Προτάσεις για το Πρωτοχρονιάτικο τραπέζι Νο1



 
 Έφτασε! Το τέλος του 2013 είναι πια μια ανάσα από μας. Το 2014 πλησιάζει κι ετοιμάζεται να κάνει την πανηγυρική του είσοδο! Ας ελπίσουμε κι ας ευχηθούμε να είναι καλύτερο, πιο ανθρωπινό, πιο γενναιόδωρο με τους ανθρώπους. Ας ελπίσουμε να φέρει υγεία, αγάπη αλλά και αισιοδοξία όπως και εργασία!
Τις τελευταίες αυτές μέρες του 2013 οι προετοιμασίες βρίσκονται στο φουλ! Οι οικογένειες, οι φίλοι, οι γνωστοί θα συναντηθούν, θα ανταλλάξουν ευχές αλλά και θα απολαύσουν λιχουδιές... έτσι, για το καλό του χρόνου!!!
Ας δούμε, λοιπόν, μερικές προτάσεις για ορεκτικά αλλά και κυρίως πιάτα που ταιριάζουν στο Πρωτοχρονιάτικο τραπέζι.
Πρώτο πιάτο - Ορεκτικά
Μανιτάρια με καραμελωμένα κρεμμύδια
Τηγανιά με 3 είδη κρέατος
Μπουγιουρντί σε πήλινο
'Αλειμμα τυριού με πιπεριές Φλωρίνης
Κοτοκροκέτες
Κρέπες με άρωμα Ινδίας
Τάρτα με κιμά και τυριά
Παραδοσιακή κιμαδόπιτα με καστανιώτικο φύλλο
Κοτόπιτα με έτοιμο φύλλο κρούστας
Πρασοτυρόπιτα με τυροκαυτερή
Κυρίως πιάτο
Χοιρινό κότσι γεμιστό με καπνιστό τυρί
Χοιρινή τηγανιά με θυμάρι, μπέικον και μουστάρδα
 
Καλή σας μέρα και ...ακολουθούν οι προτάσεις για γλυκά!! -:))

Καλή εβδομάδα!!

Tante Kiki
13 Comments

13 σχόλια:

  1. Τσίμπησα με copy/paste τη συναταγή για κοτόπιτα. Προσεχώς περισσότερες... Ευχαριστούμε για τις συνταγές και πολλές ευχές για καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα πιάτα σου Κική μου είναι ένα κι ένα! Δεν ξέρω πια συνταγή να διαλέξω! Καλή Πρωτοχρονιά με χαρά, για σένα και τους αγαπημένους σου! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οτι δεν έχει κρέας το πήρα και έφυγα!!! Κική μου έτσι να είναι η νέα σου χρονιά με χρώματα και αρώματα γενικώς και όχι μόνο γευστικά
    Καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πώ πώ Κική μου!!!Δέν ξέρω τί νά πρωτοδιαλέξω από τά υπέροχα πιάτα σου!!!Οι πιτούλες,η τάρτα τό μπουγιαρντί ,όλα πεντανόστιμα!!!Καλή χρονιά μέ υγεία καί ευτυχία!!!Νά περάσης φανταστικά!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπεροχα ολα! Εγω παντως θα ηθελα να τα δοκιμασω ολα μα ολα!
    Καλη Πρωτοχρονια Κικη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι πλούσιες προτάσεις είναι αυτές;;; Περιμένω το μπουφέ με τα γλυκά και επανέρχομαι για επιδόρπιο! Καλή χρονιά Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πω πω υπέροχα όλα!!! Την Πρωτοχρονιά τρώμε στης μαμάς μου, θα της προωθήσω την κοτόπιτα, μπας και την φτιάξει:) χεχεχε!
    Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή Χρονιά Κική!!
    Νοστιμότατες οι προτάσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραία Κικίτσα μου, τα είδα ξεμυαλίστηκα και ηρέμησα! Που είσαι τώρα να μου κάνεις το τραπέζι? Χαχαχχα πολύ νόστιμες οι προτάσεις σου.Δεν ξέρω από πιο να αρχίσω και από που να τελειώσω...περιμένω και τα γλυκά:P
    Φιλιά ως τότε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητή Κική εγώ χόρτασα μόνο και από τις φωτογραφίες!!! Εύχομαι καλή και δημιουργική νέα χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταπληκτικές προτάσεις και σε ευρεία γκάμα για όλα τα γούστα!!!!!!
    Καλή Πρωτοχρονιά Κική μου!!!! Ευτυχισμένος και δημιουργικός ο νέος χρόνος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχες όλες σου οι προτάσεις Κική μου!
    Εύχομαι χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταρχάς καλησπερα καλή χρόνια υγεία αγάπη και ελπίδα για όλων τον κόσμο ευχαριστούμε πάλη για όλες λιχουδιές που μας γράψατε κάποια από αυτά θα βάλω και εγώ στο τραπέζι μου πάλη ευχαριστούμε καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No