Ένα υπέροχο βραβείο από δύο αγαπημένες μπλογκοφίλες...

Καλησπέρα σας!  Σήμερα πέρασα μια δύσκολη μέρα για ένα σωρό λόγους. Κάποια στιγμή, το απόγευμα, έτσι για να χαλαρώσω, σκέφτηκα να μπω στο Tante Kiki για να σας επισκεφτώ και να νιώσω λίγο καλύτερα. Η αλήθεια είναι ότι από τον Ιανουάριο που μπήκα στην μπλογκογειτονίτσα μας, κέρδισα πάρα πολλά. Βρήκα ένα "ήσυχο καταφύγιο", όπου μπορώ να μείνω μόνη μου (κάποιες φορές το έχω πραγματικά ανάγκη) και να "μαζέψω" τις σκέψεις μου αλλά μπορώ να δω κι όλους εσάς που επικοινωνούμε, αν όχι καθημερινά πάντως συχνά. Λατρεύω το ότι μοιραζόμαστε τις σκέψεις μας και κάποιες φορές τους προβληματισμούς μας, το ότι "μιλάμε' για όσα μας αρέσουν... συνταγές, ταξίδια, crafts ανταλλάσσοντας σχόλια και το ότι υπάρχει αλληλοστήριξη σε όσα μας συμβαίνουν καθημερινά. 
Δεν θα ξεχάσω ποτέ, πόσα "περαστικά" δέχτηκα όταν αρρώστησε η ανιψιά μου ή πόσο κοντά σε κάποιες μπλογκοφίλες νιώθω όταν ανακαλύπτω ότι έχουμε τις ίδιες ιδέες, την ίδια νοοτροπία, τους ίδιους προβληματισμούς. 
Δεν θα ξεχάσω ποτέ, τη χαρά που ένιωσα όταν δέχτηκα το πρώτο μου βραβείο από άλλα blogs (σαν να κέρδισα το Όσκαρ!) αλλά και το πόσο χαίρομαι και ξεφεύγω από τα προβλήματα όταν ανταλλάσσουμε επισκέψεις και σχόλια!
Είδατε; Πάλι φλυαρώ!!!! Εεεε, νομίζω ότι το συνηθίσατε πια κι αν θέλετε, μπορείτε να παρακάμψετε όσα γράφω παραπάνω, και να διαβάσετε από δω και κάτω!!
Σήμερα, λοιπόν (αγαπημένη λέξη, ανακάλυψα ότι δεν λείπει από καμμιά ανάρτησή μου!!!!!-:)))), συγκινήθηκα, χάρηκα κι ενθουσιάστηκα (ναι ενθουσιάστηκα...έτσι είμαι εγώ μπορώ να ενθουσιαστώ με τα πιο απλά πράγματα, έστω κι αν κάποιος που δεν είναι blogger δεν μπορεί να το καταλάβει!) με το βραβείο που μου χάρισαν οι αγαπημένες μπλογκοφίλες Princess από το πανέμορφο princesskon.blogspot.com  και  Pela - Sofi από το υπέροχο thatseat.blogspot.com
Πρώτα πρώτα θα ήθελα να τις ευχαριστήσω για την τιμή (ναιιιιιι τιμή) που μου έκαναν να με επιλέξουν ανάμεσα σε τόσους καταπληκτικούς bloggers και να μου χαρίσουν αυτό το βραβείο κάνοντάς με να συγκινηθώ και να χαρώ γιατί όλες αυτές τις συνταγές, τις φωτογραφίες, τα αφιερώματα, τα παρουσιάζω με όλη μου την καρδιά κι αυτό έγινε αντιληπτό.
Είναι σπουδαίο, στην εποχή μας, να μπορείς να κάνεις κάτι καλά (οτιδήποτε κι αν είναι αυτό) και η αναγνώριση να "επιστρέφει" σε σένα μ΄αυτή τη μορφή. Στη δουλειά μου, είχα συνηθίσει, η "αναγνώριση" να είναι η χαρά των παιδιών και των γονιών για την απόκτηση κάποιου πτυχίου Γαλλικών αλλά αυτή εδώ η "αποδοχή" είναι εντελώς διαφορετική μιας και όταν γράφεις στο blog σου  είσαι εντελώς εκτεθειμένος στην κρίση οποιουδήποτε και ίσως ενός μεγάλου αριθμού διαφορετικών ανθρώπων (κι αυτό πάντα με προβληματίζει και ίσως με φοβίζει...λιγάκι). Αυτό το ξεπέρασα με τη βοήθεια της αγαπημένης μου μπλογκογειτονιάς και των αναγνωστών του Tante Kiki και γι αυτό ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!! Τέρμα τα λόγια και περνώ στους κανόνες-πρωτόκολλο του βραβείου...
Α- Αναφέρω 7 τυχαία πράγματα για μένα...
1- Λατρεύω τις ανιψιές μου και όλα τα παιδιά (τα θεωρώ το κέντρο του κόσμου), τις εναλλαγές των εποχών, το blogging, το διάβασμα λογοτεχνικών βιβλίων & περιοδικών με διάφορα θέματα και το οδήγημα εκτός πόλης.
2- Προτιμώ τα γλυκά περισσότερο από τα φαγητά κι όταν είμαι στενοχωρημένη είμαι ικανή να τρώω μόνον γλυκά αν και είμαι υπέρ της υγιεινής διατροφής.
3- Σιχαίνομαι το fast food (πώς αλλιώς θα μαγείρευα τόσο) και τρώω σπάνια έτοιμα φαγητά από ταχυφαγεία (δεν ισχύει το ίδιο για καλά εστιατόρια και ταβερνούλες... χαχαχα).
4- Παιδιαρίζω, όποτε μπορώ (αν και τελευταία γίνεται όλο και πιο δύσκολο) και λατρεύω τη ξενοιασιά (εντάξει λίγο παραπάνω από το κανονικό!!!) αρνούμενη ότι ...μεγαλώνω (το λέω ανώδυνα).
5- Σιχαίνομαι την αχαριστία, το ψέμα, την αναξιοπρέπεια, την έλλειψη οδικής αγωγής αλλά και γενικά αγωγής, την έλλειψη αξιοκρατίας, τη τεμπελιά και το ξύπνημα πολύ νωρίς το πρωί (εννοώ πριν τις 8.00).
6- Σιχαίνομαι την πρωτόγνωρη κατάσταση που ζούμε αυτούς τους μήνες κι ελπίζω (πάντα αθεράπευτα ρομαντική κι αισιόδοξη) να αλλάξει κάπως.
7- Μου αρέσουν τα Χριστούγεννα κι όλη η ατμόσφαιρα αυτής της γιορτής, όπως και τα χριστουγεννιάτικα παραμύθια που αγοράζω για τις ανιψιές μου (ελπίζω να αγοράσω και φέτος, έστω και λιγότερα) και τα διαβάζουμε όλη την ημέρα εκατό φορές!!!! 
Κι ένα μυστικό: θα ήθελα να υπάρχει ο Άγιος Βασίλης, οι νεράιδες και τα ξωτικά!!!!
Β- Με τη σειρά μου, χαρίζω κι εγώ το βραβείο σε 15 bloggers (χωρίς να σημαίνει ότι οι άλλοι δεν αξίζουν βραβεία)
1- στη Margo  http://margo-k.blogspot.com/
4- στη Μάνια  http://smart-0-mania.blogspot.com/
7- στην Pyroessa  http://pyroessa.blogspot.com/
8- στη Ρένα  http://diaheiros.blogspot.com/
10- στη Μπέττυ  http://anthivolon-bl.blogspot.com/
11- στη Βιβή http://spirtokoyto.blogspot.com/
12- στην Ελπινίκη  http://elpinikicook.blogspot.com/
13- στηv Έλενα  http://helengrblog.blogspot.com/
14- στις Manousina & Λένια  http://nostimia.blogspot.com/
15- στη Μαρία  http://asteratikouzina.blogspot.com/
Καλό βράδυ, αγαπημένη μου μπλογκογειτονιά!!!

19 σχόλια:

  1. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΠΟΣΟ ΤΟ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΦΛΥΑΡΙΣΕΣ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΕ!!!!ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΖΕΣΤΟΣ ΚΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΣΤΟ ΕΙΠΑ ΑΠ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΗΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ ΜΕ ΚΕΡΔΙΣΕΣ ΟΜΩΣ... ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΠΕΣΑ ΕΞΩ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ.Σ’ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ Ν’ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΗ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΑΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΕΝΑΔΙΤΣΑ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΙΚΗ μου φιλεναδα μου με τις υπέροχες αναρτήσεις και τις νοστιμιές..... ευχαριστώ και για το δώρο σου ...και για τη ζεστασιά του σπιτικού σου ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τσαααααααααααα να΄μαι!!!!
    Συγχαρητήρια κοριτσάκι, είδες πόσο όμορφη είναι η blogoγειτονιά μας;;;
    Ευχαριστώ πολύ κι εγώ για την τιμή
    Πολλά φιλάκιαααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νάσια μου με συγκινείς, το ξέρεις; Κι όχι τίποτε άλλο ...κλαίω κι εύκολα! Να ξέρεις ότι είσαι ένας υπέροχος άνθρωπος και μακάρι οι ευχές σου να πιάσουν και να μην ζήσουν έτσι τα μικρούλια που δεν φταίνε σε τίποτε. Καλή σου νύχτα γλυκιά μου και φιλιά στη πριγκίπισσά σου!!!

    mia μου εγώ ευχαριστώ για τα υπέροχα μπλογκ σας και τις επισκέψεις σας! Καλή σου νύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Asteri είναι πράγματι πολύ όμορφη η μπλογκογειτονιά μας!! Το ίδιο το μπλογκ σου και οι συνταγές σου!!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γλυκιά μου Κική σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο, μου άρεσε ιδιαίτερα το κείμενο σου!
    Να είσαι πάντα καλά και να με τρελαίνεις με τις λιχούδικες συνταγές σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα, Κική μου. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το πολύ όμορφο βραβείο, το θεωρώ μεγάλη τιμή. Με συγκίνησες.
    Μου άρεσε η εισαγωγή σου, είναι όμορφο να αισθάνεται κάποιος άνετα να εκφράζετα. Έτσι οι επισκέπτες νοιώθουν ζεστασιά και φιλική ατμόσφαιρα. Να είσαι καλά, να μας δίνεις νοστιμιές που τόσο χρειάζεται σήμερα η ζωή μας!
    Σε ευχαριστούμε.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!11
    ΒΡΘΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩΣ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΑΛΛΕΣ ΦΙΛΕΣ!!!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΕΣΥ ΤΟ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΣΕ ΜΕΝΑ!!!!!!!!!
    ΣΈΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!!!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ!!!!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΣΕ ΞΕΡΩ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όταν με αφορμή αυτά παιχνίδια ξετυλίγει ο κάθε blogger την ψυχή του είναι πολύ όμορφα. Επιβεβαιώνεται κυρίως ο λόγος που μας ταιριάζει ο ένας ή ο άλλος φίλος του διαδικτύου.
    Κική μου ειλικρινά χαίρομαι που μπήκες στην παρέα μας και εύχομαι την αισιοδοξία και την αγάπη σου για ότι κάνεις να συνεχίσεις να μας την χαρίζεις για πολύ.
    Ευχαριστώ θερμά που με έχεις ξεχωρίσει και να σου πω και ένα μυστικό μου.. αν και βαδίζω ήδη αισίως στα 44 πιστεύω στ' αλήθεια στην μαγεία του Άη Βασίλη, στις νεράιδες και στα ξωτικά. Ότι δεν μπορούμε να δούμε δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει. Κάποιοι είδαν και μίλησαν γι αυτά.

    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σχεδόν όλα όσα γράφεις τόσο στον πρόλογό σου, όσο και στα 7 προσωπικά σου χαρακτηριστικά θα έλεγα πως είναι γραμμένα και για μένα αγαπητή Κική.
    Σ' ευχαριστώ για την τιμή και θα προσπαθήσω ν' ανταποκριθώ στην πρόσκλησή σου όσο το δυνατό πιο γρήγορα.
    Καλή σου μέρα. Και κράτα το κεφάλι ψηλά, κοίτα μπροστά γιατί οι "ωραίοι" άνθρωποι είναι ωραίοι πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κικιτσα, σ ευχαριστω πολυ που με τη σειρα σου τιμησες κι εσυ κι εμενα με αυτό το βραβειο.
    Πολλα από αυτά που γραφεις ταιριαζουν και με μενα και διαβαζοντας τα σκεφτομουν κι εγω ηθελα να το γραψω αυτο, κι αυτο, κι αυτο... και τωρα πρεπει να σκεφτω περισσοτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ!!! ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΟΥ ΚΙ ΕΠΕΣΑ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ, ΤΗΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΤΟΥΤΗ ΩΡΑ ΤΗΣ ΠΡΩΪΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΕΙΝΑΣ!!! ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΘΑ Σ΄ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΣΥΧΝΑ... ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κική μου πέρασε από το blog μου για να πάρεις κάτι που θα σου αρέσει! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπάρχει κάποιος που δεν πιστεύει στον Άγιο Βασίλη;;;;;Κικίτσα τα αξίζεις τα βραβειάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολλά συγχαρητήρια Κική μου για το πανέμορφο βραβείο σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κική μου σε ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις και για το όμορφο βραβείο σου! Χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα και αξίζεις πολλά περισσότερα βραβεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΗΡΘΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κικίτσα μου,χίλια ευχαριστώ και σε σένα που με τίμησες,όπως και η Αθηνά και η Ρένα...
    το έχω ήδη κρεμάσει μαζί με τις δημόσιες ευχαριστίες μου...
    να είσαι καλά...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Well done on your award, it's much deserved - and thank you so much for mine!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!