Ένα διαφορετικό cheesecake

...το πιο εύκολο και γρήγορο γλυκό
Θέλουμε ένα γλυκό γρήγορο και εύκολο...μέχρι το μεσημέρι εργαζόμαστε.  'Ενα γλυκό όχι ιδιαίτερα πολύπλοκο που ακόμα και ο πιο αρχάριος να μπορεί να το φτιάξει. Ένα γλυκό, ίσως, που να μπορεί να γίνει από την προηγούμενη μέρα χωρίς να χάσει την φρεσκάδα και τη νοστιμιά του.
Ναι, αλλά ...να είναι και σοκολατένιο γιατί... πώς να το κάνουμε το ..."ζητάει" η μέρα και η διάθεσή μας και οι ορμόνες μας. Ένα γλυκό που να γίνεται πάθος, εθισμός, να θυμίζει τον έρωτα σε όλο του το μεγαλείο. Αλλά κι ένα γλυκό που να μην είναι ...μπουκωτικό, να μην είναι ιδιαίτερα γλυκό και λιγώνει και να μπορεί να κλείσει επιτυχημένα ένα γεύμα. Μμμμμμμμμμμμμ!!!!!!!!
Μήπως είμαστε πολύ απαιτητικοί;;; Κι όμως όχι!!! Κι όμως υπάρχει!!! Είναι μια παραλλαγή του cheesecake που δημιουργήθηκε για στιγμές γιορτινές που θέλουμε το μεγαλείο της σοκολάτας χωρίς όμως ...περιττά "βάρη" (ελπίζω να μην παρεξηγηθούν τα μπισκότα!! -:)))).
Ένα fudge-cheesecake (χωρίς το cake στην πραγματικότητα) που μου "ήρθε" κατά νου και το πραγματοποίησα χωρίς δεύτερη σκέψη! Πώς;;;; Επειδή δεν ήθελα τη μπισκοτένια βάση (αν και δεν έχω κάτι εναντίον της) και ξεκινώντας από ένα fudge με την λατρεμένη μου Νutella... πρόσθεσα και το τυρί κι έγινε ένα ...cheesefudge..."λουκούμι" και άκρως σοκοαμαρτωλό!!!!!!!!!! χαχαχα
Τώρα, μην ψάχνετε για θερμίδες... απλά απολαύστε το και μετά ...περπάτημα, γυμναστική ή ό,τι άλλο θέλετε!!! Αξίζει τον κόπο!!!
Γιορτάστε την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, όσοι θέλετε, απολαμβάνοντάς το μέχρι την τελευταία του κουταλιά!! Κι αν πάλι δεν θέλετε να γιορτάσετε... δεν πειράζει κι ούτε είναι εμπόδιο για να απολαύσετε ένα τέτοιο γλυκό! 
Ένα είναι σίγουρο ...δεν θα το μετανιώσετε!!!
ΥΛΙΚΑ
200 γρ. κουβερτούρα με 64% κακάο
100 γρ. κουβερτούρα με 53% κακάο
4 κ.σ. Nutella
300 γρ. τυρί κρέμα
1 κουτί (400 ml) ζαχαρούχο γάλα
100 γρ. φουντούκια και αμύγδαλα ψιλοτριμμένα (ή χοντροσπασμένα)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βάζουμε σε μια κατσαρόλα το ζαχαρούχο γάλα, τις δύο κουβερτούρες σε κομμάτια και το τυρί κρέμα.
Αφήνουμε σε χαμηλή θερμοκρασία να ζεσταθεί το μείγμα και να λιώσει η σοκολάτα ανακατεύοντας συνεχώς για να λιώσει και το τυρί κρέμα.
Μόλις το μείγμα ομογενοποιηθεί, προσθέτουμε και τούς ψιλοτριμμένους ξηρούς καρπούς και ανακατεύουμε καλά.
Αφήνουμε για 10 λεπτά να κρυώσει και βάζουμε το μείγμα σε μια φόρμα που την έχουμε στρώσει με αντικολλητικό χαρτί για να μπορούμε να το βγάλουμε σε πιατέλα ή σε μια φόρμα με σούστα.
Για να το ξεφορμάρουμε βρέχουμε με λίγο ζεστό νερό ένα μαχαίρι και "χαράζουμε" στο σχήμα της φόρμας, ανάμεσα στο γλυκό και τη φόρμα.
Εάν έχουμε ένα από τσέρκι είναι ακόμα πιο εύκολο, γιατί βάζουμε το τσέρκι (στεφάνι ζαχαροπλαστικής) επάνω στην πιατέλα που θα το σερβίρουμε κι έτσι το γεμίζουμε με την κρέμα σοκολάτας.
Ύστερα αφαιρούμε το τσέρκι και το γλυκό μας είναι έτοιμο για να στολιστεί.
Σερβίρουμε με σαντιγύ και λίγη μαρμελάδα βύσσινο που του ταιριάζει απίστευτα και του δίνει μια εκπληκτική φρουτώδη γεύση.
Καλή σας μέρα!

51 σχόλια:

  1. Εγω που δεν γιορταζω τον Αγιο Βαλεντινο δικαιουμαι ενα κομματακι?
    Πολυ ωραια παρουσιαση, ενα γλυκακι προσιτο σε ολους, ιδανικο για οσους θελουν να ευχαριστησουν τον αγαπημενο τους με μια δικη τους δημιουργια!
    Καλη σου μερα Κικιτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και δικαιούσαι Μαρινάκι μου...μη νομίζεις κι εγώ δεν γιορτάζω... εξάλλου εγώ δουλεύω αύριο κανονικά μέχρι τις 10 και μισή... -:)))
      Εντάξει είμαι κι εγώ σ' αυτούς που θεωρούν τη γιορτή εμπορική και τίποτε περισσότερο ή μάλλον ότι ανήκει στα πιτσιρίκια!!! Οπότε, μην πτοείσαι, και πάρε όσο γλυκό θέλεις... είναι πολύ νόστιμο!
      -:))) Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Κική! η τουρτίτσα σου είναι οτι πρέπει για την αυριανή γιορτή! Το fudge σοκολάτας είναι απο τα αγαπημένα μου! (και ποιου δεν είναι φαντάζομαι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Λουλού μου... είναι πράγματι ένα τυρένιο fudge πεντανόστιμο!

      Διαγραφή
  3. Τη σοκολάτα την αποζητώ διακαώς τον τελευταίο καιρό.
    Το γλυκό σου είναι ότι πρέπει Κική μου.
    Σχετικά μικρό όμως σε ποσότητα και αναρρωτιέμαι αν θα φτάσει για όλους!! χιχιχι

    Καλή σου μέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Χρυσαυγή μου και το γλυκό αυτό είναι πολύ σοκολατονόστιμο! Από μια κουταλίτσα για όλους γιατί οι θερμίδες στήνουν τρελλό χορό!!! χαχαχαχα
      Πολλά φιλιά και καλό σου βράδυ!!

      Διαγραφή
  4. Κική μου καταπληκτικό το fudge-cheesecake που έφτιαξες , σοκολατένιο και με πολύ ωραία εμφάνιση!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη μου! Αξίζει να το δοκιμάσεις και βέβαια άσχετα από την αυριανή μέρα!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το Νίκη μου ...είναι πολύ νόστιμο και πανεύκολο!

      Διαγραφή
  6. Αγαπητη μου Κικη!!
    Αμαααν! Το γλυκακι φαινεται απιθανο! Μου τρεχουν τα σαλια!! Κ που να τρεχω τετοια ωρα...??
    Φιλακια!Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Εύη τί κάνεις;;; Το γλυκάκι είναι πεντανόστιμο και πρέπει να το φτιάξεις οπωσδήποτε κάποια στιγμή... πουθενά να μην τρέχεις καλέ... όταν μπορέσεις παίρνεις τα υλικά και το φτιάχνεις! -:))))
      Πολλά φιλιά!
      Να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  7. Και μόνο η φωτο σε κάνει να το θέλεις να το φας......φαίνετε και εύκολο.....οπότε.....τι κάθομαι;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Ράνια μου...μην κάθεσαι ...τρέξε στην κουζίνα, αν έχεις τα υλικά φτιάξτο και περιμένω εντυπώσεις. -:)))

      Διαγραφή
  8. Έργο τέχνης!!!
    Και...λατρεύω την τέχνη!!!
    ;-)
    Μάκια-μάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που λατρεύεις την τέχνη αλλά και την τέχνη της λαιμαργίας γιατί εγώ νομίζω ότι εν προκειμένω από κει ξεκινάω!!! χαχαχαχα
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Ο δυναμικός συναιτερισμός της σοκολάτας εκπέμπεται στη μικρή αλλά όχι ευκαταφρόνητη καρδούλα.Ένα συναρπαστικό παιγνίδι γεύσης με εμπάργκο σοκολατένιο,με αποκλειστικότητα την ισχυροποιημένη δύναμή της.Με πρωτοφανή ενεργητικότητα και συναρπαστική συμπεριφορά.
    Στην ανίχνευση της εκρηκτικής της γεύσης διακρίνεις στοιχεία υπερβολής ,που μόνο σ΄αυτήν επιτρέπονται.Γιατί μόνο αυτή εκπορθεί βίαια τα ακινητοποιημένα συναισθήματα.Μόνο αυτή ανιχνεύει και επουλώνει την άτονη και φραγμένη διάθεση.
    Στις ανάλαφρες πινελιές μιας φρουτώδους μαρμελάδας, επιτρέπει την συμμετοχή.Για την αρμονία.
    Στις διακοσμητικές νότες μιας αφράτης σαντιγύ,αφήνεται να χαϊδευτεί.Γιατί και αυτή έχει τις αδυναμίες της.
    Στις χωρίς τέλος θαυμασμό ματιές,εγκαταλείπεται..Γιατί κατά βάση είναι φιλάρεσκη.
    Αυτή είναι η σοκολάτα Κική μου.Την αγαπάμε,την λατρεύουμε και δεν θέλουμε δικαιολογίες για να τη γευτούμε!
    Υπέροχο,ανάλαφρο γλύκισμα συντροφιάς!
    Καλό μεσημέρι ,φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά μ' αυτό το γλυκό, Φωτεινή μου, η διάθεση και το ηθικό αναπτερώνεται και η σοκολάτα φτάνει ως τα μύχια νου και αισθήσεων.
      Συμφωνώ μαζί σου ότι δεν θέλουμε ούτε δικαιολογίες (όπως η γιορτή) αλλά ούτε και προφάσεις για να γευτούμε ένα τέτοιο γλυκάκι!
      Καλό βράδυ και φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Κικίτσα μου σου εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα αύριο και να έχεις πάντα γλυκαμένο τον Βαλεντίνο σου, όπως εσύ ξέρεις να τον γλυκαίνεις με τα γλυκάκια σου!
    Το cheesecake σου φτιαγμένο με αγάπη και με υπέροχα υλικά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Έλενά μου επίσης να περάσετε καλά!
      Εγώ αύριο έτσι κι αλλιώς δουλεύω μέχρι τις 10.30...κάτι που ο Βαλεντίνος μου το έχει συνηθίσει στα τόσα χρόνια που είμαστε μαζί κι έτσι δεν γιορτάζουμε. Εξάλλου είμαι από ΄κεινες που θεωρώ αυτή τη γιορτή καθαρά εμπορική!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το γλυκάκι μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Λέω να αποφύγω την απέξω σαντιγύ (και καλά να αποφύγω θερμίδες, τρομάρα μου) και να χτυπήσω κανά δυο κομματάκια από το περιεχόμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν χτυπάς μερικά κομματάκια... καλό κάνουν κακό δεν κάνουν!

      Διαγραφή
  12. Ωωωω!
    Δύο από τα αγαπημένα μου γλυκά μαζί!
    Ο παράδεισος επί γης!!
    Ωραίο το τυρένιο fudge, διαφορετικό και πολύ εύκολο!
    Και μ' αρέσει το αγαπησιάρικο look του!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα Ερμιόνη μου ...ένα πεντανόστιμο τυρένιο fudge που είναι πράγματι ο παράδεισος επί γης με αγγελάκια τις ...θερμίδες! Όχι δεν θέλω να το χαλάσω αλλά το σκέφτομαι συνέχεια γιατί είναι θεσπέσιο και προσπαθώ να με σταματήσω από το να το φάω... χαχαχαχα
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Eisai katapliktikh, Kiki!!! Fantastiko to glykaki sou!
    filakia polla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελμιράκι για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Και τα τρία τα έχει ...αξίζει να το δοκιμάσεις Βάσω μου!

      Διαγραφή
  15. οι 4 κουταλιες νουτελα είναι για να τις φαμε ενω το ετοιμαζουμε; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε κάτω τη νουτέλα Μαργκώ...χαχαχα ρίξτην γρήγορα μέσα στο fudge ...μην υποκύπτεις στον πειρασμό!!! -:))

      Διαγραφή
  16. Το λατρεύω το cheesecake, Κική μου! Και το δικό σου είναι πολύ πρωτότυπο! Εύγε, μου άρεσε η εμφάνιση αλλά και η γεύση του, κρίνοντας από τα υλικά που χρησιμοποίησες.
    Πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη μου. Αξίζει να το δοκιμάσεις γιατί είναι θεϊκό!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  17. Θερμίδες δεν μετράμε ούτε μας νοιάζει όταν έχουμε τέτοιο γλυκάκι
    Πολύ ωραίο Κική, μπράβο για την ιδέα σου
    Η σαντιγύ και η μαρμελάδα του δίνει ένα δροσερό τόνο.

    ΦΙλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μάριον γιατί είναι πράγματι πολύ ωραίο. Αξίζει τη δοκιμή!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  18. Τι να πω εγώ που δεν είπαν όλοι οι από πάνω? Θα συμφωνήσω πως πρόκειται για κάτι υπέροχο-φανταστικό-σοκολατοκολασμένο που κάνει και για γιορτή, και για κάθε μέρα όταν μας πιάνουν οι σοκολατολιγούρες μας!
    Μπράβο Κική, είσαι ακούραστη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για όλες τις μέρες κάνει... κι αυτό είναι σίγουρο Dark μου! Είναι απίστευτα νόστιμο και σε προκαλεί συνεχώς!!!
      Καλή σου μέρα κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  19. Πολύ μου αρέσει που δεν έχει τίποτα με αλεύρι! Φαντάζομαι θα είναι πολύ κρεμώδες και τα λατρεύω αυτά τα γλυκά. Καταγράφεται για μ.τ.δ (μετά τη δίαιτα)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Vita μου και είναι πράγματι μια υπέροχη σοκολατένια κρεμοαπόλαυση για όλες τις μέρες , φυσικά!! -:)))
      Όταν και εάν το δοκιμάσεις πες μου τη γνώμη σου!

      Διαγραφή
  20. Κική, το ωραίο σου γλυκό, είναι ένα καταπληκτικό επιδόρπιο για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου! Με όλα τα απαραίτητα συστατικά για την επιτυχία του! Σοκολάτα, νουτέλα, μαρμελάδα βύσσινο, δεν θα μείνει κουταλίτσα!!!!
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι αλλά όχι μόνον για την μέρα αυτή ...είναι τόσο εύκολο, γρήγορο και νόστιμο που μπορείς να το φτιάξεις οποτεδήποτε Ειρήνη μου.
      Χαίρομαι που σου άρεσε και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  21. Δεν έχω φτιάξει ποτέ cheesecake. Κράτησα την συνταγή. Θα το φτιάξω και θα σου πω. Να ρωτήσω και κάτι? Τα φουντούκια και τα αμύγδαλα που γράφεις μπορούν να αντικατασταθούν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το είναι κάτι ανάμεσα σε fudge και cheesecake αλλά χωρίς βάση (όπως έχουν τα cheesecakes). Είναι πολύ νόστιμο και έντονα κρεμώδες.
      Όσο για τους ξηρούς καρπούς και να αντικατασταθούν μπορούν με άλλους αλλά και να αφαιρεθούν εντελώς. Θα μπορούσες επίσης να τα αντικαταστήσεις με χοντροθρυμματισμένα μπισκότα αλλά σε μικρή ποσότητα για να μην γίνει σαν κρεμώδης κορμός οπότε νομίζω ότι θα το χαλάσει. Πειραματίσου και άσε την φαντασία και την επιθυμία σου ελεύθερη!! -:)))

      Διαγραφή
    2. Πήρα τα υλικά και σκεφτόμουν να το επιχειρήσω αύριο. Μπισκότα είχα στο μυαλό μου. Θα δω, αγόρασα και από τα 2. Θα σε ενημερώσω για το αποτέλεσμα. Φιλιά:)

      Διαγραφή
    3. Τελικά δεν άντεξα, το έφτιαξα και το φάγαμε κιόλας (εντάξει όχι όλο). Τέλειο!, μαγικό!Θα κοινοποιήσω φωτό με ανάρτηση τις επόμενες μέρες. Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Τέλειοοοοοοο!!!!Κικίτσα μου καληνύχτα, και πάντα να μας γλυκαίνεις!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Φανή μου και ...δοκίμασέ το αυτό το γλυκάκι...αξίζει:! -:))

      Διαγραφή
  23. Σοκοαπόλαυση και σοκοαμαρτία, πάνε πακέτο.
    Αέρινο,απολαυστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ασε Σωσώ μου... σοκολατοαμαρτία, απόλαυση, θερμίδες όλα μαζί... Είναι πεντανόστιμο και μόνον αν το δοκιμάσεις θα καταλάβεις ακριβώς αυτό που εννοώ!!!
      Φιλιά πολλά και να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  24. Θέλω τουλάχιστον ένα κομμάτι τώρα τώρα τώρα!!!! Τι μου κάνεις πρωί-πρωί, βρε Κική μου! Θα φάω την οθόνη...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!