Πατατοτυροπιτάκια


"Όχι δεν θέλω μπιφτέκι!!! -Μήπως μακαρόνια;;;  -Όχι μακαρόνια... είναι μπλιάχχχ!!!! -Εεεε, τότε πατατούλες;;;; -Μπλιάααχχχχ!!! Θέλω πατατάκιααααα!!!!"...
Και τώρα τί γίνεται;;;; Τί γίνεται όταν μια πιτσιρίκα 3.5 χρονών δοκιμάζει μια φορά κατά τύχη πατατάκια και τις επόμενες μέρες είναι αποφασισμένη είτε να φάει πατατάκια είτε να λιμοκτονήσει;;; Και τί κάνει μια ..."απελπισμένη" θεία για να φάει το ανήψι της;;;; Μέχρι πού μπορεί να φτάσει;;;; Από τη μια η μικρή και η επιμονή της κι από την άλλη η θεία, το food blog, η εμμονή στα υγιεινά φαγητά... είναι φορές που τα οχυρά πέφτουν, οι αντιστάσεις κάμπτονται (των μεγάλων πάντα μπροστά στην ανάγκη τους να νιώσουν ότι τα μικρά είναι εντάξει) και το μυαλό δουλεύει στο φουλ για να βρει ...λύση!!! 
Ναι, ναι... δεν είναι καθόλου υπερβολή!!!! Μερικά "σποράκια" είναι αποφασισμένα για όλα ή για τίποτε!!! Από τη μια θαυμάζεις το "ανάστημα" που δείχνουν και από την άλλη η ζωή σου γίνεται δύσκολη, γεμίζεις ανησυχία και εκνευρισμό γιατί προσπαθείς να κάνεις τα πάντα για να το ευχαριστήσεις, να του φτιάξεις υγιεινές νοστιμιές που θα το ωφελήσουν, να μαγειρέψεις, να σκαρφιστείς συνδυασμούς και γεύσεις προκειμένου να το δελεάσεις κι αυτό εκεί... ή πατατάκια ή τίποτε!!! Ούφφφφφ!!! Junk food ...αυτό που κόμπαζες ότι τα δικά σου ανίψια δεν θα πλησιάσουν ποτέ, μιας που η κατσαρόλα δεν σταματά να αναδύει κάθε είδους αρώματα!!! 
Κι εκεί πάνω που σε έχει κυριεύσει η... τσατίλα και σκέφτεσαι "τί ήθελα και μιλούσα;;;" Εκεί πάνω που η ντροπή σου κάνει νεύμα για να μάθεις να μη μιλάς με σιγουριά για τίποτε και σκέφτεσαι το γνωστό ..."ποτέ μη λες ποτέ!"
Εκεί αρχίζεις να λες μέσα σου... "δεν μπορεί αυτό το σποράκι να μου τη φέρει!!! Πρέπει να κάνω κάτι, να σκαρφιστώ κάτι!!!!" Και να η ιδέα!!! Μια ιδέα σαν αυτές του Κύρου Γρανάζη (αλήθεια τον θυμάστε με τη φωλιά στο κεφάλι κι έναν γλόμπο που άναβε όποτε είχε μια ιδέα;;;;)... υγιεινά και νόστιμα τυροπιτάκια με ένα καινούργιο...μπαχαρικό!!!!!! 
Και μετά απ' αυτό το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να ελπίζω...
Κι αυτή τη στιγμή δεν  μιλάει μια ...θυμωμένη μαμά αλλά μια απελπισμένη θεία που λατρεύει τις ανιψούλες της αλλά που υπάρχουν και φορές που θέλει να ...μεταναστεύσει κάπου εκεί στην Αρκτική... ή μήπως ...στην Ανταρκτική... μπαααα, μάλλον στην Αυστραλία... αλλά και πάλι... δεν μπορώ χωρίς αυτές τις δύο ζουζουνίτσες που όταν τυλίγουν τα χεράκια τους γύρω από το λαιμό μου λέγοντάς μου "σ' αγαπώ" με λιώνουν κυριολεκτικά!!
Για να επανέλθω όμως... τί κάνει μιαν απελπισμένη θεία που έχει κάθε διάθεση να ετοιμάσει ένα υγιεινό φαγητό αλλά σκοντάφτει στο πείσμα μια 3.5χρονης;;;
Θέλετε να δείτε;;; Ακολουθήστε με στην κουζίνα κι ετοιμαστείτε για την έκπληξη της ζωής σας αλλά και για νοστιμιά που μπορεί να σας βοηθήσει να τα βγάλετε με πέρα με παρόμοια αποφασισμένα για όλα μικρά, γλυκά πιτσιρικάκια.
Απλά, όταν βρεθείτε σε παρόμοια θέση... προσαρμόστε τα υλικά σ' αυτά που αγαπούν και ...χαλαρώστε... έτσι κι αλλιώς το junk food δεν γίνεται να το αποφύγουν εντελώς!! Κάπου σε κάποια ηλικία θα το γνωρίσουν αρκεί να είναι άκρως περιορισμένο σε ποσότητα!!! -:))
Όσο για τα τυροπιτάκια αυτά, το δυνατό τους σημείο είναι η υπέροχα αφράτη ζύμη τους, όποια γέμιση κι αν κλείνει μέσα της και σίγουρα τηγανιτά είναι καλύτερα από ψητά.
ΥΛΙΚΑ για 6-7 μεγάλα τυροπιτάκια
Για τη ζύμη
150 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του, κοσκινισμένο
60 γρ. πατάτες μέτριες βρασμένες και πολτοποιημένες με το πηρούνι
2 κ.σ. τυρί Φιλαδέλφεια
1 πρέζα αλάτι
1 πρέζα ζάχαρη
1 κ.σ. ξίδι
3 κ.σ. ελαιόλαδο
4 κ.σ. γάλα
30-40 ml νερό, όσο χρειάζεται για να γίνει μια μαλακή ζύμη
Για τη γέμιση
250 γρ. φέτα θρυμματισμένη
10-12 πατατάκια με γεύση πάπρικας, θρυμματισμένα στο multi
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βράζουμε τις πατάτες και όσο είναι ακόμη ζεστές τις πολτοποιούμε καλά με το πηρούνι.
Ύστερα, βάζουμε σε ένα μπολ το αλεύρι, την πολτοποιημένη πατάτα, το τυρί κρέμα, το αλάτι, τη ζάχαρη, το ελαιόλαδο και το μισό νερό.
Ζυμώνουμε προσθέτοντας λίγο λίγο και το υπόλοιπο νερό έως ότου έχουμε μια ζύμη μαλακή που δεν κολλάει στα χέρια.
Την αφήνουμε να ξεκουραστεί για μισή ώρα εκτός ψυγείου.
Στο μεταξύ, θρυμματίζουμε το τυρί και προσθέτουμε τα ήδη ψιλοτριμμένα  πατατάκια
Χωρίζουμε τη ζύμη σε μπαλάκια ανάλογα με το μέγεθος που θέλουμε να δώσουμε στα τυροπιτάκια μας και αφού ανοίξουμε το φύλλο με το μικρό ρολό, απλώνουμε λίγο από τη γέμιση και τυλίγουμε. Ετοιμάζουμε όλα τα τυροπιτάκια μας και τα τηγανίζουμε σε λάδι που έχει ζεσταθεί μέχρι να γίνουν ολόχρυσα.
Εναλλακτικά τα ψήνουμε στο φούρνο, στους 180 βαθμούς Κελσίου, για 30 λεπτά, ανάλογα με το μέγεθος που έχουν και τον φούρνο ή έως ότου ροδοψηθούν.
Τα απολαμβάνουμε ζεστά γιατί η συγκεκριμένη ζύμη είναι καλύτερη την μέρα που έχει γίνει.
Καλή σας μέρα και ... σε τέτοιες περιπτώσεις... υπομονή και φαντασία!!! -:))))
Tante Kiki
52 Comments

52 σχόλια:

  1. Θελω να γινω και γω ανηψια σου!!!χαχαχα ενταξει τα τυροπιτακια ειναι η αδυναμια μου αλλα αυτα πρεπει να ειναι απιστευτα!!! Τα κοιταω και τρεχουν τα σαλια μου!!! καλημεραααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα να σε υιοθετήσω!!! Είναι ωραία αυτά τα τυροπιτάκια με ό,τι γέμιση θέλεις!!!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  2. Τι ωραία ιδέα! Τυροπιτάκια με ζύμη πατάτας ή τυρογεμιστές πατατοκροκέτες δηλαδή!
    Πολύ καλό μεζεδάκι και όσο γι' αυτό με τα θρυμματισμένα πατατάκια στη γέμιση του τυριού... 1.000 like! Μπράβο, είναι εντελώς μέσα στο πνεύμα των περίεργων/ασυνήθιστων που μου αρέσουν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγιναν ωραίο μεζεδάκι!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν Έφη μου!

      Διαγραφή
  3. Κική μου θέλω μια χάρη! Μπορείς να πεις στην αδελφούλα σου να με υιοθετήσει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να της το πω Αγγελική μου αλλά μήπως να σε υιοθετήσω εγώ;;;;

      Διαγραφή
  4. Τι να κάνουμε Κική μου, που αυτά τα μικρά "σποράκια" τα λετρεύουμε και δεν τους χαλάμε χατήρι, ακόμα και όταν στηλώνουν τα πόδια; Ψάχνουμε να βρούμε λύσεις, σαν τον Κύρο Γρανάζη όπως λες, για να τα δελεάσουμε. Πάντως από το αποτέλεσμα, εσύ τα κατάφερες μια χαρά, Κική!! Αποκλείεται να μην τα εξαφάνισε τα τυροπιτάκια σου, η Βασιλικούλα!!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις Ειρήνη μου!!! Πράγματι έτσι ακριβώς συμβαίνει κι ευτυχώς η μικρή μας έφαγε! -:))
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  5. Έφτιαξες βρε αθεόφοβη τυροπιτάκια με πατατάκια!!!!!!!
    Απίστευτο!!!!! Τώρα να σου πω ότι δεν θέλω να τα δοκιμάσω??? Μάλλον ψέματα θα πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το έκανα κι αυτό Χρυσαυγή μου... να δω τί άλλο θα κάνω για να φάει!!!!!!!!!!!!! χαχαχα

      Διαγραφή
  6. ΧΙΧΙ!!!
    Απολαυστικότατη περιγραφή με αποκορύφωμα αυτά το τόόόσο λαχταριστά τυροπιτάκια!!!
    Μιάμ! Μιαμ!
    Φιλάκιααα!!!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου άρεσε η περιγραφή Ιωάννα εεεεε;;; Πού να δεις την πραγματική κατάσταση!!!!!!!!!!! χαχαχαχα
      Εκεί να δεις γέλια!!!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Τι να πω τώρα για την εφευρετικότητά σου Κική μου!!Όχι που θα σου ξέφευγε η μικρούλα!!!!
    Πολυεπιπεδικά τυροπιτάκια ετοίμασες,με αφράτη ζύμη και υλικά που πολλαπλασιάζουν τη νοστιμιά.Με γέμιση έκπληξη που κανένα μικρό ατίθασσο στοματάκι δεν θα αφήσει παραπονεμένο.Αλλά και κανένα μεγάλο!!Γιατί και οι μεγάλοι έχουν ψυχή Κική μου!
    Φιλάκια πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι Φωτεινή μου... της την έφερα και το ευχαριστήθηκα... χαχαχαχα
      Ευτυχώς της άρεσαν και έφαγε!!! -:)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Πού τον θυμήθηκες τον Κύρο Γρανάζη;;;; Χα,χα,χα! Καλό, καλό! Πολύ έξυπνα τα τυροπιτάκια σου Κική μου! Μου άρεσε πολύ η ζύμη με την πατάτα και το Φιλαδέλφεια! Με τα πατατάκια δεν τα πάω πολύ καλά, ευτυχώς για τη δίαιτά μου! (λέμε τώρα βρε παιδί μου!) Πάντως νομίζω ότι και με σκέτη φέτα θα είναι όλα τα λεφτά!
    Πολλά φιλάκια! Καλό μεσημέρι και καλή όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον αγαπούσα πολύ όταν ήμουν μικρή Πηνελόπη μου... δεν μπορούσα να φανταστώ τότε ότι θα του έμοιαζα!!! χαχαχαχα
      Με ό,τι γέμιση και να βάλεις είναι νοστιμότατα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω αυτά τα αφράτα, γεμιστά πατατομπουρεκάκια!
    Φαίνονται νοστιμότατα! Εύγε, Κική μου!
    Έμεινε κανένα;
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν αντιστέκομαι με τίποτα στα τυροπιτάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χα χα χα!! Αυτές οι ανιψούλες Κική μου είναι αστείρευτη πηγή έμπνευσης!! Κοίτα τι σκαρφίστηκες για τη μικρή κυρία! Πατατάκι μέσα σε τυροπιτάκι!
    Πραγματικά όμως νομίζω πως αυτή η ζύμη είναι το κάτι άλλο! Πατατούλα, τυρί κρέμα, θέλω πολύ να τη δοκιμάσω! Κάτι θα κάνω με αυτή για το δικό μου στριμαδάκι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ερμιόνη μου, αστείρευτη πηγή έμπνευσης αλλά και άγχους, και τρυφερότητας και λατρείας και γέλιου και όλα μαζί. Το γνωρίζεις καλά κι εσύ με δύο κουκλίτσες! -:)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Βρε αθεόφοβη θεία, γέμισες τα τυροπιτάκια με πατατάκια???
    Τι να πω???? Οτι οι θείες υποκύπτουν πιο εύκολα από τις μαμάδες χα χα χαα
    Φιλιά Κικίτσα μου, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί να κάνω Έλενά μου... αφού εγώ ήθελα να φάει κάτι υγιεινό και κανονικό κι εκείνη ήθελε junky;;; Βρήκα τη μέση λύση και μείναμε και οι δύο ευχαριστημένες!!! χαχαχα
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. απολαυστική η ανάρτηση σου Κική μου απο όλες τις απόψεις!
    Πόσο γέλασα, πραγματικά έτσι όπως την περιγράφεις είναι η κατάσταση!
    Τι να πω για τα πιτάκια, κάνω κ εγώ στον γιο μου συχνά αλλά ξέρεις τα παραδοσιακά με την μαγιά. Τρελάθηκα με την συνταγή σου θα την δοκιμάσω πολύ σύντομα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Έρη μου ...είναι η πραγματικότητα που βέβαια άλλοτε είναι απολαυστική κι άλλοτε όταν θέλεις να κάνεις διάφορα άλλα που πρέπει να τελειώσουν είναι αγχωτική!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. χιχιχι... Η μικρή θεά, έτσι;;; Τα τυροπιτάκια φαίνονται τέλεια!!! Μπράβο θεία ή να πω Κύρο Θεία;;; Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μικρή παντοδύναμη θεά και βάλτο αυτό εις διπλούν μια και είναι δύο οι ανιψούλες!!!! Γίνεσαι μετά Κύρος ή όχι;;;; !!!-:))

      Διαγραφή
  15. εχω εκτυπωσει την συνταγη απ΄το πρωι και μεσα στο σαββατοκυριακο θα την δοκιμασω.θα επανελθω με σχολιο κατα την χωνεψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απίστευτη συνταγή!!Καί πρωτότυπη!!Μπράβο Κική!!Είσαι αστείρευτη πηγή, από υπέροχες ιδέες!!Θά τά ετοιμάσω γιά τά μικρά μας!!Καλό Σ/Κ!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δήμητρα για τα καλά σου λόγια...δοκίμασε τις και πες μου...

      Διαγραφή
  17. ....είναι ότι πιο ιδιαίτερο και προτότυπο, σε συνταγή, που έχω δει τον τελευταίο καιρό!!
    ...την κρατάω....
    να ναι καλά η πιτσιρίκα που σου δίωει ιδέες και μαθαίνουμε και μεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φαντάζομαι τη νοστιμιά αυτών των τυροπιτακίων !!!
    Μέχρι εδώ έχει έρθει η μυρωδιά τους !!!!
    Τυχερές ανηψούλες ζουζουνίτσες με τέτοια θειούλα !!!
    Γλυκά φιλάκια Κικάκι μου
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι νοστιμότατα Σόφη μου!!! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια Σοφάκι μου γλυκό!

      Διαγραφή
  19. Γεια σου Κύρο Γρανάζη με τα όλα σου!!!Διέπρεψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διέπρεψα και έφαγε η μικρή, γιατί ο πρώτος στόχος αυτός ήταν!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Πραγματικά απίστευτα! Θα τα δοκιμάσω οπωσδήποτε για τα δικά μου ανίψια.
    Είδες μέχρι που φτάνει μια απελπισμένη θεία;

    Απολαυστική η εισαγωγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα δοκιμάσεις και πες μου!!! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  21. Μπράβο σου Κική μου, πολύ ωραία ιδέα και αρκετά πρώτότυπη!Αχ τι τραβάς και συ;χαχαχα!!!!Όχι που θα σου ξεύφευγε η μικρούλα!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πρωτότυπα και νόστιμα!!! Πάντως έφαγε!!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  22. Υπέροχη ιδέα, φυσικά και θα δοκιμαστεί!!!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥΠΕΡ ΝΤΟΥΠΕΡ ΟΥΑΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΑΝΩΤΑ-ΚΑΠΑΚΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΕΙ....ΕΓΡΑΨΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. μου τρέχουν τα σάλια!!!!Πάω να φτιάξω ΤΩΡΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No