Ομελέτα με κρεμμυδάκια, πράσα και καβουρμά

Καλή σας μέρα! Για σήμερα κάτι γρήγορο και απλό. Ένα πιάτο που ετοιμάζεται σε λίγα λεπτά κι όμως είναι πλήρες και χορταστικό. Ένα πιάτο που σαν φοιτήτρια το τιμούσα συχνά πυκνά. Πότε με πανσέτα, πότε με καβουρμά, πότε με ζαμπόν η ομελέτα ήταν, είναι και θα είναι ένα πιάτο διαχρονικά επίκαιρο για μικρούς και μεγάλους, για αρχάριους και προχωρημένους στη μαγειρική, για οικογένειες, φοιτητές ή εργένηδες. 
Με τον καβουρμά γίνεται μια μοναδική λιχουδιά που γεμίζει μοσχοβολιά την κουζίνα. Γυρίσαμε το μεσημέρι από τη δουλειά και δεν προλάβαμε να μαγειρέψουμε;;; Η ομελέτα, όποια κι αν είναι η γέμισή της, είναι η λύση μας!
Πάμε να την μαγειρέψουμε;;;
ΥΛΙΚΑ για 2 άτομα
1 πράσο ψιλοκομμένο (το άσπρο μέρος)
4 κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα (το πράσινο μέρος)
100 γρ. καβουρμά ψιλοκομμένο
4-5 αβγά, ελαφρά χτυπημένα
2-3 κ.σ. γάλα ή κρέμα γάλακτος ή γιαούρτι
1 κ.σ. τυρί κρέμα
Αλάτι και πιπέρι
1 πρέζα γλυκιά πάπρικα
2 κ.σ. ελαιόλαδο ελαφρύ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Χτυπάμε τα αυγά με το γάλα (ή κάποιο από τα υπόλοιπα), το τυρί κρέμα, αλάτι, πιπέρι και την πάπρικα μέχρι να αφρίσουν και να έχουμε ένα ομογενοποιημένο μείγμα.
Βάζουμε το ελαιόλαδο σε αντικολλητικό τηγάνι και μόλις ζεσταθεί προσθέτουμε τα πράσα και τα κρεμμυδάκια και τα αφήνουμε να σοταριστούν για 3-4 λεπτά.
Ύστερα προσθέτουμε και τον καβουρμά και αφήνουμε πάλι να σοταριστούν για άλλα 2-3 λεπτά.
Ρίχνουμε και το μείγμα των χτυπημένων αυγών και αφήνουμε την ομελέτα μας να τηγανιστεί σε χαμηλή φωτιά έως ότου γίνει χρυσόξανθη.
Ύστερα, την γυρίζουμε από την άλλη πλευρά με τον εξής τρόπο...
παίρνουμε ένα πιάτο ίσο με την ομελέτα και αφού σηκώσουμε το τηγάνι λίγο προς τη μεριά του πιάτου αφήνουμε την ομελέτα να γλιστρήσει στο πιάτο.
Ύστερα, κρατώντας το πιάτο από κάτω με το δεξί μας χέρι το "καπακώνουμε" με το τηγάνι που το κρατάμε στο αριστερό μας χέρι και αναποδογυρίζουμε γρήγορα και με τα δύο μας χέρια ταυτόχρονα. Έτσι, η ομελέτα πέφτει στο τηγάνι από την άλλη πλευρά (αυτός είναι ένας τρόπος που με βολεύει κι ελπίζω και σας) και τον χρησιμοποιώ από τα φοιτητικά μου χρόνια! :-)))
Εάν, πάλι, θέλετε μπορείτε να την βάλετε σε ταψί και να την ψήσετε στο φούρνο, στους 180 βαθμούς για 30 λεπτά περίπου ή έως ότου ροδίσει.
Μόλις η ομελέτα ροδοκοκκινήσει είναι έτοιμη να τη σερβίρουμε με μια ωραία μαρουλοαγγουροντοματοσαλάτα. -:)))

37 σχόλια:

  1. Κική, πόσες φορές όταν ο χρόνος μας είναι λίγος ή θέλουμε κάτι απλό αλλά νόστιμο, δεν έχουμε καταφύγει σε μια ομελέτα;; Πολλές. Η ομελέτα είναι μια εύκολη και χορταστική λύση, στην οποία κανείς μπορεί να συνδυάσει ότι του αρέσει. Χορταστική η ομελέτα σου, από αυτές που μας αρέσουν!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ειρήνη μου η ομελέτα είναι γρήγορο, εύκολο, νόστιμο και χορταστικό φαγητό! Χαίρομαι που σου άρεσε μιας και ο καβουρμάς της δίνει έξτρα νοστιμιά!

      Διαγραφή
  2. Η ομελέτα είναι ότι καλύτερο για γρήγορο, αλλά χορταστικό φαγητό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Νοτούλα και με τον καβουρμά γίνεται ασυναγώνιστη!

      Διαγραφή
  3. Αυτή η ομελέτα βρε παιδί μου, είναι το κάτι άλλο.
    Όπως και να είναι με ότι υλικά. Με καβουρμά θα ήθελα να δοκίμαζα γιατί φαντάζομαι την ξεχωριστή της γεύση.

    Λαχταριστή την έφτιαξες Κική μου!
    Καλό σου Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ την Χρυσαυγή μου, ο καβουρμάς της χαρίζει νοστιμιά και άλλη αίγλη...γίνεται γκουρμέ!!! -:))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Νατος παλι ο καβουρμάς! Πού θα μου πάει θα βρω και θα δοκιμάσω κάποια στιγμή!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπε να τον τελειώσω Λουλού μου...χαχαχα Πάντως η ομελέτα με τον καβουρμά γίνεται νοστιμότατη!

      Διαγραφή
  5. Τί σύμπτωση!!!
    Προχθές μου έφεραν καβουρμά και το δοκίμασα πρώτη φορά σε ομελέτα και μ' άρεσε πάααρα πολύ!!!!
    Θα δοκιμάσω και τη δική σου εκδοχή με τα υπόλοιπα υλικά!!!
    Πολύ λαχταριστό φαίνεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε τον συγκεκριμένο συνδυασμό σε ομελέτα και θα με θυμηθείς Πέπη! Είναι πεντανόστιμη!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Η ομελέτα είναι το φαγητό που κολλάει σε όλες τις ώρες της ημέρας: πλούσιο πρωινό, γρήγορο μεσημεριανό, νόστιμο δείπνο παρέα με μια ταινία. Σε πληροφορώ ότι η ομελέτα με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη και σε ανεπίσημο δείπνο με φίλους, όταν την δίπλωσα και έβαλα μέσα και πάνω της μια γρήγορη σάλτσα με λουκάνικα και τυράκι.
    Εξαιρετική και η πρόταση με τον καβουρμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Αθηνά... και γιατί να μη σε βγάλει ασπροπρόσωπη;;; Έχει τόσες παραλλαγές νοστιμότατες και μπορείς να την εμφανίσεις τόσο όμορφα που ακόμα και για επίσημο τραπέζι σαν ορεκτικό σερβίρεται άνετα!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  7. Πολύ χορταστικό πιάτο Κική!
    Οι ομελέτες είναι πάντα καλοδεχούμενες, σε οποιαδήποτε παραλλαγή τους!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ερμιόνη μου κι έχεις δίκιο για τις ομελέτες ...νομίζω ότι είναι το πιάτο που είναι από τα πιο ευπρόσδεκτα από μικρούς και μεγάλους!

      Διαγραφή
  8. Οι ομελέτες είναι πάντα αγαπημένες!
    Αν μάλιστα είναι τόσο νόστιμες σαν την δική σου, είναι διπλοαγαπημένες!
    Φιλιά Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Έλενά μου και χαίρομαι που σου άρεσε η συγκεκριμένη γιατί είναι ...λιχουδιά!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Στη "σκέψη" μου μέσα είσαι βρε Κική;
    Έχω κάτι σουτζούκια από Χριστουγεννιάτιες ακόμη αγορές, του καλού μου και λέω να τα αξιοποιήσω κάπως έτσι, μιας και νεώτερα ήρθαν να πάρουν την θέση τους.

    Ωραίο αποτέλεσμα δίνουν κάτι τέτοια υλικά πάντως στις ομολέτες.

    Καλό ΣΚ εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι πρέπει μου ακούγονται Πηνελόπη μου για ομελέτες νοστιμότατες. Έχεις δίκιο αυτά τα υλικά απογειώνουν τις ομελέτες που έτσι κι αλλιώς είναι ωραίες!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  10. πολύ όμορφο πιάτο!!! γεμάτο γεύση και χρώματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κική μου νοστιμότατη φαίνεται, μου αρέσει πολύ η εκδοχή σου!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Τον λατρεύω τον καβουρμά, Κική μου, ειδικά αν είναι βουβαλίσιος. Εσύ τον ενίσχυσες με πράσο και η ομελέτα θα έγινε εξαιρετική. Φεια στα χέρια σου! Έχω ετοιμάσει κι εγώ μια ανάρτηση με ομελέτα, καβουρμά και πατάτες αλλά οι φωτογραφίες δεν βγήκαν πολύ καλές. Θα δω τι θα την κάνω.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι υπέροχος Ελένη μου κι αυτός της Δράμας είναι κορυφαίος σε γεύση και ποιότητα! Εξαιρετική και η ομελέτα... αξίζει να την δοκιμάσεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Φανταστικό το πιάτο σου Κική μου! Εύκολο και πεντανόστιμο! Μου τρέξανε τα σάλια...
    Φιλάκια! Να έχεις ένα υπέροχο σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι νόστιμο, εύκολο και για κάθε ηλικία!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. ΑΜΑΝ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!!!!!
    Ο ΚΑΒΟΥΡΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΛΙΧΟΥΔΙΑ!!!!!
    ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΗ ΣΥΝΤΑΓΗ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ρένα μου μια λιχουδιά ωραιότατη και ...χειμωνιάτικη! Ό,τι καλύτερο! Απογειώνει την ομελέτα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Μμμμμμ, μια χορταστική ομελέτα.
    Και ένα απλό,γρήγορο και νόστιμο πιάτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι χορταστική ομελέτα που γίνεται λιχουδιά με τον καβουρμά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Η ομελέτα είναι ένα από τα αγαπημένα μου φαγητά, κι όταν έχει μέσα και τόσο ωραία υλικά τρελαίνομαι!!
    Φιλιά, καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Μαρί μου είναι νοστιμότατη και με τον καβουρμά απογειώνεται!

      Διαγραφή
  17. Ωραίο!Αλλά θα παραλείψω τον καβουρμά που δεν ξέρω πώς είναι στην γεύση αλλά μετά το απαραίτητο googling ψιλοανακατεύτηκα.....χαχα!


    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία αν σου αρέσει το ψητό της κατσαρόλας κρύο και η κρεατόσουπα ...θα σου αρέσει και ο καβουρμάς! Είναι πολύ ωραία και πικάντικη γεύση και δεν έχει κάτι περίεργο μέσα! Αρκεί βέβαια να είναι πετυχημένος και καλή ποιότητα...πάντως η ομελέτα αξίζει και χωρίς αυτόν... απλά με τον καβουρμά γίνεται λιχουδιά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Κική μου το κάνω κι εγώ μόνο που προσθέτω και μανιτάρια..το λατρεύω..μου το θύμησες..αν και σήμερα είχα τραπέζι και έσκασα στο μαγείρεμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζομαι Αχτίδα μου ότι και με τα μανιτάρια μέσα γίνεται νοστιμότατη!! Φαντάζομαι το ευχαριστήθηκες!!!! -:)))
      Φιλιά

      Διαγραφή
  19. Φαίνεται πολύ νόστιμη. Παρόμοια πιτάκια έφτιαχνε και η γιαγιά μου, (τώρα πια είναι 92 χρ. δεν φτιάχνει τίποτα) χωρίς τον καβουρμά και με λίγο αλεύρι. Τα λατρεύαμε όταν ήμασταν παιδιά και τώρα μου τα θύμισες. Ευκαιρία να προμηθευτώ αύριο τα υλικά. Σε χαιρετώ Kiki.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!