Βλέπω και φτιάχνω γαλλικά macarons

Καλή σας μέρα!! Τα macarons είναι γλυκά "μπισκοτάκια" με άπειρες παραλλαγές. Αν και πεντανόστιμα όμως δημιουργούν ένα άγχος πολύ μεγαλύτερο από τα δικά μας, παραδοσιακά, αμυγδαλωτά. Θέλουν λίγο προσεκτικό χειρισμό και μερικά σημεία στην όλη διαδικασία που δεν πρέπει με τίποτε να παραλείπονται.
Προσωπικά φτιάχνω τα γαλλικά macarons για δεύτερη φορά. Την πρώτη δεν τη θυμάμαι γιατί πέρασε πολύς καιρός αλλά αυτή τη φορά η μεγαλύτερη δυσκολία μου παρουσιάστηκε όταν γέμιζα τις θεσούλες στη φόρμα και δεν έβαζα την ίδια ποσότητα παντού με αποτέλεσμα να έχω άλλα μικρότερα και άλλα μεγαλύτερα μεγέθη. Επίσης μερικά μου έκαναν μυτούλα στην άκρη αλλά αυτό το διόρθωσα εύκολα.
Πάντως είναι ένα μπισκοτάκι, χωρίς γλουτένη που το λατρεύω σχεδόν σε όλες του τις γευστικές παραλλαγές! Έψαξα, λοιπόν και βρήκα μερικά βιντεάκια που δείχνουν αναλυτικά τη διαδικασία... κάτι σαν μικρό σεμινάριο ...ας πούμε.
Απολαύστε τα και περάστε στην εφαρμογή! Κι αν δεν γίνουν ακριβώς τέλεια την πρώτη φορά ...δεν χάλασε κι ο κόσμος! Την επόμενη θα είναι σίγουρα τέλεια!!-:))



Να περάσετε ένα πανέμορφο Σαββατοκύριακο!!


13 σχόλια:

  1. Τέλεια η φωτογραφία σου!!!!!!Τόσο ροζ!!!!Ενώ τα θεωρώ χάρμα οφθαλμών,γευστικά αυτά τα μακαρόν δεν μου αρέσουν καθόλου....απορώ γιατί είναι τόσο δημοφιλή....

    Φιλιά!(...θα χαζέψω λίγο ακόμα την φωτογραφία σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η φωτογραφία... όσο για τα μακαρόν δεν μπορούν να αρέσουν όλα σε όλους!!!! Μην ανησυχείς!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Αυτα Κικη μου και μονο που τα βλεπεις θελεις να τα φτιαξεις αμεσως , ειναι πανεμορφα και φανταζομαι και πολυ νοστιμα!!! φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Μαίρη που σου άρεσαν και ναι...είναι ραφινάτα νόστιμα και όχι με κραυγαλέα γεύση!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Πολύ καταοπιστικά τά βιντεάκια Κική μου!!!!Μένω νά θαυμάσω τήν εξαιρετική σου φωτό!!!!
    Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η φωτό Δήμητρα κι ελπίζω να σε βοήθησαν τα βιντεάκια!!! Κι εγώ έχω δει καμιά δεκαριά πριν τα φτιάξω!!! -:))
      Φιλάκια!
      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  4. Αχ, Κική μου! Τα μακαρόν είναι πραγματικά υπέροχα - τα δικά σου φαίνονται τόσο λαχταριστά!- αλλά για να προσπαθήσω να τα φτιάξω δεν με βλέπω και τόσο ικανή.
    Φιλάκια και καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τόσο δύσκολα Μαριάννα μου απλά θέλουν λίγο προσοχή!!
      Φιλάκια!-:))

      Διαγραφή
  5. Μερσί για τα τουτόριαλς! Τα λατρεύω αλλά δεν έχω φτιάξει ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παλιότερα είχα φτιάξει μια συνταγή γνωστότατου Έλληνα ζαχαροπλάστη και ήταν μια σκέτη τραγωδία. Καποια στιγμή έκανα μια παραλλαγή με ινδοκάρυδο στη ζύμη και ήταν πολύ καλά. Από τότε δεν τα ξαναεπιχείρησα άλλα είναι πάντα στο μυαλό μου... Ευχαριστούμε για τις πηγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τόσο όμορφα! Τόσο πολύχρωμα! Τόσο παιχνιδιάρικα! Τόσο νόστιμα!
    Τόσο... τόσο... τόσο... (ξέμεινα από λέξεις!)
    ;-) χχααχχαα!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΑΑ τρέλα, τα λατρεύω τα macarons.Το έχω ξαναπεί ε? Και το χρώμα τα κάνει τόσο χαριτωμένα και ελκυστικά!Καλή βδομάδα Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θελω πολυ να φτιαξω μακαρονς τα λατρευω αλλα δε το τολμαω λογω της ιδιαιτεροτητας τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!