Προτάσεις για τα Χριστούγεννα, μέρος 3ο... Επιδόρπια


Καλή σας μέρα!! Το τρίτο και τελευταίο μέρος των προτάσεων για τα Χριστούγεννα σήμερα αλλά και το πιο γλυκό! Γιατί υπάρχει περίπτωση αυτό το γιορτινό γεύμα να μην κλείσει γλυκά;; Δεν υπάρχει!!!!
Γι αυτό, ας δούμε σήμερα προτάσεις για επιδόρπια...με σοκολάτα, με καφέ, με σιρόπι ή με ξερά φρούτα που θα μας κάνουν να απολαύσουμε ακόμα περισσότερο τη γιορτινή μέρα!
Πουτίγκα σοκολάτας με σάλτσα κόκκινων φρούτων
 Χριστουγεννιάτικος κορμός με παραλλαγές
Σοκολατένιος κορμός με κάστανα... light
Τούρτα black forest 
Σοκολατόπιτα 
Ξεροτήγανα ή δίπλες
Μπακλαβάς με αμύγδαλα και σουσάμι
Εκμέκ καταϊφι
 Ζεστή κομπόστα με ξερά φρούτα
Καλή σας μέρα και καλή σας συνέχεια!!! -:))
Tante Kiki
11 Comments

11 σχόλια:

  1. Αχ τι 'ναι πάλι τούτα; Γλυκειές αμαρτίες .... σε όλα τα χρώματα. Να πέσω με το κεφάλι μούρχεται και θυμάμαι τον Οσκαρ Ουάιλντ.... "ο καλύτερος τρόπος να αποφύγεις τον πειρασμό είναι να ενδώσεις..."
    Χίλια φιλάκια
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κική μου μία και μία και οι γλυκές σου προτάσεις!! Τώρα που τις βλέπω όλες μαζεμένες σκέφτομαι τι έχεις φτιάξει βρε παιδί μου όλα αυτά τα χρόνια!!! Πω πω!! Θαύματα!! Φοβερά γλυκά! Θα πάρω λίγο απ΄όλα για να σε τιμήσω και να τα ευχαριστηθώ!

    Σε φιλώ προς το παρόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόνο που τα είδα χόρτασα. Να είσαι καλά και του χρόνου με υγεία.
    Καλές γιορτές !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πώ πώ!!!Δέν ξέρω τί νά πρωτοδιαλέξω Κική μου!!!!Τόσα καλούδια φτιαγμένα από τά χεράκια σου!!!Καί τού χρόνου!!!Καλές γιορτές!!!Καλά Χριστούγεννα!!!!Καλά νά περάσης μέ τούς αγαπημένους σου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι προτάσεις για επιδόρπια είναι πάντα ευπρόσδεκτες και πολύ περισσότερο σε τέτοια περίοδο! Μου άρεσε ιδιαίτερα ο κορμός μόκας με λευκή σοκολάτα - έχω βέβαια προγραμματίσει άλλα γλυκά να κάνω για τις ημέρες των εορτών, αλλά τη συνταγή αυτή θα την αντιγράψω!
    Καλές γιορτές! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η μια πρόταση πιο "γλυκιά" και πιο νόστιμη από την άλλη Κική μου!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κικίτσα μου ένα σωρό γλυκά μας έχεις εδώ σήμερα και όλα είναι αμαρτία!! Καλή βδομάδα σου εύχομαι και Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γλυκές προτάσεις για όλα τα γούστα!
    Παραδοσιακές, μοντέρνες, τσαχπίνικες αλλά όλες μία και μία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κική μου, σκέτος πειρασμός η σημερινή σου ανάρτηση! Δεν θα μπορούσα να αντισταθώ σε καμία από τις προτάσεις σου!
    Σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα, γεμάτα αγάπη, υγεία και ξεχωριστές στιγμές δίπλα σε κείνους που αγαπάς!
    Πολλά γιορτινά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μιαμ μιαμ

    πρωί πρωί πεινάσαμε

    χρόνια πολλά με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μιαμ μιαμ....τα σοκολατένια όλα τα ξεχώρισα :) είμαι της σοκολατας , μου αρέσει πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No