Γιορτάζω και κερνάω μια σοκολατένια μίνι πανδαισία!!

Σας κερνάω για τα γενέθλιά μου σήμερα (και μην ακούσω κανέναν να ρωτάει την ...επίμαχη ερώτηση γιατί θα τον κεράσω μόνον μισό τρουφάκι για τιμωρία!!!! χαχαχαχα).
Μικρές μπουκιές, γεμάτες σοκολάτα με τυρί κρέμα και  μέσα τους καλά κρυμμένα σοκολατένια μπισκότα. Μικρές σοκολατένιες εκρήξεις που λιώνουν στο στόμα και θολώνουν το νου με την απόλυτα σοκολατένια γεύση τους αυτά τα τρουφάκια είναι ό,τι πιο εύκολο να γίνουν αλλά και να ...εξαφανιστούν.
Κεράσματα ανεπανάληπτα που κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί, δεν απαιτούν παρά λίγο από τον χρόνο μας για να ετοιμαστούν (με εξαίρεση την ώρα που πρέπει να μείνουν στο ψυγείο), είναι οικονομικά και μπορούν να μπουν σε όμορφα βαζάκια ή κουτάκια σαν ένα όμορφο γευστικό δωράκι από τα χεράκια μας!
Κι αν υπάρχουν περισσεύματα από διάφορες σοκολάτες στο σπίτι ή μπισκότα βάζουμε όλη τη φαντασία μας και κάνουμε νέους συνδυασμούς που όμως πάντα καταλήγουν να είναι μικρές λιχουδιές.
Ανακύκλωση στις σοκολάτες και στα μπισκότα που έχουν ξεχαστεί σε μιαν άκρη του ψυγείου ή του ντουλαπιού και μάλιστα ανακύκλωση με άριστα αποτελέσματα μια και είναι σίγουρο ότι κανείς δεν μπορεί να σταματήσει όταν αρχίσει να τα γεύεται. Ένα είναι σίγουρο... είναι εθιστικά!!!!
Αλλά αυτά τα τρουφάκια (και όχι μόνον αυτά) έχουν και ένα άλλο καλό... μια που μικρά παιδικά χεράκια μπορούν άνετα να βοηθήσουν στην όλη διαδικασία και να παίξουν το ...εργοστάσιο σοκολάτας! -:)) Ποιό παιδάκι θα αρνηθεί να μπει στην κουζίνα και να κάνει ένα τόσο δημιουργικό παιχνίδι με ... σοκολάτα που μετά θα απολαύσει ή θα κεράσει περήφανο και τους συμμαθητές του;;;; 
Να ένας ακόμη λόγος για να τα φτιάξουμε... -:))
ΥΛΙΚΑ
Για τα τρουφάκια
100 γρ. κουβερτούρα πικρή, σε κομμάτια
100 γρ. κουβερτούρα γάλακτος, σε κομμάτια
200 γρ. κρέμα γάλακτος με 35% λιπαρά
200 γρ. τυρί κρέμα 
250 γρ. μπισκότα σοκολάτας ψιλοθρυμματισμένα
2 κ.σ. ρούμι ή κονιάκ
Για την επικάλυψη
200 γρ. κουβερτούρα πικρή
200 γρ. κουβερτούρα γάλακτος
Λίγη τρούφα χρωματιστή ή ξηρούς καρπούς ψιλοθρυμματισμένους


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ 
Ετοιμάζουμε τα τρουφάκια
Σε μια κατσαρόλα, ζεσταίνουμε την κρέμα γάλακτος σε χαμηλή φωτιά.
Μόλις ζεσταθεί καλά και πριν βράσει, αποσύρουμε την κατσαρόλα από την ηλεκτρική εστία και  προσθέτουμε το ρούμι και τις δύο σοκολάτες. 
Τις αφήνουμε για 2-3 λεπτά να λιώσουν και μετά ανακατεύουμε το μίγμα με μια σπάτουλα σιλικόνης για να ομοιογενοποιηθεί.
Προσθέτουμε και το τυρί κρέμα, ανακατεύοντας και πάλι καλά.
Τέλος προσθέτουμε τα ψιλοθρυμματισμένα μπισκότα σοκολάτας, ανακατεύουμε και βάζουμε το μίγμα στο ψυγείο για 1 1/2 περίπου ώρα και μέχρι να "σφίξει" τόσο όσο να μπορούμε να πλάσουμε τα τρουφάκια.
Αφού πλάσουμε τα τρουφάκια, τα ξαναβάζουμε στο ψυγείο για άλλα 45-50 λεπτά έτσι ώστε να "σφίξουν" ακόμη περισσότερο.
Ετοιμάζουμε την επικάλυψη
Σε μια μικρή κατσαρόλα ή ένα μεταλλικό μπολ, λιώνουμε τις δύο κουβερτούρες και ρίχνουμε σταδιακά τα τρουφάκια. 
Με ένα πηρούνι τα τυλίγουμε στη σοκολάτα και τα τοποθετούμε σε μια πιατέλα ή ένα ταψί που το έχουμε καλύψει με αντικολλητικό χαρτί.
Τα αφήνουμε σε κρύο μέρος μέχρι να σταθεροποιηθούν.
TIPS
* Καλό είναι τα τρουφάκια να μην τα βάλουμε να "παγώσουν" στο ψυγείο γιατί η σοκολάτα θα θαμπώσει αλλά σε μέρος ψυχρό.
* Εάν πάλι δεν έχουμε ψυχρό μέρος και τα βάλουμε στο ψυγείο ελέγχουμε συχνά έτσι ώστε να τα βγάλουμε μόλις δούμε να σταθεροποιηθούν χωρίς όμως να θαμπώσουν.

99 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά,χρόνια καλά,χρόνια ευτυχισμένα!
    Φαίνονται υπέροχα θα τα κάνω με την πρώτη ευκαιρία,γιατί είμαστε και σοκολατάδες τι να κάνουμε?
    Να ζήσεις Κικίτσα και ευχαριστούμε για το γλυκό κέρασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μιράντα μου, να είσαι καλά!!! Να τα φτιάξεις γιατί είναι πεντανόστιμα και αξίζουν!!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και Χρόνια σου Πολλά, ευχαριστούμε πολύ για το κέρασμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα εορτάζουσα Βασιλική!
    Πολύχρονη, υγιής και πάντα χαμογελαστή!

    Γέλασα με την εισαγωγή και τα ερωτήματα που πρόκειται να θέσουμε... Χιχιχι!
    Αφού, βρε Βασιλική μου, δεν τα κρύβεις και δεν δυσκολεύεσαι να τα εκμυστηρευτείς, γιατί μας βάζεις τιμωρία με μισό τρουφάκι...
    -Άκου μισό τρουφάκι;
    -Ποιος θα τολμήσει να θέσει ερωτήματα με τέτοια απειλή τιμωρίας;
    -Δεν μας λυπάσαι;

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ζαμπία μου...χαχαχαχα φοβήθηκες εεεεε;;;
      Όχι καλέ δεν σας λυπάμαι αλλά σας εκτιμώ και σας αγαπώ...πειράζει;;;;
      Να είσαι καλά κι ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά..υγεία και ότι επιθυμείς...ευχαριστούμε για το κεραστικό...μου αρέσει η σοκολάτα, τα σοκολατένια γλυκίσματα και οι τρούφες μου αρέσουν πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κι εσύ ό,τι επιθυμείς!!! Τα τρουφάκια είναι υπέροχα!!

      Διαγραφή
  5. Πολύχρονη, υγιής και ευτυχισμένη! Ποιοί είμαστε εμείς να θέσουμε τέτοια αδιάκριτα ερωτήματα? Νομίζεις ότι εμάς θα μας άρεσε να απαντήσουμε αντίστοιχα??? Μπα, όοοοχι! Τα τρουφάκι φαίνονται τόσο καταπληκτικά που άρχισα να ψάχνω αφορμή, να ξεθάψω καμία γιορτή βρε παιδί μου για να τα φτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά!! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα τρουφάκια!!! Μην περιμένεις γιορτή για να τα φτιάξεις αξίζουν !!!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα Κική μου! Οι καλοί μας τρόποι απαγορεύουν ανούσια ερωτήματα! Σημασία έχει πόσα νιώθεις, όχι πόσα είσαι! Και αν κρίνω από τις δράσεις σου, μάλλον έφηβη μοιάζεις! Το κέρασμα τέλειο!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να μη θαμπώσουν τα τρουφάκια η πιο καλή λύση είναι να τα φάμε επί τόπου!

      Διαγραφή
    2. Αχαχαχα!!! Τέλεια λύση! Υποκλίνομαι!

      Διαγραφή
    3. Ωωωωωωωω!!! Με τέτοια χρόνια πολλά και τόσο καλούς τρόπους δικαιούσαι μια ολόκληρη παρτίδα από τρουφάκια...χαχαχαχα
      Γλυκιά μου Αγγελική ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια, να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά, καλά και ευτυχισμένα. Να είσαι πάντα γλυκαμένη σαν τα γλυκάκια που μας κερνάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ κι εσύ ό,τι επιθυμείς!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια σου πολλά, καλά, γλυκά, χαρούμενα κι ευτυχισμένα, κούκλα μου!!!
    Υγεία και ό,τι λαχταράει η ψυχούλα σου!!!
    Θα κερνάω εγώ γλυκάκια στους αναγνώστες σου, για να μην κουράζεσαι!
    Ένα θα δίνω, ένα θα τρώω! Ένα θα δίνω ένα θα τρώω! Ένα θα δίνω ένα θα τρώω!
    Δίκαια πράγματα!!!
    ;-)
    Φιλάκιαααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου το ίδιο σου εύχομαι!!
      Μου αρέσει η δίκαιη μοιρασιά που προτείνεις!!! χαχαχαχα
      Φιλάκια πολλά και να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  9. Χρόνια σου πολλά,Κικίτσα! Να βιώνεις πάντα γαλήνη και πληρότητα!
    Μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λένια μου, να είσαι καλά!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια σου πολλά Κική μου!!!!!!!!
    Υπέροχα κεράσματα :)
    Με τέτοιους βοηθούς στο πλάι σου κάνεις θαύματα!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γιώργο μου, να είσαι καλά!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα τρουφάκια και πράγματι έχω τέλειους βοηθούς.

      Διαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά με υγεία και ευτυχία!!! Ποιος τολμάει να αντισταθεί σε τέτοια τρουφάκια;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χρύσα μου... να είσαι καλά!! Ό,τι επιθυμείς!! Μην αντιστέκεσαι στα τρουφάκια... αξίζουν!

      Διαγραφή
  12. Γλυκια μου Κικηηη!! Πολυχρονη να εισαι! Να το εκατοστησεις!! Υγεια πανω απ’ολα να ευχηθω κ καθετι καλο για εσενα κ την οικογενεια σου!! Να εχεις ανθρωπους που τους αγαπας κ σε αγαπανε γυρω σου! Να απολαμβανεις την καθε στιγμη! Να χαμογελας πολυ!! ..κ να μας φροντιζεις με τις τοσο ομορφες συνταγες σου!! Το κερασμα σου φανταστικο!! Τελειο! Φαινονται να λιωνουν στο στομα κ να σε γεμιζουν με τη βαθια σοκολατενια γευση τους!! Τα τρουφακια για εμενα ειναι σαν τα στραγαλια..μη τυχον κ κανω την αρχη..δεν υπαρχει τελειωμος..
    Εχω μεινει με την απορια..τελειωνοντας τι ηθελες να μας πεις? Οτι μας κερνας κ για...?? Η περιεργεια βλαπτει λενε αλλα..:))))))
    Κ παλι πολυχρονη Κικη μου!!
    Σε φιλω πολυ πολυ!
    ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ευούλα μου γλυκιά για όλες τις υπέροχες ευχές σου!!!! Μακάρι να ήσουν κοντά να σε κεράσω... τα τρουφάκια φτιάξτα χρυσοχέρα μου, γιατί θα τα λατρέψεις ...είμαι σίγουρη!!!
      Όσο για την τελευταία φράση έμεινε κατά λάθος από το προηγούμενο κείμενο που έλεγα στο τέλος για τα γενέθλια.
      Ό,τι επιθυμείς!! Να είσαι πάντα γερή, δυνατή, ευτυχισμένη και τυχερή γλυκιά μου!!!
      Φιλάκια πολλά και να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  13. Χρόνια Πολλά Κικίτσα!
    Να περάσεις και τα εκατό χρόνια με υγεία και όλα όσα επιθυμείς!
    Πολύ ωραίο κέρασμα, ζουμερό και σοκολατένιο!

    Φιλάκια εορταστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου, να είσαι καλά, πάντα γερή, δυνατή κι ευτυχισμένη!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Να τα εκατοστήσεις! Εύχομαι ότι καλύτερο! Παίρνω το τρουφάκι μου , κρατάω στο μυαλό μου τα Tips και φεύγω.
    Φιλιά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νοτούλα μου! Να είσαι καλά και ό,τι επιθυμείς!
      Ελπίζω να σου αρέσει το τρουφάκι!! -:))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Χρονια σου πολλα κι ευτυχισμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κι εσύ ό,τι επιθυμείς!!

      Διαγραφή
  16. Χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα Κικίτσα μου, πολλές πολλές ευχές από καρδιάς εύχομαι!!!
    Δεν διακινδυνεύω με τίποτα να φάω μισό τρουφάκι, γι αυτό και δεν ρωτάω τίποτα χα χα χααα!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έλενά μου και αφού δεν ρωτάς τίποτε θα σου δώσω πολλά τρουφάκια... χαχαχα
      Να είσαι καλά και ό,τι επιθυμείς!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά!!! Ό,τι επιθυμείς και κάθε ευχή! Όσο για το κέρασμα...δεν έχω λόγια! Τέλειο!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ και σύ ό,τι επιθυμείς! Να έχεις πάντα υγεία, αγάπη και ευτυχία! Χαίρομαι που σου άρεσε το τρουφάκι!! -:))

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα όλη μέρα Βασιλική!
    Χρόνια σου πολλά!!!
    Δε ρωτάω τίποτα!!! Παίρνω άφοβα σοκολατένιες πανδαισίες!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πέπη μου... να είσαι καλά κι εσύ ό,τι επιθυμείς!!!
      Πάρε όσα κερασματάκια θέλεις!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. kalimera kiki mou!!!permo kerasma kai sou euxome xronia polla me ygia kai eutixeia!!!polla filia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βασιλική μου κι εσύ ό,τι επιθυμείς!!! Να είσαι πάντα καλά!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Χρόνια πολλά Κική μου! Μπορεί να χάθηκα αλλά δεν σε ξέχασα. Είμαι χωμένη στα χαλιά και στις ντουλάπες... χαμός!
    Να είσαι γερή κι ευτυχισμένη και όλοι όσοι αγαπάς το ίδιο!
    Τα τρουφάκια είναι τέλεια και εννοείται ότι θα κεραστώ (όχι μόνο ένα, ε;)
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λίτσα μου κι εσύ ό,τι επιθυμείς!!! Να είσαι καλά!!! Πάρε κερασματάκια για όλους!!!
      Φιλιά και καλό κουράγιο!!! :)))

      Διαγραφή
  21. Μα τι τυχερή που είμαι! Δεύτερη φορα περνάω απ' το σπιτικό σου και πετυχαινω γεννεθλια;
    Χρόνια πολλά, χρόνια γλυκά σαν τα κεράσματα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες;;; Χαίρομαι που ξαναπέρασες... ευχαριστώ πολύ για τις ευχές κι εσύ ό,τι επιθυμείς. Η ζωή σου να είναι γεμάτη υγεία και χαρά!

      Διαγραφή
  22. Κική χρόνια σου πολλά και ό,τι επιθυμείς! Σου δίνω ευχές, μου δίνεις συνταγές. Έχω κρατήσει στο αρχείο μου πολλές από τις δικές σου. Οπωσδήποτε και αυτή. Όταν είχα πρωτοδοκιμάσει τον συνδυασμό σοκολάτας με cream cheeze μου είχε φανεί πολύ ενδιαφέρων!
    Να είσαι πάντα καλά, εσύ και όσλοι όσοι αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αθηνά μου... σου δίνω όσες συνταγές θέλεις. Να είσαι γερή, δυνατή κι ευτυχισμένη! Είναι νόστιμα τα τρουφάκια!!!
      Και πάλι ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  23. Να τα εκατοστήσεις Κική , έτσι με τη γλύκα της σοκολάτας να είναι οι μέρες σου !
    Αρπάζω την συνταγή γιατί μου άρεσε !
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Νικόλ μου... κι εσύ πάντα γερή κι ευτυχισμένη.
      Αξίζουν τα τρουφάκια τη δοκιμή! :))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Χρόνια πολλά και λαχταριστά σαν τα απίστευτα τρουφάκια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Πανωραία κι ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Ελπίζω να πήρες κέρασμα!!-:))

      Διαγραφή
  25. Χρόνια σου Πιλλά Κική μου! Να είσαι πάντα χαρούμενη κι ευτυχισμένη!!! Ωραιότατα τα τρουφάκια σου και πολύ εύκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κι εσύ πάντα γερή και δυνατή!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα τρουφάκια... είναι εύκολα και νόστιμα!

      Διαγραφή
  26. Να τα εκατοστήσεις Κική μου!
    Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είσαι πάντα καλά, γερή δυνατή και πολύ πολύ ευτυχισμένη!
    Τα τρουφάκια σου θεϊκά, κομμένα και ραμμένα στα μέτρα μου!
    Να περάσεις υπέροχα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ερμιόνη μου για τις ευχές σου αλλά και τη βοήθειά σου με τις πληροφορίες. Αντεύχομαι... να έχεις πάντα εσύ και η πανέμορφη οικογένειά σου ό,τι καλύτερο, μόνον μέρες ευτυχίας και χαράς!
      Σου τα αφιερώνω τα τρουφάκια γιατί πιστεύω ότι θα σου αρέσουν!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  27. Δε κάνω την επίμαχη ερώτηση, σου εύχομαι να τα χιλιάσεις και να'χεις στη ζωή σου ό,τι λαχταρά η ψυχή σου και κέρνα και μένα μερικά σοκολατένια τρουφάκια που τα λαχταράει η δική μου η ψυχούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού δεν ρωτάς πολλά ... πάρε όσα τρουφάκια θέλεις Μάρθα μου... χαχαχαχα
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου κι εσύ να είσαι πάντα γερή, ευτυχισμένη και τυχερή!

      Διαγραφή
  28. Κική μου χρόνια σου πολλά, εύχομαι απο καρδιάς ότι καλύτερο!!!Να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη!!!Το κέρασμα είναι σούπερ, σε ευχαριστούμε πολύ!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου να είσαι καλά!!! Πάντα γερή κι ευτυχισμένη με την οικογενειά σου!
      Φιλάκια στη μικρή πριγκίπισσα!! -:))

      Διαγραφή
  29. Άργησα αλλά ήρθα την κατάλληλη μέρα! Χρόνια πολλά Κικίτσα μου! Χρόνια ευτυχισμένα και τυχερά! Να είσαι πάντα καλά και με δημιουργική διάθεση! Παίρνω για το καλό, ένα από τα σούπερ σοκολατένια κεράσματά σου! Υπέροχα φαίνονται τα τρουφάκια σου!
    Πολλά φιλάκια και πολλές ευχές! Να περάσεις πολύ όμορφα απόψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Σελ μου... χαχαχα έπεσες πάνω στα τρουφάκια...
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές καλή μου και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα, υγεία, ευτυχία, χαρά και δύναμη. Να μας χαρίζεις πάντα τις όμορφες αναρτήσεις σου και να περνάς καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  30. Χρόνια πολλά,Κική!!!!Πάντα γερή και πάντα ευτυχισμένη!!!!'Ευχαριστούμε για το σοκαλατένιο κέρασμα!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κι εσύ ό,τι επιθυμείς, με υγεία και χαρά!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  31. Χρόνια πολλά ευτυχισμένα και δημιουργικά , Κική μου !!!!! Δεν θα αντισταθώ στον πειρασμό !!! Θα πάρω ένα τρουφάκι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και να μην αντισταθείς Νίκη μου... ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και σε σένα εύχομαι ό,τι καλύτερο!! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  32. χρόνια πολλά με υγεία και χαμόγελα!!τα τρουφάκια καταπληκτικά..πως να αντισταθεί κανείς σε αυτή την πανδαισία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νίκη μου ...να είσαι πάντα καλά!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα τρουφοκεράσματα!

      Διαγραφή
  33. χρονια πολλα πολυχρονη και οτι επιθυμεις!!! σουπερ τα τρουφάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ, να είσαι καλά! Ό,τι επιθυμείς!!!

      Διαγραφή
  34. Χρόνια σου Πολλά με Υγεία και Δημιουργικότητα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύχρονη, Κική μου και πάντα ευτυχισμένη! Με μια ζωή γλυκιά, σαν τα γλυκά σοκολατάκια που δοκιμάσαμε σήμερα, σαν κέρασμα για τα γενέθλιά σου!
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου, να είσαι καλά και πάντα γερή, δυνατή κι ευτυχισμένη!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  36. Χρόνια καλά και νόστιμα Κική, να περάσεις πολύ όμορφα εύχομαι!
    Διπλή γιορτή, η μία μετά την άλλη (φαντάζομαι πως γιορτάζεις κι αύριο)
    Διπλές ευχές για υγεία, τύχη και ό,τι άλλο επιθυμείς και φυσικά θα πάρω και διπλή μερίδα τρουφάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σκοτεινούλα, να είσαι καλά!!! Όχι δεν γιορτάζω σήμερα αλλά την Πρωτοχρονιά (Βασιλική είμαι). Πάντως οι ευχές καλοδεχούμενες!!!! Ανταποδίδω τις ευχές για υγεία,ευτυχία και τύχη!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  37. Χρόνια πολλά Κική μου!!Πολύχρονη!!Υγεία καί πολύ ευτυχία σού εύχομαι!!!
    Τά σοκολατάκια σου ,μούρλια!!!Δέκα δέν μού φτάνουν!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δήμητρά μου!!! Ευχαριστώ πολύ κι εσύ να είσαι πάντα γερή, ευτυχισμένη και χαρούμενη!!! Να σου στείλω είκοσι;;;; -:))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  38. Χρόνια πολλά και πολύχρονη Κική μου!!!!!! Ότι επιθυμείς να γίνει πραγματικότητα!!!!
    Τι υπέροχη τρουφοκατάσταση είναι αυτή!!!!! Λαχταριστά και πεντανόστιμα!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σιλένα μου... ανταποδίδω τις ευχές!! Να είσαι πάντα γερή κι ευτυχισμένη!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  39. Αυτές οι σοκολατένιες μπουκίτσες σου είναι κόλαση. Πολύ ωραίο γλυκό κέρασμα

    Να τα εκατοστήσεις, υγεία κι ευτυχία και πάντα να δημιουργείς με αγάπη ότι κάνεις.

    Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μάριον είναι καταπληκτικά τα τρουφάκια αυτά!!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου κι εσύ ό,τι επιθυμείς!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  40. Χρονια πολλα!Να εισαι παντα γερη κ ευτυχισμενη κ να μας φτιαχνεις τετοια απιστευτα καλουδια!Φαινονται τοσο θεσπεσια μακαρι να ειχα ενα!Θα τα δοκιμασω οπωσδηποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία, ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Κι εσύ ό,τι επιθυμείς!!! Τα τρουφάκια είναι πολύ νόστιμα!!!

      Διαγραφή
  41. χρονια καλα και ευτυχισμενα κικη μου!!!! να'χεις παντα υγεια και δυναμη και ανθρωπους που σ'αγαπουν κοντα σου!!!
    τα σοκολατακια θα τα δοκιμασω σιγουρα, τωρα μαλιστα που πλησιαζουν και πολλες γιορτες ειναι ιδανικα και για δωρο και για κερασμα!!!!φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Μπισκοτάκι μου!!! Κι εσύ ό,τι επιθυμείς!!
      ΄Οσο για τα τρουφάκια... να τα δοκιμάσεις οπωσδήποτε γιατί είναι νόστιμα και ιδανικό δωράκι!!! -:))

      Διαγραφή
  42. Γειά σου Κική μου.
    Σε βρήσκω προς το τέλος της ημέρας και άρα των γεννεθλίων σου.
    Θέλω να πιστεύω ότι πρόλαβα τρουφάκι!!

    Να σε χαιρόμαστε εμείς οι διαδικτυακοί σου φίλοι, να σε χαίρεται και η οικογένειά σου και οι πραγματικοί καλοί σου φίλοι.
    Ότι μα ότι επιθυμείς να συμβεί στη ζωή σου.
    Ευτυχία και χαρά πάντα !!!

    Είδες διακριτικότητα... Τσιμουδιά για την ηλικία!!!
    Να απλώσω χέρι ή θα με μπουφλίσεις?
    Φιλιααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόλαβες, πρόλαβες Χρυσαυγή μου... έλα να σε κεράσω!!!! Ευχαριστώ πολύ για τις υπέροχες ευχές σου!
      Και σε σένα εύχομαι ό,τι καλύτερο, ό,τι επιθυμείς Χρυσαυγή μου!!!
      Ναι,ναι να απλώσεις το χέρι με τέτοια διακριτικότητα ...πάρτα όλα τα τρουφάκια!!! χαχαχα
      Να είσαι καλά και φιλάκια!

      Διαγραφή
  43. Χρόνια πολλά Κική μου! Να είσαι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη!
    Το γλυκάκι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!! Να είσαι καλά!!! Ό,τι επιθυμείς!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το τρουφάκι!!!

      Διαγραφή
  44. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευτυχισμένα Κικη γεμάτα υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δημιουργία μου!!! Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  45. Μόλις τώρα είδα την ανάρτησή σου, Κική μου . Κρίμα... δεν είχε μείνει ούτε ένα τρουφάκι για να κεραστώ!!!!!!!! Ανάρπαστα έγιναν!!!!! Θα τα φτιάξω μόνη μου και θα σε σκέφτομαι απολαμβάνοντάς τα.
    Χρόνια σου πολλά και καλά, πάντα με υγεία και χαρά!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου, να είσαι καλά, γερή, δημιουργική κι ευτυχισμένη πάντα!!! Να κεραστείς όσα θέλεις... έμειναν ...είχα κρυμμένα!!!! :))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  46. Καλέ, παραλίγο να χάσω το κέρασμα! Κικίτσα μου, να είσαι πάντα ευτυχισμένη, χαμογελαστή και δημιουργική! Χρόνια πολλά και καλά, πλημμυρισμένα από αγάπη και γεμάτα από όμορφες στιγμές με τους ανθρώπους που αγαπάς!
    Αχ, τα τρουφάκια σου φαίνονται τέλεια!!! Δεν σου κρύβω ότι με την τελευταία φωτογραφία κολάστηκα... Τα θέλω όλα!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχιιιι, έχω κρυμμένα τρουφάκια... μην ανησυχείς!!! :))
      Ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου κι εσύ ό,τι επιθυμείς!!!
      Είναι πράγματι προκλητικά νόστιμα!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  47. Κική δημιουργ-ική Χρόνια σου πολλά και πάντα γεμάτα, αληθινά και αγαπησιάρικα, σαν γνήσια σκορπίνα!!! Η ηλικία δεν μας ενδιαφέρει. Άλλωστε είμαστε όσο νιώθουμε:)
    τα τροφάκια σου λαχταριστά και πολύ χρήσιμο να ανακυκλώνουμε ότι έχουμε στο ψυγείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δήμητρά μου για τις υπέροχες ευχές σου!!! Κι εσύ να είσαι καλά, γερή και χαρούμενη πάντα!!!
      Όσο για τα τρουφάκια πράγματι είναι ωραίος τρόπος ανακύκλωσης!

      Διαγραφή
  48. Χρόνια Πολλά Κική, και του χρόνου!
    Να είσαι ευτυχισμένη και χαρούμενη. Τα τρουφάκια υπέροχα, να είσαι καλά.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κι εσύ ό,τι επιθυμείς!! Πάντα γερή, ευτυχισμένη και δημιουργική!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα τρουφάκια!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  49. Πολύχρονη σε συμπάθησα τώρα πιο πολύ σκορπίνα γιατί είμαι και εγώ με διαφορά 2 ημερών.Μου άρεσαν πολύ αυτά τα σοκολατάκια θα ήθελα πολύ να τα φτιάξω και εγώ.Εύγε κορίτσι και ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!