Μικρά μπισκοτοπεταλάκια με ταχίνι

Καλημέρα και καλή εβδομάδα! 
Μικρά, αφράτα, νόστιμα με την επίγευση του ταχινιού, νηστίσιμα με μαργαρίνη ή αρτύσιμα με βούτυρο, μας συνοδεύουν στον καφέ για ένα γλυκό και όμορφο ξεκίνημα της εβδομάδας. Τα παιδιά, μικρά και μεγάλα, ξετρελλαίνονται με τη γεύση τους που είναι τόσο εθιστική!! Ποτέ δεν μπορείς να φας μόνον ένα!!!
ΥΛΙΚΑ για 25-30 μπισκοτάκια
180 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις, κοσκινισμένο
3 κ.σ. ταχίνι
100 γρ. βούτυρο ή μαργαρίνη με άρωμα βουτύρου
50 γρ. αμυγδαλόσκονη
40 γρ. ζάχαρη
1 κάψουλα βανιλίνης
Άχνη για το πασπάλισμα
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου, στον αέρα.
Βάζουμε σε ένα μπολ, το βούτυρο με την άχνη και τα χτυπάμε με το μίξερ χειρός έως ότου πετύχουμε ένα αφράτο μίγμα.
Ύστερα, προσθέτουμε την αμυγδαλόσκονη, το ταχίνι, τη βανίλια και το μισό αλεύρι. 
Χτυπάμε για λίγο ακόμη με το μίξερ.
Τέλος, ζυμώνοντας προσθέτουμε και το υπόλοιπο αλεύρι έως ότου πετύχουμε μια  ζύμη ούτε πολύ σφιχτή αλλά ούτε και μαλακή που δεν κολλάει στα χέρια.
Πλάθουμε μικρά πεταλάκια και τα βάζουμε επάνω σε αντικολλητική επιφάνεια σε λαμαρίνα φούρνου.
Εάν θέλουμε, πριν πλάσουμε τα πεταλάκια, αφήνουμε τη ζύμη στο ψυγείο για 30 λεπτά έτσι ώστε να σφίξει περισσότερο.
Ψήνουμε για 15-18 λεπτά ή έως ότου πάρουν ένα ανοιχτό μπεζ χρώμα.
Όταν βγάλουμε τα πεταλάκια από το φούρνο θα είναι μαλακά μέχρι να κρυώσουν γι αυτό και δεν πρέπει να τα μετακινήσουμε.
Τα πασπαλίζουμε με άχνη όσο ακόμη είναι ζεστά.

24 σχόλια:

  1. Φανταστικά τα μπισκοτοπεταλάκια σου!!! μπαίνουν στα υπ όψιν!! καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κική μου καλημέρα! Μόλις τα είδα (πριν λίγη ώρα δηλαδή) τα έφτιαξα και δοκιμάστηκαν αμέσως, έχει 5' που τα έβγαλα από το φούρνο και είναι πεντανόστιμα, πολύ αφράτα και μυρωδάτα! Βλέπω να κάνω δεύτερη δόση σύντομα! Καλή εβδομάδα κι ευχαριστούμε για τη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρέπει να είναι πεντανόστιμα και ότι πρέπει για γλυκό τσιμπολόγημα !

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που δεν πήρα κέρασμα από εδώ!!!
    Πάει πολύύύύύύύύς καιρός, μάλλον!!!
    (Ή δεν έχει υπάρξει ποτέ τέτοια φορά!!!)
    ;-)
    Λατρεύω το ταχίνι, όπως και να 'ναι!!!
    Φιλάκια πολλά!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κική μου, ειλικρινά θα με κάνεις να ανανεώσω τις προμήθειες μου σε ταχίνι! Βλέπω την μπόλικη άχνη που τα σκεπάζει και φαντάζομαι το υπέροχο άρωμά τους και τα θέλω επειγόντως! Πρέπει να είναι φανταστικά! Μπράβο!
    Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από αυτά που δεν θες να σταματήσεις να μασουλάς...
    Με "ξέκανες" τέτοια ώρα φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλα τα πεταλάκια τα θέλω να πίνω καφεδάκι, να τα τρώω και να σε σκέφτομαι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπορώ να έχω ένα πεταλάκι παρακαλώ??
    Καλή βδομάδα Κικίτσα μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θαύμα τα πεταλάκια και γουρλίδικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αφού βλέπω τις μικρές κυρίες να τα τρώνε με τόση αφοσίωση, είμαι απόλυτα πεπεισμένη για τη νοστιμιά των μπισκότων σου Κική μου!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόσο μου αρέσει το ταχίνι!!!
    Φαντάζομαι νοστιμιά...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φαίνονται πολύ νόστιμα, αλλά να ρωτήσω κάτι, δεν θέλουν μπέκιν?
    Δεν φουσκώνουν καθόλου?
    Έχω τα υλικά και θα ήθελα να τα φτιάξω, ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΄΄΄΄Έπεσε΄΄ και το βαρύ πυροβολικό Κική μου απ'ότι παρατήρησα...προσκύνησε στην ωραία γεύση και ο δύσκολος πληθυσμός του σπιτιού!Φαντάζομαι νοστιμιά και άρωμα!
    Ελκυστικό σχήμα που το κάνει ακόμα πιο προσιτό στα μικρά ή και μεγάλα παιδιά,αχνοπασπαλισμένη χρυσαφένια επιφάνεια και το κυριώτερο, εύκολη διαδικασία παρασκευής για ένα τόσο νόστιμο αποτέλεσμα!
    Μπράβο Κική μου με τις άπειρες λύσεις για κάθε γούστο!Δεν θα κουραστώ να το λέω.Πάντα προσιτές σε χρόνο,χρήμα και κόπο!Γι'αυτ'ο και είναι πολύτιμες!
    Φιλιά πολλά,πολλά!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τα πεταλάκια ηταν ανεπανάληπτα Κική μου..αψεγαδιαστη φυσικά και η παρουσιαση..απλα πεντανόστιμα και ελκυστικά για μικρούς και μεγάλους...περιμένουμε κ αλλα τέτοια για αυτές τις μέρες..ξερεις εσυ φυσικά πως να μας περιποιηθείς...καλή βδομαδούλα κ φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και το 'πα! Με τόσες συνταγές που βλέπω θα νηστέψω χωρίς να το έχω επιλέξει! Το ταχίνι έχει την τιμητική του και απ' ό,τι αντιλαμβάνομαι είναι μια εύκολη και νόστιμη λύση για τις περιόδους αυτές. Φαίνονται πολύ όμορφα Κικίτσα μου! Κι αν κρίνω από τις μικρούλες σας, είναι και πεντανόστιμα!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σούπερ τά μπισκοτάκια σου Κική!!Καί μού αρέση τά ταχίνι!!Θά δοκιμαστεί πολύ σύντομα η συνταγή σου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι νόστιμα που φαίνονται!!! Με ταχίνι δεν έχω δοκιμάσει να φτιάξω συνταγή!! Ακόμη τουλάχιστον! χιχι!
    Καλή εβδομάδα Κική!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κική μου πάρα πολύ ωραία, περιέχουν και ταχίνι που λατρεύω, θα φτιαχτούν εντός των ημερών!!!!
    Φιλάκια, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. θα δοκιμάσω τα μπισκοτοπεταλάκια,γιατί λατρεύω το ταχίνι.Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπισκοτοπεταλάκια, σαν κουραμπιεδάκια.!!!
    Ωραίο που έχουν τόσα λίγα και απλά υλικά!!!
    Εγκρίνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ ωραία τα πεταλάκια σου Κική μου! Οι κουκλίτσες τα απόλαυσαν όπως βλέπω:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. σούπερ τα βρίσκω!!!! καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. θελω πολυ να τα φτιαξω, εχω ομως ενα θεμα με το ταχινι:τις προαλλες πηρα ενα βαζο, στο οποιο ειχε χωρισει το λαδι-προσπαθησα πολυ να το ενωσω με το υπολοιπο μειγμα, ηταν ομως τοσο σφιχτο που συχτιρισα!φταιει η συγκεκριμενη μαρκα ταχινιου ή ετσι συμβαινει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!