Τα γενέθλια της Ιωάννας και μια τούρτα σοκοκάστανο



Καλή σας μέρα!!! Σήμερα έχει γενέθλια η μεγάλη μου ανιψιά Ιωάννα και αφού της ευχηθώ, σας προσκαλώ να σας κεράσω μια σοκολατένια αμαρτία!!! -:))
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ γλυκιά μου, λεπτεπίλεπτη Ιωάννα. Να είσαι πάντα γερή, δυνατή, τυχερή κι ευτυχισμένη! Να ξέρεις ότι όλοι εμείς είμαστε και θα είμαστε πάντα δίπλα σου και σ'αγαπάμε!!!
Και τώρα την τούρτα που της έφτιαξα, φυσικά κατόπιν παραγγελίας!!! χαχαχα Και τί να πεις στην ανιψιά σου (γενικά σ' ένα παιδί) που νομίζει ότι μπορείς να κάνεις τα πάντα ενώ δεν μπορείς;;; Ήθελε, λοιπόν, μια τούρτα με μια όρθια μπαλαρίνα επάνω. Η Ιωάννα ήθελε, εγώ ήθελα αλλά η μπαλαρίνα είχε αποφασίσει διαφορετικά και επί μια εβδομάδα αρνούνταν να σταθεί όρθια χωρίς να της συμβεί κάτι και να καταταχθεί στα άτομα με ...ειδικές ανάγκες!!! -:)) Την πρώτη φορά μου έσπασε το ένα πόδι, τη δεύτερη το χέρι, την τρίτη χάλασε η φούστα ώσπου... την πέμπτη φορά την έφτιαξα και δεν τη συναρμολόγησα. Το άφηνα, το άφηνα, σκαρφίστηκα και ...plan B και αφού η μπαλαρίνα μου δίδαξε για πολλοστή φορά τί σημαίνει υπομονή και επιμονή (παρά τα "γαλλικά" που άκουγε ενίοτε!!!) φτάσαμε στο βράδυ του Σαββάτου, εκεί γύρω στις 10.30, με το πάρτυ στις 11.00 το πρωί της Κυριακής και την μπαλαρίνα να στέκεται αποσυναρμολογημένη κι εγώ αναποφάσιστη!!! χαχαχα Τί ήταν κι αυτό!!!
Η τούρτα στήθηκε, στολίστηκε και τώρα έπρεπε να μπει η μπαλαρίνα!!! Έκκληση βοήθειας... η τελευταία λύση και το τελικό βήμα ...αποφασιστικό από την αδερφούλα μου και μαμά της γλυκιάς μας οκτάχρονης!!! Η μπαλαρίνα φόρεσε τις φούστες της και κάθισε επάνω στην τούρτα, η Ιωάννα το δέχθηκε χωρίς καμιά διαμαρτυρία κι εγώ κοιμήθηκα σαν ...τούβλο έχοντας τελειώσει αυτή την ιστορία!!! χαχαχα Παράπονο δεν έχω... το ευχαριστήθηκα!!! Τώρα έρχεται η σειρά της μικρής μας Βασιλικής που θέλει, λέει, δύο όρθιες μπαλαρίνες σε δύο διαφορετικές στάσεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!! χαχαχα... αυτό κι αν είναι αστείο!!!
Εν πάσει περιπτώσει, η γέμιση της μπαλαρινο-τούρτας ήταν σοκολάτα και κάστανο (εύκολο να "φύγει" το κόλλημα;;;) σ΄ένα ντελίριο αυτοσχεδιασμού. Η γεύση της ενθουσίασε όλους στο πάρτυ. Νόστιμη και ιδιαίτερα επίκαιρη με το κάστανο να συντροφεύει άριστα τη σοκολάτα και τα δύο μαζί να τα στηρίζει καλά το σοκολατένιο παντεσπάνι. Όσο για θερμίδες ...μην τα ρωτάτε... αμαρτία!!!! Όταν έχουμε μπροστά μας μια τέτοια τούρτα δεν σκεφτόμαστε τις θερμίδες!!! Απολαμβάνουμε απλά ένα μικρό κομμάτι και τέρμα και τελείωσε!!!! -:))
ΥΛΙΚΑ για μια τούρτα με διάμετρο 28-30 εκατοστά
Για τη βάση
5 αυγά 
500 γρ. φαρίνα που φουσκώνει μόνη της
5 κ.σ. κακάο σκόνη
420 γρ. ζάχαρη
250 γρ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
260 γρ. γάλα 
2 κ.σ. κονιάκ 
2 φακελάκια ζαχαροβανίλια
Για το ελαφρύ σιρόπι
300 ml νερό
350 γρ. ζάχαρη
3 κ.σ. κονιάκ 
Για τη κρέμα της γέμισης
250 γρ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
320 γρ. ζάχαρη άχνη 
4 κ.σ. κακάο
4 κ.σ. κονιάκ
200 ml κρέμα γάλακτος με 35% λιπαρά + 180 γρ. κουβερτούρα γάλακτος
1 φακελάκι γκαρνί Γιώτης σοκολάτα + 200ml γάλα
1 βάζο μαρμελάδα κάστανο (250 γρ.)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Ετοιμάζουμε τη βάση
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς στις αντιστάσεις και αέρα.
Στο μπολ του μίξερ χτυπάμε πρώτα το βούτυρο με τη ζάχαρη και τη βανίλια για 4-5 λεπτά ή μέχρι να γίνουν ένα αφράτο και κρεμώδες μίγμα.
Προσθέτουμε ένα ένα τα αυγά και το κονιάκ.
Σε ένα μπολ κοσκινίζουμε το αλεύρι και το κακάο που αρχίζουμε να τα προσθέτουμε κι αυτά στο μίγμα μας εναλλάξ με το γάλα (σε 3 ή 4 δόσεις).
Το τελικό μας μίγμα πρέπει να είναι ελαφρώς πιο σφιχτό από ένα πολύ αφράτο κέικ.
Αδειάζουμε το μίγμα στη φόρμα και ψήνουμε για 40-45 λεπτά στις αντιστάσεις και αέρα.
Αφού περάσει ο χρόνος ψησίματος και δοκιμάσουμε με τη γνωστή μέθοδο του "μαχαιριού" εάν το κέικ έχει ψηθεί, το βγάζουμε από το φούρνο και το αφήνουμε να κρυώσει πριν το ξεφορμάρουμε.
Είναι προτιμότερο να το κόψουμε 2-3 ώρες μετά ή την επόμενη μέρα.
Ετοιμάζουμε το σιρόπι
Σε μια κατσαρόλα βράζουμε το νερό με τη ζάχαρη και το κονιάκ για 4 λεπτά μετρώντας από τη στιγμή που θα αρχίσει να κοχλάζει το σιρόπι.
Μετά, κατεβάζουμε από τη φωτιά και αφήνουμε να κρυώσει καλά πριν περιχύσουμε το παντεσπάνι.
Ετοιμάζουμε τη κρέμα της γέμισης
Σε μια μικρή κατσαρόλα βάζουμε να ζεσταθεί η κρέμα γάλακτος και ρίχνουμε μέσα την κουβερτούρα σε κομμάτια.
Την αφήνουμε μέχρι να λιώσει, την ανακατεύουμε καλά μέχρι να ομογενοποιηθεί και την αποσύρουμε από την ηλεκτρική εστία για να κρυώσει πριν την προσθέσουμε στο μίγμα.
Σε ένα μπολ, χτυπάμε τη σαντιγύ σε σκόνη με τα 200 ml κρύου γάλακτος για 3-5 λεπτά ή έως ότου σφίξει.
Στο μπολ του μίξερ βάζουμε το βούτυρο και το χτυπάμε έως ότου φουσκώσει και σχεδόν, διπλασιαστεί σε όγκο.
Ρίχνουμε σταδιακά τη ζάχαρη άχνη, το κακάο και το κονιάκ.
Προσθέτουμε την, ήδη, κρύα ganache σοκολάτας ανακατεύοντας το μίγμα με το μίξερ στην πιο χαμηλή ταχύτητα.
Τέλος, ανακατεύοντας με μια μαρίζ προσθέτουμε και τη σαντιγύ σοκολάτας.
Αφήνουμε για λίγο την κρέμα σε δροσερό μέρος ή στο ψυγείο για να μπορέσουμε να την στρώσουμε πιο εύκολα.
Συνθέτουμε την τούρτα
Κόβουμε το παντεσπάνι οριζόντια σε 3 δίσκους.
Τοποθετούμε τον πρώτο δίσκο σε μια πιατέλα και χρησιμοποιώντας ένα πινέλο ζαχαροπλαστικής τον αλείφουμε με το σιρόπι (τον σιροπιάζουμε).
Τον καλύπτουμε με μια δόση μαρμελάδας κάστανο και μια δόση κρέμας σοκολάτας. 
Τοποθετούμε τον δεύτερο δίσκο που τον σιροπιάζουμε κι αυτόν με τον ίδιο τρόπο.
Απλώνουμε την υπόλοιπη μαρμελάδα κάστανο και μετά τον καλύπτουμε με κρέμα σοκολάτας.
Τέλος, τοποθετούμε και τον τρίτο δίσκο, τον σιροπιάζουμε και καλύπτουμε την τούρτα με την υπόλοιπη σοκολατένια κρέμα.
Βάζουμε στο ψυγείο να παγώσει πριν την διακοσμήσουμε με ζαχαρόπαστα ή όπως αλλιώς θέλουμε.
Πριν σερβίρουμε την τούρτα καλό είναι να την αφήσουμε για 50-60 λεπτά εκτός ψυγείου για να αναδειχθεί η γεύση της.
Και μ΄ένα χαρούμενο πάρτυ όλο γέλια, χορό, τραγούδι και φωνές τελείωσε η πραγματική ιστορία της μπαλαρίνας που κάθισε να ξεκουραστεί επάνω σε μια ασπρορόζ τούρτα έστω κι αν κάποιες μικρές κυρίες ήθελαν να την υποχρεώσουν να στέκεται όρθια! -:))
Το πραγματικό όμως τέλος του εορταστικού-γενεθλιακού τριημέρου κλείνει σήμερα με μικρά κερασματοδωράκια-cupcakes λεμονιού για όλους τους συμμαθητές και τους δασκάλους της μικρής μας (;) Ιωάννας φτιαγμένα από τα χεράκια της μαμάς και στολισμένα από τα χεράκια της θείας.
Και του χρόνου αγαπημένη μας Ιωάννα να γιορτάσεις με πολύ χαρά κι εμείς να σε καμαρώνουμε!!! 

Tante Kiki
54 Comments

54 σχόλια:

  1. Να την χαιρεστε Κικη μου την μεγαλη δεσοινιδα σας! Πολυχρονη, γερη και καλοφωτισμενη και εσεις να ειστε γεροι να την καμαρωνετε!
    Υπεροχη η τουρτα, φανταζομαι τι χαρα θα εκανα τα πιτσιρικια οταν την ειδαν!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου κι εσύ ό,τι επιθυμείς!!! Πράγματι χάρηκαν πολύ (ειδικά η μικρή γιατί η μεγάλη το ήξερε) που έκανε και τη δική της ...παραγγελία!!! χαχαχα

      Διαγραφή
  2. Τουρτα υπερπαραγωγη!! Κοριτσιστικη και ροζ και λουλουδακια και κουκλα..ολα τα εχει!! Να τη χαιρεστε την Ιωαννουλα σας!! Να εχει υγεια, αγαπη και τυχη στη ζωη της!!! Κ εσενα την χαζο θειουλα της να της φτιαχνεις τοσο γευστικα και ομορφα γλυκα!
    Σοκοκαστανα??...μμμμμ.... Πρεπει να ειναι υπεροχη!! Λατρευω τα καστανα!! Το κομματι δε με τις στρωσεις με εχει μαγνητισει!
    Μπραβο σου Κικιτσα μου γλυκια!
    Σε φιλω πολυ πολυ!
    Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου άρεσε Εύη;;; Χαίρομαι πολύ γιατί ακόμη και τις δυσκολίες τις ...απόλαυσα (αυτό θα πει μαζοχισμός!!! χαχαχαχα).
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου γλυκιά μου κι εσύ να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα πάντα!!! Να την κάνεις τώρα τα Χριστούγεννα την τούρτα είναι εύκολη γιατί εσύ έχεις γίνει εξπέρ της κουζίνας.
      Πολλά πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. πω πω πω!
    τι τουρτα υπερπαραγωγη ειναι αυτο!!!
    να τη χερεσαι την ανηψια!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κι εσύ ό,τι καλύτερο σου εύχομαι!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχη η τούρτα. Θα μπορούσα αντί μαρμελάδα κάστανο να βάλω και πουρέ κάστανου; Πάντως η μπαλαρίνα ήταν πολύ όμορφη!
    Να την χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Νοτούλα ...ναι μπορείς να βάλεις και πουρέ κάστανου αλλά θα γίνει πιο άγλυκη εκτός κι αν τον αναμίξεις με την σοκολατένια κρέμα!! Πειραματίσου μέχρι να βρεις τη γεύση που σου ταιριάζει! -:))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Αυτό δεν είναι τούρτα, είναι υπερπαραγωγή ομορφιάς και φροντίδας!
    Να τη χαίρεστε Βασιλική μου!

    Χρόνια σου Πολλά Ιωάννα μου!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι για τα γλυκά σου λόγια καλή μου Ζαμπία!!
      Ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές... η Ιωάννα δεν σε ξεχνά!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Κική μου, η τούρτα είναι ένα αριστούργημα!!!! Πολύχρονο κι ευτυχισμένο το κοριτσάκι σας! Πολλά φιλιά, απίθανη θεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου, να είσαι καλά!!!
      Ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Xρόνια πολλάααααααααα!!
    Χιλιόχρονη να είναι η Ιωάννα, χιλιόχρονη να είναι και η θεία, για να συνεχίσει να της φτιάχνει υπέροχες τούρτες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ελενά μου, να είσαι καλά, γερή κι ευτυχισμένη!! -:))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Να τη χαίρεστε την κούκλα σας! Ε, με τέτοια θεία χρυσοχέρα, πώς να μην παίρνει και η μικρότερη θάρρος;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Χρύσα μου κι εσύ ό, τι επιθυμείς σου εύχομαι!!!! Η μικρότερη έτσι κι αλλιώς παίρνε θάρρος χαχαχαχα!!

      Διαγραφή
  9. Να τη χαίρεσαι τη μικρή Ιωάννα! Σούπερ και φουλ αμαρτωλή η τούρτα αλλά σιγά μην σκεφτούμε θερμίδες και λιπαρά, γιορτή είναι αυτή!
    Καλύτερα καθισμένη η μπαλαρίνα πάντως, παρά διαμελισμένη με χέρια πόδια σκόρπια πάνω στην τούρτα και να θυμίζει Dexter, χα χα χα (γέλασα πολύ με τον πρόλογό σου, να 'σαι καλά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι δεν πρέπει να σκέφτεσαι τις θερμίδες αλλά την απόλαυση Έφη μου μ' αυτή την τούρτα!!!! Όσο για την μπαλαρίνα έτσι είπαμε κι εμείς και την βάλαμε να στρογγυλοκάθεται!! χαχαχα

      Διαγραφή
  10. Ζηλεύω φρικτάάάάά τη συνονόματη και... συνομήλική μου, Ιωάννα!! (Γκουχ! Γκουχ!)
    Να το χαίρεστε το αστέράκι σας, Κική μου!
    Κάθε της όνειρο να γίνει πραγματικότητα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου, να σου φτιάξω κι εσένα μια τουρτίτσα ...έτσι για να γίνεις καλά γιατί απ' ό,τι κατάλαβα κι εσύ σαν κι εμένα δίνεις ρεσιτάλ βήχα ή μήπως ...αμφισβητείς το είσαι συνομήλικη της Ιωάννας;;; Εγώ που σε ξέρω το βεβαιώνω... μη σου πω ότι η Ιωάννα σε περνάει μερικούς μήνες!!!!! -:)))
      Φιλάκια κι ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια της Πολλά.
    Να την καμαρώνετε όπως η ίδια επιθυμεί, Κική μου.

    Όσο για την μπαλαρίνα, εξαιρετική δημιουργία :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Πηνελόπη μου και πολύ σοφή η ευχή σου!!!
      Ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια!
      -:)))

      Διαγραφή
  12. Xρόνια της πολλά κι ευτυχισμένα, μεγάλο κομμάτι για μένα από το λατρεμένο γλυκό!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Λίλα μου κι εσύ ό,τι επιθυμείς!!! Δύο κομμάτια να σου στείλω!!

      Διαγραφή
  13. Eυτυχισμένη,χιλιόχρονη και καλότυχη!!!Να την χαίρεστε και να απολαμβάνετε την κάθε της στιγμή!!!Είχα το πάλε ποτέ τρεις τέτοιες αγαπημένες θείτσες που με την αγάπη τους με ανέβαζαν ψηλά στα ουράνια... ακόμη νοσταλγώ εκείνα τα χρόνια.... Υπέροχη η αμαρτία την απόλαυσα !!!!!και φυσικά το ίδιο όμορφη με την μπαλαρίνα καθιστή !!! Αψογα δουλεμένη σαν να μην την άγγιξαν χεράκια!Μπράβο θ.Κική που μου ξύπνησες τις πολύτιμες αναμνήσεις μου Φιλάκια πολλά και καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Έφη μου κι εσύ πάντα γερή, ευτυχισμένη και ό,τι επιθυμείς. Χαίρομαι που σου θύμισα τέτοιες όμορφες αναμνήσεις γλυκιά μου που γλυκαίνουν την ψυχή!!
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!! Να είσαι καλά!
      Πολλά φιλάκια κι επίσης καλές γιορτές! -:))

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά στην Ιωάννα, να είναι παντα γερή και ευτυχισμένη, να τη χαίρεστε Κική μου!!!!Η τούρτα που της έφτιαξες είναι εκπληκτική, πολλά μπράβο!
    Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ελένη μου κι εσύ πάντα να είσαι καλά και να χαίρεσαι τη Ναταλίτσα σου! Χαίρομαι που σου άρεσε η τούρτα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Φανταστική Κική μου, υπέροχη πραγματικά, να είσαι πάντα καλά, χρόνια πολλά στη μικρούλα να την χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά και καλά, να τα εκατοστίσει το κοριτσάκι σας, χιλιόχρονο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δημιουργία μου!! Ευχαριστώ πολύ κι εσύ ό,τι επιθυμείς!

      Διαγραφή
  17. Να χαίρεσαι την ανιψούλα σου και κουράγιο με την τούρτα της 2ης χαχαχα.
    Αν κ δε μ'αρέσει το κάστανο η τούρτα είναι εντυπωσιακή!!!Συγχαρήτηρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου... μπορείς να αντικαταστήσεις την μαρμελάδα κάστανου με μαρελάδα κόκκινων φρούτω ή πορτοκαλιού!!
      Ευχαριστώ πολύ κι εσύ ό,τι επιθυμείς!

      Διαγραφή
    2. Ωωωωω ευχαριστώ για την συμβουλή! Μπήκε στην λίστα προς δοκιμή!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. Να τη χαίρεστε τη μικρούλα σας Κική μου!
    Να είναι καλά το κοριτσάκι σας και να το καμαρώνετε!
    Τι τούρτα της έφτιαξες! Μπράβο σου, ειλικρινά μεγαλούργησες πάλι! Είναι πραγματικά πανέμορφη!
    Και πάρα πολύ γευστική και επίκαιρη χάρη στα κάστανα!
    Και τα κεκάκια πάρα πολύ όμορφα!
    Πάντα χαρές και ομορφιές!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ερμιόνη μου!!! Χαίρομαι που σου άρεσε η τούρτα!! Να είσαι καλά κι ευχαριστώ για τις ευχές και τα γλυκά σου λόγια!
      Να είστε καλά και να περνάτε καλά πάντα!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Να χαίρεστε την Ιωάννα σας, Κική μου!!!! Χαλάλι της η ταλαιπωρία σου με την μπαλαρίνα, χαχαχα!!! Πολύ όμορφα κάθησε τελικά πάνω στην υπέροχη τούρτα!!!
    Και του χρόνου και με το καλό να φτιάξεις και την τούρτα της Βασιλικούλας σας
    Τα λεμονοκεκάκια φαίνονται πολύ λαχταριστά!!!!!!!
    Καλές γιορτές σου εύχομαι!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου και πράγματι χαλάλι της... με όλη μου την ψυχή!! -:))
      Ναι και η τούρτα και τα λεμονοκεκάκια έγιναν νοστιμότατα.
      Όσο για την τούρτα της Βασιλικούλας θα της φτιάξω την πρωτοχρονιά γιατί την περιμένει πώς και πώς!!!!! Μπορώ νομίζεις να την καθυστερήσω;;;; Αδύνατον και μόνον που βλέπω τα ματάκια της να την σκέφτονται και να λάμπουν!!!
      Επίσης καλές γιορτές, με υγειά και χαρά κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Πώ πώ!!!Υπερπαραγωγή η τούρτα πού ετοίμασες γιά τήν ανηψούλα σου Κική μου!!!Χρονια πολλά!Πολύχρονη!!!Νά τήν χαίρεστε καί νά τήν καμαρώνεται!!!!Μού άρεσαν πολύ τά cupcakes!!Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δήμητρά μου, να είσαι καλά κι εσύ και ό,τι επιθυμείς!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Ουφ, στο παραπεντε εφτασα... Προλαβαινω να πω κι εγω τις ευχες μου;
    Χιλιοχρονη κι ευτυχισμενη να'ναι παντα η Ιωαννα, να'χει κοντα της ανθρωπους που θα την αγαπουν τοσο που θα "παλευουν" με μια ορθια χορευτρια!!! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προλαβαίνεις Σοφία μου, προλαβαίνεις. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Κι εσύ ό,τι επιθυμείς και πάντα με υγεία και χαρά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Ονειρο έγινε η τουρτα κΚική μου και χαλαλι η ταλαιπωρία.. το αποτέλεσμα μετράει και η χαρά της μικρής Ιωάννας στα μάτια της..μπράβο στην θεία Κική.. μα και αυτά τα παιδια τι πανε και σκεφτονται...έ;..χι.χιχ. καλα να περασετε αυτές τις γιορτινές μερες.. με υχεις και χαρούμενε ςστιγμες.. φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ρούλα μου...πράγματι η χαρά της Ιωάννας είναι η ανταμοιβή!! Παιδιά είναι ...αυτή είναι η ομορφιά των παιδιών εξάλλου!!!
      Επίσης καλή μου Ρούλα με υγεία και χαρά!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Αγαπημένη μου ... και μετά μου λες ότι δεν ξέρεις (χαχα) από σοκολάτα...και μου κάνεις νάζια... δεν μπορώ δεν ξέρω και τέτοια...αχ η σοκολάτα !!!
    Ενα όνειρο είναι αυτή η τούρτα και θέλω από τώρα (ναι ναι από τώρα) να μου υποσχεθείς ότι θα μου φτιάξεις με τα χεράκια σου την τούρτα των γενεθλίων μου (χαχα η παλιόγρια θέλω και τούρτα παραγγελία) στις 17 αυγούστου και φυσικά καλεσμένη στο σπίτι μου εις Αλμυροπόταμον Ευβοίας !!!
    Παραπήρα φόρα... αλλά τώρα με ξέρεις.., άμα αρχίσω τα αγαπησιάρικα δεν σταματάω ... λέαινα γαρ ... όλο γούτσου γούτσου...
    Πρωτίστως, χρόνια πολλά στην Ιωάννα, να ζήσει χίλια χρόνια, γερή και τυχερή !!!
    Κι εσείς μαζί της να την καμαρώνετε Κικίτσα μου γλυκειά
    Πολλά πολλά φιλάκια
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει δεν μπορώ να φτιάξω πραλίνες όπως τις θέλω αλλά πού θα μου πάει;;; Σοφάκι σου υπόσχομαι τούρτα (αρκεί να μη ζητήσεις όρθια μπαλαρίνα!!!!) από τώρα όπου και να είμαι!!!!!!!!!!!!!!!!
      Ξέρω, ξέρω και μετά αρχίζει η συγκίνηση και ...άστα να πάνε!!! χαχαχα
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου γλυκιά μου Σοφία κι εσύ να είσαι πάντα γερή κι ευτυχισμένη αλλά και τόσο τρυφερή, ευαίσθητη και δοτική!!!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  24. Χρόνια Πολλά!Να τη χαίρεστε την μικρή δεσποινίδα σας!! Όσο για την τούρτα...δεν έχω λόγια!Απλά εξαίσια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κουταλάκι μου να είσαι καλά και ό,τι επιθυμείς!!!
      Χαιρομαι που σου άρεσε!!!

      Διαγραφή
  25. Να την χαίρεστε...πολύ ωραία εμφανισιακά η τούρτα και που ειναι και σοκολατένια...μου αρέσει η σοκολάτα :) και το αγαπημένο μου χρώμα ειναι το λιλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπερα.Θα κανω την τουρτα σας μεθαυριο.Αφου την εχω καλυψει με την ζαχαροπαστα μπορω να την βαλω ψυγειο για 20 ωρες?θα χαλασει η ζαχαροπαστα?ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα! Εάν έχετε ψυγείο no frost η ζαχαρόπαστα δεν θα πάθει τίποτε (εξαρτάται, φυσικά και από την ποιότητά της) πέρα από το να ιδρώσει όταν την βγάλετε αλλά μετά θα είναι εντάξει. Καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No