Ένα παιχνίδι ...


...και μερικές στιγμές χαλάρωσης μετά τη σύγκρουση με ένα φρονιμήτη!!!!
Καλησπέρα σας...μια νέα περιπέτεια στην αγαπημένη μου οδοντίατρο (αγαπημένη όχι λόγω επαγγέλματος αλλά λόγω του ότι είναι ξαδερφούλα μου χαχαχα) εχθές έμεινα μακριά από τη μπλογκογειτονιά μας αλλά και την κουζίνα και τα φαγητά και τα γλυκά (φυσικά παρά τη θελησή μου μιας και ήμουν χάλιααααα...με παυσίπονα συνεχώς.) Μη νομίζετε, βέβαια, ότι γλύτωσα έτσι ...αρκεί να σας πως ότι δίπλα μου στρογγυλοκάθεται ένας νερόβραστος πουρές (χωρίς γάλα), υδαρής και με μόνη επίγευση μια υποψία λαδιού (μπλιααααχ!!! ναι εγώ το έκανα αυτό το έκτρωμα αλλά κατόπιν μνημονίου που μου επιβλήθηκε σε συνομωσία ενός φρονιμήτη και της ξαδέρφης μου που όπως σας είπα έχει τον ρόλο του οδοντιάτρου μου). Τέλος πάντων, σήμερα δεν έχει συνταγούλα αλλά παιχνίδι!
Η γλυκιά μπλογκοφίλη Wild Rose, με το υπέροχο "δίδυμο χρωματικά αδερφάκι" του Tante Kiki, το blog http://wildrose-home.blogspot.gr/2012/06/blog-post_24.html με κάλεσε να παίξω ένα tag-παιχνίδι ... Τόσες μέρες όμως έτρεχα κι έτσι δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ και να σκεφτώ για να απαντήσω στις ερωτήσεις και γι αυτό όλο και το ανέβαλα. Να όμως, που ήρθε και η σειρά του... Περνάω αμέσως στις απαντήσεις...
1) Ποια είναι η αγαπημένη σου φράση?
-- "Αν θέλεις να είσαι ο εαυτός σου, αν θέλεις να είσαι ευτυχισμένος, άκου την καρδιά σου γιατί έχει όλες τις απαντήσεις που χρειάζεσαι" Sergio Bambarén
2) Αγαπημένο χρώμα?
-- Το κίτρινο αλλά και το ροζ, δύο χρώματα που τα θεωρώ αισιόδοξα!
3) Τι βιβλία σου αρέσει να διαβάζεις;
-- Ψυχολογίας - αυτοβελτίωσης - αυτοανάλυσης, κοινωνιολογίας, μυθιστορήματα κοινωνικά και φαντασίας κι εσχάτως βιβλια με πολιτικοοικονομικές αναλύσεις.
4) Πότε έχεις γενέθλια?
-- 7 Νοεμβρίου (Είμαι Σκορπιός με ωροσκόπο Δίδυμο...σας λέει κάτι;;;;;;;;χαχαχαχα)
5) Ποια ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής σου μέχρι τώρα?
-- Οι μέρες που γεννήθηκαν οι δύο μου ανιψιές και η μέρα που συνάντησα τον καλό μου.
6) Τι σημαίνει αγάπη για σένα? 
-- Η κινητήριος δύναμη για να ξεπεράσεις τον εαυτό σου σε πολλά επίπεδα.
7) Ποιο είναι το πιο δυνατό σημείο της προσωπικότητάς σου?
-- Η αισιοδοξία μου αλλά και η  επιμονή μου.
8) Και το πιο αδύναμο?
-- Η συναισθηματικότητά μου και η αδυναμία μου, κάποιες φορές, να βάζω όρια στη δοτικότητά μου.
9) Τι ήθελες να γίνεις όταν μεγαλώσεις?
-- Οδηγός αγώνων Φόρμουλα 1 και ψυχολόγος!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Κι όμως λέω αλήθεια!!!!!!!!)
10) Περιέγραψε που θα ήθελες να είσαι στα 55 σου.
-- Σε κάποιον πλανήτη (ή μήπως μέρος του δικού μας πλανήτη) όπου θα υπήρχαν δικαιοσύνη, ειλικρίνεια,    αξιοκρατία, ανοιχτή αγορά εργασίας για να δημιουργώ αυτό που ονειρεύομαι (και ναι... πληρώνοντας φόρους) αλλά και απόλυτη προστασία των παιδιών, μακριά από μνημόνια και κεφαλαιοκρατικά παιχνίδια εξουσίας (αν και δεν το βλέπω... αλλά λέμε τώρα)!
11) Τι σημαίνει Ελλάδα για σένα? Τι θα μπορούσες να κάνεις γι'αυτήν?
Ένας πανέμορφος κι ευλογημένος τόπος που κατοικείται από ανθρώπους που "πάσχουν" από έλλειψη αυτοπεποίθησης και μεγάλων στόχων (γι αυτό και η ύπαρξη των διεφθαρμένων πολιτικών αλλά και η εμμονή με το δημόσιο ή τα ρουσφέτια). Αυτή τη στιγμή, δεν ξέρω τί ακριβώς θα μπορούσα να κάνω γι αυτήν αλλά σίγουρα θα μπορούσα να αποδείξω ότι ο λαός της δεν είναι αυτός που παρουσίαζε κάποιος πράσινος πολιτικός πριν μήνες.
Προσκαλώ  τώρα  με τη σειρά μου τα παρακάτω μπλογκς να συνεχίσουν το παιχνίδι και να γνωριστούμε καλύτερα...
1- Την Ειρήνη και την Έλενα του http://syntageskardias.blogspot.gr/
2- Την Πηνελόπη του http://aromavanillias.blogspot.gr
3- Την Έρη του http://eri-captaincook.blogspot.gr/
4- Την  Μάνια του http://smart-0-mania.blogspot.gr/
5- Την Ελένη του http://eleniscooking.blogspot.gr/
6- Την Ερμιόνη του http://theonewithallthetastes.blogspot.com/
7- Την Χρυσαυγή του http://laxtaristessyntages.blogspot.gr/
8- Την Ξανθή του http://asproylas.blogspot.gr/
9- Tην Taelia του http://taelia88.blogspot.gr/
10- Τη Μισιρλού του http://misirlouhandmade.blogspot.gr/
11- Τη Ροδάνθη του http://naleipeitovisino.blogspot.gr/
12-  Τη Λίλα του http://lilaspurplethoughts.blogspot.gr/
Καλό σας βράδυ! Κι αύριο με συνταγούλα...
Tante Kiki
16 Comments

16 σχόλια:

  1. Ωραίο το παιχνιδάκι σου Κική μου, να σε δώ να γκαζώνεις την φόρμουλα και τι στον κόσμο! Σε πειράζω ε!
    Σ'ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες, θα το κάνω την Δευτέρα. Φιλάκια πολλά αν κ κάτι μου λέει ότι θα σου ξανάρθω.. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άσε Έρη τα αυτοκίνητα ήταν και είναι η αδυναμία μου... ως πρώτη κόρη του μπαμπά γιατί η δεύτερη ήταν και είναι πιο ...πριγκίπισσα. Εγώ ήμουν το αγορκόριτσο!!!χαχαχα Γενικά, είμαι αντιφατικό άτομο χιχιχι Να μου ξανάρθεις Έρη μου όποτε θέλεις... και δεν θα σας κεράσω από τον πουρέεεε!! χαχαχαχα Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπερα Κικη και περαστικα!Γνωριζοντας οτι οι αναρτησεις σου ειναι συνηθως ..μεταμεσονυκτιες και μιας που ο υπνος σημερα δεν λεει να ερθει,ειπα μηπως η βραδινη γευστικη προταση σου με κανει να προγραμματισω το αυριανο τραπεζι.Ομως το δοντακι οταν πονα...πρεπει να το σεβομαστε!Αυριο λοιπον,ευχομενη να εισαι εντελως καλα και να μας κανεις μια ωραια εκπληξη.Φιλια ,καλο και ησυχο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποσο συμφωνω με αυτο το τελευταιο για τη πολυαγαπημενη μας πατριδα... αν προσπαθησουμε ολοι μαζι, που θα παει, θα την αλλαξουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Passei para uma visitinha.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ¸.•°`♫♫♪⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κική μου είμαι γαιδούρα ξεχάστηκα με το παιχνίδι κ δεν σου είπα περαστικά!
    Πέρνα κ απο το σπιτάκι μου, έχω κ εγώ ένα παιχνιδάκι...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κική δύσκολα μας έβαλες.χαχαχα Μόλις βρω χρόνο θα ανταποκριθώ.
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση και περαστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Κική μου και περαστικά σου,άσε έχω κι εγω θέμα με δόντι αλλά δυστυχώς εγω δεν έχω ξαδερφούλα οδοντίατρο οπότε στα δύσκολα να της χώσω και καμιά μπούφλα χαχαχα!!!!Είναι άλλο πράγμα αμα έχεις το θάρρος.Σ΄ευχαριστώ για την πρόσκληση στο παιχνίδι ήδη έπαιξα,να είσαι καλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όταν μεγαλώσεις θέλεις να γίνεις ψυχολόγος;
    Τι μου λες τώρα...βρε φιλενάδα!

    Περαστικά και γρήγορα (α-πα-πα-πα δόντια και αυτιά, ότι χειρότερο έχω...)

    Ευχαριστώ για την πρόσκληση στο παιχνίδι, με πιάνεις σε δύσκολη περίοδο (ελαφριάς βαριεστημάρας, μαστόρους στο σπίτι, και διοργάνωση διακοπών) θα προσπαθήσω για το καλύτερο πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!!!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περαστικά σου εύχομαι!!!!Κική μου σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση θα ανταποκριθώ άμεσα, να σαι καλά!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κικίτσα μου περαστικά σου εύχομαι, ξέρω τι σημαίνει ταλαιπωρία από δόντια αχ βαχ!!!
    Μα οδηγός φόρμουλας??? χα χα χαααα!!!
    Είμαι σίγουρη ότι κι εκεί θα εσκιζες!!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κικίτσα μου περαστικά σου!! Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!! Οδηγός φόρμουλα? Μιλάς σοβαρά? Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Περαστικούλια σου, σιδερένια, να γιάνεις, να μεγαλώσεις να γίνεις οδηγός φόρμουλα 1 να σε καμαρώνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραίες απαντήσεις!!Περαστικά σου Κικίτσα μου!!φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή μου Κική, ευχαριστώ πολύ-πολύ για την πρόσκληση!
    Διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον τις απαντήσεις σου! Με ξάφνιασε ευχάριστα το ότι θα ήθελες να γίνεις οδηγός φόρμουλα 1!!
    Θα ανταποκριθώ άμεσα στο παιχνίδι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No