Τραγανά μπισκότα με καρύδια και μπλε τυρί


Δήλωση πρώτη: όλοι οι άνθρωποι έχουν αδυναμίες! Δήλωση δεύτερη: εεεεε, άνθρωπος είμαι κι εγώ και δεν αποτελώ την εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα!!! Δήλωση τρίτη: Οι ανθρώπινες αδυναμίες συνήθως κοστίζουν ...άλλοτε πολύ, άλλοτε λίγο!! Δήλωση τέταρτη και τελευταία (γιατί θα βαρεθείτε, θα πατήσετε το ...μαγικό πλήκτρο του ποντικιού κι άντε να σας ψάχνω μετά!!! -:) ): Οι δικές μου αδυναμίες κατατάσσονται σ' αυτές που, μάλλον, κοστίζουν λίγο κι έτσι συμφέρουν σε περίοδο κρίσης αν και δεν συμφέρουν χωροταξικά!!! -:)))
Τί εννοώ;;;; Λατρεύω να αγοράζω βιβλία και περιοδικά... δεν με ενδιαφέρει να έχω μια τεράστια γκαρνταρόμπα (βολεύομαι και με τα απαραίτητα), δεν με ενδιαφέρει να έχω άπειρες τσάντες και παπούτσια αλλά ...μη μου κόψεις τα βιβλία και τα περιοδικά!!! 
Παθιασμένη με τη γυμναστική;;;; Όλα τα σχετικά περιοδικά!!!
Παθιασμένη με τη λογοτεχνία;;;; Άπειρα βιβλία!!!
Παθιασμένη με τη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική;;; Όλα ή σχεδόν τα περιοδικά!!!! Καλό για την ενημέρωση... δεν λέω αλλά για τις βιβλιοθήκες ...κακό... μεγάλο κακό γιατί γεμίζουν!! Ξέρω, το βλέπω το συννεφάκι πάνω από το κεφάλι ..."κι εμάς τί μας ενδιαφέρουν όλα αυτά;;;".
Κι εγώ πώς θα σας εξηγήσω πώς κατέληξα στη σημερινή συνταγή;;;; 
Ιδού λοιπόν...
"Αλμυρές ιστορίες" πρώτο τεύχος... και ο Στ. Παρλιάρος φιγουράρει στο μαύρο εξώφυλλο δίνοντάς μας νοερά την υπόσχεση ότι τώρα εκτός από γλυκές λιχουδιές θα μας "ετοιμάζει" και αλμυρές!!! 
Εγώ, χωμένη (ή μήπως χαμένη), κυριολεκτικά, μέσα στις σελίδες του εν λόγω περιοδικού να διαβάζω ή καλύτερα να "βυθίζομαι" απολαμβάνοντας φωτογραφίες και συνταγές. Η γευστική μου περιπλάνηση φέρνει αποτέλεσμα!!! Οι "κεραίες" μου άρχιζουν και πάλι να λειτουργούν και να "πιάνουν" σήματα, όχι από το υπερπέραν, αλλά από τις εντυπωσιακές περιπέτειες στον αλμυρό κόσμο του Στ. Παρλιάρου. :))
Νόστιμα αλμυρά μπισκοτάκια, τραγανά και πικάντικα από τη γεύση του μπλε τυριού που το λατρεύω που έχοντας για παρέα τα καρύδια... απογειώνονται.
Σας λέω αυτό και περνάω αμέσως στη συνταγή... το μόνο που άλλαξα ήταν ότι μείωσα τη ζάχαρη γιατί έβαλα άσπρη κρυσταλλική αντί για καστανή (από 150 γρ. στα 130 γρ. γιατί μου φάνηκαν γλυκά). 
Εάν, λοιπόν, βάλετε άσπρη ζάχαρη βάλτε 130 γρ. αλλά εάν βάλετε καστανή ακολουθήστε τη συνταγή, βάζοντας 150 γρ.
ΥΛΙΚΑ για 600 γρ. περίπου
150-160 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
150 γρ. ζάχαρη καστανή (ή 130 γρ. άσπρη κρυσταλλική)
150 γρ. μπλε τυρί
75 γρ. βούτυρο ή μαργαρίνη
150 γρ. καρύδια αλεσμένα σε σκόνη
1/4 κ.γλ. πιπέρι φρεσκοτριμμένο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 160-170 βαθμούς Κελσίου.
Βάζουμε όλα τα υλικά μαζί και τα ζυμώνουμε με τα χέρια ή με το μίξερ μέχρι να γίνουν μια σφιχτή ζύμη.
Αν το ζυμάρι είναι μαλακό το βάζουμε στο ψυγείο για λίγο μέχρι να σφίξει.
Εκεί μπορούμε να το διατηρήσουμε για μια εβδομάδα.
Ανοίγουμε σε φύλλο πάχους 3 χιλ. και κόβουμε σε τετράγωνα με τη ροδέλα ή σε ότι σχήμα θέλουμε.
Τοποθετούμε σε λαμαρίνα που έχουμε καλύψει με αντικολλητικό χαρτί ή αντικολλητική επιφάνεια.
Βάζουμε στο φούρνο και ψήνουμε για 15 λεπτά.
Καλή σας μέρα !!! -:))
Πηγή: Περιοδικό "Αλμυρές Ιστορίες", τεύχος 1, Σεπτέμβριος 2013
Tante Kiki
28 Comments

28 σχόλια:

  1. Μπλε τυρί και καρύδια, ένας πολύ ωραίος και κλασσικός συνδυασμός, που βρίσκει ιδανική εφαρμογή σε αυτά, τα νόστιμα μπισκότα! Τα μπλε τυριά, είναι από τα αγαπημένα μου! Στείλε μερικά μπισκοτάκια προς τα κάτω, Κική!!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι ιδανικός συνδυασμός και τα συγκεκριμένα μπισκοτάκια τρώγονται πολύ ευχαριστά με κρασάκι ή μπυρίτσα.
      Στέλνω Ειρήνη μου, στέλνω.. :))
      Καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  2. Καλημερα Κικη μου!
    Εγω παλι περιοδικα δεν αγοραζω σχεδον καθολου ενω που και που παραγγελνω κανενα βιβλιο, συνηθως ζαχαροπλαστκης και συνηθως ιταλικο. Καποτε διαβαζα ακαταπαυστα, τωρα πραγματικα μου λειπει ο χρονος αλλα και η ηρεμια για να κατσω να διβασω κατι.
    Πολυ ωραια τα μπισκοτακια, αγαπω το μπλε τυρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O χρόνος και η ηρεμία είναι σημαντικές παράμετροι για να απολαύσεις το διάβασμα ...εγώ πάλι επειδή έχω το ίδιο ...το διάβασμα με χαλαρώνει και είναι κάτι σαν ...να δραπετεύεις από την πραγματικότητα Μαρίνα μου!!
      Ναι, ό,τι πρέπει για κρασάκι ή μπυρίτσα!!

      Διαγραφή
  3. Τις γλυκές συνταγές του Παρλιάρου τις κάνω με κλειστά μάτια!!
    Είναι απίστευτος ο άνθρωπος.
    Τώρα και στα αλμυρά :)
    Εξαιρετικά μπισκότα με υπέροχο συνδυασμό γεύσεων
    Καλημέρα Κική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Γιώργο κι εγώ τώρα δοκιμάζω τις αλμυρές του προτάσεις!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  4. Κική κι εγώ την ίδια μανία έχω αλλά επειδή ο χώρος δεν πάει άλλο τα μόνο που φτάνουν τον τελευταίο χρόνο στο σπίτι είναι αυτά που στέλνει η κόρη μου από το Λονδίνο. Ατέλειωτες οι ώρες ξεφυλλίσματος, μετά δε θυμάμαι που είδα τι!!
    Τώρα άρχισα να βάζω χαρτάκια σαν ετικέτες σε όσα μου κάνουν κάτι αλλά και πάλι άντε από την αρχή.
    Ενδιαφέρουσα η συνταγή μιας κι εμένα μου αρέσουν περισσότερο τα αλμυρά από τα γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Ξανθή... το ίδιο χόμπυ και το ίδιο πρόβλημα!!! Εσένα σου στέλνει η κόρη σου... εγώ πάλι αγοράζω και από το άμαζον γαλλικά και αγγλικά...
      Όσο για το ξεφύλλισμα για ώρες αλλά και το να μη θυμάμαι τί είδα και πού... το έχω κι εγώ και τώρα πια χρησιμοποιώ ένα τετράδιο και γράφω τί και πού.
      Είναι νόστιμα μπισκότα ειδικά με κρασάκι και μπυρίτσα!

      Διαγραφή
  5. Απλώνω το χέρι μου, δοκιμάζω, μου αρέσουν και καταγράφω τη συνταγή! Καιρός και για αλμυρά μπισκοτάκια! Ευχαριστώ, Κική μου!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ελένη μου... είναι νόστιμα... ειδικά με λευκό κρασάκι...

      Διαγραφή
  6. Πολύ ενδιαφέροντα φαίνονται αυτά τα μπισκότα! Για κάτσε να καταγράψω τη συνταγή! Θα βάλω λιγότερη ζάχαρη, γιατί προτιμώ να γεύομαι περισσότερο το μπλε τυρί το οποίο μ' αρέσει πάαααρα πολύ.
    Έχω μανία με τα καταστήματα υπολογιστών. Έτσι κι έχω λεφτά (κάποτε αυτά!) και μπω σε κάποιο από αυτά γίνεται της... κόλασης! Γεμάτα τα ντουλάπια του γραφείου μου από διάφορα εξαρτήματα για pc. Σε δουλειά να βρισκόμαστε που λένε!
    Πολλά φιλάκια Κικίτσα μου! Καλό μεσημέριιιι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ τα Σελ μου...αξίζουν πάρα πολύ... κι ένα ποτηράκι λευκό κρασί δίπλα για να μας χαλαρώσει...
      Ααααα, κι αυτή χρήσιμη και ωραία μανία... κι εγώ λατρεύω την τεχνολογία και θέλω υπολογιστή και κινητό ό,τι πιο σύγχρονο αλλά όχι τόσο όσο τα βιβλία!!
      Φιλάκια πολλά καλή μου!

      Διαγραφή
  7. Το πήρα κι εγώ το περιοδικό αλλά με τις μικρές κυρίες δεν έχω προλάβει να το ξεφυλλίσω ακόμα :)
    Ωραία τα αλμυρά μπισκοτάκια, όντως το καρύδι με το μπλε τυράκι είναι από τους πολύ ωραίους συνδυασμούς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φαντάζομαι και το ξέρω καλά, Ερμιόνη μου!!
      Είναι πολύ νόστιμα μπισκοτάκια!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  8. Ααααα, πως μου ξέφυγε εμένα αυτό το περιοδικό???
    Θα το ψάξω στα σίγουρα!
    Τσιμπάω πεντανόστιμο μπισκοτάκι, οι συνδυασμοί των υλικών του μου αρέσουν πολύ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πια τόσα τα περιοδικά που άντε να τα προλάβεις 'Ελενά μου! :))
      Είναι ωραιότατα μπισκοτάκια!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Και μένα τα πήρε το μάτι μου αυτά τα αλμυρούδια, και ειδικά γιατί έχουν μπλε τυρί που λατρεύω. Εύγε Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Βασιλική μου με τις γλυκές αδυναμίες σου!

    Τα μπισκοτάκια είναι σπέσιαλ και θα προτιμούσα να ήταν σε απόσταση χεριού από τον ουρανίσκο μου. Αλλά δυστυχώς...:(
    Τα υλικά τους ένας απίστευτα σαγηνευτικός συνδυασμός!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγιναν πολύ νόστιμα Ζαμπία μου και μ΄ένα ποτήρι λευκό κρασί είναι καταπληκτικά!!

      Διαγραφή
  11. Πω-πω αυτά δεν είναι για να τα "μοιραστείς" με κανένα!!!
    Αύριο άμα έχω περισσότερη διάθεση και καθώς τα υλικά τα έχω θα την δοκιμάσω!
    Καλό βράδυ Κική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι εξαφανίστηκαν ταχύτατα Πηνελόπη μου!!
      Δοκίμασέ τα ...φτιάχνουν και τη διάθεση!! -:))
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  12. Πώ πώ!!!!Τί φοβερά μπισκοτάκια Κική!!!!Τέλειος συνδυασμός!!!Μπλέ τυρί καί καρύδια πού λατρεύω!!!!Φαίνονται καί ακούγονται πεντανόστιμα!!!Πρέπει όπως δήποτε νά τά δοκιμάσω!!!
    Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι νοστιμότατα Δήμητρα και αξίζουν την δοκιμή τους...
      Περιμένω τις εντυπώσεις σου εάν τα φτιάξεις -:))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Αχ, αυτά τα μπισκότα τα είδα κι εγώ και τα λιγουρεύτηκα. Από όλο το τεύχος ήταν τα πρώτα που ξεχώρισα. Τελικά όλες τις ίδιες αδυναμίες έχουμε!!
    Με τη λογοτεχνία και τη μαγειρική, κι εμένα έχουν στενάξει οι βιβλιοθήκες μου!!!

    Φιλιά Κική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου άρεσαν συνταγές Χρυσαυγή μου αλλά αυτά είναι πεντανόστιμα για κρασάκι!!
      Τί να γίνει, τουλάχιστον τα βιβλία είναι διαχρονικά και εποικοδομητικά... -:))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No