Σοκολατένιο κέικ με κανέλα, φουντούκια και σοκοπραλίνα

 
Καλημέρα και καλή σας εβδομάδα!!! Ελπίζω να είστε καλά όλοι εκεί έξω! 
Ας αρχίσουμε τη νέα εβδομάδα με ένα κέικ που δεν είναι μόνον νόστιμο αλλά είναι και πολύ σοκολατένιο. Εντάξει έχει αυξημένες θερμίδες!! Ελάτε, μη μου παραπονιέστε τώρα... το ξέρετε δα... δεν είναι εύκολο να συνδυάσουμε λίγες θερμίδες και φουλ της γεύσης και μάλιστα της σοκολατένιας γεύσης!!! 
Παρόλα αυτά, μερικές μπουκιές είναι αρκετές για να μας χορτάσει! Κι εδώ που τα λέμε ακόμη και οι διαιτολόγοι πλέον παραδέχθηκαν ότι είναι προτιμότερο να τρώμε λιγότερη ποσότητα από μια νόστιμη τροφή παρά μεγαλύτερη ποσότητα από μια άνοστη που στο τέλος το μόνο που κάνει είναι να μην μας ικανοποιεί!! 
Μετά απ' όλα αυτά τα επιχειρήματα... προσπαθείτε ακόμη να με πείσετε (ή άραγε να πείσετε τον εαυτό σας που το λιμπίστηκε) ότι δεν είναι σωστό να το απολαύσουμε με ένα φλυτζάνι αχνιστό καφέ ή τσάι;;; Κι αν θέλουμε και την υπερβολή, μπορούμε να το απολαύσουμε με ένα φλυτζάνι ζεστή άσπρη σοκολάτα πασπαλισμένη με λίγη κανέλα!! 
Φανταστείτε το, σαν δεκατιανό, εκεί δίπλα στο γραφείο σας... δεν θα σας γεμίσει ενέργεια;;; Αξίζει σας λέω!!!! Δοκιμάστε το!!!!
Εγώ θα σας δώσω τη συνταγή και δική σας η απόφαση αν θα το απολαύσετε ή όχι!!! :))


 ΥΛΙΚΑ
175 γρ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου (μαλακό)
175 γρ. κρυσταλλική ζάχαρη (λευκή ή καστανή)
3 αυγά μεγάλα
200 γρ. φαρίνα που φουσκώνει μόνη της
1 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ
1 1/2 κ.γλ. κανέλα
2-3 κ.σ. κονιάκ
4 κ.σ. γάλα
4 φουσκωτές κ.σ. σοκοπραλίνα (νουτέλα ή μερέντα)
50 γρ. φουντούκια ψιλοκομμένα
120 γρ. σοκολάτα γάλακτος σε μικρά κομμάτια
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Αλείφουμε με βούτυρο και καλύπτουμε με αλεύρι μια φόρμα του κέικ ή καλύπτουμε με αντικολλητικό χαρτί ένα ταψάκι 26x26.
Βάζουμε σε ένα μεγάλο μπολ το βούτυρο, τη ζάχαρη, τα αυγά, την κανέλα, το γάλα, το κονιάκ και τη σοκοπραλίνα.
Χτυπάμε το μίγμα μέχρι να φουσκώσει και να αφρατέψει.
Ύστερα, προσθέτουμε τα ψιλοκομμένα φουντούκια και ανακατεύουμε καλά μέχρι να έχουμε ένα ομοιογενές μίγμα.
Τέλος, προσθέτουμε το αλεύρι με το μπέικιν πάουντερ και ανακατεύουμε καλά.
Βάζουμε το μίγμα στη φόρμα του κέικ ή στο ταψάκι και ψήνουμε για 1 ώρα και 10 λεπτά περίπου.
Ελέχγουμε βυθίζοντας ένα μαχαίρι στο κέντρο του κέικ και εάν όταν το βγάλουμε από το κέικ είναι καθαρό τότε το κέικ είναι έτοιμο.
Βγάζουμε από το φούρνο, αφήνουμε να κρυώσει και μετά ξεφορμάρουμε.
Πηγή: Προσαρμογή από το βιβλίο "GoodFood 101, Cakes&bakes"

20 σχόλια:

  1. Τέλειο! Αυτο που μου αρεσει περισσότερο είναι ότι βάζεις όλα τα υλικά μαζί! Μπορώ αντί για κομμάτια φουντουκιου να βάλω τριμα;
    Μπήκε στα υπ´ όψιν... Καλημέρα και καλη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και μπορείς Σοφία μου, γιατί όχι;;;;; Χαίρομαι που σου άρεσε!!
      Επίσης καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
    2. Το κεκακι σου ειναι στο φουρνο και το σπιτι εχει πλημμυρισει απο μυρωδιες σοκολατας και κανελας! Ανυπομωνω να το φαω...

      Διαγραφή
  2. Κικίτσα μου δυστυχώς πάλι δεν φαίνεται η ανάρτησή σου.
    Μόλις τώρα μου ήρθε ενημέρωση ότι πριν 16 ώρες έβαλες το Μενού, δηλαδή την προηγούμενη ανάρτηση.
    Ο blogger κάνει πάλι τα δικά του!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έσκασα πάλι Έλενα... με έχει τσατίσει όλο αυτό και δεν καταλαβαίνω και γιατί συμβαίνει!!! Έχεις καμιά ιδέα;;;;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ λαχταριστό το κέικ σου και ο συνδυασμός,πραλίνα,κανέλα και φουντούκια υπέροχος!!! Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι λαχταριστός ο συνδυασμός Σπυριδούλα μου!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Εγώ, πάντως, δεν μπορώ να φάω λίγο! Θέλω μερίδα τρανή και χορταστική! Ή τρώμε ή δεν τρώμε, βρε παιδί μου! Άλλωστε, δεν φταίω εγώ... Εσύ φταις που με βάζεις σε πειρασμό μονίμως! ;-)
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου δεν γίνεται να φας λίγο από το συγκεκριμένο κέικ... είναι πολύ δύσκολο!!! χαχαχαχα Μην ανησυχείς δεν είσαι η μόνη!!! Να σου στείλω μερίδα χορταστική αφού ξέρεις πόσο σε εκτιμώ και σ΄αγαπώ αλλά θα μου στείλεις μερικά πουράκια!! -:))

      Διαγραφή
  5. Τι γινεται σημερα Κικη μου με την αναρτηση, φαντομας ειναι? Μια φαινεται μια δεν φαινεται στον blogger!
    Καταπληκτικο το κεκακι σου, το καταλιμπιστηκα!
    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι τέτοια Μαρίνα μου και δεν καταλαβαίνω και γιατί συμβαίνει!! Θα το ψάξω όμως γιατί με τσάτισε!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Εκπληκτικής υφής κέικ!Δεν χρειάζονται νομίζω πολλά λόγια για να πεισθούμε για την άριστη συμπεριφορά του στον ουρανίσκο μας...προσωπικά λατρεύω αυτού του είδους τα κέικ που με την πλούσια και μεστή γεύση τους είναι ικανά να ασκούν ...ασφυκτικές πιέσεις στη διάρκεια της μέρας για την άμεση κατανάλωση του...
    Ωραία επιλογή έκανες Κική μου για το ξεκίνημα της εβδομάδας!!!!!
    Φιλιά πολλά,πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ αφράτο Φωτεινή μου και ο ουρανίσκος το απολαμβάνει μαζί με τις υπόλοιπες αισθήσεις μας!!! Ωραιότατο και χαίρομαι που σου άρεσε!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Ενταξει με πεθανες!Κανελα κ σοκολατα κ φουντουκια;Κ τοσο ευκολη;Τρεχω να το φτιαξω!Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό που όσα σοκολατένια κέικ έχουμε δει/φτιάξει/φάει, πάντα θέλουμε ένα παραπάνω, θα μας καταστρέψει..... Είναι υπέροχο.... Καλημέρα Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χα χα χα!
    Μου αρέσει που είσαι ξεκάθαρη Κική... "Εγώ σας δίνω τη συνταγή (για ένα φοβερό κεκάκι που σιγά να μην μπορείτε να του αντισταθείτε) και εσείς κάνετε ότι καταλαβαίνετε"!
    Μου αρέσει που πρόσθεσες και κανελίτσα, ταιριάζει όμορφα με τα σοκολατένια στοιχεία του γλυκού!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαλημέρα...μου αρέσει η σοκολάτα και τα σοκολατένια γλυκισματα....
    τα φουντούκια και η κανέλα δε μου αρέσουν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τελειο!κεικ και ελληνικος καφες-λατρεια!!!
    φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εμενα με επεισες παντως!!! εξαλου και το καλοκαιρι αργει να ερθει οποτε οι θερμίδες δεν λογαριάζονται!!σουπερ το κεικ!
    καλη εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. με κατεστρεψες, αυτό ήταν!
    και πάνω που ειχα χάσει κατι γραμμάρια, εμφανίζεται ο πειρασμος μπροστα μου!πως να του αντισταθω μου λες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!