Ντοματοτυρόπιτα με 3 τυριά για ...βιαστικούς

Πίτα ή Σουφλέ ...η νοστιμιά είναι στο πιάτο!!!
Καλησπέρα σας!!! Σήμερα, είμαι αγχωμένη όχι μόνον μ' αυτά που συμβαίνουν καθημερινά αλλά και γιατί ο μπαμπάκας μου αύριο θα μπει για επέμβαση. Βέβαια, ξέρω ότι είναι δυνατός και θα βγεί νικητής για ακόμη μια φορά αλλά να... ξέρετε όλες και όλοι, πώς νιώθουμε όταν ένας από τους αγαπημένους μας, συγγενής ή φίλος, περνάει μια δοκιμασία (μικρή ή μεγάλη είναι το ίδιο)... 
Κι επειδή είμαι έτσι, και θέλω να του αφιερώσω μια ανάρτηση, έτσι σαν "φυλαχτό" θα σας δώσω μια από τις πολύ αγαπημένες του πίτες και είμαι σίγουρη ότι θα του την φτιάξω τις επόμενες ημέρες, όταν θα έχει επιστρέψει από το νοσοκομείο. 
Η συγκεκριμένη, λοιπόν, ντοματοτυρόπιτα προορίζεται για όλους αυτούς που δεν έχουν και πολύ χρόνο στη διάθεσή τους, που δεν έχουν μεγάλη πείρα στην κουζίνα μιας και η επιτυχία της είναι σίγουρη, που τους αρέσουν τόσο πολύ οι πίτες και τις λαχταρούν για κάθε ώρα της ημέρας, σαν ορεκτικό, σνάκ ή ακόμη και κυρίως γεύμα ή που, πολύ απλά, δεν θέλουν να περνούν ατελείωτες ώρες με τα "κουζινικά" τους (και δεν είναι καθόλου κακό μιας και ο καθένας έχει τα χόμπυ του και τις προτιμήσεις του).
Μια ντοματοτυρόπιτα, λοιπόν, με πολλές εκδοχές και πολλά πρόσωπα!!!! Διαβάστε τη συνταγή και τις παραλλαγές της... και είναι σίγουρο ότι θα την... ερωτευθείτε!!!!!
ΥΛΙΚΑ
1 πακέτο (450 γρ. - 12 ή 13 φύλλα) φύλλα Βηρυτού (Κανάκη ή φύλλα κρούστας) 
600 γρ. τυρί φέτα θρυμματισμένο
300 γρ. ανθότυρο θρυμματισμένο
100 γρ. κίτρινο τυρί έμμενταλ τριμμένο στον τρίφτη
2 μέτριες ντομάτες κομμένες σε κυβάκια
6 κ.σ. ελαιόλαδο
Φρεσκοτριμμένο πιπέρι
Μείγμα για να περιχύσουμε τη πίτα
1 γάλα εβαπορέ (410 γρ.)
100 γρ. κρέμα γάλακτος 
4 αβγά
150 γρ. μαργαρίνη λιωμένη
4 κ.σ. ελαιόλαδο
Πιπέρι
Τα υλικά
Η διαδικασία βήμα-βήμα
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Αναμιγνύουμε σε ένα μεγάλο μπολ τα 3 τυριά και προσθέτουμε πιπέρι.
Σε ένα άλλο μπολ έχουμε τις ντομάτες σε κυβάκια.
Αλείφουμε τον πάτο και τις πλευρές από το ταψί με τις 6 κ.σ. ελαιόλαδο.
Στρώνουμε πρώτα 2 φύλλα στο ταψί κάθετα μεταξύ τους (φωτό 1 & 2), χωρίς απαραίτητα να έχουμε βάλει ανάμεσά τους λιπαρή ουσία (ελαιόλαδο ή μαργαρίνη).
Έπειτα, τσαλακώνουμε ένα-ένα 4 φύλλα και τα βάζουμε το ένα μετά το άλλο κατά μήκος του ταψιού (φωτό 3).
Από πάνω ρίχνουμε τη μισή ποσότητα του τυριού και τους μισούς κύβους ντομάτας (φωτό 4).
Έπειτα, τσαλακώνουμε ένα-ένα 5 φύλλα και τα βάζουμε το ένα μετά το άλλο αλλά αυτή τη φορά κάθετα με τα προηγούμενα δηλαδή στο πλάτος του ταψιού (φωτό 5).
Ρίχνουμε την υπόλοιπη γέμιση τυριών και ντομάτας (φωτό 6). 
Διπλώνουμε τα φύλλα που περισσεύουν από το ταψί πάνω από τη γέμιση (φωτό 7).
Καλύπτουμε όλη την επιφάνεια της πίτας με τα 2 φύλλα που μας έμειναν (φωτό 8). 
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
ΣΗΜ. Εάν τα φύλλα είναι 12 και όχι 13, τότε βάζουμε 4 και 4 αντίστοιχα, δηλαδή πάλι έχουμε 2 φύλλα από κάτω και 2 φύλλα από πάνω.
Με ένα μαχαίρι τρυπούμε την επιφάνεια της πίτας σε διάφορα σημεία (φωτό 9).

Ετοιμάζουμε το μείγμα για την επιφάνεια της πίτας. 
Χτυπάμε ελαφρά τα αβγά και προσθέτουμε το γάλα, την κρέμα γάλακτος, τη μαργαρίνη, το ελαιόλαδο και πιπέρι (φωτό στα υλικά). 
Περιχύνουμε με το μείγμα αυτό και αφήνουμε για 15 λεπτά να το απορροφήσει (φωτό 10 & 11).
Ψήνουμε για 50-60 λεπτά, στον αέρα, έως ότου η επιφάνεια της πίτας ροδοκοκκινήσει.
ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ: Δοκιμάτε αυτή τη πίτα με ζαμπόν και κασέρι, με τα υλικά της πίτσας, με τυρί, ντομάτα κι ελιές ή ακόμα και με τυρί, σπανάκι και μάραθο. Εϊναι πάντα υπέροχα εύκολη.
ΚΑΛΗ  ΟΡΕΞΗ!

21 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία στο μπαμπάκα σου,και με το καλό να του φτιάξεις πολλές-πολλές πιτούλες ακόμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η πίτα σου Κικί μου, μου φαινεται πεντανόστιμη και έχω μια αδυναμία στίς πίτες δεν λέγεται και με ντοματούλα δεν την είχα ξαναδεί..σίγουρα θα φιαχτεί...στον μπαμπά σου στέλνω όλη μου την θετική σκέψη για γρήγορη ανάρωση που θα την έχει σίγουρα...τα φιλιά μου..και περαστικά ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή δύναμη στον πατερούλη σου! Όλα καλά να πάνε! Η πιτούλα σου υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσια με συγκινείτε ...ευχαριστώ για τις ευχές και τη θετική σκέψη και χαίρομαι που σας άρεσε η πιτούλα. Μη φεύγετε έτσι...πάρτε όση πιτούλα θέλετε!!!!-:)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φαίνεται υπέροχη η πιτούλα σου,μου αρέσει πολύ πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βιαστική ή όχι, η πιτούλα σου φαίνεται πολύ λαχταριστή!! Αχ, τι κάνετε όλες κάθε τόσο και με βασανίζετε με τις πίτες που φτιάχνετε:-)).... Κικίτσα μου, εύχομαι όλα καλά για το μπαμπά σου, τη γνωρίζω καλά αυτή την αγωνία. Με το καλό να επιστρέψει σιδερένιος!! Φιλιά πολλά- Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κική εύχομαι τα καλύτερα για τον μπαμπά σου να είναι γερός και να χαίρετε την οικογένειά του(μπαμπάς λατρεμένο πρόσωπο)τέλος πάντων να μην αρχίσω να λέω γιατί δε θα τελειώσω. Η πίτα σου τέλεια απλή και γρήγορη σίγουρα θα την κάνω φιλιά. Ροδάνθη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή επιτυχία στον πατέρα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή επιτυχία με την εγχείρηση του πατέρα σου!!!
    ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΦΑΕΙ ΤΗΝ ΠΙΤΟΥΛΑ ΤΟΥ!!!
    ΠΗΡΑ ΜΙΑ ΓΩΝΙΤΣΑ!!!!!!!
    ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ολα καλά να πάνε! Η πιτούλα σκέτη νοστιμιά!

    Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κική μου περαστικά και καλή επιτυχία στον μπαμπάκα σου! Είναι πολύ γλυκό που τον αποκαλείς "μπαμπάκα". Γερός και σιδερένιος! Πολλά φιλιά!
    Σοφία Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΙΤΟΥΛΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ....ΕΥΚΟΛΗ.ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΔΩΣΤΟΥ ΜΙΑ ΣΦΙΧΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΙ ΕΝΑ ΓΛΥΚΟ ΦΙΛΙ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑΚΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΦΙΛΕΝΑΔΙΤΣΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελεος Kiki με ξελίγωσες σήμερα....φιλιάαααα!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπημένες μου μπλογκοφίλες σας υπέρευχαριστώ για τις ευχές σας, τη θετική σας σκέψη και την στήριξή σας αλλά και χαίρομαι που σας άρεσε η πιτούλα μου με τις παραλλαγές της. Εάν την φτιάξετε περιμένω να ακούσω τις εντυπώσεις σας. Φιλιά και πάλι ευχαριστώ για ΟΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευχόμαστε να πάνε όλα καλά με τον πατέρα σου!
    Δεν έχουμε δοκιμάσει να βάλουμε ντομάτα σε πίτα, ευκαιρία να το κάνουμε!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κικίτσα μου εύχομαι τα καλυτερότερα στον πατερούλη σου, σύντομα να είναι γερός και σιδερένιος και να απολαμβάνει τις νοστιμιές σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή ανάρρωση για τον μπαμπά σου, σιδερένιος!!!
    Νόστιμη η πιτούλα σου.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Pela Sofi κορίτσια δοκιμάστε την είναι πολύ ωραία! Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας!!!

    ΕΛΕΝΑ και manousina σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και χαίρομαι που σας άρεσε η πιτούλα.
    Καλό σας βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σιδερένιος Κική μου να είναι..και όσο για το βιαστικό μια χαρά και νοστιμότατο δείχνει..Καλό σας βράδυ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπητη μου Κικη!!
    Παει πολυς καιρος που εχω βαλει στο ματι την ντοματοπιτα σου! Με ειχε ενθουσιασει απο την 1η στιγμη που την ειδα! Ερωτας με την 1η ματια που λενε..Πιτα με ντοματουλες κ ανθοτυρο που τοσο μου αρεσει..Η ντοματα μου θυμιζει καλοκαιρι, δροσια, παραλιες κ ανεμελια..(το ανεμελια δεν ξερω που κολλαει..:-)) Αλλοι θα φτιαξουν γλυκακια σημερα, εγω θα φτιαξω την ντοματοπιτα σου κ χαιρομαι ιδιαιτερα! Ηρθε η ωρα της λοιπον!!
    Να εχεις μια ομορφη μερα κ να εισαι παντα in love!!
    φιλακια πολλα!
    Ευη


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!