Εβδομαδιαίο μενού 10

Καλησπέρα σας! Καλή Κυριακή να έχετε! Η άνοιξη ήρθε και μαζί της έφερε όμορφες εικόνες, χρώματα κι αρώματα που βελτιώνουν τη διάθεσή μας. Όλη αυτή η εικόνα νομίζω πια ότι είναι ...φαντασίωση!!
Σήμερα το πρωί, με το που άνοιξα τα μάτια μου άκουσα ένα ανεπαίσθητο, ρυθμικό... τακ, τακ,τακ... Εισβάλλοντας στο πεδίο της άρνησης... το πρώτο που σκέφτηκα είναι "δεν μπορεί, δεν γίνεται!!". Κι όμως γίνεται... και το διαπίστωσα ανοίγοντας το παράθυρο...  μουντάδα, ψιλόβροχο, υγρασία και στις 7 το πρωί... να νομίζεις ότι είναι ακόμη 5!!!! Η άνοιξη ήρθε κι έφερε μαζί της τον Νοέμβριο!!!
Κι όταν η άνοιξη φέρνει μαζί της το Νοέμβριο τί κάνουμε το δπρωινό;;; Μαζεύουμε την κακή μας διάθεση, διπλώνουμε τις εφημερίδες μας, αφού μάταια έχουμε αναζητήσει κάποια καλή και αισιόδοξη είδηση (σπάνιο φαινόμενο πια!!!) κι αναζητούμε ένα σημείο αναφοράς με χαρακτηριστικά "καταφυγίου". Προσωπικά αυτό το καταφύγιο το βρίσκω στην κουζίνα... χαμένη ανάμεσα σε ατμούς, αρώματα, μπαχάρια και χρώματα που πηδούν χαρούμενα μέσα σε κατσαρόλες ή βγαίνουν απ' αυτές!!!
Σιγά σιγά η χαλάρωση έρχεται και το μυαλό αρχίζει να τρέχει στην εβδομάδα που έρχεται, ξεπερνώντας τη κακή διάθεση!!!
Ας ετοιμάσουμε, λοιπόν, μερικές προτάσεις για την ερχόμενη εβδομάδα, άλλες νηστίσιμες και άλλες όχι...έτσι, κάτι σαν βοηθητικό πλάνο!!
Καλή σας εβδομάδα!!!

24 σχόλια:

  1. Κικίτσα μου, ευχαριστώ για τις γευστικές προτάσεις!!! Τώρα με τη νηστεία τις χρειαζόμαστε!!! Καλό σου μήνα γλυκιά μου , φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Κυριακή Κικίτσα μου, με τις πάντα νόστιμες προτάσεις σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα έστω και καθυστερημένα Έλενά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Το έχω ξαναπεί και δεν θα κουραστώ να το λέω....είσαι η αγαπημένη μου σεφ στον μπλογκοχώρο !!!
    Ελα να σε κεράσω γλυκάκι τριαντάφυλλο γιαγιάς Κασσιανής να γλυκαθείς μετά τόσες υπέροχες συνταγές για γεύμα !!!
    Φιλάκια γλυκά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Σόφη μου γλυκιά σ' ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τα γλυκά σου λόγια!!!
      Ήδη ήρθα και κεράστηκα από το υπέροχο τριανταφυλλάκι σου!!
      Να έχεις τη γλύκα του που έλεγε και η γιαγιά μου αν κι εσύ την έχεις και τη γλύκα και το ταλέντο!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Κική μου σήμερα μου έπεσαν τα σάλια...
    Τι ωραία φαγητά είναι αυτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Φλώρα μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. μμμμμ.. τρέξαν τα σάλια μου, καλή σου εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Τζίνα μου έστω και καθυστερημένα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. πολύ ωραίες όλες οι προτάσεις σου.....να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου άνοιξες την όρεξη με τόσες νοστιμιές, Κική!!! Όλα υπέροχα!!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλα πολύ ωραία αλλά ξεχωρίζω τις μπάμιες και τις σαρδέλες. Μιαμ, μιαμ!
    Καλό βράδυ Κική μου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν τα μαγειρέψεις Πηνελόπη μου περιμένω εντυπώσεις!
      Φιλάκια γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Κική!Πολύ ωραίες όλες οι προτάσεις σου!!Μού άνοιξες τήν όρεξη μέ τίς υπέροχες συνταγές!!Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όλα ωρα, Κική μου, αλλά έμεινα στα ψητά μήλα!
    Θα δοκιμαστούν!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόσες φορές αναζήτησα καταφύγιο σε αγαπημένες γεύσεις!Πόσες φορές το ωραίο φαγητό ή κάποιο γλυκό μας ζέστανε την καρδιά και έδιωξε την κακοθυμία μας!Στις νόστιμες και οικείες γεύσεις βρίσκουμε την θαλπωρή και αγαπάμε να νιώθουμε ασφάλεια.Έτσι γλυκαίνει η ζωή μας,έτσι πορευόμαστε με ενέργεια και δύναμη.
    Υπέροχες σπιτικές συνταγές με φροντίδα και μεράκι Κική μου!Συνταγές που θα ομορφύνουν την εβδομάδα μας!Επιλεγμένες προτάσεις με γούστο που θα τέρψουν καρδιά και ουρανίσκο!
    Καλό βράδυ Κική μου!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ καλές και νόστιμες προτάσεις να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Nοστιμότατα φαίνονται και πολύ καλές προτάσεις για την νηστεία! Αν και τις μπάμιες τις βγάζω έξω από το μενού μου γιατί δεν μας αρέσουν οικογενειακώς καθόλου!!! Φιλιά πολλά καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. º° ❤♫°
    Olá, amiga! Passei para uma visitinha.
    Que delícias!!!

    Bom domingo!
    Boa semana!

    °º♡♡♫
    °º♡ Beijinhos do Brasil.
    º° ♡ ❤♫°

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραία φαγάκια, ωραια πραγματάκια! Thank you Κικίτσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πραγματικά ο καιρός θυμίζει Νοέμβρη και στην πόλη μου...βαρέθηκα τη βροχή και την υγρασία...
    Οι προτάσεις σου τέλειες , ειδικά η πατατοσαλάτα φαίνεται μούρλια!!
    Καλή εβδομάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!