο τραπέζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχη η πίτα σου και συγχαρητήρια για το βραβείο!!!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ νόστιμη η πιτούλα σου Κική!!Καί μέ πολύ ωραία υλικά!!!Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ πρωτότυπη! Και μοσχομυρωδάτη! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΣΥΝΑΤΓΕΣ ΣΟΥ, ΘΑΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΝΑ ΠΕΤΑΓΟΜΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΠΟΥΚΙΑ!!!!!
    ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΣΤΙΜΗ ΚΙ ΑΥΤΗ Η ΠΙΤΑ ΣΟΥ!!!!
    ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΙΟΥΝΙΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΤΣΑΙ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΣΤΟ ΒΑΦΟΠΟΥΛΕΙΟ ΜΕ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΠΙΤΕΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΚΙ ΕΣΥ!!!!
    ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΦΙΑΛΝΘΡΩΠΙΚΟ ΣΚΟΠΟ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχ και να είχα ένα κομμάτι!!!!
    Εγώ δεν είμαι ολιγαρκής σαν την Ρένα που θέλει μόνο μια μπουκιά.χα χα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κική μου φανταστική!Πολύ όμορφη και σίγουρα νοστιμότατη!!!Αχ και να χα ένα κομμάτι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπήκε σε waiting list η super dooper συνταγη σου Κική μου....μυριζει απο μακριά ότι θα σκανδαλίσει κόσμο και κοσμάκη!!!!thanks thanks thanks.....kisses...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!