Μπαβαρουάζ γιαουρτιού με ροδάκινο ή βερίκοκο

...όλη η γλύκα και η δροσιά ...χωρίς τύψεις
Καλησπέρα μπλογκογειτονίτσα μου αγαπημένη!! Ικανοποιημένη που κατάφερα και σήμερα να καθίσω για λίγο μπροστά στο laptopaki μου, είπα να σας γλυκάνω λίγο, χωρίς όμως να σας φορτώσω με ενοχές και θερμίδες.
Τώρα με τη ζέστη και τον ήλιο παρέα, με τα αρώματα και τις γεύσεις του καλοκαιριού, η ανάγκη μας για δροσερές γεύσεις κάνει αισθητή την παρουσία της. Δροσερές και φρουτένιες γεύσεις είναι το must της εποχής (χωρίς βέβαια, εγώ, η σοκολατομανής, να μπορώ να απαρνηθώ τις σοκολατένιες αμαρτίες χιχιχιχι) μιας και ζούμε σ' έναν ευλογημένο (απ΄αυτή την άποψη γιατί από άλλες είναι ...υπό συζήτηση) τόπο που μας χαρίζει άφθονα πεντανόστιμα φρούτα. Ας απολαύσουμε, λοιπόν, ένα δροσιστικό γλυκό, εύκολο, γρήγορο και οικονομικό.
ΥΛΙΚΑ
500 γρ. γιαούρτι
2 φακελάκια σαντιγύ σε σκόνη Garni
2 κουτιά ζελέ ροδάκινο ή βερίκοκο
400 γρ. κονσέρβα κομπόστας ροδάκινο ή βερίκοκο
15 μπισκοτάκια αμυγδάλου ή αμαρέτι ή σαβαγιάρ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Χτυπάμε τη σκόνη σαντιγύ με 300 ml κρύο γάλα και προσθέτουμε ανακατεύοντας τα 500 γρ. γιαούρτι.
Διαλύουμε τη σκόνη των 2 κουτιών ζελέ σε 2 ποτήρια ζεστό νερό και ανακατεύουμε έως ότου η σκόνη λιώσει.
Ύστερα, προσθέτουμε κι άλλο 1/2 ποτήρι κρύο νερό και 1/2 ποτήρι από το σιρόπι της κομπόστας.
Αφήνουμε στο ψυγείο το ζελέ για 15-20 λεπτά,  έτσι ώστε να κρυώσει καλά και να γίνει ελαφρώς παχύρρευστο.
Ύστερα,  προσθέτουμε το ζελέ στο μείγμα γιαουρτιού και σαντιγύ. 
Ανακατεύουμε καλά με μια μαρίζ (σπάτουλα σιλικόνης) ή ...πολύ απλά, με ένα κουτάλι.
Κόβουμε σε κομμάτια 5 μισά ροδάκινα ή βερίκοκα και τα προσθέτουμε στο παραπάνω μείγμα.
Βάζουμε στο ψυγείο, αφού χωρίσουμε την κρέμα σε 2 ή 3 ίσα μέρη, ανάλογα με το μέγεθος της φόρμας που θα χρησιμοποιήσουμε.
Αυγό ή μπαβαρουάζ γιαουρτιού;;;;
Σύνθεση του γλυκού
Βάζουμε σε μπολ, το σιρόπι της κομπόστας και βουτάμε στα γρήγορα μέσα ένα ένα τα μπισκοτάκια.
Στρώνουμε στον πάτο ενός γυάλινου μπολ μερικά μπισκοτάκια.
Καλύπτουμε με τη μισή κρέμα.
Βάζουμε στο ψυγείο για 35-40 λεπτά.
Ξαναβρέχουμε τα μπισκοτάκια μας στο σιρόπι και στρώνουμε μια νέα στρώση επάνω από τη κρέμα.
Προσθέτουμε ξανά κρέμα και ξαναβάζουμε στο ψυγείο για 35-40 λεπτά.
Γαρνίρουμε με τα δαμάσκηνα ή βερίκοκα της κομπόστας χωρίς να τα κόψουμε.
Αφήνουμε στο ψυγείο για μία νύχτα.
Σερβίρουμε και απολαμβάνουμε τη δροσιά του.
Να περάσετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

13 σχόλια:

  1. Γευστικότατο Κική μου!!!! Έχω πάρα πολλάαα χρόνια να φτιάξω κάτι παρόμοιο. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μου με το γιαούρτι, όμως θα πρέπει να το δοκιμάσω, για πόσα άτομα είναι?

    Καλό Σαββατοκύριακο από ένα ζεστό Τορόντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Εύη μου εγώ έβγαλα 10 μερίδες αλλά εξαρτάται από το μέγεθος της μερίδας... (ξέρεις τώρα...) Πάντως μπορείς να το βάλεις σε μακρόστενο ή τετράγωνο μπολ και να βγαίνουν πιο εύκολα οι μερίδες. Γίνεται και πιο εύκολα το σερβίρισμα γιατί έχει το ίδιο πάχος παντού!!!

      Διαγραφή
  2. Κικίτσα μου , απίθανο!!!Ευχαριστούμε γλυκούλα μου!!!Θα μας δροσίζει το καλοκαίρι και θα σε θυμόμαστε!!!φιλάκια, καλό καλοκαίρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανάλαφρο, δροσιστικό, υπέροχο το γλυκάκι σου Κική μου!
    Αν είναι και χωρίς τύψεις, να διπλοσερβιριστώ!
    Φιλιά, καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κικίτσα μου!!! Έπιασαν οι ζέστες και είπες να μας δροσίσεις ή μήπως σκέφτηκες τη σιλουέτα μας τώρα το καλοκαίρι; Όπως και να έχει η συνταγή σου είναι λαχταριστή, δροσερή και άκρως καλοκαιρινή !!! Γεια στα χέρια σου!!!!! Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Κική μου τέλειο το γλυκάκι σου και άκρως δροσερό.Σίγουρα θα το προτιμήσω και θα το φτιάξω αφού και του άντρα μου του αρέσουν οι light καταστάσεις.Φιλιά να είσαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανάλαφρο,δροσίστικο και με υπέροχη όψη!! Κική μου, όλα τα 'χει το γλυκό σου!! Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΛΥΚΟ.ΔΡΟΣΙΣΤΙΚΟ ΚΙ ΕΛΑΦΡΥ.ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΤΡΑΓΓΙΣΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΣΑΚΟΥΛΑΣ.ΕΓΩ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΝΑ ,ΚΑΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΔΑΜΑΣΚΙΝΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΟΤΙΣΕΙ ΜΕ ΚΟΝΙΑΚ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ.ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΩ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΣ.
    ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ ΘΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΛΙΓΟ ΤΥΧΕΡΟΥΛΑ!
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δροσερό και γεμάτα από γεύση καλοκαιρινών φρούτων! Tι πιο ωραίο για γλυκαθούμε Κική μου; Καλό Σαββατόβραδο εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δροσερό και νόστιμο!! Ότι πρέπει για τις ζέστες!! Καλό βράδυ! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν ακούγεται άσχημο χμμμ.. ναι ναι θα το φτιάξω!!!!

    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ωραίο και δροσερό γλυκό που έφτιαξες Κική μου!!
    χαχαχαα Το αυγό είναι όλα τα λεφτά!!

    Πάντως το γλυκό σου είναι ότι πρέπει μετά από ένα καλοκαιρινό γεύμα στο μπαλκόνι. Δροσερό και ανάλαφρο!!

    Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κική μου υπέροχο και πολύ δροσερό!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!