Μαλακά μπισκότα με κακάο και ξηρούς καρπούς

Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα! Η εβδομάδα που ξεκινά μας φέρνει τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου! Θα μου πείτε οκ... αυτό είναι το θέμα τώρα;; Όχι, σίγουρα δεν είναι το μείζον θέμα αλλά δεν είναι μια μικρή, έστω, ευκαιρία για να κάνουμε λίγο διαφορετική μια ακόμη καθημερινή μέρα;; Μήπως, τελικά, είναι απλά μια ευκαιρία για να ξεφύγουμε, έστω και ελάχιστα, από τα προβλήματα που μας ταλανίζουν;;; 
Προς το παρόν, όμως, ας ξεκινήσουμε την εβδομάδα μας με τα νοστιμότατα μπισκότα που έφτιαξε η αδερφούλα μου με κακάο και ξηρούς καρπούς. Το μεγάλο τους μυστικό ...το ξύσμα λεμονιού που τα απογειώνει, στην κυριολεξία!!! Υπέροχα, αφράτα, με όλο το άρωμά τους να ξεχύνεται και να γεμίζει στόμα και νου από την πρώτη κιόλας μπουκιά, τα μπισκότα αυτά είναι μια πραγματική πρόκληση!!!! Όταν γευτείς το πρώτο, σίγουρα, θέλεις και δεύτερο! Κι αν το βουτήξεις στον καφέ, τότε η απόλαυση σε κατακλύζει!!!
Ό,τι καλύτερο για τον καφέ της Δευτέρας αλλά και της Τρίτης και της Τετάρτης... γίνονται σε χρόνο ρεκόρ, διατηρούνται σε μεταλλικό κουτί μπισκότων για μια εβδομάδα (αν προλάβουν να μείνουν) και το κυριότερο χαρίζουν απίστευτη ενέργεια σε μικρούς και μεγάλους! Δοκιμάστε τα ...αξίζουν!!!!
ΥΛΙΚΑ για 28-30 μεγάλα μπισκότα (2 λαμαρίνες φούρνου) 
250 γρ. βούτυρο
400 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2 αυγά μεγάλα
2 κ.σ. κακάο 
1 πρέζα αλάτι 
250 γρ. ζάχαρη
130 γρ. ανάμικτους ξηρούς καρπούς (φουντούκια, καρύδια, αμύγδαλα) ψιλοθρυμματισμένους για τα μπισκότα
Ξύσμα ενός λεμονιού 
Για το πασπάλισμα
100 γρ. ανάμικτους ξηρούς καρπούς χοντροθρυμματισμένους 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ 
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Χτυπάμε τα αυγά με τη ζάχαρη, το κακάο και το αλάτι και μόλις το μίγμα γίνει αφράτο προσθέτουμε το αλεύρι, το ξύσμα λεμονιού και τους θρυμματισμένους ξηρούς καρπούς.  
Η ζύμη μας δεν πρέπει να είναι πολύ σφιχτή αλλά ούτε αραιή.
Εάν είναι σφιχτή προσθέτουμε 1-2 κ.σ. χυμό λεμονιού ή νερό.
Αφήνουμε τη ζύμη στο ψυγείο για 30 λεπτά και μετά βάζουμε μεγάλες κουταλιές στο ταψί για να κάνουμε cookies.
Ψήνουμε για 10 λεπτά και βγάζουμε από το φούρνο αφήνοντάς τα να κρυώσουν πριν τα μετακινήσουμε.
Διατηρούμε σε μεταλλικό κουτί για μπισκότα.
Τελειώνοντας θα ήθελα να ευχηθώ στον γαμπρό μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για τα γενέθλιά του, να τα εκατοστήσει, να είναι πάντα γερός, να τον χαιρόμαστε και να χαίρεται την οικογένειά του.
Να και η τουρτίτσα που του έφτιαξα (...αν και, αυτή τη φορά, εγώ και η ζαχαρόπαστα είχαμε μαλώσει!!!).

38 σχόλια:

  1. καλημερα και καλη εβδομαδα!
    ομορφη συνταγη!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Κική μου...είναι εύκολα και νόστιμα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Να τον χαίρεσαι τον γαμπρό σου Κική μου! Πολύ ωραία η τούρτα που του έφτιαξες! Τα μπισκοτάκια σου είναι υπέροχα. Πολύ λαχταριστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, να είσαι καλά!! Χαίρομαι που σου άρεσε η τούρτα αλλά και τα μπισκοτάκια!

      Διαγραφή
  3. Καλά τα μπισκότα πρέπει να είναι φοβερά, αλλά η τούρτα είναι όλα τα λεφτά!Εγώ δε θα την έκοβα ποτέ!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραία τα μπισκότα και εύκολα Πινελιά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Ιδανικά μπισκοτάκια για το σχολικό κολατσιό Κική μου, πολύ θρεπτική πρόταση! Amelie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Αμαλία μου ...νόστιμα, με κακάο και εύκολα!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από πότε η ζαχαρόπαστα Κική μου δεν σου συμπεριφέρεται σωστά?Εγώ πιστεύω ότι έχετε άριστες σχέσεςιςκαι φαίνεται από το άρτιο αποτέλεσμα της πληθωρικής και πανέμορφης τούρτας!
    Χρόνια πολλά στον εορταζόμενο!!!!Να τον χαίρεστε και εκείνος με την σειρά του να καμαρώνει την οικογένεια του!
    Τελικά η αδελφή σου Κική μου θα σου κλέψει τα πρωτεία....πρέπει να την πείσεις να κάνει πιο συχνά αναρτήσεις,έστω και μέσα από την δική σου φιλοξενία.
    Μετέφερέ της λοιπόν τα συγχαρητήρια μου,όχι μόνο για τα σημερινά υπέροχα μπισκοτάκια,αλλά και για την σεμνή και διακριτική παρουσία της,αφού έτσι αποφάσισε,στο blog της αδελφής της!!!Είστε μία δημιουργική οικογένεια τελικά!!!!!
    Μικροί- μεγάλοι....
    Την καλημέρα μου σε όλους σας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή τη φορά μαλώσαμε Φωτεινή και μάλιστα άσχημα... τόσο άσχημα που σκέφτηκα να την εξωπετάξω από το σπίτι αλλά πάλι της έδωσα μια ευκαιρία!!!! χαχαχαχα
      Λες να μου κλεψει τα πρωτεία;;;; Τότε θα την βάλω να γράφει εκείνη τις αναρτήσεις και θα τα βρει δύσκολα!!! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Σκέψου και να μην είχατε μαλώσει ! Μα είναι αριστούργημα η τούρτα!
    Τα μπισκότα θα είναι super μυρωδάτα και θρεπτικά!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω πως θα ήταν καλύτερη Νοτούλα μου!! Όσο για τα μπισκότα είναι νοστιμότατα!!!
      Επίσης καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Α, του ιατρικού κλάδου η τουρτίτσα!!! Να τον χαίρεστε, Κική μου!
    Τα μπισκοτάκια αυτά σίγουρα θα γίνουν η αδυναμία της κολλητής μου!
    Σε φιλώ πολύύύύύ!
    Καλή εβδομάδα!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι φαρμακοποιός... ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου!!! Τα μπισκοτάκια είναι τέλεια!!
      Φιλάκια πολλά!!!
      Επίσης καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Συμφωνώ απόλυτα Κική μου. Μέρες σαν του αγ. Βαλεντίνου, είναι για να ξεδίνουμε λίγο. Να πάρουμε λίγες χαρούμενες ανάσες!
    Τα μπισκοτάκια φαίνονται πολύ ωραία, αν και θα προτιμήσω λιγότερο ξύσμα, μιας και με το λεμόνι έχουμε χωρίσει τα τσανάκια μας εδώ και πολλά χρόνια! :) Γεια στα χέρια της αδελφούλας σου!
    Τη φώτο της τούρτας την μεγένθυνα και δεν βλέπω πουθενά κανένα "τσακωμό"! Υπέροχη φαίνεται! Τόσα σχέδια φαντάζομαι τί δουλειά θα είχαν! Μπράβο!
    Να χαίρεσαι το γαμπρό σου και να είναι πάντα καλότυχος.
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας είναι απαραίτητο Πηνελόπη μου!!! Μπορείς να βάλεις ξύσμα πορτοκαλιού, βανίλια ή και τίποτε... είναι εξίσουν νόστιμα!!!
      Έχει, έχει και φαίνεται ο άτιμος... εκεί στον γιακά της άσπρης ποδιάς...
      Μπα η συγκεκριμένη έγινε πολύ γρήγορα!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές κι εσύ ό,τι επιθυμείς, να είσαι καλά!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Όσα μπισκότα και να δοκιμάσω, πάντα υπάρχει χώρος για καινούργια! Κι αυτή η τούρτα! Τι φαντασμαγορική δημιουργία! Να τον χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχχχ κι εγώ το ίδιο Χρύσα μου... με τα μπισκότα και τα κέικ δεν σταματώ ποτέ να ψάχνω και να λιμπίζομαι!!! -:))
      Ευχαριστώ πολύ κι εσύ να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  11. Ωραιότατα τα cookies της αδελφούλας, φαίνονται πολύ νόστιμα!
    Χρόνια πολλά στον γαμπρούλη, να τον χαίρεστε!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έλενά μου!!! Να είσαι καλά!
      Φιλάκια κι επίσης καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. μου θυμίζουν κάπως τα μελομακάρονα στην όψη!!! πολύ ωραία!! να τον χαίρεστε τον γαμπρό σου, απίθανη τούρτα!!!! :) καλη εβδομάδα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμία σχέση Εβονίτα μου αλλά είναι νοστιμότατα!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!!
      Επίσης καλή εβδομάδα! -:))

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα αγαπημένη μου Κικίτσα!καλή βδομάδα και αγαπησιάρικη με σούπερ St.Valentine's style!!να χαίρεσαι τον γαμπρό σου που ασφαλώς θα έπαθε μεγάλο λαλα με την θεική τούρτα που του πρόσφερες απο τα μαγικά σου χεράκια!!η ζαχαρόπαστα θα έλεγα ότι είναι πολύ κολλητή σου φίλη αντίθετα γιατί έτσι όπως έφτιαξες το κουστουμάκι με τόσες λεπτομέρεις μάλλον σε λατρεύει!!άντε βρε και σε κουστουμάκι Armani την επόμενη φορά!!τα μπισκοτάκια αποθηκεύονται γιατί μου έκαναν πολύ κλικ..και μαλακά και σοκολατένια δε σου λέω!φιλάκια σου στέλνω πάρα πάρα πολλά και την αγάπη μου!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Καιτούλα μου γλυκιά κι ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα πολύ καλά σου λόγια!! Λες να δοκιμάσω και κουστούμι Αρμάνι;; χαχαχα
      Τα μπισκοτάκια είναι μούρλια!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα Κική μου!!Νά χαίρεσαι τόν γαμπρούλη σου!!Εχθές,ήταν τά δικά μου!!!Υπερπαραγωγή η τούρτα πού ετοίμασες!!Θεσπέσια τά μπισκοτάκια τής αδελφούλας σου!!Πολύ νόστιμη συνταγή!!!Θά τήν δοκιμάσω!!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δήμητρά μου!! Να είσαι καλά!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Μα τι "γλυκό κουστουμάκι"!
    Προσεγμένο και καλοραμμένο Κική μου :-))
    Χρόνια Πολλά και Καλά του.

    Όσο για τα μπισκότα, είναι από αυτά που εμείς εδώ θα καταναλώναμε μέχρι να πεις "κύμινο"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πηνελόπη μου... να είσαι καλά!!!
      χαχαχα είστε κι εσείς στην ομάδα των σοκολατομανών εεεεεε;;;;

      Διαγραφή
  16. Τα μπισκότα στη φωτο μου μοιάζουν λίγο με μελομακάρονα, χε χε!
    Ωραιότατα πάντως για τσιμπολογήματα ή για βούτημα σε καφεδάκι.
    Να χαίρεσαι όσους αγαπημένους σου γιορτάζουν και καλά να περνάς!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι νοστιμότατα Έφη μου...αξίζει να τα δοκιμάσεις!!! Ευχαριστώ για τις ευχές κι εσύ ό,τι επιθυμείς!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Μπράβο στην αδερφούλα που συνδύασε κακάο μαζί με λεμονάκι μυρωδάτο!
    Πολύ ιδιαίτερος συνδυασμός που προσωπικά με ενθουσιάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ερμιόνη μου είναι πολύ νόστιμα μπισκότα και πολύ αρωματικά!

      Διαγραφή
  18. Καλέ τι ωραίο μπισκότο είναι αυτό;;; Παναγία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φοβερό μπισκότο! Με τόσους ξηρούς καρπούς πως να μην βγει φοβερό δηλαδή?Και θα συμφωνήσω μαζί σου. Είτε γιορτάζουμε είτε όχι, πρέπει να βρίσκουμε ευκαιρίες να περνάμε τη κάθε μας μέρα όμορφα και διαφορετικά!! Καλά δεν σχολιάζω την τούρτα...ακόμα μαζεύω το σαγόνι μου από το πάτωμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι οι ξηροί καρποί "ακούγονται" και το λεμόνι μένει στην υπέροχη επίγευσή του. Έχεις απόλυτο δίκιο Λίλια. Χαίρομαι που σου άρεσε η τούρτα αν και είχε ατέλειες και τσατίστηκα!!! χαχαχα

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!