Πολυσαλάτα με ψητό κοτόπουλο

ή ...η επόμενη μέρα!!
Καλησπέρα αγαπημένοι μου μπλογκοφίλοι!! Όπως διαπιστώσατε, όλον αυτό τον καιρό... τσάκιζα γλυκά γιατί ακόμη και οι αναρτήσεις που έκανα ήταν για γλυκά... Με ξέρετε τώρα... μόλις "ζορίζομαι" την "πέφτω" στα γλυκά. Καιρός, λοιπόν, να ξαναβρώ τον ρυθμό μου, την κουζίνα μου και τη σωστή διατροφή που την έχασα κάπου στο δρόμο τις προηγούμενες ημέρες.
Δεν λέω, καλά τα γλυκά αλλά και μια σαλάτα ...χρειάζεται, έτσι δεν είναι;;;; Ειδικά μετά από συνεχόμενη ζαχαροκραιπάλη  (αν τα έκανα τουλάχιστον με... στέβια, κάτι θα γινόταν), με μια σαλάτα... επαναπροσδιορίζεσαι κι εσύ και η διατροφή σου!!! Τί να κάνω κι εγώ;;;; Έπρεπε να επαναπροσδιοριστώ γιατί με τη φόρα που είχα πάρει... μόνον ο πλησιέστερος τοίχος θα με σταματούσε... ειδικά αν λίγο πριν τον τοίχο υπήρχε μια ζυγαριά, για να με κάνει να ...ξυπνήσω!!! -:)))) 
Ξύπνησε μέσα μου ο αποφασιστικός εαυτός μου, γύρισα την πλάτη στα γλυκά (καλά μην υπερβάλλω κιόλας) κι ετοίμασα την παρακάτω πολυσαλάτα που κόντεψαν να μου την εξαφανίσουν οι ...άλλοι ένοικοι του τριωρόφου κι εγώ να ...ξαναφάω τα γλυκά μου!!!!!!!!!! Καταλάβατε τί έπαθα η γυναίκα;;;; Χαλάλι τους όμως γιατί ...είμαι καλός άνθρωπος  (και μετριόφρων...το ξέρω) και δεν κρατάω κακία σε κανέναν... χαχαχαχα
Η εβδομάδα, λοιπόν, ξεκίνησε με μια σαλάτα όπου μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το ψητό κοτόπουλο που μας περίσσεψε ή ζαμπόν αντί για κοτόπουλο και ό,τι επιπλέον λαχανικά αγαπάμε. Το αποτέλεσμα είναι πολύ ικανοποιητικό, τόσο από άποψη βιταμινών όσο και από άποψη μειωμένων θερμίδων. Ένα χορταστικό, καλοκαιρινό, ελαφρύ γεύμα που αν συνδυαστεί και με παξιμάδια πολύσπορα ή ολικής άλεσης αποτελεί το απόλυτα υγιεινό και διαιτητικό γεύμα. Όσο για το dressing είναι το "κερασάκι στην τούρτα" μιας και το σωστό dressing είναι αυτό που ...απογειώνει τη γεύση της σαλάτας και τον ουρανίσκο μας μαζί!!!
ΥΛΙΚΑ
4 φύλλα μαρούλι iceberg
4 φύλλα μαρούλι σγουρό
3 φύλλα μαρούλι κόκκινο (λόλα ρόσα)
1/3 ματσάκι ρόκα
1 καρότο τριμμένο
4-5 αγγουράκια τουρσί σε φέτες
2-3 ελιές
1 ντομάτα σε φέτες
1/2 στήθος κοτόπουλου ψητό
Για το dressing
1 κ.γλ. χυμό λεμονιού
1 κ.γλ. μέλι
1/2 κ.γλ. μουστάρδα
1 κ.σ. μηλόξιδο
3 κ.σ. έξτρα παρθένο ελαιόλαδο
1 πρέζα αλάτι
1 πρέζα κόκκινο γλυκό πιπέρι
1 πρέζα σκόρδο σε σκόνη
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Πλένουμε καλά τα λαχανικά και τα κόβουμε σε μια σαλατιέρα.
Σε ένα βαζάκι με βιδωτό καπάκι, βάζουμε όλα τα υλικά του dressing και ανακινούμε καλά μέχρι να έχουμε ένα ομοιογενές μείγμα.
Περιχύνουμε με το μείγμα αυτό τη σαλάτα και βάζουμε για λίγο στο ψυγείο, έτσι ώστε όταν την σερβίρουμε να είναι δροσερή.
Συνοδεύουμε με πολύσπορα παξιμάδια και αφήνουμε την ελαφρότητα της γεύσης της να μας κατακλύσει.
Καλή σας όρεξη!!

42 σχόλια:

  1. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑΛΑΤΑ!!!!Τρελαινομαι για οτιδηποτε λαχανικο!Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ!!! Και μάλιστα μ' αυτή τη ζέστη!!!!!!!!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Κι από ....Δευτέρα δίαιτα.
    Έτσι είπες -και έτσι λέμε και εμεις- και έφτιαξες αυτή την ωραία σαλάτα για αποτοξίνωση από τα γλυκά.
    Με τόσες γεύσεις και χρώματα , πως να μην την εξαφανίσουν;
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναιιιιιι... και άρχισα (ξανά)... ευτυχώς μου αρέσουν οι σαλάτες και η ζέστη βοηθάει σ' αυτό!!!! Φιλιά Σωσώ και χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  3. Τι λαχταριστή και δροσερή που φαίνεται!Μας βάζεις σε πειρασμό να τη δοκιμάσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ την και δεν θα το μετανιώσεις!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Ωραία σαλάτα!Ωραία ιδέα για κάτι ελαφρύ!Θα τη δοκιμάσω!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι σαλάτες πάντα χρειάζονται αλλά όταν έχει ζέστη είναι ό,τι καλύτερο!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Κική μου πολύ ωραία, ελαφρυά και απολαυστική με τόσα ωραία υλικά που περιλαμβάνει!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη μου!! Είναι χορταστική και για το μάτι και για το στομάχι!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο, ελαφρύ και δροσερό γεύμα..... Ευχαριστούμε!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κική, δεν είναι απλώς σαλάτα. Πλήρες γεύμα είναι, καθώς περιέχει όλα όσα είναι απαραίτητα για υγιεινή διατροφή. Ειδικά μετά από...γλυκοκραιπάλη, ότι πρέπει. Ελαφριά και νόστιμη.
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ειρήνη μου έχεις δίκιο είναι μια σαλάτα ...ένα γεύμα και μάλιστα καλοκαιρινό... άσε μετά από γλυκοκραιπάλη είναι το μόνο που μπορείς να φάς...χιχιχιχι Φιλιά και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  8. O όρος "πολυσαλάτα" πολύ μου άρεσε Κική μου!
    Και δεν έχει καμμία σχέση με αυτόν που χρησιμοποιεί γνωστή μάρκα κονσερβών, μιας και η δική σου έχει εξαιρετικά φρέσκα υλικά και σίγουρα πεντανόστιμη γεύση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς όχι Πηνελόπη μας γιατί αλίμονο αν είχε... βέβαια θα μπορούσα να την πω και πολύχρωμη σαλάτα... πάντως χαίρομαι που σου άρεσε!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Αντε βρε Κικίτσα, σέρβιρε καμιά σαλάτα μπας και μας σταματήσεις κι εμάς από τις κραιπάλες!!
    Δεν έχω λόγια για την σαλάτα σου, με τόσα νόστιμα υλικά είναι πραγματικά υπέροχη!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς το παρόν Ελενάκι μου προσπαθώ να σταματήσω εμένα μετά θα ...ασχοληθώ και με σας...χαχαχαχαχα Χαίρομαι που σου άρεσε φιλενάδα!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχη η σαλάτα σου, εγώ το καλοκαίρι τρώω σαλάτες και μετά χωρίς τύψεις τσακίζω κι ένα παγωτάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιιιιι, συμφωνώ κι επαυξάνω!! Ωραίος συνδυασμός!!! χαχαχα Φιλιά

      Διαγραφή
  11. Λαχταριστή σαλάτα μας έχεις Κική μου απ' ότι βλέπω...
    Καλημέρα ! ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη μου!!! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  12. Φαίνεται υπέροχη η σαλάτα σου!! Δύσκολη η απόφαση να αφήσεις τα γλυκά! Καλή τύχη!! χιχι! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σαλάτα είναι υπέροχη αλλά κι εγώ έπρεπε να ξαναμπώ σε "σωστό δρόμο" όσον αφορά στη διατροφή μου γιατί με τα γλυκά δεν θα χωράω σε λίγο στα ρούχα μου!!!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  13. ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΑΛΑΤΑ ΚΑΙ ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΗ!!!!!ΤΕΛΕΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ !!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, χαίρομαι που σου άρεσε η ελαφριά πρότασή μου!

      Διαγραφή
  14. Δροσερή και νοστιμότατη η σαλάτα σου Κική μου.... ότι πρέπει για μια σωστή διατροφή!! Να΄χεις ένα όμορφο απόγευμα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι 'Ελενά μου... και ειδικά για τις ζέστες... ό,τι πρέπει! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραία πρόταση Κικίτσα μου ! κανονικότατο και πλήρες γεύμα !!!

    φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  16. Πολύ μου αρέσει η λέξη "πολυσαλάτα"!
    Αλλά πραγματικά είναι υπερπλήρης, οπότε πώς αλλιώς να τη χαρακτηρίσεις;
    Νόστιμη, χορταστική και ελαφριά! Τέλεια!
    Φιλιά Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ερμιόνη μου!!! Πάντως είναι μια χαρά γεύμα... άσε που "σηκώνει" και πολλές παραλλαγές!

      Διαγραφή
  17. Αχ Κική μου κ εγώ με τέτοια ζέστη μονο με σαλατούλες και γενικά πολύ γρήγορα φαγητά την παλεύω.. Ε τωρα για τα γλυκάκια, εντάξει μωρε χρειάζονται κ αυτά! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο Έρη μου... έχει κι εκεί πολύ ζέστη εεεε;;;;
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  18. Αυτή δεν είναι απλά μια σαλάτα....είναι κανονικό γεύμα. Υπέροχη ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι κανονικό γεύμα Κατερίνα μου! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  19. μμμμμ Κική,ότι πρέπει για την δίαιτά μου-)))
    τέλεια!!!!
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φοβερή η σαλάτα σου! Ωραία παρουσίαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έφτιαξα τη σαλάτα με τα περισσεύματα του κοτόπουλου από χτες.'εξαιρετική !! Μπράβο Κική μου που μας βοηθάς πάντα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!