Τυρένιο άλειμμα με πιπεριά Φλωρίνης


Καλοκαίρι πια και τα μεζεδάκια κάνουν παρέλαση στα τραπέζια μας. Γνωστοί και φίλοι ανταλλάσσουν επισκέψεις, εκδρομούλες κοντινές ή πιο μακρινές και οι λιχουδιές που μας κάνουν παρέα πολλές αλλά σχεδόν πάντα μεσογειακές μιας κι έχουμε το προνόμιο να ζούμε σε μια μεσογειακή χώρα κι ευτυχώς που αυτό μας το αφήσαν ακόμη ανέγγιχτο!!!
Ανάμεσα στα μεζεδάκια που ξεχώρισα γι αυτό το καλοκαίρι είναι το συγκεκριμένο τυρένιο άλειμα που πρόκειται για αυτοσχεδιασμό του γαμπρού μου... Ο απόλυτος μεζές ή η απόλυτη σαλάτα για να συνοδεύσει ένα κοτόπουλο φούρνου με πατάτες.
Κι αν θέλετε ένα νοστιμότατο κολατσιό... βάλτε το συγκεκριμένο άλειμμα να "στρογγυλοκαθίσει" επάνω σε αφράτες, πολύσπορες φρυγανιές και απολαύστε το χωρίς ιδιαίτερους ενδοιασμούς.
ΥΛΙΚΑ
320 γρ. φέτα (ή λευκό τυρί ή τελεμέ)
1/4 φλ.τσ. γάλα
2 κ.σ. ελαιόλαδο
Χυμό από 1/2 λεμόνι
1 κόκκινη πιπεριά,  κομμένη σε μεγάλα κομμάτια
Πιπέρι λευκό
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βάζουμε όλα τα υλικά στο multi και χτυπάμε έως ότου πολτοποιηθούν.
Βάζουμε σε μπολ και αφήνουμε στο ψυγείο για 30 λεπτά πριν σερβίρουμε με κρίθινο παξιμάδι ή για μένα, με φρυγανισμένο ψωμί, ελίτσα και ουζάκι.
Tante Kiki
21 Comments

21 σχόλια:

  1. Κική, ωραίο και πανεύκολο μεζεδάκι με την πιπεριά Φλωρίνης. Το φαντάζομαι πάνω σε ψημένα ψωμάκια, και με μια φέτα ντοματούλα από πάνω!!! Πωπωπώ!! Όταν ανέβαινα στην Χαλκιδική παλαιότερα, έμαθα πολύ ωραίους μεζέδες να φτιάχνω, από φίλες Θεσσαλονικιές. Τους τιμάμε συχνά.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ειρήνη μου και ωραίο και εύκολο και πάνω σε ψωμάκι ωραίο αλλά και με το κουτάλι (όπως το τρώω εγώ...σκέτο) έχει εξίσου συγκλονιστική γεύση. Η αλήθεια είναι ότι εδώ στη Βόρεια Ελλάδα είμαστε των μεζέδων ...ειδικά το καλοκαίρι. Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Πιστεύω θα είναι τέλειο!! Κι εγώ με το που διάβασα την ανάρτηση την ίδια φαντασίωση με την Ειρήνη είχα! Αλειμμένο σε φρυγανισμένο ψωμάκι με ντομάτα και ελίτσα!! Θα είναι απίστευτο!! Φιλιά και ευχαριστούμε για τη συνταγή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι πολύ νόστιμο και χαίρομαι που σου άρεσε το μεζεδάκι... κι όπως είπα όπως και να είναι ...με ψωμάκι ή σκέτο είναι ωραίο. Εγώ το τρώω και με μακαρόνια κοφτά ...ελαφρώς αραιωμένο σας σως!! χαχαχαχα Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο ντιπ! Και πολύ παιχνιδιάρικο! Μπορώ να το φανταστώ σε χιλιάδες εφαρμογές! Ωραία πρόταση Κική μου
    Φιλιά από Ν Αφρική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Αγγελική μου και όλως τυχαίως σε σκεφτόμουν εχθές κι αναρωτιόμουν πού είσαι! Πράγματι έχει πολλές εφαρμογές ανάλογα με την όρεξη του καθενός... Χαίρομαι που σου άρεσε! Φιλιά από Θεσσαλονίκη

      Διαγραφή
  4. Παρατηρω οτι οι τυρολιχουδιες δεν εχουν τελος..Παλι με μια ευγεστη προταση Κικη σκοπευεις να κανεις το τραπεζι μας πιο ελαφρυ,πιο δροσιστικο και κυριως πιο νοστιμο!Ο συνδυασμος τυριου με την δυνατη γευση της κοκκινης πιπεριας ειναι συγκλονιστικος!Εδω στη βορεια Ελλαδα αγαπαμε ιδιαιτερα τις κοκκινες πιπεριες με τις οποιες κανουμε πολλα φαγακια αλλα και υπεροχες σαλατες.Σου ευχομαι η μερα σου να ειναι ευχαριστη και δημιουργικη.Φιλια απο Θεεσσαλονικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Φωτεινή μου και ναι εδώ στη Βόρεια Ελλάδα αγαπάμε πολύ τις κόκκινες πιπεριές Φλωρίνης γιατί είναι πολύ νόστιμες! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και καλή σου συνέχεια συντοπίτισσα! Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Κικίτσα μου υπέροχο, το κάνω κάθε καλοκαίρι.
    Βάζω και λίγο σκορδάκι και λίγο σπιτικό πελτέ ντομάτας για πιο έντονο κόκκινο χρώμα.
    Και σε φρυγανίτσες επάνω τέλειο, αλλά και σε μαύρο ζυμωτό ψωμάκι το κάτι άλλο!!!!!
    Ααααχχ, μας ξεσήκωσες!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ελενάκι μου... είδες πώς ταιριάζουμε στις γεύσεις;;;; Εμείς δεν είμαστε του πολύ σκόρδου γι αυτό δεν βάζουμε αλλά όπως και να είναι ένας πολύ νόστιμος ντιπομεζές!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  6. Ότι πρέπει Κική μου για μια ωραία και χαλαρωτική βραδιά στο μπαλκόνι!
    Θα μου επιτρέψεις όμως να απολαύσω το μεζεδάκι σου με παγωμένη μπυρίτσα γιατί με το ούζο δεν τα πάμε καλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ερμιόνη μου, ψωμάκι με αυτό το άλειμμα και μπυρίτσα! Ό,τι πρέπει για καλοκαίρι!

      Διαγραφή
  7. Τέλειο και με κριτσίνια να το συνοδεύουν πολύ θα μου άρεσε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κική μου τώρα που επέστρεψα θα δοκιμάσω το μεζεδάκι σου με ζεστό ψωμάκι. Μου έλειψαν οι λιχουδιές σου!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Μάνια μου... δοκίμασέ το το συγκεκριμένο μεζεδάκι και δεν θα χάσει!!! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...φιλιά

      Διαγραφή
  9. Κική μου εύκολο, απλό και απολαυστικό!Μου αρέσει πολύ!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη και εάν το δοκιμάσεις θα δεις την υπέροχη γεύση του! Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Φανταστικό! Την ήθελα αυτή τη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που την ...βρήκες, λοιπόν, σε μένα!!! Ναι είναι πολύ νόστιμο μεζεδάκι!!! Φιλιά

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No