Ριζότο φούρνου με κρούστα γιαουρτιού, γρήγορα και εύκολα

Καλή σας μέρα! Θα ήταν ψέμματα αν έλεγα ότι δεν υπάρχουν φορές που ο χρόνος με κυνηγάει ανελέητα, που νιώθω άκεφη και δεν έχω διάθεση για μαγειρική και όχι μόνον! Εξ άλλου, όλα όσα συμβαίνουν στην ελληνική πραγματικότητα κάνουν την πεσμένη διάθεση πιο έντονη.
Άλλοτε πάλι (ευτυχώς τις περισσότερες φορές) η διάθεσή μου για εκτόνωση της όποιας έντασης (υπήρξε ή ξέρω καλά ότι θα υπάρξει) με συναντά μέσα στην κουζίνα μου, πάνω από τις κατσαρόλες μου, ανάμεσα σε μπαχάρια και αρωματικά. Τότε είναι και οι πραγματικές στιγμές γευστικής δημιουργίας!
Τί να γίνει όμως πάντα στη ζωή υπάρχει ο δυισμός και πρέπει να τον δεχθούμε για να είμαστε ρεαλιστές. 
Εκείνες, λοιπόν, τις φορές που νιώθω άκεφη και ανόρεχτη να "παίξω" με τις κατσαρόλες μου καταφεύγω, όχι σε junk food, αλλά σε προϊόντα που με βοηθούν να φτιάξω ένα νόστιμο γεύμα μέσα σε λίγο χρόνο!
Μη νομίζετε ότι είναι αδύνατον, όχι,  καθόλου αδύνατον! Με την προσθήκη των σωστών υλικών, μπαχαρικών και αρωματικών και μέσα σε  ελάχιστο χρόνο μπορούμε να έχουμε ένα ολοκληρωμένο γευστικότατο πιάτο στο τραπέζι μας!
Σ' αυτή την περίπτωση μας είναι χρησιμότατα τα κατεψυγμένα προϊόντα που, ας μην ξεχνάμε, έχει αποδειχθεί ότι, όταν είναι καλής ποιότητας, διατηρούν στο ακέραιο τις βιταμίνες τους.
Σήμερα, λοιπόν, ας ετοιμάσουμε ένα τέτοιο πιάτο που είναι χρησιμότατο σε όλους όσους θέλουν κάτι εύκολο, γρήγορα αλλά ταυτόχρονα υγιεινό και νόστιμο.
Πάμε να το γνωρίσουμε από κοντά;;
ΥΛΙΚΑ
1 πακέτο (600 γρ.) ριζότο Μπάρμπα Στάθη, με μανιτάρια, αρακά και μανιτάρια
2 πράσα, μόνον το άσπρο μέρος ψιλοκομμένο (προαιρετικά)
2 γιαούρτια (400 γρ.) στραγγιστά με 2% λιπαρά
2 αυγά (προαιρετικά)*
4 κ.σ. ρεγκάτο καπνιστό τριμμένο (ή ρεγκάτο light)
2 κ.σ. μαργαρίνη με άρωμα βουτύρου (μπορεί να είναι και light)
1 πρέζα κόλιανδρο
Αλάτι και πιπέρι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Σε μια μικρή κατσαρόλα, βάζουμε τη μαργαρίνη και μόλις λιώσει και ζεσταθεί προσθέτουμε τα πράσα και το ριζότο.
Αφήνουμε να σοταριστούν για 5-6 λεπτά σε μέτρια φωτιά και προσθέτουμε το κόλιανδρο, το αλάτι και το πιπέρι μαζί με 1 ποτήρι νερό.
Χαμηλώνουμε την ένταση της εστίας και σε σιγανή φωτιά, βράζουμε το ριζότο για 12 περίπου λεπτά, ανακατεύοντας συνεχώς και συμπληρώνοντας λίγο νερό, εάν και όποτε χρειαστεί.
Ύστερα, αποσύρουμε το ριζότο από την εστία και αφού το αφήσουμε να κρυώσει για 5-6 λεπτά, το βάζουμε σε ένα πυρίμαχο ταψάκι που το έχουμε αλείψει με λίγη λιωμένη μαργαρίνη.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Σε ένα μπολ, χτυπάμε τα αυγά και προσθέτουμε το γιαούρτι, το τριμμένο ρεγκάτο (κρατάμε λίγο για από πάνω) και λίγο πιπέρι.
Ανακατεύουμε καλά και περιχύνουμε με το μείγμα αυτό το ριζότο μας.
Βάζουμε στο φούρνο και γκρατινάρουμε για 20 λεπτά, περίπου ή έως ότου δούμε την επιφάνειά του να γίνεται μπεζ και να αποκτά μια ωραία κρούστα.
Βγάζουμε από το φούρνο και σερβίρουμε.
* Προσωπικά αυτή την φορά δεν έβαλα αυγά κι όμως έγινε υπέροχη κρούστα. 

38 σχόλια:

  1. Κική μου, αυτά τα εύκολα αλλά νόστιμα φαγάκια, μας έχουν σώσει αρκετές φορές, ειδικά τις ημέρες που κυνηγάμε τον χρόνο. Άλλο ένα τέτοιο φαγάκι, προστίθεται στην λίστα μας, από σήμερα.
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ειρήνη μου γιατί είναι πανεύκολο και πολύ νόστιμο!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ μου αρέσει και ειδικά η κρούστα δείχνει υπέροχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νόστιμο κι εύκολο Λίλα μου... και την κρούστα του αν και την φοβόμουν επειδή δεν έβαλα αυγά έγινε τελικά πολύ ωραία!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Αυτά τα ..του φούρνου....όλα σ'ένα σκεύος, πολύ μ' αρέσουν!!!!
    Καλημέρα Κική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου αρέσουν Πέπη και το συγκεκριμένο αξίζει να το δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  4. Κική μου πολύ νόστιμο φαίνεται και αυτή η κρούστα απο πάνω φοβερή!!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι πολύ νόστιμο, ελαφρύ και πανεύκολο Ελένη μου και αξίζει να το δοκιμάσεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Κι έλεγα τι να μαγειρέψω σήμερα στα γρήγορα, μιας και έχω πολύ σίδερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το Νοτούλα μου, γρήγορο, εύκολο και πολύ νόστιμο! -:))
      Καλό σιδέρωμα!

      Διαγραφή
  6. Πολύ χρήσιμη η ανάρτησή σου, Κική μου! Είναι πολύ σημαντικό, όταν δεν έχουμε χρόνο ή διάθεση για περίτεχνη μαγειρική, να μην καταφεύγουμε σε junk food αλλά σε εύκολες και νόστιμες συνταγές όπως η δική σου. Πολύ ωραίο το φαγάκι που ετοίμασες! Και η κρούστα γιαουρτιού τέλεια! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Sunday γιατί πράγματι κάποιες φορές τέτοιες συνταγές μας γλυτώνουν από τη λύση του junky. Χαίρομαι που σου άρεσε γιατί είναι νοστιμότατο!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Θα συμφωνήσω απόλυτα ως προς την εισαγωγή....
    Κι εγώ όταν θέλω κατι γρήγορο,το ριζότο είναι πρώτο στη λίστα!(σήμερα ταυτιστήκαμε στην ανάρτηση-με ριζότο κι εγώ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι cook είναι μια γρήγορη, εύκολη, υγιεινή και νοστιμότατη λύση!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  8. Παρα πολυ ωραιο το ριζοτο σου αγαπητη μου Κικη!
    Φοβερη η ιδεα να γινει φουρνιστο!! Κ η μπεσαμελοκρουστα επανω φαινεται υπεροχη! θα το κανω κ εγω χωρις αυγα standar!
    Καλο απογευμα να εχεις στην ομορφη Θεσσαλονικη!:-)
    σε φιλω
    Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευούλα μου καλή χαίρομαι που σου άρεσε! Δοκίμασέ το, τα έχει όλα ταχύτητα παρασκευής, ευκολία, νοστιμιά. Αξίζει...
      Φιλάκια και καλά να περνάς!-:))

      Διαγραφή
    2. Αγαπητη μου Κικηηηη!!!
      Το εφτιαξα ηδη χθες βραδυ το ριζοτο σου!!
      Καταπληκτικο!! Οπως τα λες! Ευκολο, νοστιμο, υγιεινο...κ η κρουστα παχια παχια απο πανω με τελειο χρωμα!! Πολυυυυυυ γευστικο!
      Σ'ευχαριστουμε πολυ για τις ομορφες γευστικες ιδεες σου!
      φιλακια πολλα!!
      Ευη

      Διαγραφή
  9. κΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΉΚΑ!!!τΑ ΦΑΓΗΤΆ ΣΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΥΠΈΡΟΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που σου αρέσουν οι συνταγές μου!

      Διαγραφή
  10. Φαγάκι γρήγορο και νόστιμο! Αναμφίβολα είναι απείρως καλύτερο από οποιοδήποτε junk φαγάκι, αλλά φοβάμαι Κική μου ότι δεν έχουν όλη τη δική σου ευρηματικότητα και για αυτό καταφεύγουν στις έτοιμες και πιο ανθυγιεινές λύσεις!
    Μ' αρέσει πολύ η γιαουρτένια κρούστα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό είμαστε εδώ Ερμιόνη μου για να προτείνουμε σε όσους μας διαβάζουν τέτοιες λύσεις και να μην καταφεύγουν σε junky! Σίγουρα αυτές οι λύσεις είναι προτιμότερες... -:))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Ψοφάω για τέτοια φαγάκια εύκολα γρήγορα και απλά. Και το γιαουρτάκι από πάνω θα είναι μούρλια!!! Και τα κατεψυγμένα χρειάζονται Κική μου όταν βιαζόμαστε, που βιαζόμαστε τις καθημερινές συχνά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνεται πράγματι πολύ νόστιμο Δήμητρά μου! Ταιριάζει πολύ το γιαουρτάκι, έστω και χωρίς αυγά. 'Οσο για τα κατεψυγμένα εγώ, από τότε που έμαθα από διάφορες επιστημονικές έρευνες ότι διατηρούν όλες τις βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία τους έγινα φανατική οπαδός τους γιατί είναι η λύση στο πρόβλημα του λιγοστού χρόνου που έχουμε! -:)))

      Διαγραφή
  12. Πολύ εύκολο πιάτο Κική και ελαφρύ ιδικά για βράδυ.Μου άρεσε η κρέμα από πάνω με το γιαούρτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Δημιουργία μου, όσο εύκολο άλλο τόσο κι ακόμα περισσότερο νόστιμο είναι...αξίζει να το δοκιμάσεις!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  13. Το φουρνιστό ρυζάκι με την κατάλευκη γιουρτένια αγκαλιά ..πολύ δελεαστική πρόταση!Κατάλληλη για τους γοργούς ρυθμούς που η ζωή μας επιβάλλει,νόστιμη για την αποφυγή των παγίδων που το γρήγορο φαγητό τοποθετεί,εμφανίσιμη γιατί και το πιο απλό φαγητό πρέπει να είναι όμορφο και τονωτικό με τα πλούσια υλικά του να ..κουβεντιάζουν τεμπέλικα στην άπλα του ταψιού.
    Μ΄αρέσει η δυναμική αυτού του πιάτου!Ο συνδυασμός λαχανικών και ρυζιού,με την υπόξινη επίγευση που αφήνει το γιαούρτι.Με μία πλούσια σαλάτα το γεύμα μας αποκτά άλλη ουσία.
    Φιλάκια πολλά,πολλά Κική μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Φωτεινή μου γιατί έχει απίθανη γεύση, λίγες θερμίδες και ταχύτητα παρασκευής! Νόστιμο και υγιεινό!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Φαγάκι εύκολο, γρήγορο, νόστιμο που μας λύνει τα χέρια πολλές φορές όταν ο χρόνος μας κυνηγάει!!
    Μπράβο σου Κική μου για μιαν ακόμη όμορφη πρόταση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Έλενά μου και αξίζει γιατί είναι υγιεινό, νόστιμο, με περιορισμένες θερμίδες, πολύ ελαφρύ και πανεύκολο στην παρασκευή του!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Ωραιότατο φαίνεται με αυτή τη λαχταριστή κρούστα.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι ωραίο και η κρούστα του είναι πεντανόστιμη ακόμη και χωρίς αυγά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Kαι εμένα η κρούστα με εντυπωσίασε και
    φαίνεται ότι δεν έχει ιδιαίτερη δυσκολία ΄Εξυπνη ιδέα.
    Καλό βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου δύσκολο Σοφία μου και η κρούστα του πανεύκολη, υγιεινή και πεντανόστιμη!
      Δοκίμασέ το και θα με θυμηθείς! -:))
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  17. Πολύ ωραία ιδέα Κική! Εύκολο, γρήγορο και λαχταριστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Μαρία μου έχει πολλά πλεονεκτήματα κι επιπλέον λίγες θερμίδες! -:))
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  18. Όμορφη αλλαγή .
    Μια κρούστα γιαουρτιού και το απλό ριζότο άλλαξε εμφάνιση και εμπλούτισε την γεύση του.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Σωσώ μου! Είναι πανεύκολο και πεντανόστιμο, μια υγιεινή λύση όταν θέλουμε κάτι γρήγορο!
      Φιλάκια και να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα σας. Μαγείρεψα και εγώ αυτό το υπέροχο φαγητό αλλά έκανα μερικές παραλλαγές, λόγω ότι δεν είχα κάποια από τα υλικά στο σπίτι. Πρώτον έβαλα αντί για ριζότο, μπασμάτι.... και αντί για πράσα έβαλα ξηρά κρεμμύδια, πορτοκαλί πιπεριές και μανιτάρια. Επίσης εκτός από το γιαούρτι και το πιπέρι, δεν έβαλα αυγά αλλά πρόσθεσα λίγο μπέικιν πάουντερ, για να φουσκώσει λίγο παραπάνω.... Τολμώ να πω ότι ενθουσιάστηκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!