Muffins καρύδας


Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!! Χρόνια πολλά στις Κατερίνες, Κάτιες, Καίτες και όλες όσες γιορτάζουν σήμερα!!!! Και του χρόνου με υγεία και ευτυχία!!!!
Χρόνια πολλά στην ξαδέρφη μου Κατερίνα που γιορτάζει σήμερα!!!!!

Μια ακόμα εβδομάδα ξεκινά με βροχή και μουντό καιρό. Όλο το Σαββατοκύριακο εδώ ...έβρεχε, είχε ομίχλη κάπου κάπου και φυσούσε!!! Τα φύλλα των δέντρων έκαναν βόλτα μακριά από τις σωστές τους θέσεις που είναι τα κλαδιά κι εγώ, τί ψύχωση κι αυτή, έβγαινα κατά διαστήματα με τη σκούπα για να καθαρίσω την είσοδο... πλάκα είχε!!! 
Μπορεί να μην μαγείρεψα πολύ αυτό το Σαββατοκύριακο (η τεμπελιά έφτασε στο ζενίθ) αλλά ωστόσο ένα κέικ για να σας γλυκάνω Δευτεριάτικα το έχω... 
Πόσο καιρό έχω να κάνω κέικ;;;; Αναρωτήθηκα! Αρκετό, θα έλεγα, αν λάβω υπόψη μου την αδυναμία μου στα κέικς!!! Αλλά ας αρχίσω από την αρχή!!!
 
Πριν  καιρό, όταν η καλή μου μπλογκοφίλη Ζαμπία εξέδωσε το βιβλίο της έστειλα μέιλ για να το αγοράσω. Ωστόσο, η καλή τύχη έφερε μιαν όμορφη σύμπτωση και η Ζαμπία ήρθε στη Θεσσαλονίκη (επιτέλους γνωριστήκαμε! -:))) και μου το έφερε η ίδια!!!  Υπέροχη σύμπτωση!!! Είναι υπέροχο να γνωρίζεις από κοντά τόσο γλυκούς ανθρώπους με τους οποίους μοιράζεσαι την αγάπη για το ίδιο χόμπυ και που σε έχουν βοηθήσει όταν χρειάζεσαι κάποιον να ρωτήσεις γιατί ο blogger σου σπάει τα νεύρα! Είναι υπέροχο να γνωρίζεις ανθρώπους σαν την Ζαμπία!! Επανέρχομαι όμως στο κέικ...
Μέρες τώρα ήθελα να κάνω ένα από τα γλυκά της... ειλικρινά σας λέω είναι φοβερά... το ένα καλύτερο από τα άλλα!!! Πήρα στα χέρια μου το καλαίσθητο, βιβλίο και το ξεφύλλισα άπειρες φορές! Τί να πρωτοδιαλέξω;;;;; 
Εκεί ήρθε και κόλλησε η σκέψη ότι έχω καιρό να κάνω κέικ... εκεί και στο σημείο ότι τα συγκεκριμένα κεκάκια έχουν ένα υλικό που λατρεύω... το ινδοκάρυδο!!! 
Κατ' ευθείαν στην κουζίνα και μισή ώρα αργότερα τα μικρά, λαχταριστά, μοσχοβολιστά κεκάκια στρογγυλοκάθησαν μπροστά μου... περιμένοντας να γευτώ το ...άρωμα που αποπλανούσε τη μύτη μου!!! 
Τα πολλά λόγια είναι φτώχια όταν έχεις μια τέτοια λιχουδιά στο πιάτο σου αλλά ένα σας λέω... φτιάξτε τα και θα καταλάβετε τί εννοώ... Απλά, εύκολα και νοστιμότατα!!!
ΥΛΙΚΑ για 6 μερίδες
4 αυγά
200 γρ. ζάχαρη
3 κ.σ. κόρν φλάουρ
1 κ.σ. baking powder
150 γρ. ινδοκάρυδο αποξηραμένο
1 κ.γλ. essence αμυγδάλου
1 κ.γλ. ξύσμα λεμονιού (δική μου προσθήκη)
1 πρέζα αλάτι
Για το γλάσο λεμονιού (δική μου προσθήκη)
1 φλ.τσ. άχνη
1-2 κ.σ. χυμό λεμονιού


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Στο μπολ του μίξερ βάζουμε τα αυγά, τη ζάχαρη, το αλάτι, την essence αμυγδάλου και τα χτυπάμε έως ότου έχουμε ένα αφράτο μίγμα.
Με το μίξερ σε πολύ χαμηλή ταχύτητα (ή απλά με ένα κουτάλι) προσθέτουμε το τριμμένο ινδοκάρυδο, το baking powder και το κορν φλάουρ.
Μόλις ομογενοποιηθεί το μίγμα μας, γεμίζουμε τα φορμάκια μας κατά τα 3/4.
Τα βάζουμε σε ένα ταψί και τα ψήνουμε για 20 λεπτά περίπου. 
Παίρνουμε βαθιές ανάσες για να απολαύσουμε το υπέροχο άρωμά τους και τα ...γευόμαστε κατά προτίμηση με ...κλειστά τα μάτια για να νιώσουμε την υπέρτατη νοστιμιά τους!! -:))

Tante Kiki
30 Comments
No