Εβδομαδιαίο μενού 16

Καλησπέρα σας! Ελπίζω το δικό σας Σαββατοκύριακο να ήταν γλυκό, όμορφο, χαλαρωτικό και νόστιμο. Το δικό μου πάντως ήταν μια περιπέτεια... και μάλιστα μια περιπέτεια που, και καλό τέλος να έχει με έκανε να ...μάθω!!! Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή...
Πέμπτη βράδυ κι ενώ ψυχολογικά προετοιμαζόμουν για ένα χαλαρό Σαββατοκύρια με τη βάπτιση του μωρού μια πολύ αγαπημένης οικογένειας κάθισα στον υπολογιστή να γράψω το κείμενο της Σαββατιάτικης ανάρτησης! Μέχρι εδώ όλα καλά! Νιώθοντας κουρασμένη και θέλοντας να χαλαρώσω λίγο, αφού έγραψα το κείμενο σκέφτηκα: "ξυπνάω που ξυπνάω νωρίς ...δεν αφήνω να βάλω τις φωτογραφίες το πρωί και να κάνω την ανάρτηση;;;". Ναι αλλά η τύχη μου επιφύλασσε "ευχάριστα" γεγονότα!!!! Ξυπνάω την Παρασκευή, πηγαίνω τις μικρές μας στα σχολεία τους κι επιστρέφω σπίτι!!! Παίρνω το πρωινό μου καφεδάκι και κάθομαι στον υπολογιστή! Μέχρι εδώ όλα καλά αλλά... μερικές φορές, ακολουθώντας το νόμο του Μέρφυ (αλήθεια τον γνωρίζετε;;;;) ό,τι μπορεί να πάει στραβά ...πάει!!!!! -:((
Πατάω το ...κουμπάκι, περιμένω και ... μια μαύρη οθόνη με άσπρα γράμματα μου ..."σκάει στη μούρη"!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δεν ανησυχώ, πιέζω το enter και ξαναπεριμένω... άλλη μια μαύρη οθόνη μου ανακοινώνει ότι ... η τύχη δεν είναι με το μέρος μου. Αρχίζω να ...τσατίζομαι και πιέζω γρήγορα γρήγορα το κουμπάκι για να σβήσω εντελώς τον υπολογιστή και να ...τον εκδικηθώ (μμμμ!!! νόμιζα!!!). Τον ανοίγω και πάλι ... με την ακλόνητη πεποίηση ότι ήταν ένα μικροπρόβλημα και τότε... συνειδητοποίησα ότι η κατάσταση ήταν ...χάλια!!!!!!
Για να μην τα πολυλογώ... ο υπολογιστής δεν άνοιξε και όχι μόνον δεν άνοιξε αλλά τελικά όταν ήρθε ο γαμπρός μου και άλλαξε τον σκληρό δίσκο βρέθηκα μπροστά στην σκληρή πραγματικότητα ότι ο δίσκος... μόλις πέντε μηνών... είχε πάθει ζημιά και δεν μπορούσα ούτε να ανακτήσω τα αρχεία μου!!!! 
Σάββατο πρωί πήρα τους δρόμους... τον κατέβασα στο μαγαζί του φίλου μας που ήταν αυτός που βάπτιζε το μωράκι του για να προσπαθήσει να "βγάλει" τα αρχεία. Εγώ έμεινα χωρίς τις φωτό για τις αναρτήσεις, οι αναρτήσεις έμειναν πίσω, έχασα αρχεία για τη δουλειά μου, έχασα φακέλους όπου είχα σώσει τις αναρτήσεις του μπλογκ από την αρχή μέχρι τώρα ΑΛΛΑ έμαθα ένα ... μην εμπιστεύεσαι ποτέ την τεχνολογία!!!! 
Το συμπέρασμα... ΣΩΣΤΕ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΣΑΣ σε δύο και τρία μέρη και όχι μόνον στον σκληρό σας δίσκο!!!!! 
Παρ' όλα αυτά επειδή προσφάτως υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην με πτοούν οι απλές αντιξοότητες (εκτός απ' αυτές τις υγείας και τις πολύ σοβαρές) συνέχισα να χαμογελάω και επειδή δεν είχα αναρτήσεις πια εκτός από δύο που οι φωτογραφίες τους παρέμεναν υπομονετικά στη φωτογραφική μηχανή... απόλαυσα την κουζίνα και τα αρώματά της φτιάχνοντας... εντάξει ας μην τα πούμε όλα... να έχουμε και κάτι για την εβδομάδα που μας έρχεται!!!! -:)))
Πάμε να δούμε μερικά πιάτα που ίσως σας ενδιαφέρουν;;;;
ΔΕΥΤΕΡΑ:                         Πλούσιες πατάτες γιαχνί
ΤΡΙΤΗ:                        Ζύμη πίτσας κι ένα σκορδόψωμο
ΤΕΤΑΡΤΗ:               Μακαρονάδα με σάλτσα λιαστής ντομάτας
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:                           Φακές σούπα
ΚΥΡΙΑΚΗ:                    Μοσχαράκι κοκκινιστό κρασάτο
Το γλυκό της εβδομάδας:           Σοκολατόπιτα
Καλή σας εβδομάδα!!! -:))

18 σχόλια:

  1. yummy yummy ola!!!!!!!!
    eidika i kolokuthopita kai to glukaki!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κική, δυστυχώς αυτά έχει η τεχνολογία! Όσες ευκολίες μπορεί να σου δώσει, άλλο τόσο μπορεί να σε παιδέψει!!! Ελπίζω να προκλήθηκε όσο το δυνατόν, λιγότερη ζημιά.
    Τουλάχιστον, μπορείς να μας δώσεις τις ωραίες σου προτάσεις, για το μενού της εβδομάδας. Πάλι καλά!
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πώ πώ ζημιά Κική!!!Καί εγώ,τό ίδιο!!!Ολο τό αναβάλω,καί δέν έχω σώσει τίποτα από τά αρχεία μου!!!Πολύ όμορφες οι συνταγές πού μάς προτείνης!!!Θά δοκιμάσω τά κολοκυθοπιτάκια!!!Ολα τά λεφτά!!!Καλό βράδυ!!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην το αναβάλεις στιγμή Δήμητρά μου!! Να δοκιμάσεις και να μου πεις εντυπώσεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Ωχ αμάν Κικίτσα μου!!!
    Δεν μορείς να φανταστείς πως τα τρέμω αυτά τα πράγματα!
    Ελπίζω να ήταν μικρό το κακό!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τα έτρεμα και τώρα το δοκίμασα στην πράξη!!! -:((
      Μεγάλο είναι Έλενά μου γιατί έχασα φωτογραφίες 6 μηνών, συνταγές, αρχεία γαλλικών και διάφορα άλλα που δεν θυμάμαι καλά καλά!!!
      Τί να γίνει όμως;;; Αν μπορώ ας κάνω κι αλλιώς... εξάλλου εγώ φταίω που δεν τα είχα σώσει!!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Εύχομαι όλα να πανε καλα,,,,μην το βάζεις κάτω εισαι δυναμική απο ότι φαίνεται δεν μασάς ...χιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... -:))

      Διαγραφή
  6. Τι λες Κική μου τώρα??έπαθες τέτοια ζημιά??δεν γίνεται κάτι?πολύ στενοχωρήθηκα κοπέλα μου..θα έσκασες!!!γράψε νέα ανάρτηση να μας πείς τα νέα..τι να πω..εύχομαι να υπάρξει λύση άμεσα..και πρόσεχε τον εαυτό σου..θα δω το εβδομαδιαίο μενού εντάξει..εσύ όμως με νοιάζει πρώτα..σου στέλνω την αγάπη μου και θα επανέλθω σύντομα..καλό βράδυ γλυκό μου κοριτσάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Καίτη μου και ούτε κι εγώ το πιστεύω αλλά τί να κάνω... αν μπορώ ας κάνω κι αλλιώς!!!
      Φιλάκια καλή μου!

      Διαγραφή
  7. πριν 10 μερες επαθα κατι αναλογο και εμεινα απο υπολογιστη!τα νευρα τσαταλια...
    μακαρι να ηταν μονο αυτα τα προβληματα μας.
    ωραιες οι προτασεις σου, θα δοκιμασω την κολοκυθοπατατατοπιτα με το κατικι γιατι μου κλεινει το ματι και θα επανελθω να σου πω την γνωμη της οικογενειας....
    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι αυτό σκέφτηκα κι εγώ μετά το πρώτο σοκ!!!!
      Δοκίμασέ την και πες μου εντυπώσεις -:)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Κική μου και καλή εβδομάδα!!! Κι εγω το επαθα και τωρα εβαλα κι αλλο σκληρό δίσκο και τα φυλαώ και σε φλασακι.Το μενου σου υπέροχο αυτο το γιαχμι πολύ μου αρεσε!! Να είσαι καλά και καλή συνέχεια φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Νάσια μου καλή εβδομάδα ...το ωραίο είναι ότι κι εγώ είχα αγοράσει δεύτερο δίσκο κι έλεγα να τα αποθηκεύσω την Κυριακή αλλά με πρόλαβε η Παρασκευή!!!! -:((
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Κικίτσα το έχω πάθει κι εγώ δυστυχώς και σε καταλαβαίνω...
    Καμία εμπιστοσύνη δεν έχω στο μηχάνημα του...διαβόλου...
    Πολύ ωραίο το μενού, με εικόνες λαχταριστές!

    Καλή εβδομάδα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά πολλοί το έχουν πάθει Μαίρη μου... τί να γίνει;;;;; Αν μπορώ ας κάνω κι αλλιώς!!!
      Φιλάκια και χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!