Εβδομαδιαίο μενού 19

Πώς να το πώ;;;; Ο blogger τον τελευταίο καιρό μου έχει σπάσει τα νεύρα!! Για να εμφανιστεί η ανάρτηση ...ταλαιπωρούμαι!! Βρε τον γλυκαίνω, βρε τον μαλλώνω, βρε τον αγνοώ επιδεικτικά ...αυτό τίποτε... εκεί ...επιμένει!!!!
Προχθές είπα... "θα σταματήσω ή θ' αλλάξω στέκι"!!! Αλλά μετά πάλι σκέφτηκα... "έτσι τα παρατάμε; Αυτά διδάσκεις στα παιδιά;;; Όχι!!!!!!!! Πάντα τους λέω... "επιμένουμε και προσπαθούμε για να έχουμε αποτελέσματα"!!!! Κι αυτό είναι το σωστό!!!! Αλλά όταν έχεις να κάνεις με την τεχνολογία μερικές φορές η λύση είναι ... δύσκολη... για μένα τουλάχιστον, σίγουρα όχι γι αυτούς που γνωρίζουν καλά!!!!
Από την άλλη όταν έχεις κάνει τόσους μπλογκοφίλους νιώθεις ότι δεν θέλεις να τους χάσεις!!!! Οπότε τί κάνεις;;; Συνεχίζεις κι όταν βρείς τα μεγάλα ζόρια βρίσκεις κάποιον που ξέρει!!!
Ούφφφφφφφφφφφφ!!!!!!!!! Τα είπα και ξέσπασα η γυναίκα!!!!!!!!!! Αμάν πιά!!!!!!!!!
Πάντως, παρά τον μουντό καιρό η μέρα έχει ένα υπέροχο φθινοπωρινό χρώμα... ακόμα και το πράσινο που κρατούν κάποια δέντρα και φυτά μοιάζει πια φθινοπωρινό!! Ναι, λατρεύω τη φύση όπως λατρεύω και την κουζίνα!! -:))
Ας πάμε όμως στο εβδομαδιαίο μας μενού...
ΤΡΙΤΗ:                                          Πολπέτες 

ΤΕΤΑΡΤΗ:                              Σούπα με κολοκύθα
ΠΕΜΠΤΗ:                              Η καρμπονάρα μου

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:                         Σουπιές κρασάτες

ΣΑΒΒΑΤΟ:               Λαχανόπιτα με φακές, ρύζι και κοτόπουλο

ΚΥΡΙΑΚΗ:               Μοσχαράκι ψητό με μανιτάρια πλευρώτους

Το γλυκό της εδομάδας:       Πορτοκαλόπιτα σιροπιαστή

Σνακ:                          Τυροπιτάκια με ζύμη γιαουρτιού
Καλή εβδομάδα να έχετε!!!! -:)))

10 σχόλια:

  1. Τη λαχανόπιτα θα μπώ στον πειρασμό να τη δοκιμάσω !!! Με εντυπωσιάζει η ιδεα
    να βάλω φακές σε πίτα !!!
    Καλή εβδομάδα . Κική μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμάσεις Νίκη μου θα σου αρέσει!!!
      Επίσης καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Κική τα του Blogger τα έχουμε συζητήσει εγώ σταμάτησα να ασχολούμαι αν θέλει ας κάνει ενημερώσεις αν δε θέλει τι να πω!!
    Στάθηκα κι εγώ στη λαχανόπιτα μιας και είμαι λάτρης κάθε πίτας.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Ξανθή... τα είπαμε, μην τα ξαναλέμε!!! -:)))
      Χάρηκα που σου άρεσε η λαχανόπιτα!!!
      Επίσης καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Πάλι Κική μου σέ ταλαιπώρησε ο κος Blogger ???Τά ίδια παιθαίνω καί εγώ τελαυταία!!Μέ τό ζόρι νά προβάλλει τίς αναρτήσεις μου,ή νά μού ζητάη νά βάζω διάφορους αριθμούς ,γιά νά μπορέσω πάλιιιιιι να μπώ στά blogs!!!Ας είναι όμως!!!Εγώ στάθηκα στήν πορτοκαλόπιτα αλλά καί στήν εντυπωσιακή σου λαχανόπιτα!!!Μού αρέσε πολύ η πρώτη σου φωτό!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι μ' αυτόν τον κύριο εγώ κάποια στιγμή θα λογαριαστώ για τα καλά, Δήμητρά μου!!!! χαχαχαχα (μην απειλώ και πολύ... μη με "κόψει" εντελώς)!!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν η πορτοκαλόπιτα (είναι λιχουδιά!!) και η λαχανόπιτα αλλά και η φωτό!!! Μέσα στην εβδομάδα θα αγοράσω αυτό που μου είπες και σ' ευχαριστώ και πάλι!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Σιγά μην του περάσει του παλιοblogger Κικίτσα μου, να μας κάνει ότι θέλει!
    Ε μα πια!!!
    Καλή βδομάδα να χουμε, με πολλές πολλές νοστιμιές!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί να πω Έλενά μου;;; Σήμερα ήταν καλός μαζί μου... την έδειξε την ανάρτηση!!!
      Αντεύχομαι καλή και νόστιμη εβδομάδα!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Κικούλα μη στεναχωριέσαι, αν κι εγώ τα ίδια θα σκεφτόμουν...
    Ελπίζω το πρόβλημα να αποκατασταθεί άμεσα!
    Οι προτάσεις σου για αυτή την εβδομάδα είναι πολύ καλές και διαλεχτές όπως πάντα.

    Σου εύχομαι καλή βδομάδα από αύριο με όσο το δυνατόν λιγότερα προβληματα στον μπλόγκερ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς να μη στενοχωριέμαι Χρυσαυγή μου... εμφανίζεται αυτόματα η ανάρτηση, επιστρέφω εγώ μετά και δεν βλέπω τίποτε!!!!!! γκρρρρ!!
      Τέλος πάντων, χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις γλυκιά μου Χρυσαυγή και αντεύχομαι για μια όμορφη εβδομάδα!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!