Νηστίσιμες φλογέρες με χαλβά ...

...το γλυκό fingerfood της Καθαράς Δευτέρας
Η σημερινή μου πρόταση αφορά στο γλυκό της Καθαράς Δευτέρας. Μια γλυκιά φλογέρα, νηστίσιμη, χωρίς σιρόπι που μπορούμε να την πάρουμε μαζί μας εάν κάνουμε πικνίκ αλλά μπορούμε να την προσφέρουμε και σαν κέρασμα στο σπίτι.
Απλή κι εύκολη, με τα γνωστά υλικά της ημέρας αυτής: χαλβά, ξηρούς καρπούς, λίγο ταχίνι και φύλλα κρούστας. Πάμε να τις φτιάξουμε;;;;;
ΥΛΙΚΑ για 30-32 φλογέρες
8 φύλλα κρούστας
350 γρ. χαλβά με κακάο
130 γρ. ξηρούς καρπούς (αμύγδαλα, φουντούκια, καρύδια) ψιλοκομμένους
1/2 φλ. ηλιέλαιο
4 κ.σ. ταχίνι
Άχνη για το γαρνίρισμα
Και να η διαδικασία...
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Θρυμματίζουμε με το χέρι τον χαλβά ή τον τρίβουμε στην χοντρή πλευρά του τρίφτη.
Τον βάζουμε σε ένα μπολ.
Ψιλοκόβουμε στο multi τους ξηρούς καρπούς και τους αναμιγνύουμε με τον χαλβά.
Σε ένα μικρό μπολ, ανακατεύουμε το ηλιέλαιο με το ταχίνι και αναμιγνύουμε καλά έτσι ώστε με το μείγμα αυτό να αλείψουμε τα φύλλα πριν τοποθετήσουμε τη γέμιση.
Απλώνουμε ένα φύλλο και με το μαχαίρι το κόβουμε σε τέσσερα ίσα κομμάτια.
Το αλείφουμε με το μείγμα ταχινιού-ηλιέλαιου χρησιμοποιώντας ένα πινέλο.
Απλώνουμε 1- 1.5 κουταλιά της σούπας από τη γέμιση, διπλώνουμε τις άκρες για να μην βγεί η γέμιση και τυλίγουμε σε φλογέρα.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 190 βαθμούς Κελσίου και ψήνουμε για 8-10 λεπτά, περίπου έως ότου ροδοκοκκινήσουν.
Προσοχή στον χρόνο ψησίματος γιατί, όπως βλέπετε στη φωτό, εμένα μου ...ξέφυγαν λίγο!!!!! Πάντως κι έτσι, έγιναν καταπληκτικές!!!
Βγάζουμε από το φούρνο, αφήνουμε να κρυώσουν και πασπαλίζουμε με άχνη.
Εάν δεν τις θέλουμε πολύ γλυκιές τις αφήνουμε με ελάχιστη έως καθόλου άχνη και απολαμβάνουμε το μεγαλείο της γεύσης του χαλβά και των ξηρών καρπών.
Εάν, πάλι, τις θέλουμε πολύ γλυκιές, τις ... βυθίζουμε κάτω από έναν σωρό άχνης!

35 σχόλια:

  1. Yeeeeeeeeeeh!! Τέλεια, ήρθα να παραλάβω το δώρο μου...Πρώτη φορά παίρνω δώρο χωρίς να έχω γιορτή ή γενέθλια....Τα κουτάκια μου είναι φανταστικά!!Ευχαριστώ, ευχαριστώ!! Υπέροχη έκπληξη...Να είσαι καλά να μας γεμίζεις τη ζωή με υπέροχες συνταγές όπως αυτές οι τέλειες γλυκές φλογέρες... Έκανα και μια βόλτα και είδα κάτι σοκολατένιες τούρτες και μια μαρμελάδα με μέλι που μου είχε διαφύγει...και με έπεσαν τα σαγόνια πρωινιάτικα!! Θα σου στείλω το mail μου, στο mail σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Κατερίνα, περιμένω τα στοιχεία σου!!! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απ'όλα τα Σαρακοστιανά ο χαλβάς έχει ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου! Τέλειες οι φλογέρες σου Κική μου! Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κατερίνα μου, επίσης καλή Σαρακοστή!

      Διαγραφή
  4. mmmmm....καλημέρα Κική μου!! ήρθα να πάρω τη λαχταριστή νηστίσιμη φλογέρα μου και να σου ευχηθώ καλό 3ήμερο! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε όσες θέλεις Pela μου! Επίσης καλό τριήμερο!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΥΛΟΥΜΑ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΣΕ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασιούλα μου καλή!!! Επίσης καλό τριήμερο και καλή Σαρακοστή!! Να περάσετε υπέροχα! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙΚΗ ΜΟΥ !!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΙ ΦΛΟΓΕΡΕΣ ΣΟΥ!!!!
    ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΥΛΟΥΜΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Φωτολαμπίδα μου!! Χαίρομαι που σου άρεσε! Επίσης καλό τριήμερο και καλά κούλουμα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ πολύ, Κική μου, για την εξαιρετική πρότασή σου!Καταπληκτική ιδέα και πολύ ευπαρουσίαστη!
    Θα τη δοκιμάσω όπωςδήποτε!
    Φιλάκια, καλά Κούλουμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη μου. Καλά κούλουμα και καλή Σαρακοστή! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Κική μου είναι καταπληκτικές και μου αρέσουν πολύ ροδοψημμένες...μμμ!Σου εύχομαι να περάσεις καλά, φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, πίστεψέ με ...κατά λάθος έγιναν τόσο ροδοψημένες!!!! χαχαχα Καλό τριήμερο και καλά Κούλουμα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. ωραία πρόταση την έψαχνα....να σαι καλά
    πέρνα όμορφα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να που την βρήκες Παναγιώτη!! Καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
  10. Καλή Σαρακοστή Κική μου! Καλό 3ημερο! Ωραία η πρότασή σου! Μα που να βρω εδώ χαλβά να την κάνω...:((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Αγγελική μου, καλά Κούλουμα και καλά να περάσεις!! Να σου στείλω χαλβά;;;; -:))))

      Διαγραφή
  11. ΤΟΝ ΧΑΛΒΑ ΤΟΝ ΤΡΩΩ ΜΕ ΤΟ ΚΙΛΟ, ΑΝ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΛΟΓΕΡΕΣ, ΧΑΘΗΚΑ!!!!!
    ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΙΣ ΚΑΩ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΑΣΗ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΒΛΕΠΩ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Ρενάκι μου, αφού έτσι κι αλλιώς τρως χαλβά ... δοκίμασε και τις φλογέρες, είναι μούρλια!!! Κι εγώ τον τρώω τον άτιμο το χαλβά και το ταχίνι!!! Καλό τριήμερο και καλά Κούλουμα!! Θα τα πούμε κι από κοντά!

      Διαγραφή
  12. Mμμμ, ενδιαφέρον πολύ!! Ηδη μου μύρισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ τες Ευγενία και δεν θα το μετανιώσεις!!!

      Διαγραφή
  13. Τέλειες φαίνονται κι αυτές!!!!Δοκίμασα το χοιρινό πρασοσέλινο το προηγούμενο Σάββατο...πεντανόστιμο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι kallianira μου!!! Δοκίμασέ τες!!! Χαίρομαι που σου άρεσε το πρασοσέλινο!!! Καλό τριήμερο και καλά Κούλουμα!

      Διαγραφή
  14. Tante Kiki....καλησπέρα...οι φλογερίτσες φαίνονται φανταστικές και ευκολότατες.....πάω να τις ετοιμάσω.....(το ένα πακετάκι χαλβά που πήρα για την Καθαρή Δευτέρα θα μπει στις φλογέρες.....τα άλλα θα φαγωθούν όπως είναι.....με κανελλίτσα και λεμόνι)...καλό τριήμερο...καλή σαρακοστή...φιλιά Ελένη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου!! Περιμένω τις εντυπώσεις σου!!! Καλό τριήμερο και καλά Κούλουμα!!! Φιλιά και να περάσεις καλά!

      Διαγραφή
  15. ΠΟλύ ωραία εκδοχή μου ακούγεται ΚΙΚΙ μου..που συνήθως τον χαλβά τον τρώμε σκέτο.....θα δοκιμαστεί ...σίγουρα...φιλακια και καλο διήμερο τέτοια ωρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ρούλα!!! Φιλάκια και επίσης καλό διήμερο!

      Διαγραφή
  16. Αυτή τη συνταγή πρώτη φορά τη βλέπω και φαίνεται λαχταριστή,ευχαριστούμε!!!!
    Καλή Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ την Ρένα μου, είναι πολύ ωραία! Επίσης, καλή Σαρακοστή!

      Διαγραφή
  17. Κική μου πρώτη φορά βλέπω αυτό το γλυκάκι!! Θα το δοκιμάσω αν και ο χαλβάς δεν είναι η αδυναμία μου!! Φιλάκια και καλά κούλουμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μάνια μου!!! Δοκίμασέ το, μόνον εάν σου αρέσει ο χαλβάς και το ταχίνι!!! Πολλά φιλάκια και καλά κούλουμα!!

      Διαγραφή
  18. Φοβερή ιδέα!! Θα δοκιμαστεί σίγουρα γιατί λατρεύουμε το χαλβά οικογενειακώς!! Καλό τριήμερο και καλή σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή Σαρακοστή!!
    Την έβαλα στις προτάσεις μου τη συνταγή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!