Η κλήρωση του GIVEAWAY!!!!


Καλησπέρα σας!!! Επιτέλους, έγινε και η κλήρωση του Giveaway για τα γενέθλια του Τante Kiki. Κάλλιο αργά παρά αργότερα (το ποτέ δεν υπάρχει σ' αυτή την περίπτωση)!!! -:)) Ζητώ συγγνώμην για την αργοπορία αλλά αυτή η ίωση κόντεψε να με κάνει να μείνω στο κρεβάτι... μαθήματα ακύρωσα, μέσα κλείστηκα, η διάθεση εξαφανίστηκε και ευτυχώς είχα συνταγούλες προγραμματισμένες κι εγώ καθόμουν μακριά (όσο είναι δυνατόν) από την κουζίνα και κυκλοφορούσα στο τριώροφο με μάσκα για να μην κολλήσω όσους απέμειναν ..."όρθιοι"!!! 
Σήμερα, λοιπόν, που είμαι καλύτερα ...ξεκίνησα τη διαδικασία της κλήρωσης. 

Οι υποψήφιοι, με τη σειρά που άφησαν σχόλιο, ήταν:


1-      The Dark Chef
2-      Σοφία
3-      Melitini
4-      Notoula
5-      Ξανθή
6-      Ειρήνη
7-      ΕΚΦΡΑΣΟΥ
8-      mm_skg (εξαίρεση)
9-      ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ
10-   Εύη
11-   Παναγοπούλου Πηνελόπη
12-   ΕΛΕΝΑ –Συνταγές της καρδιάς
13-   syros2js
14-   Marie-Paule
16-   Ελπίδα
17-   Craftland gr
18-   marilise
21-   nikol
22-   sk epiloges
23-   FLORA GIA
25-   ΕΛΕΝΗ
26-   Tis Annios
28-   Eri
29-   DIMI
31-   Alexandros
32-   Foteini Thes
33-   Vita
34-   Silena
35-   Silena
36-   αχτίδα
38-   Αδελφή tante kiki : Εξαιρείται γιατί ανήκει στην οικογένεια… δεν είμαστε πολιτικοί!! χαχαχαχα
39-   mia maria
40-   Σοφία- Γελαστή Κλωστή
41-   Ευαγγελία
42-   Maria Naka
44-   Χρύσα
45-   Kate'sCakeBox
47-   Xris Kat
50-   Menia
51-   ΚΑΜΗΛΑΚΗ ΑΝΝΑ




Και, ιδού, οι νικητές είναι...
Πρώτη νικήτρια, που κέρδισε το γούρι από το κατάστημα Ζούλοβιτς...
η Καίτη του katesdeliciousbox.blogspot.gr με το Νο:
True Random Number Generator 45
Powered by RANDOM.ORG
Δεύτερη νικήτρια, που κέρδισε το βιβλίο του Δ.Σκαρμούτσου...   
η ΕΥΔΟΚΙΑ, με το Νο :  
True Random Number Generator 43 Powered by RANDOM.OR
Τρίτη νικήτρια, που κέρδισε το σετ κουζίνας...
η Μαριλίζ του katitimou.blogspot.gr/το Νο:
True Random Number Generator 18  
Powered by RANDOM.ORG
Συγχαρητήρια στις νικήτριες και περιμένω τις διευθύνσεις για να στείλω τα δωράκια. Εύχομαι πάντα να είναι καλότυχες και το 2014 να τους φέρει μόνον χαρές!!   -:)) 
Καλό σας βράδυ!! 
 

15 σχόλια:

  1. Olé, olé... και που ήμουνα εγώ; χαχαχα. Φιλιά στις νικήτριες!!!!

    Καφεδάκι για όλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν το πιστευω αυτό που μου συμβαινει χιλια ευχαριστω Κική μου !!! πολλα πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικά να ευχηθώ καταρχήν...δεύτερο χρόνια πολλά στο μπλοκ σου ξανά με μόνο χαρές να σου δίνει..και να συνεχίσεις με την ίδια όρεξη και αγάπη να μοιράζεσαι μαζί μας τις συνταγές σου..συγχαρητήρια στις νικήτριες να χαρούν τα δώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περαστικά , Κική μου !!!!! Συγχαρητήρια στις νικήτριες !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α, τί ωραία!!! Συγχαρητήρια στα κορίτσια!!!
    Σίγουρα θα χαρούν τα δώρα τους!!!
    Αγκαλιά και φιλί, κούκλα μου!
    Ελπίζω να είσαι καλύτερα!
    ΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συγχαρητήρια στις νικήτριες!!! :) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο στις νικήτριες!Με το καλό να δεχτούν και να χαρούν τα δωράκια τους!!!!
    Χαίρομαι που είσαι καλύτερα Κική μου!!!!!!
    Καλό σου βράδυ!!!!Φιλιά πολλά,πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια στίς νικήτριες!!Περαστικά Κική !!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περαστικά σου, Κική μου!!! Συγχαρητήρια στις τυχερούλες!!!!!!!!!!! Είχα κι εγώ την χαρά να κερδίσω ένα από τα δώρα σου πέρυσι και δεν μπορείς να φανταστείς πόσο το έχω χαρεί!!!!
    Φιλάκια και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημερα και καλη εβδομαδα!
    συγχαρητηρια στις νικητριες! παντα καλοτυχες ευχομαι!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια σε όλες τις νικήτριες! Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είδα τα γενέθλια στο φβ και ξέχασα να σχολιάσω εδώ! Πολύχρονο λοιπον το μπλογκ σου και πάντα τυχερές οι τυχερές :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΩΩωωω Κικίτσα μου τι βλέπω εδώ??έχω δώρο???τι χαρά!!!πολύ μεγάλη έκπληξη!!ευχαριστώ απο καρδιάς αγαπημένη μου Κικίτσα!!συγχαρητήρια και στις υπολοιπες τυχερούλες φίλες..Σίγουρα θα φέρει γούρι Κικίτσα μου γιατί είναι απο το δικό σου σούπερ ιστολόγιο που το έχω στην καρδιά μου!!!θα στείλω στοιχεία Κικίτσα!!!φιλιά πολλά και την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα! Πέρασα κι εγώ από το σπιτάκι σου να δοκιμάσω την σημερινή σου δημιουργία και έπεσα πάνω στην κλήρωσή σου! Και με γουρλωμένα μάτια και με μεγάλη έκπληξη είδα και το δικό μου όνομα ανάμεσα στις τυχερές!!
    Χάρηκα τόσο πολύ που είμαι μία από τις τυχερές σου και σ' ευχαριστώ πολύ για το όμορφο δωράκι μου.
    Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις.... και να μας τρατάρεις καθημερινά τις όμορφες λιχουδιές σου!
    Ευχαριστώ και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!