Ένας πουρές λίγο...διαφορετικός! Πολέντα πατάτας

Καλησπέρα σας! Στη χθεσινή ανάρτηση, το ριγανάτο χοιρινό το συνόδευε ένας πουρές, όπως σας είπα, λίγο διαφορετικός. Ποιά είναι η διαφορά του από τον συνηθισμένο πουρέ πατάτας; Είναι ένας πουρές από πολέντα πατάτας.
Διαβάστε τη συνταγή και δοκιμάστε τον!! Τον συστήνω ανεπιφύλακτα... εάν, βέβαια, σας αρέσει το αλεύρι καλαμποκιού!
ΥΛΙΚΑ 
1 κιλό πατάτες βρασμένες (χωρίς τη φλούδα τους)
150 γρ. καλαμποκάλευρο
120 γρ. βούτυρο ή μαργαρίνη
1/2 φλ. κεφαλοτύρι λεπτοτριμμένο 
Νερό ή γάλα 
Πιπέρι και ελάχιστο αλάτι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Πολτοποιούμε τις βρασμένες πατάτες στο multi και τις βάζουμε στην κατσαρόλα που θα φτιάξουμε την πολέντα πατάτας (ή πουρέ πολέντας).
Προσθέτουμε το καλαμποκάλευρο και ανακατεύουμε καλά.
Προσθέτουμε τόσο νερό 1-2 ποτήρια νερό (μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με γάλα) και μαγειρεύουμε, ανακατεύοντας συνεχώς, για 15 λεπτά.
Εάν ο πουρές πήξει πολύ, προσθέτουμε λίγο λίγο νερό, έτσι ώστε να τον φτιάξουμε όσο παχύρρευστο θέλουμε. 
Προσθέτουμε το βούτυρο και συνεχίζουμε το ανακάτεμα μέχρι να λιώσει και να ομογενοποιηθεί το μείγμα, πάντα σε μέτρια φωτιά για άλλα 5-6 λεπτά.
Τέλος, αποσύρουμε από τη φωτιά και προσθέτουμε το κεφαλοτύρι, το πιπέρι και, εάν χρειάζεται, αλάτι. 
Ανακατεύουμε για λίγο ακόμη και μόλις ο πουρές γίνει όσο πυκνός και λείος θέλουμε τον σερβίρουμε.
TIPS
* Εάν θέλουμε, βάζουμε σε αντικολλητικό τηγάνι ελάχιστο βούτυρο ή μαργαρίνη, ρίχνουμε ένα κρεμμύδι ψιλοκομμένο που το σοτάρουμε μέχρι να μαραθεί και το προσθέτουμε στον πουρέ πολέντας για περισσότερη γεύση. 
Ταιριάζει απίστευτα με το ριγανάτο χοιρινό αλλά και με απλά παϊδάκια, πανσέτες ή μπριζόλες.
ΚΑΛΗ  ΟΡΕΞΗ!!!

11 σχόλια:

  1. Πολέντα πατάτας, υπέροχη την έφτιαξες Κική μου, πολύ νόστιμη πρέπει να σου έγινε. Το ταπεινό αυτό πιατάκι αναδείχθηκε. φιλιά , καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. O πουρές μου αρέσει πολύ και θα τον δοκιμάσω με αυτό τον τρόπο. Φαίνεται υπέροχος. Καλό βράδυ. Θεανώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενας όντως διαφορετικός πουρές Κικί μου θα φιαχτεί σίγουρα σύντομα...μου αρέσει να πειραματίζομαι στίς γευσεις..και ο πουρές ειναι από τα αγαπημένα μου συνοδευτικά πιάτα... καλο βράδυ να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πωπωπω πολέντα πατάτας τι μου είπες τώρα Κική μου!!!! Λαχταριστό και πεντανόστιμο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κική μου ,μου αρέσει πολύ ο πουρές αλλά σε αυτή την εκδοχή δεν τον έχω δοκιμάσει,πάντως δείχνει πεντανόστιμος με την πρώτη ευκαιρία σίγουρα θα τον φτιάξω!!!Φιλάκια!!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κικίτσα μου, το αλεύρι καλαμποκιού το χρησιμοποιώ συχνά, και ο πουρές σου μου κλείνει το μάτι να τον φτιάξω!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και εμένα μου αρέσει η πολέντα και φαντάζομαι ότι η γεύση απογειωνεται με την πατάτα!
    Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η αλήθεια είναι οτι δεν έχω φτιάξει έτσι πουρέ ευκαιρία για κάτι διαφορετικό! Ροδάνθη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο μας αρέσουν οι φωτογραφίες σου δεν περιγράφεται!! Θέλουμε να απλώσουμε το χεράκι και να το κάνουμε μια χαψιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ να μην έχω δει την ανάρτηση νωρίτερα ... έφτιαξα πουρέ σήμερα .. θα μου άρεσε να κάνω την παραλλαγή σου.

    Την επόμενη θα το δοκιμάσω γιατι φαίνεται λαχταριστη η συνταγή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα σας!! Ευχαριστώ για την επίσκεψή σας και χαίρομαι που σας άρεσε ο πουρές πατάτας με καλαμποκάλευρο. Είναι πράγματι διαφορετικός με μια ελαφριά γλύκα του καλαμποκάλευρου. Πάντως όταν το φτιάξετε στείλτε μου τις εντυπώσεις σας γιατί προσωπικά λατρεύω το καλαμπόκι κι έτσι είμαι προκατειλημμένη υπέρ του (και όχι δεν είμαι κότα...έτσι νομίζω τουλάχιστον-:))))!!!
    Ευχαριστώ και για τα καλά σχόλια για τις φωτό (αν και δεν θεωρώ ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο... αλλά προσπαθώ να τις βελτιώνω με την μικρή μηχανή που διαθέτω.) Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!