Μπάρες με ταχίνι, καρύδια και δημητριακά


Καλημέρα σας και χρόνια πολλά! Μια νέα εβδομάδα αρχίζει και, εκτός από την Εθνική μας Γιορτή, φέρνει μαζί της και το τέλος του Οκτώβρη. Με το Νοέμβρη προ των πυλών, τα Χριστούγεννα να πλησιάζουν κι έναν καιρό... σχεδόν καλοκαιρινό ακόμη κι εδώ στη Βόρεια Ελλάδα η διάθεσή βρίσκεται σε αρκετά καλό επίπεδο! Εκείνο που χρειαζόμαστε είναι ενέργεια για τη νέα εβδομάδα που ξεκινά από αύριο.
Κάπου εκεί, κατά τις 11 το πρωί είναι η κρίσιμη ώρα... η ώρα που αρχίζουν οι λιγούρες, η διάθεση για κάτι γλυκό αλλά υγιεινό, κάτι μικρό που να μας τονώσει αλλά ταυτόχρονα να μην μας αποτρέψει από το μεσημεριανό μας. Ένα τσιμπολόγημα, όπως συνηθίζουμε να λέμε, χωρίς όμως αυτό να μας γεμίζει ενοχές. Είμαι σίγουρη ότι καταλάβατε τί εννοώ... εννοώ τις μπάρες που, εντάξει, υπάρχουν οι έτοιμες και αποτελούν την εύκολη λύση! Όμως, γιατί να μην τις φτιάξουμε εμείς με τα υλικά και τους συνδυασμούς που αγαπάμε;;;
Οι μπάρες που θα σας δείξω σήμερα έχουν ταχίνι, μέλι, καρύδια, δημητριακά με αμύγδαλα (και μάλιστα Fitness), νιφάδες βρώμης και σταφίδες! Με άλλα λόγια, πρόκειται για μια ενεργειακή βόμβα και μια ανεπανάληπτη λιχουδιά, με τον όρο ότι σας αρέσει το ταχίνι!
Η παρασκευή τους απλούστατη...ζητά μόνον 7-8 λεπτά από τον χρόνο μας και το αποτέλεσμα πιο λιχούδικο από ποτέ!!! Τις βάζουμε για λίγο στο φούρνο, τις τυλίγουμε σε διαφανή μεμβράνη και ...μας ακολουθούν παντού και πάντα!!!
ΥΛΙΚΑ για ταψί 20x30
130 γρ. ταχίνι
100 γρ. μέλι
50 γρ. χοντροθρυμματισμένα καρύδια
50 γρ. σταφίδες ξανθές ή μαύρες
150 γρ. δημητριακά με μέλι και αμύγδαλα
100 γρ. νιφάδες βρώμης
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά και αφού καλύψουμε το ταψί μας με αντικολλητικό χαρτί απλώνουμε το μίγμα.
Στρώνουμε την επιφάνεια με το πίσω μέρος ενός κουταλιού και ψήνουμε το μίγμα για 7-9 λεπτά ανάλογα με το φούρνο μας.
Βγάζουμε από το φούρνο, αφήνουμε να κρυώσει και κόβουμε σε κομμάτια ορθογώνια.
Και του χρόνου με υγεία!!
Tante Kiki
19 Comments

19 σχόλια:

  1. Oτι πρέπει για τις προπονήσεις μου!Εύγε,Κικίτσα!Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Λένια μου και χαίρομαι που σου άρεσε η ...συγκεκριμένη μπάρα!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  2. Θεϊκές οι μπάρες βόμβες ενέργειας Κική μου και καταγράφονται στα σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειες, τέλειες, τέλειες!!
    Τα δημητριακά με μέλι και αμύγδαλα μου αρέσουν πολύ!
    Οι μπάρες τόσο εύκολες όσο δεν πάει!!

    Καλή βδομάδα Κική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταιριάζουν απίστευτα σ' αυτές τις μπάρες Χρυσαυγή μου! Κι εγώ τα λατρεύω!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Κική μου με βάζεις σε πειρασμό! Λατρεύω όλα τα υλικά που βάζεις στις μπάρες, αλλά αν τις φάω θα πρέπει ...την υπόλοιπη μέρα να την βγάλω στο γυμναστήριο! Ότι πρέπει για παιδιά και αθλητές!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει Αγγελική μου... έχουν κάποιες θερμίδες που όμως για το πρωινό ή το δεκατιανό είναι απαραίτητες!!! :))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Καλή βδομάδα Κική μου, Χρόνια πολλά!!
    Ενα υγιεινό σνακ οι μπάρες σου, που θα μας γεμίσουν ενέργεια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. !!!!!!!!!!!μμμμμμμ τελειοοοοοοο!φανταστικη ιδεα!!!θα τη δοκιμασωωω!
    καλη βδομαδα να εχεις!!!σε φιλωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραιότατες!!!!!Και εύκολες!!!!!Και υγιεινές!!!!!!Και απενεχοποιημένες των τύψεων!!!!!
    Μπράβο Κική μου!!!!Φαντάζομαι ότι οι πριγκίπισσές σας τις τίμησαν δεόντως!
    Με μία τέτοια μπάρα αισθάνεσαι superwoman!!!!Ότι πρέπει για την καθημερινότητα της σύγχρονης γυναίκας!!!!
    Καλό βράδυ!!!!Φιλάκια πολλά,πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πριγκίπισσές μας ούτε που τις ακούμπησαν γιατί το ταχίνι το τρώνε κατά καιρούς Φωτεινή μου... αλλά τις τιμήσαμε όλοι οι υπόλοιποι!!!! χαχαχαχα
      Πράγματι είναι μικρές, ενεργειακές βόμβες!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Ωραία λιχουδια και πολυ εμφανίσιμη,περνα να παραλλαβεις βραβειακι,φιλια,καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Νέλη μου... ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι ...θα περάσω!!!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  9. Μου άρεσε αυτή η ιδέα. Κάθε απόγευμα ψάχνουμε τι σνακ θα δώσουμε στα παιδιά και συνεχώς ετοιμάζουμε τα ίδια και τα ίδια. Η συνταγή σου αποθηκεύτηκε στα αγαπημένα μαζί με την προηγούμενη (τις αβγόφετες) που μου άρεσε πάρα πολύ. Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μετά απο 7 χρόνια άλλαξα το πρωινό μου μ αυτες τις μπάρες. έκανα βέβαια και τις απαραίτητες αλλαγές προσμείξεις. digestive+ σοκολάτα υγείας μπεν μαρι με μέλι αντί για δημητριακά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No