Παστίτσιο με λαζάνια και κοτόπουλο


Σας έτυχε ποτέ να δείτε ένα πιάτο φαγητό και να σας γίνει έμμονη ιδέα;;; Προσωπικά μου έχει τύχει αρκετές φορές!!!!!! Θα μου πείτε εάν δεν σου τύχαινε κι αυτό, τότε πώς θα είχες τη σχέση που έχεις με την κουζίνα ή πώς θα άνοιγες ένα foodblogοσπιτάκι;;;;;; Δεν έχετε και άδικο!!!!
Από την άλλη, σε κάποια φαγητά διακρίνω μια τρομερή αδυναμία... σε σημείο που θα μπορούσα να τρώω το ίδιο μέχρι και 4-5 μέρες!!! Ξέρω... μπορεί κάποιος να σκεφτεί ..."τί βαρετό!!!". Εεεε, λοιπόν, παρόλο που γενικά βαριέμαι εύκολα κάποια φαγητά καταφέρνουν να ξεφύγουν από τον κανόνα και να με προκαλούν να τα απολαμβάνω περισσότερο από το κανονικό!!!
Θυμάμαι, την πρώτη φορά που ταξίδεψα στην Ιταλία έτρωγα επί 15 μέρες ζυμαρικά και ναι, αυτό δεν είναι ένα φαγητό αλλά είναι μια ένδειξη του τί συμβαίνει όταν κάτι το λατρεύω!! :)) 
Αλήθεια εσείς τί κάνετε;;; Έχετε τέτοιες αδυναμίες σε πιάτα ή υλικά που δεν μπορείτε να τους αντισταθείτε;;; Θα χαρώ πολύ να το μάθω και περιμένω τα σχόλιά σας!!!
Το σημερινό μας πιάτο, ένα Κυριακάτικο φαγάκι που μπορεί να προετοιμαστεί και από την προηγούμενη μέρα για να είμαστε πιο χαλαρά και απλά να ψηθεί την ώρα που θέλουμε. Υλικά λατρεμένα, κοτόπουλο, τυριά, ζαμπόν και ζυμαρικά... εδώ λαζανια, ενώ γίνεται και με κανελόνια, αλλά και μια νοστιμότατη ροζ μπεσαμέλ συνθέτουν το γαστρονομικό τοπίο και τη σημερινή μου πρόταση. Μια ωραιότατη πράσινη σαλάτα για συνοδευτικό και νάμαστε μπροστά σε ένα... σχεδόν τέλειο μενού που τα έχει όλα... ακόμα και το υπέροχο άρωμα του βασιλικού!!!
Κι επειδή φαντάζομαι ότι ανυπομονείτε να δείτε πώς γίνεται (ή έτσι θέλω να πιστεύω τουλάχιστον) ας διαβάσουμε αμέσως στη συνταγή...
ΥΛΙΚΑ για ένα ταψί 25x35 εκ.
1 πακέτο λαζάνια (θα χρησιμοποιήσουμε τα 18 λαζάνια)
Τα στηθάκια από 2 κοτόπουλα χωρίς κόκκαλα, βρασμένα και ψιλοκομμένα
1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο αλλά όχι πολτοποιημένο
100 γρ. παρμεζάνα, τριμμένη
200 γρ. gouda, τριμμένο
100 γρ. φιλέτο γαλοπούλας, ψιλοκομμένο (μπορεί να μπει και μπέηκον)
1/2 κ.γλ. μπαχάρι
3 κ.σ. κουκουνάρι ψιλοκομμένο
1 φλ.τσ. ζωμό κοτόπουλου
1 κ.γλ. πάπρικα γλυκιά 
αλάτι & πιπέρι
Για τη σάλτσα
300 γρ. χυμό ντομάτας, ελαφρά συμπυκνωμένο
200 γρ. γάλα
5-6 φύλλα φρέσκου βασιλικού ψιλοκομμένα
αλάτι & πιπέρι
Για τη μπεσαμέλ
1.200 ml γάλα
100 γρ. βούτυρο
100 γρ. αλεύρι
αλάτι & πιπέρι
1 πρέζα μοσχοκάρυδο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βράζουμε τα στηθάκια από την προηγούμενη μέρα ή 2 ώρες πριν ετοιμάσουμε το φαγητό να βράσουν για να είναι κρύα όταν θα τα τεμαχίσουμε στο multi.
Βάζουμε το ψιλοκομμένο κρεμμύδι σε αντικολλητικό τηγάνι και το σοτάρουμε με 3 κ.σ. ελαιόλαδο μέχρι να μαραθεί.
Προσθέτουμε το κουκουνάρι και το ψιλοκομμένο κοτόπουλο και τα σοτάρουμε κι αυτά για 1 λεπτό. 
Σε ένα μπολ, βάζουμε τα σοταρισμένα υλικά και τα αφήνουμε να κρυώσουν λίγο.
Μετά, αναμιγνύουμε σ' αυτά τα τυριά, το φιλέτο γαλοπούλας, το μπαχάρι, την πάπρικα, αλάτι και πιπέρι (όσο θέλουμε).
Προσθέτουμε το ζωμό του κοτόπουλου και ανακατεύουμε για να αφρατέψει το μίγμα της γέμισης.
Αφήνουμε το μίγμα στην άκρη.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170 βαθμούς Κελσίου.
Ετοιμάζουμε την κόκκινη σάλτσα
Σε μια μικρή κατσαρόλα βάζουμε το χυμό ντομάτας, το γάλα, τα φύλλα του βασιλικού, λίγο αλάτι και λίγο πιπέρι και αφήνουμε τη σάλτσα σε μέτρια φωτιά  να πάρει 2-3 βράσεις.
Την αποσύρουμε από την ηλεκτρική εστία και την αφήνουμε να κρυώσει.
Ετοιμάζουμε τη μπεσαμέλ
Σε μια άλλη κατσαρόλα βάζουμε το βούτυρο και μόλις λιώσει, προσθέτουμε σιγά σιγά το αλεύρι και αφού έχουμε ένα σφιχτό κρεμώδες μίγμα αρχίζουμε να προσθέτουμε το γάλα.
Ανακατεύουμε συνεχώς με μια ξύλινη κουτάλα για να μην σβολιάσει η μπεσαμέλ.
Προσθέτουμε αλάτι, πιπέρι και μοσχοκάρυδο.
Αφήνουμε την μπεσαμέλ σε σιγανή προς μέτρια φωτιά να βράσει μέχρι να "πήξει".
Ύστερα βάζουμε το 1/3 της μπεσαμέλ σε ένα μπολ, ρίχνουμε μέσα 4-5 κ.σ. από την κόκκινη σάλτσα και ετοιμάζουμε έτσι την μπεσαμέλ της επικάλυψης.
Την υπόλοιπη μπεσαμέλ την θέλουμε πιο αραιή κι έτσι την αναμιγνύουμε με την υπόλοιπη κόκκινη σάλτσα.
Στρώνουμε τα λαζάνια στο ταψί
Ρίχνουμε τη μισή ροζ μπεσαμέλ στο ταψί και βάζουμε επάνω μια σειρά λαζάνια. Απλώνουμε τη μισή γέμιση και στρώνουμε από πάνω άλλη μια σειρά λαζάνια.
Στρώνουμε την υπόλοιπη γέμιση και τελειώνουμε με μια ακόμα σειρά λαζάνια. Τέλος, προσθέτουμε από πάνω την υπόλοιπη ροζ μπεσαμέλ και ρίχνουμε μερικά κομματάκια μαργαρίνης ή βουτύρου.
Βάζουμε στο φούρνο και ψήνουμε για 40-45 λεπτά περίπου ή μέχρι να πάρει ένα όμορφο ανοιχτό καστανό χρώμα και να μαλακώσουν τα λαζάνια.
Καλή σας μέρα!!! -:))

25 σχόλια:

  1. Κόλαση γίνεται σήμερα με τα μακαρόνια.....μια η Ζουζού, τώρα κι εσύ...
    Έλεος!!!!

    Τέλεια τα λαζάνια σου!!!

    Καλημέρα Βασιλική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Πέπη μου... χαίρομαι που σου άρεσε αυτό το πιάτο γιατί αξίζει!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Έχει δίκιο η Peps. Κόλαση σήμερα με τα ζυμαρικά...και τόσες μέρες με το Παστίτσιο η Χρυσαυγή, η φίλη Πόπη (Taste Advisor), η Ερμιόνη με τα Μεξικάνικα...με ξεσηκώσατε και θα κάνω μια από όλες τις συνταγές μέσα στο επερχόμενο 3ήμερο.

    Φιλιά πολλά και να περάσετε όμορφα Κική μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόλαση και παράδεισος μαζί Πηνελόπη μου!!!! Ζυμαρικά... ό,τι καλύτερο για μένα... υπέροχα πιάτα και αναρίθμητοι συνδυασμοί!!!!
      Φιλάκια και καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
  3. Διαφορετικό!Αυτό που χρειάζεται δηλαδή,όταν είμαστε κουρασμένοι από τις γεύσεις που επαναλαμβάνονται!Με υπέροχα χρώματα και αφράτο αποτέλεσμα!Λατρεύω να βλέπω τη θέα ενός τρεμουλιαστού παστίτσιου με τη γέμιση να προσπαθεί να συγκρατηθεί στο εσωτερικό του.Να αισθάνομαι την έκπληξη στη πρώτη μοναδική μπουκιά και να υποκύπτω στις γευστικές του χάρες.
    Μπράβο Κική μου,για το αχνορόζ κομμάτι που μας σέρβιρες!Θα το τιμήσουμε έτσι όπως του αρμόζει!
    Φιλάκια πολλά ,πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Φωτεινή μου λατρεύω αυτή τη θέα αλλά και τη γεύση του παστίτσιου και όλων των ζυμαρικών!!! Είναι μια συνταγή που αξίζει να τη δοκιμάσεις!!!!
      Φιλάκια καλή μου!

      Διαγραφή
  4. Καί εγώ παστίτσιο έφτιαξα σήμερα Κική!!!!Πολύ ωραία η συνταγή σου!!!Πρωτότυπη καί πεντανόστιμη!!!!Θά τήν δοκιμάσω!!!Καλό τριήμερο!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για δες σύμπτωση Δήμητρά μου!!!! Δοκίμασε κι αυτή τη συνταγή ...πιστεύω ότι θα σου αρέσει!!!!
      Επίσης καλό τριήμερο και φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα, Κική μου!
    Πολλά ζυμαρικά βλέπω τελευταία και πώς ν' αντισταθώ;
    Η δική σου πρόταση εξαιρετική και η ροζ μπεσαμέλ ακαταμάχητη!
    Φιλάκια, Κική μου και να περάσεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην αντισταθείς Ελένη μου...γιατί να αντισταθείς;;;;; Χαίρομαι που σου άρεσε η πρότασή μου...αξίζει να τη δοκιμάσεις!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Νομίζω ότι με το συγκεκριμένο φαγάκι και εγώ θα πάθαινα έναν εθισμό.
    Είναι από τα πιάτα που δύσκολα ξεκολλάς.
    Εμένα Κική μου οι αδυναμίες μου είναι γνωστές: σοκολάτα και nutella, τόσο απλά!
    Φιλιά πολλά καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμο Ερμιόνη μου!!! Άντε... έχεις αδυναμία στη σοκολάτα;;;;;; Εγώ πάλι έχω σε όλα τα γλυκά!!!!!!!! χαχαχα
      Καλά κάνεις και έχεις αδυναμία στη σοκολάτα και τη νουτέλα γιατί ...ξετρυπώνεις κάτι απίθανες συνταγές, εδώ που τα λέμε!!!!
      Φιλιά!
      Επίσης, καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
  7. Βάλε διπλή μερίδα και έρχομαι αμέσως, Κική μου! Πώς να μην εθιστείς, καλέ; Εγώ κοντεύω να κολλήσω στην οθόνη...
    Έχω κι εγώ κόλλημα με τα ζυμαρικά αλλά και με τα τυριά... Ό,τι πιο Light δηλαδή... χαχαχα!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε, το τραπέζι είναι ήδη στρωμένο και σε περιμένει!!!!! Μήν αργείς ...θα κρυώσουν!!!!
      Κι εγώ, κι εγώ... ζυμαρικά και τυριά αλλά και γλυκάαααα!!!
      Το έχω ρίξει στη ...δίαιτα δηλαδή!!!!!!!!!!! χαχαχα
      Φιλάκια!
      Καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
  8. Με λένε Αγγελική και έχω μια βδομάδα να αγγίξω πάστα! Ανήκω στους επώνυμους εθισμένους! Βασανίζομαι να τρώω λιγότερα μακαρόνια απ όσα θα ήθελα!
    Τα λαζάνια σου υπέροχα!
    Καλά να περάσετε στην Θεσσαλονίκη που γιορτάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχουυυυυ η... δόλιαααα!!!!! Αλλά, τώρα που το ξανασκέφτομαι... μήπως μπορώ κι εγώ να ενταχθώ στην ομάδα για απεξάρτηση;;;;;;;
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!!!!
      Ευχαριστώ Αγγελική μου κι εσύ να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  9. Εμμονές με φαγητά; Τί είναι αυτά που λες Κικίτσα μου; Πρώτη φορά το ακούω. :) Μη μου δώσεις γεμιστά χωρίς κιμά, γιατί ξεχνάω να σταματήσω να τρώω!
    Νομίζω ότι και τώρα θα πάθω άλλη μια, με αυτήν τη συνταγή σου. Έχει όλα υλικά που λατρεύω, ακόμα και το κουκουνάρι που το τρώω ως και ωμό.
    Φαίνεται καταπληκτικό φαγητό!
    Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλαααααα! Είδες κάτι πράγματα που μου συμβαίνουν;;;;;; Είμαι σίγουρη ότι δεν το έχεις ξανασυναντήσει γι αυτό σου λέω ...έλα στη Θεσσαλονίκη να γνωριστούμε!!!!! χαχαχαχα
      Δοκίμασέ το και θα σου αρέσει Πηνελόπη μου!!
      Φιλάκια και καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
  10. Τέτοιο φαγάκι και να μην εθιστεις, Κική μου; Νομίζω όμως ότι, όλοι μας λίγο πολύ, έχουμε τις προτιμήσεις μας σε κάποια φαγητά. Δεν είσαι η μόνη, μη ανησυχείς!!
    Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Όπου ζυμαρικά κι εγώ Ειρήνη μου... εθισμένη σ' αυτά!!!
      Μήπως να κάνουμε σύλλογο;;;;; χαχαχα
      Καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχο το διαφορετικό παστίτσιο σου Κική μου, από αυτά που σίγουρα δημιουργούν εθισμό!
    Φιλιά, καλό και ξεκούραστο τριήμερο να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι γίνεται πολύ νόστιμο Έλενά μου αν και είναι απλό!!
      Ανταποδίδω τις ευχές!!:))

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραίο φαγητό με όλα τα αγαπημένα μου υλικά! Περίπου πόσα λαζάνια θέλει;
    Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωχχχχ!!! Μου ξέφυγαν τα λαζάνια... συγγνώμην Μαρία μου...μόλις το διόρθωσα!!!
      Θέλει 18 λαζάνια και θα περισσέψουν άλλα 7 από τα Melissa που χρησιμοποιώ! -:))
      Καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
  13. Αγαπώ λαζάνια και η δική σου πρόταση είναι νοστιμότατη Κική μου!!!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!