Cupcakes με μέλι και ελαιόλαδο

Μέλι και ελαιόλαδο δύο από τα πιο αγαπημένα προϊόντα της ευλογημένης γης μας που ποτέ δεν με αφήνουν ασυγκίνητη! Δύο προϊόντα που τυχαίνει να τα έχω αγορασμένα από πολύ κοντινή μου οικογένεια... έτσι υπάρχουν πάντα στην κουζίνα μου Αν σ' αυτά τα δύο προστεθεί και το άρωμα κανέλας ...τότε η γοητεία φτάνει στο αποκορύφωμά της και οι αντιστάσεις μου παύουν, πολύ απλά, να υφίστανται!! Ας αρχίσω όμως από την αρχή...
Το Σαββάτο, μετά τα πρωινά μαθήματα, η μέρα κυλάει ήρεμα... κάποια βολτίτσα στο σούπερ μάρκετ για τις τελευταίες αγορές της εβδομάδας που συνήθως αφορούν το Κυριακάτικο γεύμα, μια επίσκεψη στο αγαπημένο μου μαγαζάκι του Κυρίου Κώστα με τις εφημερίδες, λίγη κουβέντα μαζί του ή με τη γυναίκα του και πάντα η ίδια κίνηση-ερώτηση... "προχθές ήρθε το περιοδικό που μαζί του έχει και ένα άλλο για ζαχαροπλαστική, αααα, να μην ξεχάσω αύριο θέλεις την τάδε εφημερίδα που θα έχει κι αυτό που σε ενδιαφέρει;;;". :-)
Προώθηση των περιοδικών του, θα σκεφτεί κάποιος... ίσως λίγο ...πονηρά! Ε, λοιπόν όχι! Υπήρξαν φορές που ήθελα κάποιο περιοδικό και η απάντηση ήταν... "τί να το κάνεις δεν είχε τίποτε καλό!!!" Πάντως, είναι κάτι που... απολαμβάνω με όλη μου την καρδιά... μετά από τόσα χρόνια που γνωρίζω αυτούς τους ανθρώπους ξέρω ότι το κάνουν από ενδιαφέρον και όχι για να πουλήσουν. Είναι αυτή η  οικειότητα που αναπτύσσεται κάποιες φορές σ' αυτό που αποκαλούμε "γειτονιά" και που σε κάνει να νιώθεις όμορφα, οικεία όμορφα! Έτσι είναι ο άνθρωπος... έτσι είναι κι αυτοί... απλοί άνθρωποι, Άνθρωποι με κεφαλαίο, θα έλεγα... με τις αγωνίες, τα καλά και τα δύσκολά τους! Αυτή η καθημερινή ρουτίνα που σε κάνει να νιώθεις ένα με τους συντοπίτες σου, σε κάνει να νιώθεις ότι είσαι στο σπίτι σου... μακριά από την απόλυτη αποξένωση σε μια χώρα που ...βασανίζεται! 
Ακριβώς έτσι εκτυλίχθηκε η Σαββατιάτικη έξοδός μου προχθές κι επέστρεψα στο σπίτι με ...λάφυρο ένα πανέμορφο βιβλίο της  Εβίτα Παπαχαραλάμπους, με το όνομα "Ζαχαροπλαστική στο σπίτι - Τούρτες και Cupcakes". Φυσικά, το πρώτο που έκανα ήταν να το ξεφυλλίσω και τότε... έπεσα πάνω στις λέξεις... " cupcakes με μέλι και ελαιόλαδο". Ήθελα κάτι περισσότερο;;;; 'Οχι βέβαια!!!!!! Έτρεξα στην  κουζίνα, έκανα μια μικρή αλλαγή γιατί τα ήθελα λίγο πιο πορτοκαλένια και το αποτέλεσμα ήταν ένα νοστιμότατο γλυκό κεκάκι, καθόλου απαιτητικό ως προς την παρασκευή του αλλά γευστικότατο σκέτο και ακόμη περισσότερο με την γιαουρτένια του κρέμα πασπαλισμένη με λίγη κανέλα!
ΥΛΙΚΑ για 12 μεσαίου μεγέθους και 18 μίνι cupcakes 
Για τα κεκάκια
100 γρ. ελαιόλαδο*
50 γρ. ζάχαρη κρυσταλλική (καστανή ή άσπρη)
50 γρ. μέλι
2 αυγά
70 γρ. χυμό πορτοκαλιού (η αυθεντική συνταγή είχε 30 γρ. νερό + 30 γρ. χυμό)
220 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις, κοσκινισμένο
1 1/2 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ
1 κ.γλ. κανέλα
1 κάψουλα βανιλίνης
Για την επικάλυψη
50 γρ. γιαούρτι πλήρες στραγγιστό
100 γρ. μαργαρίνη με άρωμα βουτύρου σε θερμοκρασία δωματίου
4 κ.σ. ζάχαρη άχνη
70 γρ. μέλι (η αυθεντική συνταγή είχε 100 γρ. μέλι και καθόλου άχνη)
1 κ.γλ. κανέλα για τη διακόσμηση
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Για τα κεκάκια
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170 βαθμούς Κελσίου.
Σε ένα μπολ, αναμιγνύουμε το αλεύρι με το μπέικιν, την κανέλα και τη βανιλίνη.
Σε ένα άλλο μπολ, βάζουμε το ελαιόλαδο και τη ζάχαρη.
Ζεσταίνουμε ελάχιστα το χυμό πορτοκαλιού και προσθέτουμε το μέλι.
Ανακατεύουμε καλά μέχρι να λιώσει και το προσθέτουμε στο μπολ με το ελαιόλαδο.
Προσθέτουμε τα αυγά ένα ένα και ανακατεύουμε μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα.
Τέλος, ανακατεύοντας με μια σπάτουλα σιλικόνης, προσθέτουμε και το μείγμα με το αλεύρι και τα αρωματικά.
Μοιράζουμε το μείγμα σε ατομικές φόρμες και ψήνουμε για 20-25 λεπτά.
Για την επικάλυψη
Ανακατεύουμε σε ένα μπολ το γιαούρτι, το βούτυρο, την άχνη και την κανέλα και 
χτυπάμε το μείγμα με το μίξερ χειρός έως ότου αφρατέψει.
Προσθέτουμε και το μέλι και μόλις το μείγμα ομογενοποιηθεί βάζουμε σε κορνέ και καλύπτουμε τα κέικ.
Διακοσμούμε πασπαλίζοντας με την κανέλα.
ΣΗΜ. Η κρέμα επικάλυψης κανονικά δεν είναι ρευστή. Εμένα μου έγινε πιο ρευστή απ' ότι έπρεπε γιατί κατά λάθος έλιωσα το βούτυρο (βιαζόμουν και το έβαλα να μαλακώσει στο φούρνο μικροκυμμάτων αλλά το άφησα παραπάνω κι έγινε ρευστό, κάτι που εάν έχουμε χρόνο μπορούμε να το διορθώσουμε ξαναβάζοντάς το στο ψυγείο) και μετά δεν περίμενα να ξαναπαγώσει. :-(((
TIPS
* To ελαιόλαδο που θα χρησιμοποιήσουμε πρέπει να είναι ελαφρύ. Ελαφριά ελαιόλαδα είναι, ανάμεσα σε άλλα, αυτό του Κολυμπαρίου και αυτό της Μυτιλήνης. 
Εάν το ελαιόλαδό μας έχει έντονη γεύση και άρωμα καλύτερα να χρησιμοποιήσουμε αραβοσιτέλαιο ή σησαμέλαιο για να έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα.
Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε!

55 σχόλια:

  1. Καλή σου ημέρα και καλώς βρεθήκαμε! Μπήκα στο σπιτάκι σου γιατί οι μυρωδιές μου έσπασαν τη μύτη.Τι νοστιμιές βλέπω εδώ!! Δεν θα χαθούμε γιατί είμαι λιχουδίτσα τι να κάνω. Θα τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες και χαίρομαι που σου άρεσε το μπλογκοσπιτάκι μου!
      Αλλά και το δικό σου σπιτάκι είναι τόσο φιλόξενο!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  2. Ευλογημένα υλικά Κικίτσα μου! Φαντάζομαι μοσχοβολιά και θα τα φτιάξω! Καλημερούδια! Καλή εβδομάδα σε όλη την παρέα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερούδια Έφη μου! Έχουν φοβερό άρωμα και γεύση με κυρίαρχο το μέλι. Δοκίμασέ τα και είμαι σίγουρη ότι θα σας αρέσουν.

      Διαγραφή
  3. Γλυκό, πολύ γλυκό και αρωματικό, ξεκίνημα για την εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Αμελί μου κι εύκολο στην παρασκευή του!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  4. Α, μια χαρά φαίνεται το νέο σου βιβλιο-απόκτημα!
    Κι η συνταγή ωραιότατη, πιο πολύ μου άρεσε αυτή η επικάλυψη γιαουρτιού - μελιού, θα ταιριάζει με το κεκάκι πολύ καλά!
    Καλή βδομάδα και καλή σου μέρα Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίο βιβλίο Dark μου. Η συνταγή είναι σωστή και το αποτέλεσμα (κεκάκι και επικάλυψη) πεντανόστιμο!!!
      Τώρα μου λείπει ένα κεκάκι με μπύρα... θα έρθω στο σπιτάκι σου εξερεύνηση! :-)))
      Καλή σου μέρα και καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  5. Cupcakes με δύο υπέροχα, αγαπημένα υλικά !!!
    Θα την δοκιμάσω την συνταγή.
    Καλή εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ την Νοτούλα μου... αξίζει γιατί είναι πεντανόστιμα!!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  6. Πραγματικά Κική μου ,θα σταθώ λίγο στα σχόλια σου σχετικά με την ευεργετική μας επαφή με τους καθημερινούς ήρωες της ρουτίνας μας..αυτούς, που πολλές φορές η καθημερινότητα, μας επιβάλλει να βλέπουμε ίσως και περισσότερο από τους οικείους μας!!!Τι όμορφο είναι, η σχέση με τους γείτονες μας ,που πολλές φορές είναι και ανύπαρκτη,να είναι ουσιαστική και όχι τυπική!Πόσο ομορφαίνει η μέρα μας με τη ζεστή καλημέρα τους!
    Περνώντας στη σημερινή σου πρόταση Κική μου, θέλω να βάλω ένα μεγάλο θαυμαστικό στα κομψά ,πανέμορφα και αναμφισβήτητα νόστιμα κεκάκια!
    Αυτά που είτε με άχνη ,είτε με την θαυμάσια γιαουρτένια επικάλυψη και το αξεπέραστο μυρωδάτο άρωμα της κανέλλας,γέμισαν τον πάγκο της κουζίνας σου και χάρισαν στο σπιτικό σου εξαίσιες μυρωδιές.
    Ευκαιρία να εγκαινιάσω τα μίνι φορμάκια που αγόρασα εδώ και μόλις τα αντίκρυσα ,νόμισα ότι βρήκα λάφυρα!!!Τα έψαχνα για καιρό στη Θεσσαλονίκη και δεν είχα κατορθώσει να τα βρω..Παρατήρησα ότι τα δικά σου έχουν και διαφορετικά σχέδια στον πάτο τους!Υπέροχα!
    Εύχομαι καλημέρα και καλή σου εβδομάδα!!!
    Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όμορφες αυτές οι σχέσεις και το μόνο που χρειάζεται για να τις αποκτήσει κάποιος Φωτεινή μου είναι ψυχή και ζεστό χαμόγελο! Εξ άλλου ομορφαίνουν την καθημερινότητά μας.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα κεκάκια και θα εγκαινιάσεις μ' αυτά τις καινούριες σου φορμίτσες (με γειά σου να τις χαρείς)! Έχουν ωραιότατο άρωμα και γεύση...μόνον προσοχή στο ελαιόλαδο να μην έχει έντονα γευστικά χαρακτηριστικά (εσύ ξέρεις)!
      :-))) Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. A, αυτή την επικάλυψη σαφώς και πρέπει να την δοκιμάσω Κική μου!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει, πρέπει Πηνελόπη μου γιατί ταιριάζει απόλυτα με το κεκάκι και είναι πεντανόστιμη!
      Καλή σου μέρα! :-))))

      Διαγραφή
  8. Kομψά ,πανέμορφα και ακαταμάχητα κεκάκια!
    Και η επικάλυψη μυρωδάτη με άρωμα πολύ αγαπημένο. Εύγε, Κική μου, λαχταριστό αποτέλεσμα!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι νοστιμότατα Ελένη μου ...αν είχε γίνει και η επικάλυψη σωστή θα μπορούσα να τα στολίσω καλύτερα... αλλά η νοστιμιά είναι η ίδια!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  9. Ακόμα και στις μεγάλες πόλεις, είναι οι γειτονιές τους που μοιάζουν με μικρά χωριά. Αναπτύσσονται άλλου είδους σχέσεις με το πέρασμα των ετών. Κι εμείς εδώ τα ίδια. "Πάρτο αυτό είναι καλό ή άστο και θα σου πω εγώ πότε θα πάρεις" Τα εκτιμώ ιδιαιτέρως αυτά!
    Όσο για cupcakes... Φαίνονται υπέροχα! Ωραία η ιδεα της επικάλυψης που έχει μέσα και γιαούρτι. Μ'αρέσει πολύ η φόρμα που τα εβαλες!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Sel μου έχεις δίκιο και είναι όμορφη αυτή η οικειότητα... κι εγώ τα εκτιμώ πολύ!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα cupcakes και η επικάλυψή τους είναι νοστιμότατη!
      Φιλάκια και να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  10. Κική μου, αφού έχεις τόσο καλούς γείτονες, μάλλον πρέπει να τους τρατάρεις απ' αυτά τα υπέροχα cupcakes που έφτιαξες! Πραγματικά δείχνουν υπέροχα και νομίζω ότι θα τα ευχαριστηθούν. Αν περισσέψουν βέβαια, στείλε και προς τα εδώ κανένα... ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πεντανόστιμα και έχεις δίκιο τώρα που το σκέφτομαι λέω να το κάνω! :-))
      Να σου στείλω όσα θέλεις...
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  11. Κική η προσθήκη ελαιόλαδου σε γλυκά μου αρέσει πολύ θα τα έτρωγα χωρίς την επικάλυψη εγώ.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσει Ξανθή μου αρκεί το ελαιόλαδο να μην έχει έντονα γευστικά χαρακτηριστικά... πάντως το αποτέλεσμα είναι υπέροχο!!!
      Καλή σου μέρα και να είσαι καλά! :-))

      Διαγραφή
  12. Καλή εβδομάδα Κική μου!
    Μου αρέσουν οι συνταγές της Εβίτας, ότι έχω φτιάξει έχει βγει πολύ καλό! Και φυσικά εμπιστεύομαι και σένα!
    Είδα μέλι, κανέλα, πορτοκάλι και γιαούρτι και ενθουσιάστηκα! Πρέπει να είναι απίθανα αυτά τα μάφινς!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ερμιόνη μου και πράγματι οι συνταγές της Εβίτας είναι πολύ ωραίες!
      Τα συγκεκριμένα με τα υλικά τους είναι πολύ αρωματικά και νόστιμα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Πόσο όμορφα είναι να ψωνίζεις από τα μαγαζάκια της γειτονιάς, από ανθρώπους οικείους, που ξέρουν τα γούστα σου και σου λένε μια γλυκιά και ζεστή καλημέρα!!!
    Τα cupcakes με μέλι και λάδι είναι φοβερά και η φόρμα που τα έφτιαξες τα απογειώνει!!! ΘΑ τα δοκιμάσουμε και εμείς Κική μου!!!
    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ όμορφα Δήμητρά μου! Τα δε cupcakes αξίζει να τα φτιάξεις γιατί είναι υπέροχα. Προσοχή μόνον στο λάδι να μην είναι ..."βαρύ"!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  14. Κικίτσα μου η αλήθεια είναι ότι το ελαιόλαδο το φοβάμαι λίγο σε γλυκά, αλλά αφού η συνταγή είναι δοκιμασμένη από σένα, είμαι βέβαιη για το νόστιμο αποτέλεσμα!

    Φιλιά, καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενά μου μόνον αν έχει έντονα γευστικά χαρακτηριστικά αλλά υπάρχουν ελαιόλαδα που κάνουν για γλυκά όπως αυτά του Κολυμπαρίου και της Μυτιλήνης που είναι ελαφρά. Μπορείς όμως να χρησιμοποιήσεις είτε αραβοσιτέλαιο είτε σησαμέλαιο αντί για ελαιόλαδο, αν θέλεις. Το αποτέλεσμα είναι εξίσου νόστιμο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Τα κεκάκια θα είναι σίγουρα νόστιμα και μοσχομυριστά,αλλά σε μένα "κλικ" έκανε η επικάλυψη.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η επικάλυψη είναι υπέροχη και το ένα συμπληρώνει το άλλο Σωσώ μου!
      Δοκίμασέ τα ...θα ενθουσιαστείς ...είμαι σίγουρη!
      Φιλιά και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  16. Και μόνο από τις φωτογραφίες που είναι εξαιρετικές, τα λιμπίστικα ~ μετά διάβασα και την συνταγή και με αποτέλειωσε, ιδιαίτερα το γλάσο!!!
    Γειά στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα Μπέττυ και καλώς ήρθες! Είναι πολύ πολύ ωραία και με το συγκεκριμένο γλάσο απογειώνονται!

      Διαγραφή
  17. Αν και η κουζίνα κι' εγώ είμαστε σε διάσταση κάτι χρόνια τώρα, δεν μπορώ να μη σε διαβάσω Κική μου, να λαχταρίσω τις γεύσεις που μας προτείνεις και να πω για άλλη μια φορά "αυτό θα το φτιάξω σίγουρα"!!!!! Copy, Paste και κατ' ευθείαν στο ντοσιέ με της συνταγές της μανούλας μου!
    Σου εύχομαι μια υπέροχη εβδομάδα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις Φιλία μου και μου αρέσει πολύ που με επισκέπτεσαι... αν και είσαι σε διάσταση, όπως λες, με την κουζίνα... με τιμάει αυτό! :-)))
      Δώσε τη συνταγή στη μανούλα σου και θα την φτιάξει είμαι σίγουρη γιατί είναι νοστιμότατη κι εύκολη!
      Φιλάκια και να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  18. Κική μου εκτός απο πολύ νόστιμα είναι και πανέμορφα!Το γλάσο πολύ ιδιαίτερο, μου αρέσει το γιαούρτι και θέλω να τα δοκιμάσω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κεκάκια με πολλά πλεονεκτήματα Ελένη μου και κυρίως εύκολα και πολύ νόστιμα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Κική, υπέροχα τα κεκάκια! Και με προϊόντα της ελληνικής γης, μάλιστα! Ακόμα καλύτερα. Όπως λέει και η Έλενα, το ελαιόλαδο επειδή έχει έντονη γεύση και άρωμα, θα πρέπει να είναι κάποια ελαφριά ποικιλία. Έχουμε την καλύτερη ποιότητα ελαιολάδου στον κόσμο, άλλωστε! Γιατί να μην εκμεταλλευτούμε; Καλοφάγωτα τα cupcakes!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ειρήνη μου με ελληνικότατα προϊόντα και υπέροχη μεσογειακή γεύση!
      Όσο για το ελαιόλαδο, έγραψα και στην Έλενα, απλά πρέπει να είναι ένα ελαιόλαδο με λεπτά γευστικά χαρακτηριστικά (όπως της Μυτιλήνης ή του Κολυμπαρίου) ή αλλιώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αραβοσιτέλαιο ή σησαμέλαιο.
      Το γευστικό αποτέλεσμα είναι το ίδιο υπέροχο!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  20. Νομίζω πως θα το αξιοποιήσεις με τον καλύτερο τρόπο το νέο σου... βιβλιο-απόκτημα!!!
    Ήδη το ξεκίνησες!!!
    Οκ, στη λίστα ΚΑΙ αυτό!!!
    ;-)
    Φιλάκιαααα!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι... το ξεκίνησα όπως λες!! :-)))
      Τα συγκεκριμένα κεκάκια αξίζουν να τα δοκιμάσεις!
      Φιλάκια!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  21. Thanks for following our new mother daughter blog! We love your blog everything looks delicious so we follow back!
    Alexandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μου αρέσει που έχουν ελαιόλαδο και θα ήθελα να τα δοκιμάσω.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζουν τη δοκιμή μόνον πρόσεξε το ελαιόλαδο να έχει λεπτά γευστικά χαρακτηριστικά αλλιώς χρησιμοποιήσε αραβοσιτέλαιο ή σησαμέλαιο!
      Καλή σου μέρα! -:))

      Διαγραφή
  23. Πολύ όμορφα και πολύ λαχταριστά!!!
    Το γλάσο με το γιαούρτι φαίνεται τέλειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα κεκάκια είναι νόστιμα αλλά το γλάσο είναι " το κερασάκι στην τούρτα"!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  24. πραγματικα κικη μου φαινονται τελεια και στις δυο εκδοχες με αχνη η γιαουρτι..θα τα κανω αυριο κιολας γιατι ειναι απλα υλικα που εχουμε στο σπιτι..καλη σου εβδομαδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα φτιάξεις Λίλα μου γιατί αξίζουν και είναι εύκολα!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  25. Γειά σου Κική μου! Μα τι όμορφα κεκάκια! Αυτή τη φόρμα την έχω κι εγώ και με ξετρελαίνει. Τα κεικ σου έχουν υλικά αγαπημένα και παραδοσιακά. Το γλάσο είναι η έκπληξη που θα ήθελα να δοκιμάσω.

    Πολύ καλή επιλογή συνταγής.
    Βιβλίο της Παπαχαραλάμπους δεν έχω ακόμα και δεν έχω κάνει ποτέ συνταγή της. Καιρός είναι, ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Χρυσαυγή μου και πράγματι η φόρμα αυτή είναι πανέμορφη!
      Δοκίμασέ τα μαζί με το γλάσο γιατί ο συνδυασμός είναι τέλειος!!!
      Όσο για τις συνταγές της Εβίτας, 3-4 που έχω κάνει είναι καλές!
      Φιλιά και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  26. κι εμενα πολυ μου αρεσαν και μαλλον θα τα δοκιμασω μες στην εβδομαδα!!!καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζουν τη δοκιμή τους και είμαι σίγουρη ότι θα τα λατρέψεις... είναι απίθανος συνδυασμός!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  27. Κική έψαχνα μια καλή ιδέα για πρωινό και την βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κική τέλεια τα κεκάκια σου!!! Καταπληκτική και πολύ εύκολη συνταγή!! Μοιάζουν νοστιμότατα!!!! Και οι δύο εκδοχές φαίνονται υπέροχες!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!