Φωτογραφίες που ξεκουράζουν

Καλησπέρα, αγαπημένη μου μπλογκογειτονιά κι ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας! Μόλις επέστρεψα από το νοσοκομείο και οι εξετάσεις του προεγχειρητικού είναι καλές, ευτυχώς!!! Έτσι αύριο είναι η "μεγάλη" μέρα. Ελπίζω, μου έδωσαν κουράγιο οι ευχές και η θετική σας σκέψη αλλά και οι ευχές των συγγενών και φίλων. Σήμερα, το τηλέφωνο χτυπούσε συνεχώς!!!! Τέλος πάντων, θέλοντας να χαλαρώσω λίγο από την ένταση της ημέρας αλλά μην έχοντας κουράγιο και διάθεση να γράψω συνταγή (αν και σας έχω έτοιμες αρκετές κι ενδιαφέρουσες) σκέφτηκα να σας δείξω μερικές πολύ όμορφες φωτογραφίες εδεσμάτων, όχι δικές μου, αλλά που, κατά καιρούς, έχω βρει και μου άρεσαν πολύ. Απολαύστε λοιπόν...



















Καλή σας νύχτα!!!

20 σχόλια:

  1. Εύχομαι όλα να πάνε καλά και να γυρίσετε όλοι μαζί σπίτι γεροί, δυνατοί και χαρούμενοι. Τα φιλιά μου και τις ευχές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΙΚΙΤΣΑ!!!!!!!!
    Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΤΑΧΕΙΑ ΑΝΑΡΡΩΣΗ!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κικίτσα μέσα από την καρδιά μου, εύχομαι να πάνε όλα καλά!! Και θα πάνε θα το δεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ L., να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κιki μου πρώτα θα σου ζητήσω συγνώμη διότι απόντην ξελιγωμάρα μου χθες ξέχασα να σχολιάσω για τον μπαμπά....να μην φοβάσαι για τίποτα ...όλα θα πάνε καλά....ο θεός μαζί σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κική μου αγαπημένη, ήρθα για να δω τα φαγητά όλων των ημερών που έχασα και ενημερώνομαι για τον μπαμπά σου. Σε λίγες ώρες ξημερώνει μια νέα μέρα κι ευχομαι να είναι ευνοϊκή και γεμάτη επιτυχία για την οικογένειά σου! Πολλά φιλιά κι ευχές.

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ και ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΡΩΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κική καλημέρα εύχομαι όλα καλά να πάνε. Καλή και γρήγορη ανάρρωση φιλιά. Ροδάνθη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημέρα, Κική μου, καλή επιτυχία, εύχομαι όλα να πάνε καλά και να γυρίσετε στο σπίτι όλοι γεροί και χαρούμενοι.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κικιτσα, καλη επιτυχια κι απο μενα!
    Ευχομαι να πανε ολα τελεια και να γυρισετε όλοι μαζι γεροι και δυνατοι στο σπιτακι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άργησα και εγώ, δεν είμαι και πολύ εδώ γύρω, λόγω δουλειάς τώρα!
    Εύχομαι όλα να πάνε καλά!
    Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κική, εύχομαι από την καρδιά μου όλα να πάνε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ολα καλά θα πάνε, δεν έχω καμία αμφιβολία!
    Σιδερένιος γρήγορα ο πατερούλης!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή δύναμη Κική! Οι θετικές σκέψεις μας θα είναι μαζί σας!:) Όλα θα πάνε καλά και θα περιμένουμε με αγωνία νέους γευστικούς πειρασμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μέσα από τη καρδιά μου εύχομαι να πάνε όλα καλά!Περιμένουμε να επιστρέψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κική μου εύχομαι περαστικά και σιδερένιος ο μπαμπάς σου. Ολα θα πάνε καλά. Μια ταλαιπωρία είναι που θα περάσει.
    Τα φιλιά μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή ανάρρωση και περαστικά κι από μας!
    Y.Γ. Τέλειες φωτογραφίες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα κι ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τις ευχές και τη θετική σας σκέψη!! Να είστε πάντα καλά!! ΦΙΛΙΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Fotolabida1, Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!! Να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!