Φασόλια χάντρες με σάλτσα φρούτου και φέτα

Καλή σας μέρα! Μια από τις συνταγές ή μάλλον τις φωτογραφίες των συνταγών που δεν είχα ανεβάσει και περίμενε υπομονετικά ξεχασμένη στο αρχείο ήταν και τα φασόλια χάντρες με σάλτσα φρούτου!
Ένα πιάτο με απίστευτη γλυκιά επίγευση! Το στόμα γεμίζει από τη νοστιμιά του συγκεκριμένου ασπροκόκκινου όσπριου και η κατακόκκινη σάλτσα μαζί με τα ψιλοκομμένα αρωματικά είναι ...το κερασάκι στην τούρτα!!! Όσο για τη φέτα... αυτή δίνει μια πιο δροσερή πινελιά στο προηγούμενο σύνολο.
Στην εποχή μας όπου οι χαρές της καθημερινότητας δεν περιμένουν στην ουρά για να μας επισκεφθούν, ένα πιάτο καλομαγειρεμένο, με τα χρώματα και τη νοστιμάδα της μεσογειακής μας γης μπορεί να αποτελέσει ένα σημείο αναφοράς που θα μας χαρίσει βελτιωμένη διάθεση για την υπόλοιπη μέρα.
ΥΛΙΚΑ
500 γρ. φασόλια χάντρες κατεψυγμένα
2 μεγάλα κρεμμύδια ψιλοκομμένα
1 μεγάλο καρότο τριμμένο στο λεπτό τρίφτη
1 πιπεριά κόκκινη σε ροδέλες
1 πιπεριά πράσινη σε κομματάκια
1 μεγάλο ροδάκινο πολτοποιημένο (ή δύο αχλάδια ή 1 μεγάλο μήλο ανάλογα με την εποχή)
200 γρ. χυμό ντομάτας
2 ντομάτες ξεφλουδισμένες και πολτοποιημένες
1/2 φλ.τσ. ελαιόλαδο
1 κ.σ. δυόσμο
1 κ.σ. μαϊντανό
1 πρέζα πιπέρι
Αλάτι όσο θέλουμε
150 γρ. φέτα θρυμματισμένη για το γαρνίρισμα
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Σε ένα μπολ βάζουμε τις πολτοποιημένες ντομάτες, το συμπυκνωμένο χυμό ντομάτας και τα πολτοποιημένα φρούτα.
Σε μια κατσαρόλα βάζουμε το ελαιόλαδο και μόλις ζεσταθεί ρίχνουμε τα κρεμμύδια, τις πιπεριές και το καρότο.
Τα αφήνουμε να σοταριστούν και προσθέτουμε τα φασόλια.
Σοτάρουμε για 2-3 λεπτά και ρίχνουμε το μίγμα της ντομάτας, το αλάτι, το δυόσμο, το μαϊντανό και 1 ποτήρι νερό.
Αφήνουμε το φαγητό να βράσει σε σιγανή προς μέτρια φωτιά για 30-35 λεπτά και μόλις το νερό απορροφηθεί και τα φασόλια μείνουν με το λάδι τους αποσύρουμε από τη φωτιά.
Πριν, βέβαια, αποσύρουμε από τη φωτιά το φαγητό ελέγχουμε εάν τα φασόλια έχουν μαλακώσει.
Σερβίρουμε το φαγητό μας προσθέτοντας θρυμματισμένη φέτα και το συνοδεύουμε με φρυγανισμένο, χωριάτικο ψωμάκι.
Φυσικά, αν το θέλουμε νηστίσιμο αφαιρούμε, απλώς, τη φέτα.

25 σχόλια:

  1. Αυτό και αν είναι ασυνήθιστο πιάτο! Μπράβο Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά Αγγελική μου, ασυνήθιστο δεν το λες αλλά είναι συνδυασμός συνταγών με εκπληκτικό αποτέλεσμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραια προταση Κικη μου! Και οι χαντρες ειναι στην εποχη τους τωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Oι χάντρες είναι το αγαπημένο όσπριο του αντρούλη μου, συνήθως του τις μαγειρεύω με λουκανικάκι, για πιο ... μερακλίδικες!
    Η πρωτότυπη συνταγή σου μου άρεσε πολύ Κικίτσα μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχο όσπριο και με λουκάνικα αλλά και με τη σάλτσα φρούτου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Κική οι χάντρες είναι αγαπημένες οι φρέσκες μιλάω πολύ περισσότερο από τα ξερά φασόλια τις κοίταζα σήμερα στη λαϊκή αλλά επειδή φεύγω τις άφησα για την επόμενη βδομάδα όπου θα δοκιμάσω τη συνταγή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ την και θα ενθουσιαστείς Ξανθή μου!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ μου αρέσουν οι χάντρες , ευκαιρία να δοκιμάσω τη συνταγή σου και μου φαίνεται πολύ καλή !!
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ την θα σου αρέσει!!!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  7. kalispera kiki!!xantres agapimenes!!me frouta?tha tis dokimaso!!polla filia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ τις Βασιλική και θα ενθουσιαστείς με τη γλυκιά τους γεύση!!!

      Διαγραφή
  8. ¸.•°♡♡♫♪♪° ·.

    Maravilhosa combinação de sabores.

    Boa quarta-feira!
    ¸.•°❤♫♪°
    Beijinhos do Brasil.
    °º✿♫·..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο, πολύ ωραία συνταγή! Είχα βάλει ροδάκινο ψιλοκομμένο σε σάλτσα ντομάτας και την δοκίμασα με ζυμαρικά, ωραιότατο θα είναι και στην σάλτσα μαζί με τα φασόλια!
    Μου αρέσει όταν κάνεις τέτοιες "πονηριές" με οικονομικά, μεσογειακά υλικά!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σάλτσα φρούτου είναι νοστιμότατη και ταιριάζει με ζυμαρικά, όσπρια αλλά και κοτόπουλο και κόκκινο κρέας... αξίζει να τη δοκιμάσεις Σκοτεινούλα μου!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Πάντα το καλομαγειρεμένο και καλοσερβιρισμένο φαγητό προσθέτει την απαραίτητη πινελιά χαράς και ικανοποίησης στο οικογενειακό τραπέζι.Ποτέ μου δεν μπόρεσα να καταλάβω τη λογική του ΄΄ξεπέτα΄΄στη μέριμνα του καθημερινού πιάτου.Το θεωρώ βεβήλωση της οικογενειακής εστίας και απορώ με τη συνήθεια της επανάπαυσης και της αδιαφορίας, όσον αφορά τη μοναδική ίσως στιγμή που όλη ή σχεδόν όλη η οικογένεια συγκεντρώνεται γύρω από το τραπέζι για την απόλαυση του γεύματος.
    Το σημερινό πιάτο σου Κική μου,τέτοιες στιγμές μου φέρνει στο μυαλό.Ωραίο,πλούσιο σε θρεπτικά στοιχεία φαγητό,με ιδιαίτερη γεύση και αρκούντως χορταστικό.Η έξτρα πινελιά των φρούτων το κάνει εξωτικό και συνάμα γοητευτικό.Το απαραίτητο λευκό τυρί εμψυχώνει τη νοστιμιά.Ωραία πρόταση!!!!
    Καλό απόγευμα Κική μου!!!Φιλιά πολλά,πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ενδιαφέρουσα η συνταγή σου Κική μου!Διαφορετική, δεν είχα σκεφτεί ποτέ αυτό το συνδυασμό!!!Φαίνεται νοστιμότατο!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τί θεσπέσια η συνταγή σου Κική!!!!Τέλειος συνδυασμός!!!
    Μού αρέσουν πολύ οι χάντρες!!!Θά τήν δοκιμάσω!!!
    Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. το πιατο σου κικη μου με βαζει σε πειρασμο!περιεργος ο συνδυασμος, αλλα για να μας το προτεινεις...κατι παραπανω ξερεις!
    καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ασυνήθιστο πιάτο! Θα το δοκίμαζα με το αχλάδι που έχει πιο ήπια γεύση.
    Μου αρέσουν οι προτάσεις που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα. Ευχαριστώ, Κική μου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα Κική μου..έχω κάνει πολλά δικά σου τελευταία..το βάζω και αυτό στη λίστα γιατί τις χάντρες τις συνηθίζουμε στην οικογένεια!!με τράβηξε η πρωτοτυπία της!!!φιλάκια άπειρα και ευχαριστώ Κικίτσα μου!!καλό σου βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χειμερινό και χουχουλιάρικο το φαγάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα φασόλια μου αρέσουν πολύ και με την προσθήκη τόσο ωραίων υλικών θα είναι απίθανα!
    Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να τους προσθέσω φρούτα πάντως, ενδιαφέρον θα είναι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πραγματικά μου έρχεται να πάρω ένα πιρούνι και μια φέτα ψωμί και να γίνει χαμός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!