Μπισκότα με κρέμα γάλακτος και ...άρωμα Χριστουγέννων

Καλή σας μέρα ...έστω κι αν άργησα σήμερα! Αλλά μη νομίσετε...όχι δεν με πήρε ο ύπνος (πούυυυ αυτό!!!) απλά ετοίμαζα τα μπισκοτάκια που έστειλα με την αδερφή μου στη γιορτή της μικρής μας χιονονιφάδας, της Βασιλικούλας!!!
Εξ άλλου, Χριστούγεννα χωρίς μπισκότα γίνονται;;; Δεν γίνονται!!! Το έχω μάθει πια καλά δεν γίνεται!!! Ειδικά όταν έχεις δύο πιτσιρίκες που ανυπομονούν για το πότε θα τα στολίσουν με ...ζαχαρόπαστα μια και είναι γι αυτές κάτι σαν... πλαστελίνη απλά ...φαγώσιμη που η μαμά τους και η θεία τους δεν τις φωνάζει εάν βάλουν στο στόμα (ειδικά η μικρότερη)!!! 
Από την άλλη, πώς να το κάνουμε ... είναι πανέμορφα όταν στρογγυλοκάθονται πολύχρωμα και γιορτινά, μοσχοβολιστά και αφράτα μέσα σε πιατέλες μπροστά ή δίπλα στο Χριστουγεννιάτικο έλατο όπου τα πολύχρωμα λαμπιόνια αναβοσβήνουν και τα κάνουν ακόμα πιο θελκτικά.
Τα συγκεκριμένα μπισκότα είναι τραγανά εξωτερικά ενώ εσωτερικά λιώνουν στο στόμα, πανεύκολα, νόστιμα, γεμάτα χριστουγεννιάτικα μπαχαρικά και, το κυριότερο, δεν χάνουν το σχήμα τους κι αυτό σημαίνει ότι μπορούν πολύ ωραία να στολιστούν με γλάσο ή ζαχαρόπαστα.
 
Η μικρή μας χιονονιφάδα... Βασιλικούλα
ΥΛΙΚΑ για 35-40 μεσαία μπισκότα ή 80-90 μικρά μπισκότα
450 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις, κοσκινισμένο
100 γρ. κόρν φλάουρ
1 κ.γλ. μπέικιν
200 γρ. ζάχαρη
180 γρ. βούτυρο λιωμένο
1 μεγάλο αυγό
90 γρ. ελαφριά κρέμα γάλακτος
2 καψουλάκια βανίλιας
1 κ.γλ. κανέλα
1/2 κ.γλ. τζίντζερ
1/3 κ.γλ. γαρίφαλο
1 πρέζα μοσχοκάρυδο
1 πρέζα αλάτι 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Καλύπτουμε με αντικολλητικό χαρτί τρεις λαμαρίνες φούρνου.
Σε ένα μεγάλο μπολ αναμιγνύουμε το αλεύρι, το κόρν φλάουρ, το αλάτι, την κανέλα, το τζίντζερ, το γαρίφαλο, το μοσχοκάρυδο, τη βανίλια, το μπέικιν.
Βάζουμε το λιωμένο βούτυρο στο μπολ του μίξερ με τη ζάχαρη και τα χτυπάμε στη δυνατή ταχύτητα μέχρι να έχουμε ένα μίγμα αφράτο και ανοιχτού χρώματος.
Προσθέτουμε το αυγό, συνεχίζοντας το χτύπημα και μετά την κρέμα γάλακτος.
Τέλος, με το μίξερ στην χαμηλή ταχύτητα, προσθέτουμε το αλεύρι με το κορν φλάουρ και τα μπαχαρικά.
Η τελική μας ζύμη είναι μαλακή αλλά δεν κολλάει στα χέρια.
Την απλώνουμε ανάμεσα σε δύο φύλλα αντικολλητικού χαρτιού και τη βάζουμε στο ψυγείο για 30-40 λεπτά.
Προθερμαίνουμε το φούρνο σουτς 180 βαθμούς Κελσίου.
Ύστερα, κόβουμε τα μπισκότα με κουπ πάτ στα σχήματα που θέλουμε και τα τοποθετούμε στα ταψιά.
Ψήνουμε για 10-14 λεπτά ανάλογα με το μέγεθός τους ή μέχρι να δούμε ότι οι άκρες τους έχουν ροδίσει.
Τα βγάζουμε από το φούρνο και τα αφήνουμε να κρυώσουν πριν τα στολίσουμε.
Καλή σας μέρα!! -:))
Πηγή: "Κουλουράκια & Μπισκότα, Το χρυσό βιβλίο", εκδόσεις Μοντέρνοι Καιροί

46 σχόλια:

  1. Ε δεν θα το πιστέψεις αλλά πριν από λίγο έψαχνα συνταγή για μπισκότα στο διαδίκτυο και σαν από μηχανής Θεός τσούπ έπεσα πάνω στη δικιά σου!
    Τέλεια φαίνονται τα μπισκοτάκια σου Κική μου και αυτή τη συνταγή με κρέμα γάλακτος δεν την είχα ξανακούσει!Ω ρε το ΣΚ θα πάρουν φωτιά οι πλάστες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ, για να μη ζητήσω από την Κική να μου στείλει, αναμένω τα δικά σου μπισκοτάκια, Μιραντίνι μου!!!
      ;-)

      Διαγραφή
    2. Είδες λοιπόν;;; Τί ψάχνεις σε όλο το διαδίκτυο ενώ είμαστε τόσο κοντά;;; χαχαχα Καλή μου Μιράντα δοκίμασέ τα και θα ενθουσιαστείς!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. στον ουρανο την εψαχνα σε σενα τη βρηκα τη συνταγη , να χαιροσαστε την πανεμορφη χιονονιφάδα καρδουλα μου !!!΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπέρασμα πριν τον ουρανό να ψάχνεις στο ...μπλογκοσπιτάκι μου Μαριλίζ μου...χαχαχαχαχα
      Να είσαι καλά γλυκιά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Τι ωραία μπισκοτάκια κ χιονονιφάδα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Λένια μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Τέλεια όλα !!!
    Και του χρόνου με το καλό !!!
    Την καλημέρα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αλέξανδρε ...ευχαριστώ!!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Βσιλική μου μεγαλούργησες πάλι με αυτά τα μπισκότα.
    Τ όμορφα! Με τι υπομονή και μεράκι έγιναν!
    Γι αυτό σου έγιναν φανταστικά.
    Θα ξετρελάθηκαν οι μικρές και ειδικά η Βασιλικούλα για τη οποία προορίζονται...

    Τα φιλιά και στα δυο Αστέρια σας!
    Μοιάζει με την Ιωάννα, ε;
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ζαμπία μου! Χαίρομαι που σου άρεσαν και ναι μου αρέσει πολύ να φτιάχνω τέτοια... το απολαμβάνω με όλη μου τη ψυχή!!! Πράγματι οι μικρές ξετρελλάθηκαν αν και επειδή τους φτιάχνω συχνά είναι πια συνηθισμένες!
      Θα τους τα δώσω Ζαμπία μου! Ναι μοιάζει αλλά στο πιο ξανθό!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Κική μου, ειλικρινά είναι από τα πιο όμορφα μπισκότα που έχω δει φέτος! Ούτε επαγγελματίας να ήσουν! Μπράβο!
    Νομίζω όμως ότι σε ομορφιά τα ξεπερνά η μικρή χιονονιφάδα... Κουκλίτσα!!! :-)
    Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αναστασία μου αλλά υπάρχουν πολλά άλλα και καλύτερα! Εντάξει, μήπως να γίνω επαγγελματίας;;; Δεν θέλω και πολύ... χαχαχαχα
      Η χιονονιφάδα μας έκλεψε την παράσταση!! -:))
      Πολλά φιλάκια καλή μου!

      Διαγραφή
  7. Κική μου, είναι τόσο, μα τόσο λαχταριστά!
    (Εγώ δεν νομίζω πως θα άφηνα κανέναν να τα αγγίζει: Απλά, θα τα χάζευα με τις ώρες!!!)
    Η χιονονιφάδα σας είναι σκέτη γλύκα!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά Ιωάννα μη μου πεις ότι δεν θα τα έτρωγες γιατί δεν θα σου στείλω!!!!
      Η χιονονιφάδα μας έκλεψε την παράσταση!!! χαχαχα
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Όχι δεν γίνονται Χριστούγεννα δίχως μπισκότα και ειδικά δίχως τα δικά σου, που είναι και πάλι υπέροχα! Η χιονονιφάδα σας είναι σκέτη γλύκα!
    Δεν τα λέμε πια συχνά Κική μου, αλλά δεν σε ξεχνάω!
    Καλές γιορτές! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτή η χιονονιφάδα που έκλεψε την παράσταση από τα μπισκοτάκια τα καημένα!!! χαχαχαχα
      Πρέπει να τα λέμε συχνότερα Λίτσα μου γιατί κι εγώ σ' έχω συνέχεια στο μυαλό μου!
      Φιλάκια και καλά Χριστούγεννα, με υγεία, ευτυχία και χαρά!

      Διαγραφή
  9. Έχω να σας δηλώσω ότι ήδη...ψήνονται στο φούρνο τα μπισκοτάκια, τόσο πολύ μου άρεσαν! Μοσχοβολάει όλο το σπίτι! Τι όμορφη η χιονονιφάδα σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Αμελί μου και είναι σίγουρο ότι θα τα απολαύσετε!!! Η χιονονιφάδα μας είναι πράγματι χαριτωμένη!!! -:)))

      Διαγραφή
  10. Λοιπόν εγώ θέλω να φάω ένα χιονάνθρωπο και μια μποτούλα, (και μετά ένα φυλλαράκι, μια καμπανούλα, μια νιφάδα χιονιού...), βασικά τα θέλω όλα γιατί διάβασα τη πρόταση που είπες "Τα συγκεκριμένα μπισκότα είναι τραγανά εξωτερικά ενώ εσωτερικά λιώνουν στο στόμα", οπότε όπως καταλαβαίνεις δεν φταίω εγώ αλλά εσύ που τα γράφεις τόσο καλά χιχιχι.
    Φιλιά στα αγγελούδια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου στείλω Κουταλάκι μου γιατί πράγματι έτσι είναι!!! -:)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Πόοοοοοσο όμορφαααα! Καλά Χριστούγεννα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαριάννα μου και χαίρομαι που σου άρεσαν τα μπισκοτάκια!!

      Διαγραφή
  12. Tι γλυκούλικα και χαριτωμένα!!!
    Μα και η μικρή χιονονιφάδα κλέβει την παράσταση!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Έλενά μου και τα δύο!!! -:))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Η Βασιλικούλα γλυκύτατη!
    Τα μπισκοτάκια σου εξαιρετικά! Μου αρέσει πάρα πολύ η ζύμη σου, φαίνονται νοστιμότατα και είναι και αρκετά εύκολα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ερμιόνη μου... φαντάζομαι και το Φιφίνι σου είχε γιορτή και είμαι σίγουρη ότι την απολαύσατε!! -:))
      Τα μπισκότα είναι νοστιμότατα και πανεύκολα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Mε τέτοια μπισκότα πως να πεις ότι γίνεται χωρίς αυτά!!!! Κική μου είσαι απίστευτη!!! ΤΕΛΕΙΑ!!! Η μικρούλα χιονονιφάδα είναι υπέροχη και φαντάζομαι το καμάρι της μαζί με την αδερφούλα της όταν τελείωσαν το στολισμό τους! Μπράβο σας κορίτσια! Καλά Χριστούγεννα να έχετε με αγάπη ευτυχία και υγεία!! Μάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου και χαίρομαι που σου άρεσαν!! Οι μικρές μας ήταν μέσα στη χαρά και ειδικά η Βασιλικούλα μας!!!
      Επίσης καλά Χριστούγεννα καλή μου με υγεία, ευτυχία και αγάπη!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Κική μου είναι υπέροχα, ζωγραφιές θα τα έλεγα και όχι μπισκοτάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κουκλίστικα τα Χριστουγεννιάτικα μπισκότα, Κική. Φαντάζομαι ποσο θα καμάρωνε η Βασιλικούλα! Εμ! Πόσα παιδάκια έχουν μια τόσο χρυσοχέρα θεία;; Και του χρόνου, Κική μου!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ειρήνη... η αλήθεια είναι ότι έτρεχε σε όλους και έλεγε ότι της τα έφτιαξα εγώ... Αααα, σ' ευχαριστώ πολύ αν και είναι υπερβολή ...όλες κάνουμε τόσα πράγματα οπότε δεν αποτελώ εξαίρεση!
      Καλά Χριστούγεννα καλή μου!!!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφα τα μπισκοτάκια σου μα πιο όμορφη η Βασιλικούλα σας!!!!!!!
    Καλές γιορτές!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά!!!!!
    ΥΓ. Σου έχω βραβειάκι έλα να το πάρεις!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ρένα μου... χαίρομαι που σου άρεσαν!!! Όσο για τη Βασιλικούλα ξέρεις πώς είναι οι μικρούλες της ηλικίας της ...καμάρωνε όσο τίποτε σαν χιονονιφάδα!! χαχαχα
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. Κική μου, είναι πανέμορφα τα μπισκοτάκια σου!!!! Είμαι σίγουρη ότι είναι και πεντανόστιμα!!! Ναχαίρεστε και την Βασιλικούλα σας!
    Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι, με υγεία και αγάπη!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου και για τα δύο!!
      Επίσης καλά Χριστούγεννα με αγάπη, υγεία και χαρά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Κική μου,μεγαλούργησες πάλι!!!Εκανα καί εγώ μπισκοτάκια,αλλά καμμία σχέση μέ τά δικά σου!!!Καί τού χρόνου!!!Η Βασιλικούλα σας,σκέτη κούκλα!!!Νά τήν χαίρεστε!!!!Καλά Χριστούγεννα!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Δήμητρά μου!!! Όσο για τη Βασιλικούλα...ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά και να χαίρεσαι τις μικρές σας!!!
      Επίσης καλά Χριστούγεννα αν και θα έρθω κι από κει!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Νιάττα μου!! Να περάσετε πανέμορφα!!

      Διαγραφή
  21. Πανεμορφα μπισκοτακια!!! Κ πρεπει να ειναι και πεντανοστιμα! Η δε Βασικουλα εκλεψε την παρασταση! Ειναι πολυ χαριτωμενη με την στολη της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ νόστιμα Μαρία μου ...όσο για τη μικρή μας καμάρωνε όλη τη μέρα σαν ...χιονονιφάδα!!! χαχαχα

      Διαγραφή
  22. Αχ!Θα ήθελα να απλώσω χεράκι γιατί φαίνονται τόσο μα τόσο νόστιμα!Μπράβο φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!