Αρωματικά μπισκότα με τραγανές μπουκιές Quaker

Καλησπέρα σας! Σαββατόβραδο σήμερα, κρύο, χωρίς καθόλου χιόνι κι εγώ καθισμένη μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή μου... δεν μπορώ να γράψω τίποτε, ούτε ένα μικρό πρόλογο για τα νόστιμα και υγιεινά μπισκότα που ετοιμάστηκαν την προηγούμενη εβδομάδα και συντρόφεψαν τα καθημερινά ροφήματα μικρών και μεγάλων της οικογένειας, στο σπίτι, στη δουλειά αλλά και στο σχολείο. Λίγο η ημικρανία που με ταλαιπωρεί από το πρωί, λίγο η αυριανή ψηφοφορία του Μνημονίου, λίγο κάποια προβλήματα της καθημερινότητας με έχουν κάνει να νιώθω σαν ...εξωγήινη που φοράει ένα... ξένο κεφάλι. Επεξεργασία εγκεφάλου...0!!!!!!! Ελπίζω να μην σκούριασε και δεν ξαναδουλέψει!!!! Έτσι, περνάω στη συνταγή (είδατε;;;; Γλυτώσατε τη φλυαρία μου για σήμερα!!!). 
Όσο για τα μπισκότα, δοκιμάστε τα και δεν θα το μετανιώσετε!!!
ΥΛΙΚΑ
120 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις κοσκινισμένο
130 γρ. ζάχαρη μαύρη ή καστανή
125 γρ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
1 αβγό
70 γρ. Quaker τραγανές μπουκιές με σοκολάτα υγείας
55 γρ. Quaker τραγανές μπουκιές με ξηρούς καρπούς
1 φακελάκι βανίλια με άρωμα πορτοκάλι
Ξύσμα από 1 πορτοκάλι και 1 λεμόνι
Για την επικάλυψη
100 γρ. κουβερτούρα ή κουβερτούρα γάλακτος
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Ψιλοκόβουμε τις τραγανές μπουκιές Quaker στο multi.
Στο μπολ του μίξερ, βάζουμε το βούτυρο με τη ζάχαρη και τα χτυπάμε έως ότου γίνουν ένα αφράτο, ομοιογενές μείγμα.
Προσθέτουμε το αβγό και τη βανίλια και χτυπάμε για λίγο ακόμη.
Προσθέτουμε τα 2 είδη Quaker, το αλεύρι και το ξύσμα και ανακατεύουμε καλά.
Καλύπτουμε 1 λαμαρίνα φούρνου με αντικολλητικό χαρτί.
Παίρνουμε κουταλιές από το μείγμα και τις βάζουμε στο ταψί με απόσταση 1.5 εκ. τη μια από την άλλη για να μην κολλήσουν τα μπισκότα.
Ψήνουμε για 12-14 λεπτά, μέχρι να πάρουν ένα ωραίο ανοιχτό καστανό χρώμα.
Βγάζουμε από το φούρνο, τα αφήνουμε για 5-6 λεπτά να κρυώσουν και τα μεταφέρουμε σε σχάρα για να κρυώσουν εντελώς.
Για την επικάλυψη
Λιώνουμε σε μπεν μαρί την κουβερτούρα γάλακτος και βάζουμε λίγη στην επιφάνεια του κάθε μπισκότου. 
Εάν θέλουμε μπορούμε, όσο η σοκολάτα είναι ακόμα υγρή, να κολλήσουμε στο κέντρο του μπισκότου, ένα φουντούκι ή ένα αμύγδαλο.

24 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Κική, λίγο πολύ όλοι κάπως έτσι είμαστε.
    Κοιτάμε το άπειρο χωρίς να εστιάζουμε πουθενά.
    Ας μη σβήσει η ελπίδα τουλάχιστον.
    Ας φάμε κανένα κουλουράκι ή μπισκοτάκι όσο έχουμε!!Μ΄αρέσει η σοκολάτα από πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ξανθή... πρέπει να συνεχίσουμε να ελπίζουμε!!

      Διαγραφή
  2. γειά σου ΓΛΥΚΟΥΛΑ!!θα μας τρελάνεις με τα γλυκά σου!!αχχχχ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Μάγια μου που σου άρεσαν αλλά δεν θέλω να σας τρελλάνω!!!

      Διαγραφή
  3. Κική μου ας φάμε κανένα γλυκάκι να πάνε τα φαρμάκια κάτω(όσο μπορούμε δηλαδή).Τέλεια τα μπισκοτάκια σου πήρα ένα κι έφυγα,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλυκάκι, μπισκοτάκι.....κάτι να πάνε κάτω τα φαρμάκια βρε κορίτσια!!
    Θα πάρω ένα να συνοδεύσω τη ζεστή σοκολάτα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Μπέττυ μου! Πάρε πολλά,όχι ένα!!

      Διαγραφή
  5. Παίρνω κι εγώ 2-3 και φεύγω...υπέροχα πρέπει να είναι!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όμορφα και γλυκά..να σαι καλά......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κική μου κουράγιο τι να πω!!!Θα πάρω ένα μπισκοτάκι μήπως και γλυκαθούμε!!!Πολύ νόστιμα πρέπει να είναι!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευπαρουσίαστα με τη σοκολάτα από πάνω και το φουντούκι!!
    Επίσης υγειηνά!!
    Περαστικά σου εύχομαι για το κεφάλι και περαστικά εύχομαι σε όλους μας για το Μνημόνιο!!

    Υ.Γ. Ξέρω από πρώτο χέρι τι θα πει Ημικρανία και σε λυπάμαι!!!
    Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χρυσαυγή μου, ευτυχώς μου πέρασε!!! Όσο για το Μνημόνιο... άστα να πάνε!

      Διαγραφή
  9. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΩΤΗ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΕΦΑΓΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΜΙΣΘΟΥ ΝΟΙΩΘΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΔΙΑΣΜΕΝΟ ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΘΑΙΝΩ ΑΠΑΝΩΤΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ....
    ΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΜΑΣ ΓΛΥΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ.
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΠΙΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ.
    ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΚΙ ΕΓΩ Σ ΑΓΑΠΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια μου σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί μπορεί εγώ να είμαι ελεύθερη επαγγελματίας με τα Γαλλικά αλλά ποιός ή πόσοι θα στείλουν τα παιδιά τους σε δεύτερη ξένη γλώσσα εάν δεν έχουν χρήματα για τα ¨"βασικά";;
      Χαίρομαι που σε γλύκαναν τα μπισκοτάκια μου, ευχαριστώ για τις ευχές και ...ας κάνουμε όλοι κουράγιο να δούμε πού θα καταλήξει όλο αυτό το κακό!!! Καλό βράδυ φιλεναδίτσα μου γλυκιά και φρόντισε να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  10. περαστικουλια!!!υπεροχα φαινονται....θα τα δοκιμασω για τα τέκνα,,,,ευχαριστω..καλημερααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ irida μου κι ελπίζω να τους αρέσουν τα μπισκοτάκια!!! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα και περαστικά!!! νοστιμότατα φαίνονται, θα τα φτιάξω στα μικρά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου! Να τα φτιάξεις για τα μικρά σου κι ελπίζω κι εύχομαι να τους αρέσουν!!! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  12. Κικίτσα μου όλοι λίγο πολύ τα ίδια αισθανόμαστε, αυτή η αβεβαιότητα μας τρελαίνει όλους!
    Περαστικά εύχομαι και ελπίζω να είσαι καλύτερα!
    Στα μπισκοτάκια σου τα λαχταριστά, αν κατάλαβα καλά δεν έβαλες κουάκερ νιφάδες βρώμης, αλλά κάτι άλλο .... κάτι σαν κορν φλέικς με κουάκερ?... κατάλαβα καλά??
    Δεν τα έχει πάρει το μάτι μου στα ΣΜ, θα τα ψάξω σίγουρα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα, Κική μου, άκουσα μπισκοτάκια και ήρθα! Μου αρέσει το Κουάκερ και το βάζω και στο ψωμί.
    Τα μπισκοτάκια σου φαίνονται τέλεεια, κρατάω τη συνταγή. Μου έρσε πολύ και το στόλισμάτους!
    Κικίτσα, μην στενοχωριέσαι, το ξέρεις ότι δεν βγαίνει τίποτα, αλλά είσαι ευαίσθητη. Αύριο με το φως θα δεις διαφορετικά τα πράγματα. Προ πάντων μην ακούς ειδήσεις, θα γίνεις χειρότερα. Εγώ πλέον ακούω μόνο μουσική!
    Φιλιά πολλά, καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!