Κεράσματα ινδοκαρυδένια ή αλλιώς ινδοκάρυδα

Τα ξέρετε τα ινδοκαρυδένια γλυκά!κια που κυκλοφορούν σε ζαχαροπλαστεία ή μέσα σε σακουλάκια σε μάρκετ και μαγαζάκια;;; Είμαι σίγουρη πώς ναι... εγώ μ' αυτά τρελλαινόμουν από μικρή! Μου έμεινε το κουσούρι και μεγαλώνοντας απλά περιόριζα την όρεξή μου λόγω θερμίδων!! Πριν από μερικές μέρες όμως ο καλός μου, μου έφερε 3 κιλά ινδοκάρυδο!!!!!!!!!!!!! Έμεινα "κάγκελο" στην αργκό!!! Η αλήθεια είναι ότι η πρώτη μου σκέψη ήταν... "μήπως να βγω με καρεκλάκι και τραπεζάκι στη λαϊκή κι... εδώ το καλό ινδοκάρυδοοοο!!!!" Όταν όμως "πήρε το ποτάμι" την σκέψη μου... τον είδα που στεναχωρέθηκε από την αντίδρασή μου (αν και νομίζω ότι ήμουν, η γυναίκα,  πέρα για πέρα δικαιολογημένη εκτός κι αν έχω ζαχαροπλαστείο και δεν το ξέρω) κι έτσι το μετάνιωσα και του είπα ότι χάρηκα πολύ με την άφιξη της εν λόγω ποσότητας ινδοκάρυδου (αναρωτιέμαι πού υπήρχε τόσο πολύ κι έμαθε τη διεύθυνσή μου κι ήρθε να το φιλοξενήσω γιατί νιώθω κάπως σαν χώρος υποδοχής αδέσποτου ινδοκάρυδου) υποσχέθηκα ότι θα κάνω τα πάντα με ινδοκάρυδο!!!!!!!!!!!! Όχι, όχι μη φοβάστε... ήδη μαγείρεψα κολοκυθάκια γεμιστά χωρίς ινδοκάρυδο και μπιφτέκια (κι αυτά σκέτα με κιμά κι άλλα υλικά αλλά όχι ινδοκάρυδο)!!! χαχαχα Πάντως, γέμισα 8 μεγάλα γυάλινα βάζα κι από σήμερα το πρωί άρχισα να ψάχνω για συνταγές σχετικές. Και... για να μην είμαι εντελώς αναίσθητη, πάντα ήθελα να φτιάξω τα συγκεκριμένα γλυκάκια αλλά πάντα κάτι τύχαινε κι έφτιαχνα κάτι άλλο με ινδοκάρυδο που αγόραζα!!! Έτσι, το πρώτο που σκέφτηκα ήταν αυτά. Έψαξα και βρήκα μια συνταγή που μου έκλεινε το μάτι αδιάντροπα (κι αυτό γιατί ήταν πολύ εύκολη) κι άδραξα την ευκαιρία για να περάσω στην πράξη. Τη συνταγή τη βρήκα ΕΔΩ και, αν και εύκολη (χιχιχιχι) είναι ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!! 
Έγιναν πεντανόστιμα κερασματάκια κι άρχισα ήδη τη μοιρασιά... νομίζω ότι θα μοιράσω σ' όλη την πόλη... θα γίνω η βασίλισσα (ούπςςςς απαγορευμένη λέξη στη χώρα μας -:)))) του ινδοκάρυδου.
Πάντως, για να μην σας τα πολυλογώ... αξίζουν να τα φτιάξετε, πιο γρήγορα, εύκολα και νόστιμα γλυκάκια δεν έχω "ξαναματαϊδεί"... γι αυτό, σας τα συνιστώ ανεπιφύλακτα!!
ΥΛΙΚΑ για 25 κομμάτια (ανάλογα με το μέγεθος)
3 φλ. τσ. ινδοκάρυδο
2 κ.σ. αλεύρι
1 φλ. τσ. ζάχαρη κρυσταλλική
2 βανίλιες
2 κ.σ. μαργαρίνη λιωμένη
3 αβγά μεγάλα
Για το γαρνίρισμα
Κερασάκια κονφί ή κερασάκια γλυκό του κουταλιού στραγγισμένα από το σιρόπι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Εάν χρησιμοποιήσουμε κερασάκια από γλυκό του κουταλιού, τα βγάζουμε από το σιρόπι και τα βάζουμε σε ένα στραγγιστήρι να στραγγίσουν και να στεγνώσουν (και να μείνει λίγο σιρόπι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ούτε λόγος ανησυχίας).
Σε ένα μπολ αναμιγνύουμε το ινδοκάρυδο με το αλεύρι.
Σε ένα άλλο μπολ βάζουμε τα αβγά με τη ζάχαρη και τις βανίλιες και τα χτυπάμε ελαφρά με το σύρμα. 
Προσθέτουμε και τη λιωμένη μαργαρίνη και χτυπάμε για λίγο ακόμα.
Τέλος προσθέτουμε το μείγμα ινδοκάρυδου - άλευρου στο μείγμα των αβγών και ανακατεύουμε καλά.
Στρώνουμε αντικολλητικό χαρτί σε μια λαμαρίνα φούρνου.
Βάζουμε σε κορνέ με χοντρό στόμιο (ή πλάθουμε με υγρά χέρια) και σχηματίζουμε μικρές μπαλίτσες.
Τοποθετούμε στη λαμαρίνα με μικρή απόσταση ανάμεσά τους για να μην κολλήσουν (και να κολλήσουν ...ξεχωρίζουν εύκολα χωρίς να χαλάσουν) και διακοσμούμε την κορυφή τους με μισό κερασάκι (ή και ολόκληρο αν θέλουμε).
Ψήνουμε για 15-18 λεπτά ανάλογα με το φούρνο ή μέχρι να πάρουν ένα πανέμορφο χρυσόξανθο χρώμα.
Αφήνουμε για 5 λεπτά να κρυώσουν στο ταψί και τοποθετούμε σε σχάρα για να κρυώσουν εντελώς χωρίς να "ιδρώσουν" από την κάτω πλευρά.
Φυλάσσουμε σε βάζο ή μπολ καλά κλειστό γιατί με τον αέρα ξεραίνονται.
Καλό βράδυ!!!

46 σχόλια:

  1. Αααααα..πόσο λαχταριστά και ωραία φαίνονται!!! Σλουρππππ!!!! Σημειώνω τη συνταγή και σ΄ευχαριστώ τόόόόόσο πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά και χαίρομαι που σου άρεσε! Εύκολη και γρήγορη η ετοιμασία και πολύ νόστιμο το αποτέλεσμα!

      Διαγραφή
  2. Και μόνο που βλέπω τις φωτογραφίες......
    Να σου πω ότι μου αρέσουν και .....δροσερές από το ψυγείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί όχι Σωσώ μου... κακό δεν είναι!!! -:))))) Καλή σου νύχτα!

      Διαγραφή
  3. Σε αποφεύγω γιατί θέλω να χάσω κάτι κιλά και είσαι πειρασμός!
    Γράψε κανένα γλυκό χωρίς ζάχαρι(;).....
    Υπάρχει τίποτα τέτοιο;
    Κάτι να μην παχαίνει;....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Serenata μου, δες στα "Γλυκά διαίτης" κι έχω ήδη αρκετά... μην ανησυχείς κι εγώ στην ίδια φάση είμαι. Καλή σου επιτυχία!

      Διαγραφή
  4. Πραγματικά πολύ γρήγορα κι εύκολα!!! Κι εγώ σημειώνω την συνταγή για μελλοντική χρήση! Η μητέρα μου τα λατρεύει αυτά τα γλυκάκια! Ωραία θα ήταν να της φτιάξω! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Taelia μου...είναι πανεύκολα γλυκάκια!!! Δεν θα σε κουράσουν ούτε θα σε προβληματίσουν. Τί σύμπτωση!!! Κι εγώ για την μητέρα μου τα έφτιαξα γιατί κι εκείνη τα λατρεύει(όχι ότι εγώ πάω πίσω)!!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Τι ωραία, τι πεντανόστιμα (κι εμένα μου αρέσει πολύ η καρύδα) και τι πλάκα που έχουν τα γλυκά σου με τα κόκκινα κερασάκια στο πάνω μέρος! Πολύ καλή ιδέα για δώρο όντως!!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Χρυσαυγή μου και πράγματι είναι ιδανικά για δώρο! Φιλιά

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη συνταγή Κική μου!!Λατρεύω την καρύδα και σίγουρα θα τα φτιάξω!!Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Σοφία που σου άρεσαν. Δοκίμασέ τα είναι ωραία!

      Διαγραφή
  7. Κική, το ινδοκάρυδο, ήταν από τα αγαπημένα γλυκάκια των παιδικών μου χρόνων. Πρώτα έτρωγα το κερασάκι και μετά το υπόλοιπο γλυκό. Γευστικό
    κέρασμα και η συνταγή σου εύκολη και για τους αρχάριους, ιδανική.
    Μεγάλη ποσότητα καρύδας σου έφερε ο καλός σου. Αλλά δεν ανησυχώ. Όλο και κάπου θα βρεις να την αξιοποιήσεις!! Καλοφάγωτα τα ινδοκάρυδα.
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι Ειρήνη, το πετούσα το κερασάκι...κι έτρωγα το υπόλοιπο γιατί λάτρευα και λατρεύω την καρύδα!!! Ναι θα την αξιοποιήσω κι αυτό είναι ένα θέμα για τις... θερμίδες!!!!! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  8. καλημερααααααα υπέροχα...τρελαίνομαι για το γλυκάκι αυτό και θα το φτιάξω...φιλιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Τάνια... καλό σου βράδυ και φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Μυρωδάτο το ινδοκάρυδο και θα συμφωνήσω πως κι εμένα τα παιδικά μου χρόνια μου θυμίζουν τα συγκεκριμένα γλυκάκια! Δεν ήξερα πως είναι τόσο εύκολη η παρασκευή τους και με ελάχιστα υλικά! Θα δοκιμαστούν άμεσα. Αν πω στον "καλό" μου να μου αγοράσει ινδοκάρυδο, λες να μου φέρει κι εμένα τρίκιλο;;; Έχουν ένα θέμα με τις ποσότητες οι άντρες!
    Φιλιά πολλά, Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά, σε όλους αυτά τα γλυκάκια θυμίζουν τα μικράτα τους!!! Είναι πράγματι πολύ εύκολη κι επιτυχημένη η συνταγή... ναι, ναι ...άντρες και ποσότητες δεν συμβαδίζουν. χαχαχαχα Φιλιά

      Διαγραφή
  10. ΑΡΓΟΠΟΡΗΜΕΝΗ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ...

    ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!!!

    ΑΡΑΙΩΣΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΕΥΓΩ...ΜΕΝΩ!!!

    ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΛΕΩ..."ΟΧΙ"...ποτε σε γλυκο....εεε κ αυτη η συνταγη μουρλια φαινεται!!!...αντε να δουμε τη διαιτα ποτε θα τη συνεχισω....χαχα!!

    φιλια πολλα να εισαι καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η εποχή έχει για όλους πολλά τρεχάματα κι αναρωτιέμαι γιατί. Καλά έκανες και πέρασες... καλώς ήρθες έστω και στα γρήγορα!!! Πάρε, πάρε... Φιλιά

      Διαγραφή
  11. Απίθανα δείχνουν και θα τα φτιάξω το συντομότερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Λίλα!!! Εϊναι πράγματι υπέροχα και πανεύκολα!!

      Διαγραφή
  12. Αχ, λατρεμένη καρύδα!!!! Είσαι πολύ τυχερή που απέκτησες τόοοοσα κιλά ινδοκάρυδο! Το γλυκό αυτό θα το κάνω οπωσδήποτε!Είναι από τα μικρά γλυκάκια που δεν μπορώ να αντισταθώ!!!
    Καλή σου μέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερή είμαι αλλά έτσι και φάω τόσο ινδοκάρυδο μετά θα κλείσω ειδική συμφωνία με κέντο αδυνατσίσματος...χαχαχα Μικρά κι αθώα...χαχαχα

      Διαγραφή
  13. Τι λαχταριστά που φαίνονται Κική μου!!!!!!!!!
    Μπράβο!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ελένη μου!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  14. Όμορφα. Όμορφα. Πανέμορφα... Κική μου!
    Κρίμα που οι δικοί μου δεν συμπαθούν την καρύδα :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Πηνελόπη μας... κρίμα δεν λες τίποτε!!!

      Διαγραφή
  15. Αγαπημένα γλυκά που έχουν σφραγίσει τα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια!
    Ακόμα και τώρα τα τρώω με απίστευτη ευχαρίστηση!
    Τα δικά σου Κική φαίνονται πολύ λαχταριστά και το κερασάκι τους πάει πάρα πολύ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Ερμιόνη μου και τα δικά μου εφηβικά χρόνια κι επίσης ...τρελλαίνομαι όταν τα βρίσκω. Τώρα ξέρω πού θα τα βρω χιχιχι. Χαίρομαι που σου άρεσαν,

      Διαγραφή
  16. Πωπω αυτά είναι τέλεια τα γλυκά!!!! Εχω κάτι χρόνια να τα φάω....Αχ τι μου έκανες... σε μπελάδες με εβαλες για να τα φτιάξω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκαιρία Βάσω να τα ξαναφάς... όχι και σε μπελάδες γιατί είναι πανεύκολα!!!!!

      Διαγραφή
  17. Μα πως γίνεται και κάθε φορά με κάνεις και λαχταράω καρύδα που δεν τρώω?
    Φιλάκια Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί κρίμα που δεν τρως καρύδα!!! Αλλά Έρη μου, αφού τα λιμπίστικες ...πάρε ένα ...πού ξέρεις μπορεί να αλλάξεις γνώμη για την καρύδα!

      Διαγραφή
  18. Κική μου είναι τόσο λαχταριστά που δε μπορούσα να σταματήσω στο ένα!!!Πάρα πολύ ωραία μπράβο!!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ελένη μου που σου άρεσαν... Πράγματι κανείς δεν μπορεί να σταματήσει στο ένα... χαχαχα Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφα τα έκανες Κικίτσα! Είχα προσπαθήσει και εγώ παλιά αλλά μάλλον η συνταγή μου δεν ήταν καλή, δεν έγιναν τόσο όμορφα!
    Να είχα τώρα μερικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαράκι! Προφανώς η συνταγή δεν ήταν σωστή γιατί αλλιώς είναι πανεύκολα, σκέψου ότι χάλασα το κορνέ μου και μετά τα έπλασα... έτσι απλά! Πάρε ...κερνάω!

      Διαγραφή
  20. Δύο αγάπες έχω...Η μία είναι η κανέλα,η άλλη το ινδοκάρυδο!Από τα αγαπημένα μου το παραπάνω γλύκισμα και δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που τώρα πια έχω τη συνταγή!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κι όχι μόνον έχεις τη συνταγή αλλά είναι κι εύκολη και γρήγορη Βάλια μου! Χαίρομαι που σου αρέσουν αυτά τα γλυκάκια! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα!Πήρα το θάρρος και εμπνευσμένη απ το πετυχημένο γλυκάκι σου το προσάρμοσα στην διατροφή μου..http://syntagesweightwatchers.blogspot.gr/2012/10/blog-post_30.html
    Ελπίζω να μην σε πειράζει...Αν παρολα αυτά σε ενοχλεί κάτι εννοείται πως θα το διορθώσω..είμαι και αρχάρια στην μπλογκόσφαιρα βλέπεις και τώρα μαθαίνω τους κανόνες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τελεια!!!! Μεσα σε ενα μηνα τα εχω φτιαξει ηδη εφτα φορες.η δε πεθερα μου ενθουσιαστηκε μου ζητησε να της φτιαξω για μια επισκεψη και παθαν ολοι πλακα. Χιλια μπραβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χαίρομαι αφάνταστα που σας άρεσαν τόσο γιατί το αξίζουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τα αυγα τα βαζω ολοκληρα (ασπραδι κροκο);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όντως φαίνονται πολύ πετυχημένα στις φωτογραφίες ! Τα λιγουρευτικα τόσο πολύ που τα έφτιαξα επί τόπου.. Αλλά δυστυχώς δεν είχα αρκετή (λευκή) ζάχαρη οπότε συμπλήρωσα με μαύρη (ζάχαρη). Ελπίζω το αποτέλεσμα να είναι εξίσου εξαιρετικό !! :o

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!