Εβδομαδιαίο μενού Νο 8

Καλή σας μέρα και καλή Κυριακή να έχετε! Μετά από μια μικρή απρόοπτη απουσία λόγω κάποιου προσωπικού προβλήματος σήμερα και πάλι μαζί με ένα μενού για την εβδομάδα που έρχεται. 
Χαίρομαι πάρα πολύ όταν μου γράφετε ότι το εβδομαδιαίο μενού σας βοηθάει στο αιώνιο πρόβλημα του "τί θα φάμε σήμερα".
Ελπίζω και οι σημερινές μου προτάσεις να σας αρέσουν. Πάμε, λοιπόν, να τις δούμε...
Εβδομαδιαίο μενού Νο 9
Παρασκευή:        Χορταστική πολυσαλάτα
Κυριακή:      Piccata di vitello veneciana
Το γλυκό της εβδομάδας:    Σάμαλι σε δύο εκδοχές
Ένα ψωμάκι για την εβδομάδα: Ψωμί στη γάστρα
Το μπισκότο της εβδομάδας:  Σοκολατένια cookies
Καλή  εβδομάδα!! -:)))

19 σχόλια:

  1. πολύ καλό το μενού....μου έδωσε λύση στο γαστρονομικό μου αδιέξοδο.....καλημέρα και να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε βοήθησαν και που σου άρεσαν οι προτάσεις μου!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Κική, δεν υπάρχει φαγητό από τα παραπάνω που δεν θα το έτρωγα πολύ ευχαρίστως! Να σου πω την αλήθεια, αυτή την εβδομάδα έχω πεθυμήσει και τηγανιά. Να δω ποια μέρα θα το κάνω το έγκλημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Αθηνά αλλά και μια τηγανιά όπως λες... είναι ό,τι πρέπει. Θα την περιλάβω στο μενού της ερχόμενης εβδομάδας!
      -:))

      Διαγραφή
  3. Ελπίζω όλα να είναι καλά για σένα και την οικογένειά σου!Τα απρόοπτα,ευχάριστα ή δυσάρεστα, μας αποδιοργανώνουν..αλλά έτσι λειτουργεί η ζωή.Ρολάροντας την καθημερινότητά μας,αποκτά δικαιώματα.Και τα ασκεί.
    Αλλά εμείς ας μείνουμε στις ποθητές προτάσεις που μας παραθέτεις.Προσωπικά θα επιλέξω τους γίγαντες με το σπανάκι και την απίθανη πιτούλα με το κατίκι,ως πρώτη επιλογή.Το υπέροχο σάμαλι,του οποίου αναζητούσα τη νηστίσιμη εκδοχή του,θα γλυκάνει όμορφα την εβδομάδα μου.
    Καλό κυριακάτικο απόβραδο Κική μου,παρατήρησες πόσο μεγάλωσε η μέρα??Φιλάκια πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Φωτεινή μου μερικές φορές τα απρόοπτα σε πάνε όπου θέλουν κυριολεκτικά. Ευτυχώς όλα καλά κι ευχαριστώ πολύ! Δοκίμασε το σάμαλι πράγματι αξίζει κι εγώ προτιμώ την νηστίσιμη εκδοχή του! -:)))
      Όσο για την μέρα ευτυχώς μεγάλωσε κι εγώ το καταλαβαίνω από τα μαθήματά μου που κάποια αρχίζουν πια ή τελειώνουν πια μέρα αντί για νύχτα! -:)))
      Φιλάκια καλή μου και να είστε καλά!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχες όλες οι προτάσεις Κική μου, θα σταθώ στην σαλατούλα και την πίτα που δείχνουν πολύ γιάμι!!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η συγκεκριμένη πίτα Έλενά μου γιατί πράγματι αξίζει... είναι νοστιμότατη. Όσο για τη σαλατούλα είναι ένα ελαφρύ γεύμα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Το μενού σου Βασιλική μου είναι μια λύση στο πρόβλημα του:
    "τι μαγειρεύω πάλι σήμερα"!
    Είναι νόστιμες και αδιαφιλονίκητα λαχταριστές προτάσεις.

    Καλή καινούρια εβδομάδα!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι να ακούω τέτοια Ζαμπία μου! Χαίρομαι επίσης όταν ακούω ότι σας αρέσουν οι προτάσεις μου!
      Επίσης καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Τι υπέροχες προτάσεις που έχει το μενού σου, Κική!!! Τα γιουβρλάκια, τα καλαμαράκια και τα μπισκότα μου τραβήξανε πολύ την προσοχή!! χιχι!
    Καλό απόγευμα να έχεις!!
    Φιλιά!!!
    Υ.Γ. Σου έχω στείλει ήδη μήνυμα για την κλήρωση, αλλά μάλλον δεν το έλαβες, στο ξανάπροώθησα σήμερα, ελπίζω να το λάβεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το μενού Τίνα μου. Δοκίμασε ό,τι σου άρεσε...είναι νόστιμες κι εύκολες συνταγές!
      Το μήνυμά σου το πήρα τώρα...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Κάνεις φοβερή δουλειά Κική μου !!
    Δεν χορταίνω να σε διαβάζω .....
    Και με βάζεις σε πειρασμό να φτιάχνω αρκετά,όλα υπέροχα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ Γιαγιά Κασσιανή κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σου αρέσει να έρχεσαι στο μπλογκοσπιτάκι μου αλλά και γιατί σου αρέσουν οι συνταγές μου! -:))

      Διαγραφή
  8. Μπορώ να έχω διπλή μερίδα από αυτά τα ραβιόλα! Φαίνονται τόσο μα τόσο νόστιμα... Μιαμ μιαμ!
    Α! Και λίγα σοκολατένια μπισκοτάκια για επιδόρπιο...
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι θέλεις σε φιλεύω ...πάντως τα ραβιόλια είναι νοστιμότατα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Αχχχ κι εγώ σαν την Αναστασία τα ραβιόλια έβαλα στο μάτι!!!
    Φιλάκιαα και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι νοστιμότατα και εύκολα Ρούλα μου ...δοκίμασέ τα και δεν θα το μετανιώσεις! -:))

      Διαγραφή
  10. πω πω υπέροχο το μενού!!!! όλα μου αρέσουν τρελά!!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!