Cupcakes γεμάτα λεμόνι και σταγόνες λευκής σοκολάτας

Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα! Μια νέα εβδομάδα αρχίζει κι ελπίζω να είναι καλύτερη από τις δύο προηγούμενες τουλάχιστον ως προς τις ιώσεις. 
Η αδερφούλα μου στην προσπάθεια να καλοπιάσει τον καιρό, να απομακρύνει τους ιούς (η ίωση έχει επεκταθεί σε όλο το τριώροφο, να εξευμενίσει την εβδομάδα που μόλις ξεκίνησε, να ικανοποιήσει την ανάγκη  όλων μας για ένα γλυκό δεκατιανό γεμάτο ενέργεια και νοστιμιά με το καφεδάκι μας, να έχει κι ένα ωραίο κολατσιό για τις πιτσιρίκες μας αλλά κι ένα κεκάκι, ίσως ίσως ...σαν ένα είδος ανταμοιβής για τη καλή τους συμπεριφορά (-:)) χρειάζεται κι αυτό πότε πότε) έφτιαξε  μικρά κεκάκια λεμονιού (βασισμένη στη συνταγή για υγρό κέικ πορτοκάλι που θα βρείτε ΕΔΩ) και τους πρόσθεσε σταγόνες λευκής σοκολάτας αλλά και λίγα αμύγδαλα για έξτρα νοστιμιά.
Τα κεκάκια έγιναν μοναδικά και, μπορεί να μην έχω φωτογραφίες από τη διαδικασία λόγω του ότι ήμουν χάλια αλλά σας τα παρουσιάζω έτοιμα για ... γευστική απόλαυση στην απλή τους μορφή ή στην πιο επίσημη, για κέρασμα, με σαντιγύ αρωματισμένη με ξύσμα λεμονιού.
Υπέροχα και στις δύο εκδόσεις τους, αξίζει να τα φτιάξετε γιατί είναι πολύ εύκολα και ιδανικά για να μπουν στην κατάψυξη απ' όπου θα βγαίνουν για να συντροφέψουν το καφεδάκι μας ή να χωθούν στο ταπεράκι του μικρού μαθητή (είναι προτιμότερο σ' αυτή την περίπτωση να μη προσθέσουμε άχνη για δύο λόγους... πρώτον για να μην λερώνεται το ...βλαστάρι μας όταν το απολαμβάνει και δεύτερον είναι αρκετά γλυκό οπότε δεν χάνει από τη νοστιμιά του).
ΥΛΙΚΑ για 12-14 κεκάκια
1/2 φλ.τσ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
1/3 φλ.τσ. γάλα φρέσκο
2 αυγά
2 κ.γλ. ξύσμα λεμονιού
3 κ.σ. χυμό λεμονιού
1 φλ.τσ. ζάχαρη
2 κ.σ. αμύγδαλα ψιλοαλεσμένα
100 γρ. σταγόνες λευκής σοκολάτας
1 1/2 φλ.τσ. φαρίνα που φουσκώνει μόνη της 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Στο μπολ του μίξερ, χτυπάμε το βούτυρο με τη ζάχαρη και το χυμό λεμονιού μέχρι να έχουμε ένα μίγμα αφράτο και κρεμώδες.
Προσθέτουμε ένα ένα τα αυγά και μόλις έχουμε ομογενοποιήσει και πάλι το μίγμα ρίχνουμε εναλλάξ τη φαρίνα με το γάλα.
Τέλος, ανακατεύοντας με μια σπάτουλα σιλικόνης, προσθέτουμε τα αμύγδαλα, τις σταγόνες λευκής σοκολάτας και το ξύσμα λεμονιού.
Μοιράζουμε σε χάρτινες θηκούλες που τις έχουμε τοποθετήσεις στις θέσεις της φόρμας και ψήνουμε για 20-22 λεπτά, περίπου.
Αφήνουμε να κρυώσουν πριν σερβίρουμε, πασπαλίσουμε με άχνη ή στολίσουμε με σαντιγύ αρωματισμένη με ξύσμα λεμονιού ή πριν τοποθετήσουμε στην κατάψυξη για να διατηρηθούν φρεσκότατα για όλη την εβδομάδα!
 Καλή σας εβδομάδα και πάλι! -:))

42 σχόλια:

  1. Τι νοστιμιές είναι αυτές!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Λένια μου... είναι νοστιμότατα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Αυτά τα γλυκάκια θα αρέσουν πολύ στο παιδί μου που τρελαίνεται για λεμόνι και λευκή σοκολάτα, θα ακολουθήσω και τη συμβουλή της κατάψυξης, ωραίες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Αμελί μου, καλή εβδομάδα και σε σένα! Ετοίμασέ τα και το κόλπο με την κατάψυξη είναι τέλειο!! Θα τα βάλεις σε μια σακουλίτσα τροφίμων με ζιπ ή σε ένα μπολ και θα βγάζεις ένα ένα. Μέχρι το παιδί να το φάει στο διάλειμμα (αν πάει σχολείο π.χ.) αυτό ξεπαγώνει και είναι φρεσκότατο!

      Διαγραφή
  3. Νοστιμιές πρωί πρωί βλέπω! Φαίνονται αφράτα πάντως!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για τον καφέ θα είναι ΣΟΥΠΕΡ!!!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραιότατα και πολύ αρωματικά Γεωργία!!
      Επίσης καλή εβδομάδα και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  5. Αντε να αντισταθείς σε τέτοια νοστιμιά!
    Φιλιά Κική μου, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην αντιστέκεσαι... που λέει και το τραγούδι...
      Είναι νοστιμότατα Έλενά μου!

      Διαγραφή
  6. Αχ Κική, αχ Κική, τι μας κάνεις πρωί-πρωί!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν υπάρχει καλύτερο καλόπιασμα από ένα τέτοιο κεκάκι!!!!Με αγαπημένες, αν και αντίθετες γεύσεις,η νοστιμιά τους σίγουρα θα αφήσει αναλλοίωτο το αποτύπωμα της.Πολύ απλά στην παρασκευή,που είναι και το ζητούμενο,με υπέροχη εμφάνιση ,
    έρχονται να αφήσουν το λεμονάτο στίγμα τους και την σοκολατένια πινελιά τους εξίσου μοιρασμένα.Υπέροχη διακοσμητική,αλλά και γευστική προσθήκη,η σαντιγύ!
    Καλή σας μέρα κορίτσια!!!!!Φιλιά πολλά,πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Φωτεινή μου!!! Τελικά δεν είναι αντίθετες αλλά συμπληρώνουν τέλεια η μια την άλλη!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Kαλο μηνα Κικιτσα μου αρρωστουλα!! Ελπιζω να γινεις καλα γρηγορα!!
    Αυτα τα cupckaes σου ειναι απιστευτα!! Αχιλλειος πτερνα! Χτυπησες το αδυνατο μου σημειο! Το λεμονι μου αρεσει περισσοτερο κ απο τη σοκολατα! Κι ομως ναι! Θα τα φτιαξω οπωσδηποτε κ αμεσα! Χμ σκεφτομαι να βαλω κ περισοτερο ξυσμα κ χυμο λεμονιου :-) Κ λιγος παπαρουνοσπορος θα ταιριαζε πολυ ωραια ισως! ;-) :-)))))
    Σε φιλω γλυκα για να γινεις καλα!!
    Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ευούλα μου!!! Να τα δοκιμάσεις και να αυξήσεις το χυμό και το ξύσμα αλλά κι ο παπαρουνόσπορος υπέροχη ιδέα... είσαι μοναδική!!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα Κικίτσα μου και καλή εβδομάδα. Πολύ φίνο κεκάκι. Σίγουρα θα το προτιμήσω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Λίλια μου!!! Χαίρομαι που σου άρεσε!!

      Διαγραφή
  10. Με σούπερ κεκάκια ξεκινάμε την εβδομάδα μας, Βασιλική μου!

    Φιλάκια σας πολλά!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να ξεκινήσει γλυκά Ζαμπία μου!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. πως μ αρέσουν τα λεμονάτα γλυκά!! και ειδικα με λευκη σοκολατα πιστευω ειναι σουπερ συνδυασμος!! τελεια η συνταγη σου κικη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι υπέροχο συνδυασμός και αξίζει αυτή η λεμονάτη μπουκίτσα την προσοχή και την προτίμησή μας!!!

      Διαγραφή
  12. Τέλεια τά λεμονάτα κεκάκια σου Κική μου!!!Πίνοντας τόν καφέ μου,θά ήθελα ένα!!!Τά ζήλεψα έτσι όμορφα πού τά παρουσίασες μέσα από τίς υπέροχες φωτογραφίες σου!!Περαστικά καί γρήγορα σού εύχομαι!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τον καφέ ταιριάζουν καταπληκτικά!! Ευχαριστώ πολύ και φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Αχ, τα λιγούρεψα! Φαίνονται και πολύ αφράτα και μαλακά! Φτου - και αυτόν τον καιρό προετοιμάζομαι ψυχολογικά για να αρχίσω δίαιτα!
    Μέχρι στιγμής έχω κάνει διάφορα λεμονάτα γλυκάκια, αλλά τον συνδυασμό με τη λευκή σοκολάτα δεν τον έχω δοκιμάσει και νομίζω θα είναι πολύ επιτυχημένος! Λοιπόν, θα αντιγράψω τη συνταγή και θα τα φτιάξω, αλλά όχι σύντομα: και γιατί έχω παχύνει και γιατί έχω ξε-παραδιαστεί να φτιάχνω γλυκά, από τις γιορτές και μετά! Θα ήθελα πολύ, όμως, να είχα 3-4 από αυτά τα cupcakes τώρα - στην επίσημη εκδοχή τους με τη σαντιγύ, μάλιστα, τη σούπερ-θερμιδάτη! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε κι αυτό το συνδυασμό και δεν θα το μετανιώσεις!!! Είναι νόστιμα αλλά με τη σαντιγύ απογειώνονται!

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα αγαπημένη μου Κικίτσα και άμεσα περαστικούλια σου εύχομαι!!τα cupcakes λεμονιού κλέβουν καρδιές!τα έχω γευτεί μόνο σε ζαχαροπλαστείο και είναι ευκαιρία να τα` αποπειραθώ και μόνη μου!!!να ξεφύγουμε και λίγο απο την σοκολάτα φιλενάδα!!παντού σοκολάτα βλέπω!!!!!!η λευκή σοκολάτα προφανέστατα είναι αυτή που θα κάνει την διαφορά στη γεύση!!!φιλάκια άπειρα και την αγάπη μου καρδούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Καίτη μου καλή κι ευχαριστώ πολύ για τα περαστικά!!! Αξίζει να τα δοκιμάσεις γιατί είναι νοστιμότατα!
      Φιλάκια γλυκιά μου Καίτη!

      Διαγραφή
  15. Ο συνδυασμός λεμόνι-λευκή σοκολάτα ειναι θεϊκός! Και πόσο αφράτα φαίνονται..... Τέλεια Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το υγρό κέικ πορτοκάλι το έχω κάνει και το συνιστώ στις φίλες ανεπιφύλακτα!!είστε μοναδικές οι αδελφούλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!!! Είναι το αγαπημένο μου!!

      Διαγραφή
  17. Δυο αγαπημένα υλικά στο ίδιο κεκάκι!
    Εννοείται ότι θα πάρω!
    Ταλαιπωρείστε με ιώσεις και εσείς Κική μου; Περαστικά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ταλαιπωρούμαστε λέει!!!!!!!!!!!! Τώρα εγώ και η αδερφή μου βήχουμε και αρρώστησε η Ιωάννα!!! Ευχαριστώ πολύ Ερμιόνη μου, επίσης!!

      Διαγραφή
  18. Κικίτσα μου πέρασα να σε ευχαριστήσω για την γλυκιά σου επίσκεψη να!!!!όπως είναι τα cupcakes σου!!!αλλά βρε κοριτσάκι το πρόσεξα το σούπερ γούρι-δώρο και σου έχω απαντήσει στην κλήρωση του giveaway!είμαι πολύ χαρούμενη για το δωράκι καρδούλα μου και ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!τύχη σούπερ είχα στο γλυκοπαλατάκι σου!!να μου προσέχεις με τους ιούς!θα επανέλθω σύντομα..(σου στέλνω mail)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μόνον που εγώ άργησα να δω το μέιλ λόγω ίωσης!!!!!!!!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  19. σούπερ!!!! πω πω μου θύμισες τις λεμονόπιτες που αγαπώ ιδιαίτερα!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και οι λεμονόπιτες είναι σούπερ!! Τί μου το θύμησες!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Περαστικά σε όλους σας!!!!! Κι εμείς λεμονάτο κέικ απολαύσαμε και έχω ακόμα τη δροσιά και το άρωμα του!!!! Η λευκή σοκολάτα έδωσε στα κεκάκια μια ευχάριστη γλυκιά νότα!!!!
    Νοστιμότατα!!!!!!
    Όνειρα γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Σιλένα μου... είναι υπέροχα τα λεμονοκέικ σε κάθε μορφή τους!!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  21. Τώρα που ήρθα να αντιγράψω τη συνταγή και τη διάβασα προσεκτικά, έχω την εξής απορία: όταν γράφεις ότι το αμύγδαλο πρέπει να χρησιμοποιηθεί ψιλοαλεσμένο, δεν εννοείς να το κάνουμε σκόνη, αλλά να κρατάει λίγο στο δόντι, σωστά;
    Επίσης, απλά για να το ελέγξω, επειδή δεν το αναφέρεις στη διαδικασία της παρασκευής, οι σταγόνες λευκής σοκολάτας μπαίνουν στο μείγμα στο τέλος, μαζί με το ξύσμα λεμονιού και το αμύγδαλο, ε;
    Ευχαριστώ προκαταβολικά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εγώ το αμύγδαλο το έκανα σκόνη, πούδρα αλλά μπορείς να το αφήσεις να κρατάει λίγο στο δόντι αν έτσι σου αρέσει περισσότερο.
    Ναι οι σταγόνες μπαίνουν στο τέλος μαζί με το αμύγδαλο και το ξύσμα και κατά λάθος δεν το έγραψα! Σ΄ευχαριστώ πολύ ...το διόρθωσα.
    Αν θέλεις έλα να μας πεις εντυπώσεις!!!
    Καλό βράδυ και καλή επιτυχία!! -:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!