Μπισκότα με κομμάτια σοκολάτας γάλακτος και φουντούκια

...τα τέλεια cookies για μικρά και μεγάλα παιδιά
Καλησπέρα αγαπημένη μπλογκογειτονιά! Καλή εβδομάδα να έχουμε! Για σήμερα, σας έχω μια συνταγή που έφτιαξε η αδερφή μου. Το ότι αγαπώ τα μπισκότα και τα κέικ είναι "ηλίου φαεινότερον" και ειδικά για όσες και όσους παρακολουθούν αυτό το blog από την μέρα που είδε το φως της δημοσιότητας. Σπάνια στο σπίτι δεν υπάρχει κάτι από μπισκότα ή κέικ, μια και υπάρχουν πολλοί οπαδοί του είδους.
Έτσι, τη Κυριακή το απόγευμα, έφτιαξε μπισκότα με συνταγή από το βιβλίο του Στ. Παρλιάρου "Γλυκά παιδικά όνειρα". Μόλις το τριώροφο μοσχοβόλισε ...έτρεξα με τη φωτογραφική μηχανούλα μου και απαθανάτισα τις φρεσκότατες και πεντανόστιμες δημιουργίες της.
Είναι τα τέλεια cookies, τα κορίτσια μας τα λατρεύουν, οι παππούδες τα λατρεύουν κι εμείς επίσης! Ταιριάζουν με καφέ, τσάι, γάλα, συνοδεύουν τα παιδιά στο σχολείο αλλά και στο απογευματινό κολατσιό, καλύπτουν τις δικές μας ξαφνικές ...υπογλυκαιμίες και είναι και υγιεινά! Δεν θα σχολιάσω ή μάλλον δεν θα πω τίποτε για τη γεύση τους γιατί και μόνον το γεγονός ότι είναι συνταγή του αγαπημένου Στ. Παρλιάρου ...τα λέει όλα!!!
Σας δίνω λοιπόν τη συνταγή...
ΥΛΙΚΑ
120 γρ. βούτυρο ή μαργαρίνη
180 γρ. ζάχαρη μαύρη ή καστανή
1 αβγό
175 γρ. αλεύρι
80 γρ. φουντούκια ψιλοκομμένα
200 γρ. (2 φακελάκια) σταγόνες κουβερτούρας γάλακτος
1 πρέζα αλάτι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180-200 βαθμούς Κελσίου.
Στο μπολ του μίξερ, χτυπάμε το βούτυρο με τη ζάχαρη μέχρι να αφρατέψουν.
Προσθέτουμε το αβγό, το αλεύρι, τα ψιλοκομμένα φουντούκια και το αλάτι.
Τέλος προσθέτουμε τις σταγόνες κουβερτούρας γάλακτος, ανακατεύουμε καλά και αφήνουμε τη ζύμη, εκτός ψυγείου, για 20 λεπτά να "ξεκουραστεί".
Καλύπτουμε μια λαμαρίνα φούρνου με αντικολλητικό χαρτί.
Με ένα μεγάλο κουτάλι, παίρνουμε μια ποσότητα ζύμης και αραδιάζουμε τα μπισκότα στη λαμαρίνα.
Ψήνουμε τα μπισκότα μέχρι να πάρουν ένα ωραίο χρυσαφί χρώμα (όχι πολύ σκούρο για να μην σκληρύνουν).
Οι αλλαγές που έκανε η αδερφούλα μου στη συγκεκριμένη συνταγή είναι:
  • Αντί για μαύρη ζάχαρη χρησιμοποίησε καστανή.
  • Αντί για βούτυρο χρησιμοποίησε μαργαρίνη.
  • Αντί για 180 γρ. κομματιασμένη σοκολάτα γάλακτος έβαλε 200 γρ. σταγόνες κουβερτούρας γάλακτος.
  • Η συνταγή λέει ότι ανοίγουμε σε φύλλο, με πάχος 1 εκατοστό, και με ένα κουπ-πάτ κόβουμε στρογγυλά μπισκότα. Η αδερφούλα μου, έφτιαξε τα cookies παίρνοντας με ένα κουτάλι μια ποσότητα ζύμης που την έβαζε στο ταψί.
Έγιναν τέλεια μοσχοβολιστά μπισκοτάκια που "ξεσήκωσαν" μικρούς και μεγάλους στο τριώροφό μας!!!-:))))
Καλή επιτυχία!!!

21 σχόλια:

  1. μμμμ, μα πόσο λιχούδα ειμαι Θεε μου! Αυτη τη στιγμή σου γράφω μπουκωμένη και σκέφτομαι αχ ακι αν ειχα αυτά τα μπισκοτάκια! Φαινονται φανταστικά Κική, και οι φωτογραφίες τέλειες! Γεια στα χέρια σας και στις δυο αδερφούλες!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eri μου να είσαι καλά!!! Κι εγώ το ίδιο λιχούδα είμαι, πριν από λίγο λιγουρεύτηκα τα μαφινάκια σου κι ελπίζω να στρωθώ να καθαρίσω τις κολοκύθες μου!!! Πολλά φιλιά και περαστικά στο μικρούλι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΕΧΩ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ...ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΩ.ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΑ ΘΥΜΗΣΕΣ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ «ΞΕΛΙΓΩΝΕΙΣ»!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Κική:-) Όπως βλέπεις ανταποδίδω την επίσκεψη χωρίς να χάσω χρόνο! Χαίρομαι που βρίσκομαι εδώ, μέσα σ' αυτά τα τρυφερά χρώματα που έχεις ντύσει το blog σου και τα χαριτωμένα glitters:-) Λόγω κάποιου τεχνικού προβλήματος δεν μπορώ να κάνω εγγραφή σε κανένα blog. Σε όσα ήδη ήμουν follower ξαφνικά "εξαφανίστηκα" από τις λίστες τους. Προσπάθησα ξανά κι ενώ ήταν εντάξει μετά από 1-2 μέρες πάλι τα ίδια... Περιμένω απάντηση από το blogger και μόλις λυθεί το θέμα θα εγγραφώ και στο δικό σου. Προς το παρόν σε έχω προσθέσει στη λίστα μου διότι σκοπεύω να σε επισκέπτομαι συχνά. Καλώς σε βρήκα λοιπόν και θα τα πούμε:-) Καλό βράδυ- Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η μία αδελφούλα πιο άξια από την άλλη!!!
    Σαν ... μικρό παιδάκι, απλώνω το χεράκι μου να πάρω λαχταριστό και μοσχομυριστό μπισκοτάκι!
    Καλή βδομάδα Κικίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΛΑ ΥΛΙΚΑ ΘΑ ΤΗΝ ΔΟΚ ΑΥΡΙΟ....ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κική μου τι λιχουδιά είναι αυτή; Και μόνο που βλέπω τα μπισκότα παίρνω θερμίδες. Αλλη φορά δεν θα βλέπω το μπλογκ σου βράδυ! Τα σοκολατάκια τα εφτιαξα και εγιναν πολύ ωραία. Θα βάλω φωτό στην επόμενη ανάρτησή μου. Σου εύχομαι καλό μήνα και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συντάσσομαι ολόψυχα με τις αλλαγές της αδελφούλας σου Κική μου!
    Έκανα 3 ταψιά με μπισκότα (πορτοκαλιού-σουσαμιού-μούστου) το Σάββατο το απόγευμα και δεν έχει μείνει ψίχουλο! Οπότε σήμερα αν προλάβω θα τους τα σκαρώσω και αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτικα φαινονται, σαν να τα μυριζω κι εγω απο δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτά πάνε αμέσως για φτιάξιμο!


    Καλημερούδια!

    Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μέχρι εδώ μύρισαν βρε Κικίτσα μου !!!!
    βλέπω ότι εφτιαξες αρκετά, οπότε παίρνω 4-5, ετσι καλέ για το καφεδάκι μου !!! χιχιχιχι!!!

    γεια στα χεράκια σου

    φιλια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα βλέπω και μου τρέχουν τα σάλια. Εχω μια αδυναμία στα μπισκότα. Φιλιά καλό απόγευμα. Θεανώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα φαντάζομαι ζεστούτσικα με ένα φλιτζάνι καφέ και καλή παρέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τα φαντάζομαι ζεστούτσικα με ένα φλιτζάνι καφέ και καλή παρέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νάσια μου να είσαι καλά, χαίρομαι που σου τα θύμισα κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τις φωτό. Απλά προσπαθώ να βελτιώνομαι!! Πολλά φιλάκια! -:)))

    T.A.G σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και για τα καλά σου λόγια. Ελπίζω να τα λέμε συχνά. Καλό βράδυ!-:)))

    ΕΛΕΝΑ μου, πάρε όσα μπισκοτάκια θέλεις κι ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια!-:)))

    foufoula89 χαίρομαι που σου άρεσαν. Όταν τα φτιάξεις...περιμένω τις εντυπώσεις σου!!-:)))

    Μάνια μου, ίσα ίσα όταν θα το βλέπεις βράδυ θα ...χορταίνεις και δεν θα τρως άλλο...χαχαχα
    Χαίρομαι που τα σοκολατάκια σου άρεσαν και καλή σταδιοδρομία στην κορούλα σου!-:)))

    Asteri σ' ευχαριστώ...πάρε μερικά!-:)))

    Penelope δοκίμασέ τα είναι υπέροχα... νομίζω ότι κάνετε υπερκατανάλωση μπισκότων (τί καλά!) -:)))

    Έφη όταν τα φτιάξεις... στείλε μου εντυπώσεις!!! -:)))

    Maria B. να πάρεις όσα θέλεις κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! -:)))

    Θεανώ κι εγώ έχω την ίδια αδυναμία! Πάρε μερικά ...μην τα λιμπίζεσαι μονάχα!!-:)))

    "Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." Πράγματι, λίγο μετά που... βγαίνουν από το φούρνο, έτσι μοσχομυριστά σε συνδυασμό με καφέ και παρέα είναι ό,τι πιο χαλαρωτικό. Σκέτη απόλαυση Βαλεντίνα μου! -:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό βράδυ σε όλες κι ευχαριστώ για την επίσκεψη!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τώρα τρεχω να τα παρω τα υλικα για να τα φτιαξω . φαινονται πεντανόστιμα στις εικόνες....μμμμμμμ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αυτά τα μπισκότα φαίνονται πεντανόστιμα ! πάντα μου άρεσαν οι συνταγές σου.
    Σου εύχομαι καλή βδομάδα
    Δήμητρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μμμμμ μόλις τα είδα!!!!!νομίζω ότι θα είναι τέλεια!!!!!! και σίγουρα η κόρη και ο άντρας μου θα τα τιμήσουν μόλις τα φτιάξω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. είναι πάρα πολύ νόστιμα!!! καταπληκτική συνταγή. θέλουν προσοχή στο ψήσιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!