Μια μαργαρίτα από σοκολατοψωμάκια...

Καλή σας μέρα και καλή σας εβδομάδα! Ένα σοκολατοψωμάκι για να μας βοηθήσει να έχουμε μια γλυκιά εβδομάδα! Μπορούμε να το πάρουμε μαζί μας στο γραφείο, να το "τρυπώσουμε" στο ταπεράκι του σχολείου αλλά και να συνοδέψουμε μ'αυτό τον καφέ ή το τσάι μας. Εγώ το έκανα μικρά ψωμάκια και το έβαλα σε στρογγυλό ταψί δίνοντάς του το σχήμα μαργαρίτας κάτι που είναι πολύ βολικό γιατί τα ψωμάκια χωρίζονται και μπαίνουν στην κατάψυξη μέχρι να καταναλωθούν όλα, οπότε δεν "μπαγιατεύουν". Αν πάλι δεν τα καταναλώσετε όλα ...μη στενοχωριέστε γιατί μπορούμε να κάνουμε μιαν απίστευτη σοκολατοπουτίγκα για το Κυριακάτικο πρωινό, προσθέτοντας αυγά, γάλα και μέλι! Τόσο απλά!!! Οπότε μην καθυστερείτε... μπείτε στην κουζίνα και... μεγαλουργήστε!!! Οι αγαπημένοι σας, μικροί και μεγάλοι είναι σίγουρο ότι θα το καταευχαριστηθούν!!
ΥΛΙΚΑ
250 ml γάλα χλιαρό + λίγο γάλα για το τελικό άλειμα του ψωμιού
2 μεγάλα αυγά
30 γρ. βούτυρο λιωμένο και χλιαρό
500 γρ. αλεύρι για τσουρέκι, κοσκινισμένο
1 φακελάκι ξηρή μαγιά
60 γρ. ζάχαρη
5 γρ. αλάτι
100 γρ. σταγόνες σοκολάτας πικρής ή γάλακτος (1 φακελάκι)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βάζουμε σε ένα μπολ το αλεύρι κοσκινισμένο, το αλάτι και τη ζάχαρη.
Διαλύουμε τη ξηρή μαγιά στο χλιαρό γάλα και την προσθέτουμε στο μπολ με το αλεύρι.
Ανακατεύουμε και αφήνουμε σε ζεστό μέρος.
Χτυπάμε τα αυγά με το σύρμα ή το μίξερ χειρός έως ότου ασπρίσουν και φουσκώσουν και αμέσως μετά τα προσθέτουμε στο μπολ με το αλεύρι και τη μαγιά.
Αρχίζουμε το ζύμωμα και μόλις τα υλικά μας ομογενοποιηθούν προσθέτουμε και το λιωμένο βούτυρο σιγά σιγά, ζυμώνοντας έως ότου έχουμε μια ζύμη όχι σφιχτή που όμως δεν κολλάει στα χέρια (οριακά).
Χωρίς να προσθέσουμε άλλο αλεύρι, αφήνουμε τη ζύμη μας να φουσκώσει σε ζεστό μέρος ή μέσα στον φούρνο, στους 35 βαθμούς Κελσίου.
Μόλις διπλασιαστεί σε όγκο, την ξεφουσκώνουμε και την πλάθουμε στο σχήμα που θέλουμε, προσθέτοντας και τις σταγόνες σοκολάτας (εγώ έκανα με μικρά ψωμάκια μια μαργαρίτα).
Αφού πλάσουμε αλείφουμε τα σοκολατοψωμάκια με λίγο γάλα και τα αφήνουμε και πάλι να φουσκώσουν.
Εν τω μεταξύ, προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170 βαθμούς Κελσίου και βάζουμε στο κάτω μέρος του ένα μικρό ταψί ή ανοξείδωτο μπολ με  νερό για να υπάρχει υγρασία και να μην κάνει σκληρή κόρα το σοκολατόψωμό μας.
Βάζουμε το ταψί και ψήνουμε για 30-40 λεπτά, περίπου ή έως ότου αποκτήσει μια χρυσόξανθη κόρα.
Απολαμβάνουμε με γάλα, καφέ οποιαδήποτε ώρα της μέρας. Όσο για τα πιτσιρίκια... αυτά τρελλαίνονται να το έχουν για σνακ στο σχολείο.

30 σχόλια:

  1. Υπέροχα τα τσουρεκοψωμάκια σου, Κική μου, καταπληκτικά για πρωινό!
    Αφράτα, σοκολατένια, λαχταριστά. Έμεινε κανένα;
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ελένη μου είναι νόστιμα... όχι δεν έμεινε κανένα γιατί τα τσάκισαν μικροί και μεγάλοι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Αυτά αρέσουν πολύ και στον Θ. Καιρό έχω να του φτιάξω κάτι παρόμοιο και τώρα με έβαλες στα "αίματα" Κική μου, ίσως για το απόγευμα.
    Αλλά θα βάλω τον αρτοπαρασκευαστή να κάνει την μεγάλη δουλειά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε Πηνελόπη ετοίμασέ τα... έτσι κι αλλιώς η συνταγή ήταν για αρτοπαρασκευαστή κι εγώ απλά την άλλαξα! -:))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Πωπω μου τρέχουν τα σάλια! Δώσε μου σοκολάτα και πάρε μου την ψυχη! Αλλά λέω να το αποφύγω γιατί θα πάρω και τα κιλά που έχασα με τόσο κόπο!! Θα παραμείνω λίγα λεπτάκια στην σελίδα να χορτάσει το ματάκι μου!

    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Μeli να σου δώσω όση σοκολάτα θέλεις... αν πας στη στήλη Σοκολάτα θα δεις ότι έχουμε κοινή την αγάπη αυτή! Αλλά τί να γίνει που κι εγώ προσέχω!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Τα ψωμάκια αυτά τα λάτρεψα ήδη!
    Δεν υπάρχει καλύτερο συνοδευτικό για τον πρωινό μας καφέ! Με εμφανή τη γεύση της σοκολάτας αλλά χωρίς να είναι πολύ βαριά ή λιπαρά, ό,τι χρειάζεται για ενέργεια στο ξεκίνημα της μέρας!
    Καλή βδομάδα Κική, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ και για το βραβείο στην προηγούμενη ανάρτηση, να είσαι καλά και να μαγειρεύεις νόστιμα και δημιουργικά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Dark μου... πράγματι με τον καφέ είναι ό,τι καλύτερο αλλά και με γάλα ταιριάζουν πολύ ωραία!
      Όσο για το βραβείο... η σκοτεινή σου κουζίνα κι εσύ το αξίζετε για τις υπέροχες αναρτήσεις σου!

      Διαγραφή
  5. Ένα δεκατιανό γεύμα για όλες τις ηλικίες,ιδανικότερο βέβαια για τα μικρά παιδιά ή για όσους αισθάνονται σαν μικρά παιδιά!
    Τα μικροσκοπικά-για τα μάτια μου..-γλυκά ψωμάκια,τα αφράτα αυτά γλυκοποιήματα ,στη ζύμη των οποίων η σοκολάτα χαρτογραφεί περιοχές γλυκιάς αποπλάνησης και η απίθανη γεύση τους σιγοπερπατά στο στόμα,είναι η σίγουρη τονωτική παρέα στα ροφήματά μας,στα διαλείμματά μας ,στα γλυκοπερπατήματά μας.
    Καλή η πρόταση για την αποθήκευσή τους στην κατάψυξη,αλλά υπάρχει περίπτωση να περισσέψουν για να πραγματοποιηθεί?
    Καλή εβδομάδα Κική μου,στέλνω πολλά ,πολλά φιλιά σε όλους τους ορόφους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι δηλαδή για μας Φωτεινή μου...χαχαχα εντάξει άφησα και για τις ανιψιές μου! -:)))
      Είναι μικρά σχετικά γιατί είναι χορταστικά! Χαίρομαι που σου άρεσαν ...είναι νόστιμες σοκολατομπουκιές!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Πόσο τα λιγουρεύτηκα από τις φωτογραφίες σου Κική μου!
    Πλησιάζει η ώρα για τον απογευματινό μου καφέ και θα ήθελα πολύ να έχω ένα από τα αφράτα ψωμάκια σου για συνοδευτικό!!
    Πολλά φιλιά!

    ΥΓ. Ευχαριστώ πολύ και για το βραβείο! Είναι χαρά και τιμή μου που με σκέφτηκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ερμιόνη μου! Είναι νόστιμα και χωρίς περιττές θερμίδες!
      Όσο για το βραβείο... σου αξίζει!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Ωωωωωω!!
    Υπέροχα αφράτα σοκολατοψωμάκια!
    Τα φαντάζομαι να συνοδεύουν τον καφέ μου Κικίτσα μου!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πεντανόστιμα χωρίς να είναι πολύ γλυκά Έλενά μου...
      Φιλιά κι επίσης καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Mπαίνω στην κουζίνα άμεσα.....θα γίνεται και στον αρτοπαρασκευαστή αυτό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνεται ...η αρχική συνταγή ήταν για αρτοπαρασκευαστή Λίλα μου.

      Διαγραφή
  9. Κική μου πολύ όμορφα είναι τα ψωμάκια σου, υπέροχο συνοδευτικό για το καφεδάκι μας!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ελένη μου είναι ό,τι πρέπει και χωρίς πολλή ζάχαρη!

      Διαγραφή
  10. Για κολατσιό, για καφεδάκι, τσαγάκι, για κάτι λίγο γλυκό και όχι επιβαρυμένο, με πολύ ζάχαρη ή λιπαρά, τα σοκολατοψωμάκια σου είναι η κατάλληλη πρόταση, Κική! Εξαιρετικά!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχα τα σοκολατοψωμάκια σου Κική μου!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ε, αυτό ήταν το... τελειωτικό χτύπημα!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά, κορίτσι μου!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λατρεύω ότι έχη σχέση μέ σοκολάτα!!Τέλεια η συνταγή σου Κική!!Οτι πρέπει γιά νά συνοδεύσουν τόν καφέ!!Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραιότατο φαίνεται και φούσκωσε τέλεια.
    Θα μπει στο πρόγραμμα κάποια στιγμή να εκτελεστεί η συνταγή σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τι λαχταριστό!!! αύριο μπαίνει σε εφαρμογή!! καλή εβδομάδα!!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. νωρις ειναι ακομα, προλαβαινω να τα φτιαξω για πρωινο!καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μμμμμμ Κική τι όμορφη συνταγούλα είναι αυτή. Τα παιδιά θα ξετρελλαθούν!!! Και για το σχολείο φυσικά σούπερ ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μιαμ! Μιαμ!! Νοστιμότατα φαντάζουν τα σοκολατοτσουρεκοψωμάκια σου!!! χαχα! Τόσο αφράτα και λαχταριστά!!!
    Καλό βράδυ να έχεις!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!