Σαλάτα μεξικάνα... η εύκολη λύση

Μια ακόμα σαλάτα για σήμερα. Από 'κείνες τις εύκολες και γρήγορες αλλά νόστιμες σαλάτες που μπορούν να συνοδεύσουν ψητά, πουλερικά, ζυμαρικά και να σταθούν στο ύψος τους σε κάποιο κυριακάτικο γεύμα...  κοσμώντας το τραπέζι μας!
Μπορεί όμως να γίνει κι ένα γρήγορο γεύμα, αν... τη συνοδεύσουμε με ζεστό, φρυγανισμένο ψωμί. Ποιός μπορεί όμως να τους αντισταθεί;;;;
Ας δούμε πόσο γρήγορα γίνεται...
ΥΛΙΚΑ
1 πακέτο (450 γρ.) σαλάτα Μεξικάνα κατεψυγμένη
5 φέτες ζαμπόν σε καρεδάκια
100 γρ. γραβιέρα σε κυβάκια
200 γρ. μαγιονέζα
100 γρ. κέτσαπ
Φρεσκοτριμμένο πιπέρι
Ελάχιστο αλάτι (προαιρετικά)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βράζουμε τη σαλάτα σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας.
Αφήνουμε να κρυώσει και προσθέτουμε το ζαμπόν και τη γραβιέρα.
Αλατίζουμε ελαφρώς (εάν θέλουμε) και πασπαλίζουμε με φρεσκοτριμμένο πιπέρι.
Σε ένα μπολ, αναμιγνύουμε τη μαγιονέζα και τη κέτσαπ.
Προσθέτουμε το μείγμα αυτό στη σαλάτα, ανακατεύουμε και η σαλάτα μας είναι έτοιμη να μας κερδίσει με την υπέροχη γεύση της.
Καλή όρεξη και καλή Κυριακή να έχουμε!

23 σχόλια:

  1. They look delicious..Bookmarked

    Aarthi
    http://www.yummytummyaarthi.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύκολη και γρήγορη λύση, αλλά όχι ''πρόχειρο'' φαγητό.Πλήρες γεύμα και νοστιμότατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απλή,εύκολη και νόστιμη μπράβο Κική έγραψες πάλι καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαίνεται πολύ καλή..καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αααα, κυρία μου, σήμερα σε βρίσκω πολύ Μεξικάνα!
    Βάζω το σομπρέρο μου (δεν ξέρω δηλαδή αν φοράνε οι γυναίκες σομπρέρο αλλά αυτό βρήκα χα χα χαα) και σερβίρομαι από το μπολάκι της τελευταιας φωτό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή γιατί να μην φοράνε και οι γυναίκες σομπρέρο και να ...κοιμούνται όπως οι άντρες Μεξικάνοι;;;; εεεεεεε;;; Προς το παρόν βολευόμαστε με τη σαλάτα!! χαχαχαχα Χαίρομαι που σου άρεσε Έλενά μου!!

      Διαγραφή
  6. Νοστιμότατη και πολύ εύκολη!!!Γρήγορη λύση και χορταστική.Μπράβο Κική μου.Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απίθανη σαλάτα που μπορεί να αποτελέσει και κυρίως πιάτο από μόνη της. Πολύ χορταστική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κικίτσα μου χορταστική και εύκολη λύση!! Φιλάκια!! Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μάνια μου!!! Εγώ τη λέω σπιτικό fast food!!!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Κική μου. Γρήγορη, νόστιμη και χορταστική.
    Και σαν κύριο πιάτο νομίζω ότι είναι υπέροχη.
    Φιλιά, καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. VIVA MEXICO!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΓΩ ΤΙΣ ΣΑΛΑΤΕΣ ΤΙΣ ΤΡΩΩ ΣΑΝ ΚΥΡΙΟ ΠΙΑΤΟ .ΑΥΤΗ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΠΟΤΕ ΜΕΣΑ ΜΠΕΙΚΟΝ ΚΑΙ ΤΥΡΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΟΥΡΑ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΝΟΣΤΙΜΗ ΚΑΙ ΧΟΡΤΑΣΤΙΚΗ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Νάσια μου και ειδικά όταν κάνω δίαιτα όπως τώρα!!! Φιλάκια και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    2. Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!