Γλυκό σαλάμι πραλίνας

...αξεπέραστη νοστιμιά!!!
Καλησπέρα!! Νομίζω ότι σήμερα είναι απαραίτητο να γλυκαθούμε λίγο έτσι για να "χωνέψουμε" αυτά που συμβαίνουν (αν και σε μένα, τουλάχιστον, φαίνεται αρκετά δύσκολο!!!)!!!
Έτσι θα σας δείξω το γνωστό γλυκό σαλάμι που, λίγο ως πολύ, έχει παρελάσει από όλα τα σπίτια σε μιαν άλλη εκδοχή, με την σχετικά καινούργια κουβερτούρα πραλίνας της NESTLE. Γίνεται πράγματι διαφορετικό από το κλασσικό, πολύ νόστιμο και για τους λάτρεις του φουντουκιού και της σοκολάτας μια μοναδική συντροφιά!
ΥΛΙΚΑ
250 γρ. κουβερτούρα πραλίνα NESTLE, σε κομμάτια
150 γρ. κουβερτούρα NESTLE, σε κομμάτια
400 γρ. κρέμα γάλακτος
150 γρ. μαργαρίνη με άρωμα βουτύρου
80 γρ. ψημένα φουντούκια ψιλοκομμένα
2 πακέτα μπισκότα Petit Beurre
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Ψήνουμε τα φουντούκια σε αντικολλητικό τηγάνι, χωρίς λιπαρή ουσία για 4-5 λεπτά, ανακατεύοντάς τα συνεχώς για να μην καούν.
Αποσύρουμε από τη φωτιά και μόλις πέσει λίγο η θερμοκρασία τους, τα τυλίγουμε σε μια πετσέτα κουζίνας και τρίβοντάς τα, αφαιρούμε τη φλούδα τους.
Έπειτα τα αλέθουμε στο multi έτσι ώστε να είναι μεν ψιλοαλεσμένα αλλά χωρίς να γίνουν σκόνη.
Βάζουμε σε μια κατσαρόλα την κρέμα γάλακτος και την ζεσταίνουμε.
Σε ένα μπολ έχουμε βάλει τα δύο είδη κουβερτούρας, σε κομμάτια.
Τα περιχύνουμε με τη ζεστή κρέμα γάλακτος και αφήνουμε για λίγο ώστε να λιώσουν.
Ανακατεύουμε μέχρι να ομογενοποιηθούν και προσθέτουμε το βούτυρο.
Ανακατεύουμε και πάλι για να ομογενοποιηθεί το μείγμα και προσθέτουμε τα μπισκότα θρυμματισμένα και τα φουντούκια.
Στρώνουμε ένα αντικολλητικό χαρτί αρκετά μεγάλο και το πασπαλίζουμε με μπόλικη άχνη.
Βάζουμε επάνω το μείγμα και το τυλίγουμε σαν σαλάμι.
Το τυλίγουμε ξανά με αλουμινόχαρτο και το βάζουμε στην κατάψυξη για μερικές ώρες.
Πριν να το σερβίρουμε, το βάζουμε για λίγο στο ψυγείο, ώστε να μην είναι πολύ σκληρό.
TIPS
* Προαιρετικά, μπορούμε να προσθέσουμε και 3-4 κ.σ. Nutella.
Καλό βράδυ!!!

40 σχόλια:

  1. Οσα σαλάμια και να φάμε δεν χωνεύονται αυτά που γίνονται.....
    Το γλυκάκι υπέροχο, δεν το έχω δοκιμάσει έτσι, καιρός είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ξαναπέστο Έφη μου!!! Κι εγώ το ίδιο λέω αλλά ...ξέσπασα στο σαλάμι!!!

      Διαγραφή
  2. Εμείς αυτό το γλυκό δεν το λέμε "σαλάμι", αλλά "κορμό". Είναι το ίδιο ακριβώς. Και αυτή η παραλλαγή του, με το φουντούκι και τη nutella φαίνεται τέλεια. Επίσης, η πληροφορία για την κουβερτούρα πραλίνας ήταν πολύ ενδιαφέρουσα, δεν το ήξερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι! Δοκίμασέ την είναι υπέροχη! Εμείς λέμε κορμό μια ίδια συνταγή αλλά τα μπισκότα αλείφονται και μπαίνουν στην σειρά!!! Έτσι γίνεται ένας ριγέ κορμός!! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Ωραίο φαίνεται και αρέσει στους πάντες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΜΑΝ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ, ΤΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ ΒΡΑΔΙΑΤΙΚΑ!!!!!!!!!
    ΑΥΡΙΟ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΒΡΩ ΠΡΑΛΙΝΑ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΑΝΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι μου χαίρομαι που σου άρεσε! Κι εγώ περιμένω το ίδιο! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Μ' αρέσει στη συνταγή που δεν βάζεις αυγό. Φουντούκι και σοκολάτα πάνε πάντα μαζί! Ωραίο γλυκάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ το ωμό αυγό μέσα στα γλυκά princess, γι αυτό δεν βάζω!! Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  6. Μιαμμμμμ...! Φαίνεται τέλειο! Λέω να το δοκιμάσω και ελπίζω να το καταφέρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να μην το καταφέρεις;;; Μην ανησυχείς είναι εύκολο κι αν χρειαστείς κάτι μην διστάσεις να στείλεις mail! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Πάρα πολύ ωραίο....μου ρχεται να φάω την εικόνα!!!!φιλιά και καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε αλλά έλα να σου δώσω μην...τρως την εικόνα!!!!χαχαχα Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  8. Κική μου όπως το είπες αξεπέραστη νοστιμιάαααααα!!!Τέλειο!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι Έλενη μου, είναι το άτιμο!!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  9. Τελειο φαινεται! Εινια το αγαπημενο γλυκο του καλου μου και θα το δοκιμασω σιγουρα κι ετσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ του Ελπινίκη μου, είναι διαφορετικό και ταυτόχρονα διαχρονικό!

      Διαγραφή
  10. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΓΛΥΚΟ !!!!ΤΕΛΕΙΟ!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙΚΗ ΜΟΥ !!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα fotolabida1 μου!!! Χαίρομαι που σου άρεσε!!

      Διαγραφή
  11. Κλασικό μαμαδίστικο γλυκό.
    Τ Ε Λ Ε Ι Ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κλασικό και αγαπημένο Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ενισχυμένο το βλέπω και πραγματικά αξεπέραστο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ενισχυμένο Ευγενία μου, δοκίμασέ το και θα το δεις! καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  14. Είπα για 2-3 μέρες να μην φάω γλυκό! Αλλά τώρα μου τρέχουν τα σάλια και δεν μπορώ να τα κρατήσω...πάω να φάω λίγο σοκολάτα για να ξεπεράσω και τούτο το σοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα Πηνελόπη μου, κουράγιο κι εγώ το ίδιο κάνω...την βγάζω με ...μπουκιές!!! -:)))) Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  15. Κικίτσα μου αυτήν την κουβερτούρα πραλίνας την λάτρεψα!
    Αγόρασα για να φτιάξω γλυκό, και ναι .... το ομολογώ.... την έφαγα ΟΛΗ!!!
    Εγώ θέλω να φτιάξω το υπέροχο γλυκάκι σου, αλλά φοβάμαι πάλι θα μπω στον πειρασμό και θα φάω την κουβερτούρα χα χα χαα!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Έλενά μου, κι εγώ το παθαίνω αυτό με τη συγκεκριμένη κουβερτούρα και ειδικά όταν είναι εκτός ψυγείου και είναι ελαφρώς μαλακή!!!!! Πωπωωωωω, τρελλαίνομαι, παθαίνω!!! Αλλά και στο γλυκάκι μέσα είναι ...τρέλλαααααα!!!! Φιλάκια και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  16. Δεν το έχω δοκιμάσει με αυτή τη σοκολάτα..για να το λες κάτι θα ξέρεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!