Σουφλέ με πατάτες, πράσα, σπανάκι, φέτα και πράσινο μήλο



Σουφλέ για σήμερα! Ένα σουφλέ εξαιρετικό σε ένα σκεύος εξίσου εξαιρετικό. Ένα σουφλέ που δεν ξεφουσκώνει μόλις βγαίνει από το φούρνο αλλά μένει στο ύψος των περιστάσεων. 
Μια γεύση γλυκιά και ήπια, ένα πρασινοκίτρινο χρώμα πανέμορφο αλλά κι ένα άρωμα μοναδικό! Γεμάτο υγιεινά, νόστιμα και καθημερινά υλικά που μόνον καλό μπορούν να κάνουν στον οργανισμό, μια εύκολη παρασκευή και ένα χορταστικό γεύμα είναι τα πλεονεκτήματά του.
Με τα σουφλέ είχα πάντα μια ...φοβία και τη ...διατηρώ. Για κάποιον περίεργο λόγο και μόνον που σκέφτομαι ότι θα φτιάξω σουφλέ ... αγχώνομαι. Εικόνες από υπέροχα σουφλέ, φουσκωμένα, που ξεχειλίζουν από το ειδικό σκεύος και μόλις βγουν από το φούρνο ...ξεφουσκώνουν με μιαν ανάσα και κάνουν την χαρακτηριστική λακούβα στη μέση με στοιχειώνουν!
Έτσι κι αυτή τη φορά ...μόνο που τώρα είχα ένα ισχυρό κίνητρο για να παρακάμψω τις ...ανησυχίες μου... το σκεύος σουφλέ που μου είχε στείλει ο κος Πέτρος Μάινας από το κατάστημα Ζούλοβιτς.
'Ενα σκεύος πολύ όμορφο, κάτασπρο με ραφινάτο σχέδιο που ταιριάζει με το άσπρο τραπεζομάντηλο που κάθε σπιτικό διαθέτει, ανθεκτικό, καθόλου βαρύ, ακόμα και όταν είναι γεμάτο ...κάτι που το εκτιμώ ιδιαίτερα γιατί όταν είναι βαρύ μου φαίνεται δύσχρηστο ειδικά όταν το κρατώ με το ένα χέρι και με το άλλο ανοίγω το φούρνο της κουζίνας.
Ένα τέτοιο σκεύος αξίζει να το αγοράσεις αλλά και να δοκιμάσεις τη τύχη σου με το σουφλέ και μάλιστα ένα πεντανόστιμο σουφλέ με μπόλικα λαχανικά κι ένα ...φρούτο που δίνει μια ...ευγενική και φρουτένια γεύση στο σύνολο.
Πριν όμως περάσουμε στη συνταγή που αξίζει να τη δοκιμάσετε... ρίξτε μια ματιά στην ιστοσελίδα του καταστήματος Ζούλοβιτς... όλο και κάτι θα βρείτε που να σας αρέσει λόγω της μεγάλης ποικιλίας προϊόντων αλλά και της καταπληκτικής τους ποιότητας!!-:)) Και το καλύτερο;; Δεν χρειάζεται ούτε να βγούμε από το σπίτι μας μιας και μπορούμε να ψωνίσουμε online ό,τι θέλουμε και σε προνομιακές τιμές.
 ΥΛΙΚΑ
4 μεγάλες πατάτες κομμένες και βρασμένες
150 γρ. σπανάκι κατεψυγμένο
1 μεγάλο πράσο σε ροδέλες
2 κρεμμυδάκια φρέσκα, ψιλοκομμένα
1 μεγάλο πράσινο μήλο, χοντροτριμμένο
4 αυγά, χωριστά οι κρόκοι από τα ασπράδια
140 γρ. φέτα θρυμματισμένη
5 κ.σ. ελαιόλαδο
Αλάτι και πιπέρι
Λίγη μαργαρίνη ή βούτυρο για να αλείψουμε το σκεύος σουφλέ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Σε βαθύ αντικολλητικό τηγάνι, βάζουμε το σπανάκι, τα πράσα, τα κρεμμυδάκια και μόλις πάρουν μια βράση, προσθέτουμε και το πράσινο μήλο.
Αφού εξατμιστούν όλα τα υγρά από τα λαχανικά, προσθέτουμε το ελαιόλαδο και τα αφήνουμε να σοταριστούν για λίγο.
Αποσύρουμε από τη φωτιά και αφήνουμε το μίγμα να κρυώσει.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Ύστερα, πολτοποιούμε με ένα πηρούνι τις βρασμένες πατάτες, τόσο όσο να έχει μέσα μικρά κομμάτια και να μην είναι εντελώς πουρές.
Προσθέτουμε τις πολτοποιημένες πατάτες, τη θρυμματισμένη φέτα, αλάτι (όσο θέλουμε), πιπέρι και τους κρόκους των αυγών και αφού ανακατέψουμε καλά το μίγμα το αφήνουμε στην άκρη.
Χτυπάμε τα ασπράδια των αυγών σε σφιχτή μαρέγκα (τόσο όσο να στέκεται στο μπολ εάν το γυρίσουμε ανάποδα) και την προσθέτουμε με την κουτάλα και ανακατεύοντας πολύ προσεκτικά στο προηγούμενο μίγμα.
Λιώνουμε το βούτυρο ή τη μαργαρίνη στο φούρνο μικροκυμμάτων και αλείφουμε προσεκτικά το σκεύος σουφλέ.
Το γεμίζουμε με το μίγμα του σουφλέ και το βάζουμε στο φούρνο να ψηθεί για 15-20 λεπτά ή μέχρι να φουσκώσει και να αποκτήσει μια όμορφη, χρυσαφένια επιφάνεια.
Tante Kiki
36 Comments

36 σχόλια:

  1. Καλημέρα!Φαίνεται υπέροχο, αλλά επειδή στο σπίτι δε τρώμε τη φέτα, αν την αντικαταστήσω με κίτρινα τυριά, θα είναι, λες, καλό το αποτέλεσμα?Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Φυσικά και μπορείς να την αντικαταστήσεις με κάποιο τυρί σαν το κεφαλοτύρι γιατί αν είναι κάποιο μαλακό, κίτρινο τυρί θα σου προσθέσει λιπαρά και θα φανεί στο αποτέλεσμα.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!πως μου αρέσουν τα σουφλέ..και το συγκεκριμένο πρέπει να είναι πεντανόστιμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Νίκη είναι ωραίο και αξίζει να το δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  3. Κική μου και εγώ έχω την ίδια αμηχανία με τα σουφλέ που περιγράφεις! Το ποσοστό αποτυχίας είναι κάτι που κάνει να μη τολμώ! Μ αρέσει η συνταγή σου γιατί δεν είναι επικίνδυνη και δεν είναι λιπαρή! Θα την δοκιμάσω! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε αυτή τη συνταγή Αγγελική μου... δεν ξεφούσκωσε ούτε όταν κρύωσε!!!!!!!!!!!!!!! Πολύ το χάρηκα (αν δεν έχεις πολλά άλλα να χαρείς!!!) -:))

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο το σουφλεδάκι σου,Κικίτσα!Η προσθήκη μήλου όλα τα λεφτα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μήλο Λένια μου του πρόσθεσε μια ευγενική, φρουτένια γλύκα και μετρίασε τη σκληρή γεύση του σπανακιού!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Κική σε μια μάζωξη που είχε γίνει με τους food bloggers έμπειρος φωτογράφος φαγητών μας είπε ότι πιο δύσκολη φωτογράφιση από αυτή του σουφλέ δεν υπάρχει.
    Εγώ τολμώ να φτιάξω χωρίς να σκέπτομαι το θέμα της αποτυχίας της εμφάνισης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ξανθή και αν είσαι και ερασιτέχνης τότε τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο αλλά νομίζω ότι κάτι πέτυχα με τις φωτό!
      Μπράβο σου ...εγώ το σκέφτομαι πάντα... :))

      Διαγραφή
  6. Προσωπικά έχω λατρεία στα κάθε είδους σουφλέ, γλυκά και αλμυρά, γι αυτό θα σερβιριστώ μεγάλη μερίδα από το λαχταριστό δικό σου!
    Φιλάκια Κική μου, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Έλενά μου και να σερβιριστείς όσο θέλεις!!! -:))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Πάρα πολύ ωραίο το σουφλέ λαχανικών σου Κική!
    Φαντάζομαι θα άρεσε πολύ και στις μικρούλες ε;;
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ειδικά στη μεγάλη γιατί η μικρή τρώει μόνον σπανάκι κι επειδή είχε και πράσα ...ζορίστηκε αλλά έφαγε!! -:))
      Χαίρομαι που σου άρεσε Ερμιόνη μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίο το σουφλέ λαχανικών!!!Θαυμάσια τριφτή επίστρωση και το γεγονός των λίγων λιπαρών που παρατήρησα ότι περιέχει,το κάνει ακόμα πιο ελκυστικό!Φαντάζομαι ότι το υλικό έκπληξη, το πράσινο τριφτό μήλο,δίνει πολλούς έξτρα πόντους στη γεύση του...Μπράβο σου Κική μου για το φουσκωτό και λαχταριστό σουφλέ σου!!
    Καλό σου βράδυ!!!Φιλιά πολλά,πολλά!
    ΥΓ.Τι διάμετρο έχει περίπου το σκεύος αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παράλειψή μου Φωτεινή το σκεύος έχει διάμετρο 19 εκατοστά. Το μήλο του χαρίζει μια ελαφρά φρουτένια γλύκα και ήθελα να βάλω δύο αλλά μου είχαν τελειώσει εκείνη τη στιγμή.
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Καλή σου μέρα και φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Μ' αρέσουν πολύ τα σουφλέ! Με το σπανάκι όμως έχω ένα θέμα... Τί να βάλω αντ΄αυτού (ή μήπως απλά να το παραλείψω); Ρίξε καμιά ιδέα σε παρακαλώ, γιατί αν ξεχάσω ότι έχει μέσα σπανάκι, βλέπω ότι είναι ένα εξαιρετικό σουφλέ! Να είσαι καλά Κική μου!
    Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Πηνελόπη αντικατέστησε το σπανάκι με πράσα για να μην μειωθούν δραστικά τα λαχανικά του. Αξίζει πάντως να το δοκιμάσεις!
      Πάντως η γεύση του σπανακιού, που κι εμένα μου φαίνεται "σκληρή" αμβλύνεται από τα υπόλοιπα υλικά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Πολύ, πολύ όμορφο περίεχον και περιεχόμενο!
    Τέλεια μαγειρεμένο και το μήλο τού προσθέτει έξτρα γεύση!

    Καλορίζικο το όμορφο σκεύος, το είχα δει και μού άρεσε κι εμένα.
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγινε πολύ ωραίο Ζαμπία μου πράγματι... και το μήλο του χαρίζει σε γεύση και επίγευση!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Φανταστικό φαίνεται στις φωτογραφίες!!!!!Λέω να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απο τα φαγητα που δεν μπορεί κανεις να σταματησει να τρωει!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όντως το μήλο μέσα είναι μια ευχάριστη έκπληξη!
    Πιστεύω πως και ανθότυρο θα ταίριαζε που είναι και πιο ελαφρύ από τη φέτα και θα αφήσει τα πράσινα να φανούν ακόμα πιο πολύ!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και θα του ταίριαζε το ανθότυρο αν κι εγώ έχω κόλλημα με τη φέτα!!! Σκέψου ότι μπορώ να περνάω με ψωμί και τυρί (φέτα όμως)!! -:):)
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  14. Υπέροχο φαίνεται!!! Λέω να το δοκιμάσω!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πώ πώ!!!Τί φανταστική συνταγή Κική!!!Μού άρέσουν πολύ τα σουφλέ!!!
    Εχω χρόνια νά φτιάξω!!!!Θά τό δοκιμάσω καί μέ σπανάκι!!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις κι αφού σου αρέσει το σπανάκι και τα σουφλέ ...θα ενθουσιαστείς!!

      Διαγραφή
  16. Εκπληκτική συνταγή! Λατρεύω το σπανάκι, την φέρα. Θα το δοκιμάσω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φανταστικό σουφλέ!!!
    Νοστιμότατο Κική μου. ΠΟλλά φιλιά και καλό τριήμερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λαχταριστό και πεντανόστιμο το σουφλέ σου Κική μου!!!!!!
    Τα υλικά είναι τέλεια συνδυασμένα οπότε και το αποτέλεσμα μοναδικό!!!!
    Καλό βράδυ!!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No