Φλογέρες κάστανου με επικάλυψη σοκολάτας


Με τα Χριστούγεννα προ των πυλών, τί άλλο να σκεφτεί κανείς παρά κάστανα και σοκολάτα, σοκολάτα και κάστανα. Έτσι, πριν λίγες μέρες μερικές καταπληκτικές φλογέρες με γέμιση καστανοσοκολάτα κολασμένης νοστιμιάς κατέφθασαν στο τραπέζι μας, έργο χειρός της μικρής μου αδελφής!!
Κι επειδή η ώρα που γράφω είναι περασμένες 1.30 τη νύχτα θα σας πω μόνον τούτο...πριν φύγω... οι φλογέρες αυτές είναι τόσο αξεπέραστες σε νοστιμιά που εάν τις φτιάξετε δεν θα μπορείτε να σταματήσετε να τις γεύεστε!!! Αφήστε που είναι ό,τι πρέπει για τον Χριστουγεννιάτικο ή Πρωτοχρονιάτικο μπουφέ αλλά και για δωράκι από τα χεράκια σας!!!
Αυτά τα λίγα για σήμερα γιατί κοντεύω να ...κοιμηθώ επάνω στο πληκτρολόγιο με το ρολόι να δείχνει 1.40 και μένα να πρέπει να ξυπνήσω στις 7 παρά δέκα...όπως κάθε πρωί!!!! 

 ΥΛΙΚΑ για 36-38 φλογέρες
1 πακέτο φύλλο κρούστας Ψαχνών (18-19 φύλλα)
2 βαζάκια μαρμελάδα κάστανο 
2 φακελάκια κουβερτούρα τριμμένη (όχι τρούφα) ή 200 γρ. κουβερτούρα τριμμένη
380 γρ. βούτυρο ή μαργαρίνη (1 1/2 πακέτο)
Για την επικάλυψη
125 γρ. κουβερτούρα λιωμένη
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Σε ένα μπολ βάζουμε τη μαρμελάδα κάστανο και την τριμμένη κουβερτούρα και τα ανακατεύουμε καλά.
Παίρνουμε ένα φύλλο κρούστας και το κόβουμε στη μέση.
Το αλείφουμε με λίγο βούτυρο και το διπλώνουμε κατά μήκος.
Βάζουμε 1 1/2 κ.σ. μαρμελάδα κάστανο στη μία άκρη του, διπλώνουμε τις δύο πλευρές προς τα μέσα για να μην "χυθεί" η γέμιση κατά το ψήσιμο και τυλίγουμε σε φλογέρα.
Τοποθετούμε σε μια λαμαρίνα φούρνου που την έχουμε αλείψει με βούτυρο ή την έχουμε καλύψει με αντικολλητική επιφάνεια ή αντικολλητικό χαρτί.
Περιχύνουμε με το βούτυρο που μας περίσσεψε και ψήνουμε μέχρι να τις δούμε να ροδίσουν (γύρω στα 15 λεπτά).
Βγάζουμε από το φούρνο και τοποθετούμε σε μια πιατέλα ή ακόμα καλύτερα σε μια σχάρα.
Λιώνουμε την κουβερτούρα στο φούρνο μικροκυμμάτων ή σε μπαιν μαρί και μετά περιχύνουμε τις φλογέρες με την λιωμένη κουβερτούρα.
Καλή σας μέρα!! -:))
Tante Kiki
50 Comments

50 σχόλια:

  1. "Δε σου κάνω τον άγιο, αχ αμάρτησα...." μόνο που τις είδα!!!!!!
    Σκέψου και να τις δοκιμάσω
    Υπέροχες Κική μου
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου στείλω Γιώργο;;; Είναι νοστιμότατες!!!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  2. Κάστανο και σοκολάτα;
    Τα καλύτερά μου
    Ευχαριστούμε πολύ !!
    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Κική! Λοιπόν, δεν τρέχει κάστανο, θα τα φτιάξω, θα τα φάω κι ας έχουν όσες θερμίδες θέλουν! Υπέροχη συνταγή! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαίνονται πραγματικά πολύ νόστιμες.
    Το κάστανο, το ρόδι, η σοκολάτα, οι ξηροί καρποί νομίζω ότι πρωταγωνιστούν τώρα τις γιορτές.
    Μπράβο στην αδελφή σου Κική !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι νοστιμότατες Χρυσαυγή μου και πράγματι από τις γεύσεις που πρωταγωνιστούν τα Χριστούγεννα!! -:))

      Διαγραφή
  5. Σούπερ γεύσεις αναδεικνύονται μέσα από τις φοβερές φωτογραφίες σου Κική!
    Ευχαριστούμε για τη συνταγούλα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Μιράντα μου που σου άρεσαν και οι γεύσεις και οι φωτογραφίες!!!
      Εύκολες και νόστιμες οι φλογέρες μπορούν να στολίσουν το γιορτινό τραπέζι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Δεν το συζητώ ότι θα δοκιμαστούν! Τόσο απλή αλλά εξαιρετική ιδέα!!! Μας γλυκάνατε υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας γλύκανα κι ελπίζω να σας γλυκάνω ακόμα περισσότερο σύντομα!

      Διαγραφή
  7. Αχ, καλύτερα να μη δοκιμάσω να τα κάνω...
    Πολύ φοβάμαι πως θα εξαφανιστούν σε χρόνο μηδέν!!!
    ;-)
    Φιλάκιααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα κάνεις γιατί όχι Ιωάννα μου;;; Να τα κάνεις κι ας εξαφανιστούν!!! Θα κάνεις άλλες!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχη συνταγή και εκτέλεση!
    Και τα κάστανα στο ντεκόρ, τι ωραία και λευκά...που συνήθως μαυρίζουν! :(

    Εύγε στην αδελφή σου. Τέλεια!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ζαμπία μου... ναι τα κάστανα έγιναν πολύ ωραία αλλά οι φλογέρες είναι το κάτι άλλο!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Ουάου!!!! Κική μου, τις θέλω επειγόντως!!! Κι επειδή μου πέφτεις λίγο μακριά για να σε επισκεφθώ και να τις φάω όλες, μου φαίνεται ότι πρέπει να ανασκουμπωθώ και να τις φτιάξω... Όλο σε πειρασμό με βάζεις!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου τις στείλω Αναστασία μου ... αξίζουν και σε προκαλούν να τις φας! Να τις κάνεις γιατί όχι;; Είναι πανεύκολες και νοστιμότατες!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. ειναι φοβερες!!!!! τελειο γλυκάκι και για νηστεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ντολμαδάκι μου ...πράγματι είναι και νηστίσιμες!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραία πρόταση!!! Πεντανόστιμες!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξεσηκωτικες!!!! Δεν θα'λεγα οχι σε δυο-τρεις... Ισως και παραπανω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Aγαπώ πολύ τα κάστανα!!!!!!Την σοκολάτα δε....!Ο συνδυασμός των δύο πολυαγαπημένων μου γεύσεων σε μία,τυλιγμένη σε φύλλο και περιλουσμένη επίσης με λιωμένη σοκολάτα,νομίζω πως καλύπτει εντελώς και πλήρως τις γευστικές μου χριστουγεννιάτικες αναζητήσεις!Δεν υπάρχει περίπτωση τα Χριστούγεννα να μη κάνω μία συνταγή με κάστανα.Τρούφες ή τούρτα,πέρσι κέικ με αλεύρι κάστανου,φέτος οι φλογέρες!!!Γεια στα χεράκια της αδελφής σου Κική μου!!!!Το κρυφό και ντροπαλό ταλέντο της φτιάχνει θησαυρούς γεύσεων!Τα φιλιά μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι τα κάστανα και η σοκολάτα είναι πολύ αγαπημένα υλικά και σε μας και ιδιαίτερα στην αδερφούλα μου Φωτεινή. Όσο για αλεύρι κάστανου δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αλλά θα το κάνω εφέτος! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φλογέρες...αξίζουν!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα Κικίτσα μου..τι μας έκανες πάλι καρδούλα μου εσύ!!όταν είδα την φωτογραφία είπα ωχ ωχ ωχ..μετα είδα και τα συστατικά διάβασα και την συνταγή είδα ότι ήταν και εύκολο στην παρασκευή του..τι να πω δεν παίζεται!!έχω φτιάξει πολλά απο σένα απλά ξεχνάω να στα αναφέρω πάντα..εννοείται ότι και την σημερινή σου πρόταση θα την βάλω μπροστά τις μέρες που έρχονται!!η αδελφή σου η μικρή μας έκανε σούπερ δωράκι με την καστανοσοκοκόλαση(πως δεν μπερδεύτηκα!!!)ένα μεγάλο ευχαριστώ σου στέλνω με πολλά φιλάκια και την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Καίτη με τα υπέροχα ποιήματα αλλά και το ακόμα πιο υπέροχο βάθος ψυχής χαίρομαι που σου άρεσαν... αξίζουν γιατί είναι νόστιμες και εύκολες αλλά και πολύ Χριστουγεννιάτικες!!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Φαίνονται υπέροχες! Τέλεια πρόταση για τις μέρες των Χριστουγέννων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζουν Αναστασία και είναι ό,τι πρέπει για Χριστουγεννιάτικο κέρασμα, σε τραπέζι ή σε μπουφέ!

      Διαγραφή
  16. Απόλυτα γιορτινό γλυκάκι, μπράβο στην αδελφούλα!!!
    Μια πολύ ωραία χριστουγεννιάτικη πρόταση μας έδωσε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστουγεννιάτικη, εύκολη και πολύ νόστιμη Ελενάκι μου!
      Φιλακια!

      Διαγραφή
  17. Κική μου, αυτό είναι πειρασμός! Χριστουγεννιάτικος πειρασμός! Λέω να υποκύψω...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να υποκύψεις Αγγελική μου ...γιατί όχι!!! Αξίζουν αυτές οι φλογέρες!

      Διαγραφή
  18. Αχ Κική!!!
    Μου άνοιξες την όρεξη...πωπω...εκπληκτικές οι φλογέρες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Σοφία μου που σου άρεσαν οι φλογέρες!!! Είναι νόστιμες κα Χριστουγεννιάτικες!!

      Διαγραφή
  19. Εύκολες, με τον αγαπημένο συνδυασμό κάστανου και σοκολάτας!
    Πραγματικά είναι ότι πρέπει για τα πρωινά των γιορτών!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανεύκολες και πολυ νόστιμες Ερμιόνη μου... αν και για πρωινό δεν τις είχα σκεφτεί... τώρα που το λες με τον καφέ είναι μια χαρά!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Κόλαση οι φλογέρες σου Κική μου!!!Κάστανο καί σοκολάτα,τέλειος συνδυασμός!!!
    Ωραία καί εορταστική η συνταγή σου!!!!Μού αρέση η γιορτηνή φωτογραφική σου παρουσίαση!!!Σούπερ!!!Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φλογέρες αλλά και οι φωτογραφίες Δήμητρά μου! Είναι νοστιμότατος ο συνδυασμός σοκολάτας και κάστανου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  21. Κικίτσα μου σου ξαναήρθα απόψε απο εδώ γιατί σου έχω κι εγώ μία εκπληξούλα..στο δεύτερο ιστολόγιό μου http://katemusicbox.blogspot.gr/ με πολλή αγάπη φυσικά!!καλό σου βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Καίτη μου και σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή να μου χαρίσεις βραβείο! -:))
      Φιλάκια πολλά και το Σάββατο θα το "ανεβάσω"!

      Διαγραφή
  22. Ένα γλυκάκι πραγματικά σκέτη αμαρτία!!!!!!!!!!Θα τις φτιάξω σίγουρα!!!!Φιλάκια Κική μου και καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τις φτιάξεις Σοφία μου γιατί είναι νοστιμότατες και εύκολες!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  23. Η σοκολάτα με το κάστανο πάει πολύ! Χειμωνιάτικη και γιορτινή πρόταση μαζί! Μπράβο κορίτσι μου, πάλι πείνασα χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου Κουταλάκι μου... είναι φοβερά νόστιμος και γιορτινός συνδυασμός!

      Διαγραφή
  24. ΝΟΣΤΙΜΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ...ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΑΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No