Λικέρ φράουλας, καθαρό και διάφανο

Θέλετε ένα διάφανο λικέρ φράουλας, με έντονο φραουλί χρώμα και άρωμα;;; Εάν ναι, τότε πάμε να το φτιάξουμε με τον παρακάτω τρόπο! Φτιάχνω αυτό το λικέρ εδώ και 4-5 χρόνια με τον ίδιο τρόπο. Κάπου είχα  διαβάσει τη συνταγή αλλά δεν κράτησα το χαρτί απλώς την αντέγραψα σ' ένα από τα τετράδια συνταγών μου (ζητώ συγγνώμην ...αλλά δεν θυμάμαι πού, μιας και τότε δεν είχα foodblog και δεν ενδιαφερόμουν άμεσα για την πηγή της συνταγής). Είναι ένα λικέρ που γίνεται πάντα διάφανο σαν... πολύτιμο ρουμπίνι και το άρωμα του εξιτάρει τις αισθήσεις αλλά και την ψυχή σου καθώς το νιώθεις να διαπερνά τον ουρανίσκο σου. ΜΟΝΑΔΙΚΟ και ταυτόχρονα ...καθημερινά εύκολο! Πρίν, λοιπόν, τελειώσουν οι φράουλες... γρήγορα... αγοράστε μερικές και κάντε λικέρ για να ...αιχμαλωτίσετε το άρωμα και τη γεύση τους... για όλο τον χειμώνα... αν προλάβει να διατηρηθεί!!!
ΥΛΙΚΑ
1 κιλό φράουλες
1 κιλό ζάχαρη
700 ml  βότκα χωρίς άρωμα
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Δεν βάζουμε τη φράουλα στο αλκοόλ γιατι λιώνει και θολώνει το ποτό.
Πλένουμε και κόβουμε σε κομμάτια τις φράουλες.
Τις βάζουμε σε μπολ με καπάκι και τις καλύπτουμε με τη ζάχαρη.
Αφήνουμε στο ψυγείο το μπολ για 3 μέρες (εκτός αν οι φράουλες είναι σκληρές οπότε τις αφήνουμε και 1-2 μέρες παραπάνω).
Πότε πότε ανακινούμε ελαφρά το μπολ για να λιώσει πιο εύκολα η ζάχαρη.
Οι φράουλες βγάζουν τα υγρά τους κι έτσι παίρνουμε ένα σιρόπι (αν έχει μείνει ακόμη ζάχαρη που δεν έχει λιώσει... δεν πειράζει).
Μετά από τις μέρες αυτές, βλέπουμε ότι οι φράουλες αρχίζουν να επιπλέουν στο σιρόπι κι αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν πια τίποτε άλλο να βγάλουν και το σιρόπι μας είναι έτοιμο.
Σουρώνουμε σε βάζο, με φαρδύ στόμιο και βιδωτό καπάκι, το σιρόπι, περνώντας το μέσα από ένα σουρωτήρι στο οποίο έχουμε βάλει ένα διπλό κομμάτι τουλπάνι (γάζα).
Προσοχή : δεν στύβουμε τις φράουλες γιατί θα θολώσει το σιρόπι και δεν το θέλουμε.
Ζυγίζουμε το σιρόπι και προσθέτουμε ίση ποσότητα βότκας (όσο πιο ώριμες είναι οι φράουλες τόσο πιο πολύ σιρόπι παίρνουμε) δηλαδή εάν έχουμε 700 ml σιρόπι προσθέτουμε 700 ml βότκας.
Κλείνουμε το βάζο και το αφήνουμε 40 μέρες στον ήλιο.
Μετά έχουμε ένα εκπληκτικό διαυγές λικέρ φράουλας.
TIPS
* Εάν το λικέρ μας φανεί πολύ γλυκό όταν είναι έτοιμο, μπορούμε να αυξήσουμε την ποσότητα του αλκοόλ.
 Δεν προσθέτουμε καθόλου νερό στις φράουλες για να αυξήσουμε τη ποσότητα του σιροπιού.
ΕΕΕΕΕ!! Μην μεθύσετε και μην το πιείτε όλοοοοοο!!!! -:))))))))

53 σχόλια:

  1. Πέρασα να κεραστώ ένα ποτηράκι διαφάνεια ... τρελλαίνομαι για άρωμα φράουλας.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσα ποτηράκια θέλεις... ευφραίνει νου και καρδιά...-:))))
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Κική μου τι φανταστικό λικέρ και τι τέλεια εικόνα...Το ζήλεψα.Εννοείτε θα το κάνω να το πιω στην υγεία σου!!! Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις Κατερίνα μου ...αξίζει τον κόπο... ποιόν κόπο δηλαδή;;; Είναι πανεύκολο!

      Διαγραφή
  3. Και να το πιούμε όλο Κική, τέτοια ώρα που μας το προσφέρεις, δεν έχουμε ...φόβο. Θα πάμε κατ΄ευθείαν για ύπνο.Φραουλένια φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό σας το προσφέρω τέτοια ώρα καλή μου Σωσώ για να μην έχετε φόβο και να μην κινδυνέψετε εάν μεθύσετε!-:))))
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Sono contento che ti è piaciuto liquore. E 'molto bello in effetti. Βuonasera

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο, φέτος έφτιαξα της Μικρής κουζινας (και πέρσυ) και των Συνταγών Καρδιάς. Οσο προλαβαίνω θα πάρω φραουλιτσες να φτιάξω και το δικό σου! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να σου έγινε υπέροχο Έφη μου έτσι;;;; Να είσαι καλά και του χρόνου να είμαστε καλά!

      Διαγραφή
  6. Κική, τι όμορφο το λικέρ σου! Τι χρώμα, τι διαφάνεια! Ωραίος τρόπος να αιχμαλωτίζει κανείς το υπέροχο άρωμα της φράουλας και να μπορεί να το απολαμβάνει όλες τις εποχές!! Και του χρόνου να είσαι καλά, να το ξαναφτιάξεις.
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ειρήνη μου! Έχεις δίκιο και σ' ευχαριστώ καλά. Καλά να είμαστε όλοι και όλες του χρόνου!!! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Kαλημέρα Κική μου τέλειο το λικεράκι σου αμάν τι μου κάνεις θα πρέπει να περιμένω 40 μέρες μέχρι να το δοκιμάσω;;;;;Μαρτήριο χαχαχα!!!!Φιλιά να είσαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περίμενε, περίμενε και θα το απολαύσεις!! Φιλιά

      Διαγραφή
  8. Καλημερα συγχαρητηρια για το λικερ σου φαινεται υπεροχο.Τι κριμα να ανακαλυψω σημερα την συνταγη σου,προχτες τελειωσα το δικο μου και εγινε χαλια γιατι η συνταγη μου ελεγε για πολτοποιημενες φραουλες.Θα το ξανακανω ομως αυτη την φορα με την συνταγη σου.Σε ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Τί κρίμα που δεν σου έγινε καλό!! Μήπως να δοκιμάσεις να το περάσεις από σουρωτήρι με τουλπάνι ή από φίλτρο για γαλλικό καφέ;;;; Δεν ξέρω...λέω!!

      Διαγραφή
  9. Aχ αυτό το λικέρ φράουλας! Εδώ και 2 χρόνια λέμε με μια φίλη να το φτιάξουμε κι ακόμα το φτιάχνουμε...
    Πού θα πάει όμως! Τώρα που μας το ξαναθύμησες, κάτι θα κάνουμε επιτέλους!

    Καλή σου μέρα Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιάξτε το εφέτος... είναι πανεύκολο και πολύ νόστιμο! Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα, Κική μου!
    Υπέροχο το λικεράκι, βλέπω χρώμα και φαντάζομαι άρωμα και γεύση!
    Στην υγειά σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη μου... να σου σερβίρω;;;;; Στην υγειά σου! Φιλιά

      Διαγραφή
  11. Στην Υγειά σας Κική μου.
    Εξαιρετικό φαίνεται.
    Θα το έφτιαχνα ευχαρίστως αλλά έχω ακόμη στοκ από κράνα και πορτοκάλι και μέχρι να τα τελειώσουμε, μάλλον αργούμε...
    Πολλές καλημέρες καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην υγειά σας Πηνελόπη μου! Από κράνα δεν έχω κάνει αν και έκανε παλιότερα η μαμά μου και η γιαγιά μου!!! Εμείς πάλι το τσακίζουμε ίσως γιατί δεν κάνω μεγάλη ποσότητα!

      Διαγραφή
  12. Και του χρόνου Κικίτσα μου!!!
    Λικέρ φράουλας κάθε χρόνο κάνω, είναι από τα αγαπημένα μας, φέτος πρώτη χρονιά δεν έκανα γιατί είχα ακόμη αρκετό από πέρισυ, οπότε σερβίρομαι από το φρέσκο δικό σου!
    Στην υγειά μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου Έλενά μου!!! Κι εγώ τα τελευταία 4-5 χρόνια κάνω κάθε χρόνο γιατί μου φαίνεται πολύ εύκολο αλλά και πολύ νόστιμο!!! Φιλάκια και ...σερβιρίσου!

      Διαγραφή
  13. Μου άρεσε πολύ! θα το κάνω οπωσδήποτε! Να περνάς
    όμορφα Κική μου!...έχεις και το όνομα της κόρης μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου χαίρομαι που σου άρεσε και που έχω το όνομα της κόρης σου αν και το Βασιλική είναι ...συνηθισμένο. Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  14. Αγαπημένο λικεράκι!
    Το χρώμα του σκίζει Κική μου!
    Η πρώτη φωτογραφία μου άρεσε πολύ! Κομψότητα και ομορφιά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ερμιόνη μου... εμένα μου αρέσει περισσότερο η τελευταία -:)))). Πράγματι είναι ένα καταπληκτικό λικέρ! Φιλάκια

      Διαγραφή
  15. Ρουμπινί και διάφανο, φαντάζομαι άρωμα και γεύση!! Στην υγειά μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίο Λίλα μου! Στην υγειά μας να πάνε κάτω ...τα φαρμάκια!-:)))

      Διαγραφή
  16. το λικεράκι μου θα είναι έτοιμο σε μια βδομάδα και το λιγουρεύομαι όπως όταν είδα και το δικό σου..είναι φανταστικό το χρώμα του....φιλιααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμ, άντε τυχερούλα σε μια βδομάδα θα το απολαμβάνεις!!! Τέλειαααααα!!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  17. Τόσο καθαρό και διάφανο χρώμα!! Είναι απίστευτο! Φαντάζομαι τί θεϊκή γεύση θα έχει! Μπράβο!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμο, πράγματι ...αυτό που λένε μεθυστικό!-:)))

      Διαγραφή
  18. Πολύ ωραίο το λικέρ φράουλας Κική!!! Φαντάζομαι μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε και σε άλλες παρασκευές, (εκτός από το να το πιούμε), σαν αρωματικό μέσο!! Καλό σου απόγευμα και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Νίκο! Φυσικά και μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε και σε γλυκά! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Βάσω μου! Χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  20. Κι εγώ έκανα φιληνάδα και έγινε όμορφο..τα δίνω στη κόρη μου την Ειρήνη που αγαπά τα σπιτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Αχτίδα μου ...είμαι σίγουρη ότι έγινε ωραίο!! Και ποιός δεν αγαπά τα σπιτικά λικέρ!

      Διαγραφή
  21. Κική μου τέλειο, απο τα καλύτερα και πιο νόστιμα λικέρ!!!Τα σπιτικά τα λατρεύω!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι υπέροχα Ελένη μου! Φιλάκια

      Διαγραφή
  22. Καλησπερα, θα ηθελα να το φτιάξω αλλα σκέφτομαο...ζω σε μια χωρα που ο ήλιος δεν μας επισκέπτεται καθημερινά...υπάρχει άλλος τρόπος να το φτιάξω ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΓΙΑ ΣΟΥ ΚΙΚΗ ΜΟΥ.ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΖΑΧΑΡΗ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΦΡΑΟΥΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΕΣ.ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΤΙΣ ΦΡΑΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΣΤΡΑΓΓΙΖΩ ΤΙΣ ΒΑΖΩ ΝΑ ΒΡΑΣΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΝΩ ΣΑΛΤΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΓΩΤΟ,ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΤΟΜΟΥΡΑ.ΦΡΑΓΚΟΣΤΑΦΥΛΑ.ΜΠΛΟΥ ΜΠΕΡΙ ΚΑΙ ΣΤΑΦΥΛΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φαίνεται πραγματικά υπέροχο. Μια δοκιμή θα μας πείσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κικη μου Καλη εβδομαδα να εχεις .Ηθελα να σου πω πως εχθες ανοιξα το λικερ σου και εγινε τελειο!Υπερτερει η μυρωδια της φραουλας εναντι της βοτκας.Απο δω και περα ετσι θα το κανω.Σε ευχαριστω για την συνταγη.Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλησπερα!!μολις εκανα το λικερ φραουλα με την συνταγη σου κ ειναι υπεροχο απο χρωμα κ αρωμα!!!σε 40 μερες που θα ειναι ετοιμο θα σου γραψω για τη γευση του!!!εγω το εκανα με βοτκα αλλα πιτσευω θα ειναι ωραιο κ με λευκο κονιακ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. εμενα γιατι μου ασρισε και εφυγε το χρωμα στον ηλιο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. TELEIOOOOOO KIKI MOY TO LIKER... XARIKA POY MPHKA STHN TERASTIA PAREA SOY ;-) NA EISAI KALA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα! Το έφτιαξα και εγώ!! Και εμένα είμαστε στο μήνα και από φούξια έγινε πορτοκαλί... Τι να έφταιξε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!