Muffins με σταγόνες σοκολάτας γάλακτος...χωρίς μίξερ

...το απόλυτο κολατσιό
Καλησπέρα σας! Σάββατο απόγευμα, ο καιρός συννεφιασμένος προμηνύει το πραγματικό φθινόπωρο που επιτέλους έρχεται (ίσως και τον χειμώνα που περιμένει ανυπόμονα να έρθει η σειρά του) και η διάθεσή μου για μια ακόμη φορά αρκετά πεσμένη μια και τον τελευταίο καιρό η μια αναποδιά διαδέχεται την άλλη. Λέτε να είναι η εποχή της αναποδιάς;;;; 
Τέλος πάντων, για σήμερα έχω γλυκιά συνταγούλα, που φτιάχνεται μόνο με ένα "σύρμα", εύκολη κι εγγυημένα νόστιμη, "δια χειρός Στ. Παρλιάρου". Ένα από 'κείνα τα απλούστατα κέικ που όμως μιλούν απ' ευθείας στους γευστικούς μας κάλυκες... η υπεροχή της απλότητας ή η απλότητα της υπεροχής; Όποια κι αν είναι η απάντηση, έστω κι αν δεν είμαστε Βρετανοί, Αμερικανοί ή Αυστραλοί που έχουν λατρεία και παράδοση στα κέικ (λόγω του τσαγιού), τα συγκεκριμένα muffins δεν αφήνουν κανέναν ανικανοποίητο και μάλιστα χωρίς να χρειάζονται περιττές γευστικές "φιοριτούρες" όπως σαντιγύ, γλάσο ή κρέμα βουτύρου παρά μόνον λίγη άχνη! 
ΥΛΙΚΑ για 12 muffins
30 γρ. λιωμένο βούτυρο ή μαργαρίνη 
1 αβγό
80 γρ. ζάχαρη
150 γρ. κρέμα γάλακτος με 35% λιπαρά
120 γρ. αλεύρι
2 γρ. αλάτι
1 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ
100 γρ. σταγόνες σοκολάτας γάλακτος (ή 70-100 γρ. σοκολάτα σε κομματάκια)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Σε ένα μπολ, ανακατεύουμε με το "σύρμα" (αβγοδάρτη) το αβγό με τη ζάχαρη.
Προσθέτουμε το λιωμένο βούτυρο, την κρέμα γάλακτος και, στη συνέχεια, το αλεύρι και το μπέικιν πάουντερ, ανακατεύοντας καλά μέχρι να ομογενοποιηθούν τα υλικά μας.
Τέλος, προσθέτουμε και τις σταγόνες σοκολάτας (ή την τεμαχισμένη σοκολάτα).
Γεμίζουμε με το μείγμα, 12 θήκες για muffins που τις έχουμε βάλει στο ειδικό ταψί με τις θεσούλες.
Ψήνουμε για 20-25 λεπτά.
Βγάζουμε από το φούρνο, αφήνουμε να κρυώσουν για 10-15 λεπτά και πασπαλίζουμε με άχνη.
Πηγή: Στ.Παρλιάρος, "Γλυκά παιδικά όνειρα"

12 σχόλια:

  1. ΚΙΚΙΤΣΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ !!!!!ΚΙ ΕΛΕΓΑ ΤΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΜΙΚΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΙΔΙΚΗ ΦΟΡΜΑ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΩ ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΦΟΡΜΑ ΚΕΙΚ;;;;ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ!!!!ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΟΥΠΙ!!!!ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΜΑΡΤΙΑ.ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΠΟΔΙΕΣ ....ΚΙ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥΣ. ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νασιούλα μου καλησπέρα!Καλώς ήρθες, πάντα χαίρομαι με την επίσκεψή σου! Φυσικά και δεν πειράζει να τα φτιάξεις σε κέικ κι ελπίζω η μικρούλα σου να τα λατρέψει μια και με την κρέμα γάλακτος είναι "ειδικά" για πιτσιρίκια με χαμηλό ή κανονικό βάρος που δεν φοβούνται τις θερμίδες!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΑ!!!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάλλον είναι η εποχή της αναποδιάς,αλλά φίλη θα το ξεπεράσουμε!
    Ωραία συνταγή και εύκολη...
    Καλή βδομάδα να έχουμε!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ νοστημα φαινονται!
    Γεια στα χερια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κικίτσα μου από διάθεση όλοι το ίδιο είμαστε, δεν νομίζω και να προσπαθήσεις, να πετύχεις κάποιον μες την τρελή χαρά!
    Η μαγειρική όμως, έστω και με απλά υλικά, είναι κάτι που μας φτιάχνει λίγο την διάθεση, νοιώθουμε ότι κάτι προσφέρουμε κι εμεις στους αγαπημένους μας, ότι κάτι δημιουργούμε!
    Τα μαφινοκεκάκια σου μας έφτιαξαν γλυκά την διάθεση!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ♥ •˚。
    °°Olá, amiga! 。♥。
    ● ♥• Tudo aqui é tão bom!... tão delicioso!
    ˚。˚ Boa semana!
    ♥ •˚。Beijinhos.
    •˚。Brasil
    ..(░)(░)
    (░)(♥)(░)
    ..(░)(░)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάντα μας φτιάχνεις την διάθεση με τα γλυκάκια σου!! Τρελαίνομαι για muffins!! Καλή και γλυκιά εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια ... φέρε μερικά κατα δώ Κική, και εγω μικρό παιδάκι είμαι !!!!!

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς ήρθατε και σας ευχαριστώ γιατί η επίσκεψή σας με γεμίζει χαρά.
    Effie's Sweet Home Designs - Ελπινίκη - "Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." χαίρομαι που σας άρεσαν τα μαφινάκια κι ελπίζω να το ξεπεράσουμε αν και, για πρώτη φορά στη ζωή μου, δεν είμαι αισιόδοξη!

    ΕΛΕΝΑ μου έχεις απόλυτο δίκιο και χαίρομαι να σας φτιάχνω λίγο την διάθεση όπως εσείς την δική μου διάθεση. Ευτυχώς που υπάρχει και η μπλογκογειτονίτσα μας!

    Magia da Inês thank you. Boa semana!-:)))

    Μάνια μου, χαίρομαι που σου άρεσε η συνταγή.

    Conna πάρε όσα θέλεις ...φυσικά και είσαι μικρό παιδάκι αλλά είναι και για μεγάλα παιδάκια!

    Να έχετε μια καλή και γλυκιά εβδομάδα, γεμάτη υγεία και, όσο για τα υπόλοιπα, υπομονή!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ λαχταριστά τα μαφινάκια σου Κικίτσα! Από ότι λέει η Χαρά τα μάφινς γίνονται καλύτερα αν δεν χτυπηθούν στο μίξερ, είναι πιο αφράτα αν δεν είναι τελείως λείο το μείγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΧΤΕΣ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΑ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΡΕΜΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΒΑΛΑ ΜΙΣΟ-ΜΙΣΟ ΓΑΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑΟΥΡΤΙ. Π Ε Ν Τ Α Ν Ο Σ Τ Ι Μ Α!!!!!!!!!

    ΔΗΜΗΤΡΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!