Προτάσεις για τα Χριστούγεννα... μέρος 1ο


  
Καλημέρα!!!! Christmas ή μήπως Noël που λέμε και στα σύγχρονα Ελληνικά!! -:)) Μήπως όμως το Χριστούγεννα ακούγεται λίγο πιο ...δικό μας;;;; Οκ! Τα Χριστούγεννα, λοιπόν, πλησιάζουν, η διάθεσή μας ανεβαίνει απλά και μόνον γιατί ...θέλει να ανέβει άσχετα από τα εορταστικά σχέδια. Συγγενείς και φίλοι θα ανταλλάξουμε επισκέψεις και ευχές και τα "τραπεζώματα" θα έχουν τονκύριο λόγο!! Εξ άλλου ένα νόστιμο γεύμα πάντα μας φτιάχνει τη διάθεση και το νόστιμο γεύμα δεν εξαρτάται ούτε από τα ακριβά και δυσεύρετα υλικά πάντα αλλά ούτε και από την πολυτέλεια. Ένα νόστιμο γεύμα δείχνει αγάπη και φροντίδα προς όλους όσους αγαπάμε κι αυτό είναι το σημαντικό πάντα, είτε είναι γιορτή είτε όχι.
Έτσι κι εγώ σήμερα είπα να σας δείξω μερικές προτάσεις για τα Χριστούγεννα που μας έρχονται. Αυτό είναι το πρώτο μέρος που θα περιλαμβάνει σαλάτες και ορεκτικά ενώ στο δεύτερο μέρος θα υπάρχουν τα κύρια πιάτα και τα συνοδευτικά τους ενώ στο τρίτο μέρος θα δούμε επιδόρπια.
Πάμε να δούμε;;

 Πολίτικη σαλάτα
  
Κλαφουτίς λαχανικών
Καταϊφι αλμυρό
Μανιτάρια με καραμελωμένα κρεμμύδια
Καλή σας μέρα και καλή Κυριακή να έχετε!!! Κι από αύριο καλή εβδομάδα!!!

Tante Kiki
15 Comments

15 σχόλια:

  1. Καλημέρα Κική μου! Πολύ μου άρεσαν οι προτάσεις σου,όλες δελεαστικές! Θα δοκιμάσω κάποια από τα πιάτα σου μέσα στις γιορτές! Σ' ευχαριστώ για τις ιδέες!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πω λιχουδιες, λιγη πατατοσαλατα, μια μπουκια απο το καταιφι και ενα γεμιστό μανιτάρι παρακαλώ!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μμμμμμμμ! Μέχρι εδώ μου μύρισαν τα φαγητάκια!!! Αλλά και οι σαλατούλες κα τα πλη κτι κές!! Όμως το κλαφούτις λαχανικών μου κλείνει το μάτι , αλλα και εγω το φλερτάρω , έτσι που αγαπηθήκαμε λοιπόν , πάμε να φαγωθούμε! χα χα χα .... πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες ,άριστα παρουσιασμένες προτάσεις,ιδανικές για συνοδευτικό ή πρώτο πιάτο!!!!Δυστυχώς για τους αναποφάσιστους -ονόματα να μη λέμε-αποτελούν ..πρόβλημα,καθώς η επιλογή είναι πάντα δύσκολη!!!!Σημείωσα στο μυαλό μου το κλαφουτίς λαχανικών και τα γεμιστά μανιτάρια...η σαλάτα με το κατίκι δε,αξεπέραστη!!!!!!
    Καλό απόγευμα Κική μου!!!!Φιλιά πολλά,πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ! Και τα χρώματα είναι τέλεια!
    Υπέροχες προτάσεις, Κική μου!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ τα θέλω όλα! Oχι τίποτα άλλο, για να σου πω τη γνώμη μου βρε παιδί μου :P
    Φιλιά Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εντυπωσιακό τό γιορτινό μενού,Κική μου!!!!Μού άρεσαν όλα!!!!Θά δοκιμάσω κάποιες από τί νοστομότατες συνταγές σου!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειλικρινά μου αρέσουν όλα!!!! Μα όλα!!! Μπορώ να έχω μια μερίδα από το καθένα;;;
    Υπέροχες οι προτάσεις σου, Κική μου! Αναμένουμε και τις υπόλοιπες!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. eyxaristoume gia idees poly xrhsimes.Kala Xristougenna.fotini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραίες προτάσεις! Καλές γιορτές να έχουμε Κική μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λαχταριστές όλες οι προτάσεις σου Κικίτσα μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχες όλες οι προτάσεις σου!Έτσι να παίρνουμε ιδέες σιγά σιγά για το γιορτινό τραπέζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολυ ομορφεs προτασειs. Και εχω και 3 εορταζοντεs στιs γιορτεs οποτε χρειαζομαι ιδεεs για αλλαγη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εντάξει πείνασα και μόνο βλέποντας τις φωτογραφίες!
    Αυτό το clafoutis λαχανικών φαίνεται πάρα πολύ ενδιαφέρον!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαίρομαι που σας άρεσαν οι προτάσεις και βέβαια θα ακολουθήσουν κι άλλες για το γιορτινό τραπέζι. Ελπίζω να βρει ο καθένας κάτι που να το γευτεί και να το ευχαριστηθεί!! -:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No